Hellas Transalp Forum

Πείτε τη γνώμη σας ως έμπειροι (έλεγχος τυχόν φθοράς στα 30Κ χλμ?)

eXoTiC · 5096

Offline eXoTiC

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 452
  • Γιώργος Κανελλάκης Tiger1050 2010
Λοιπόν έχουμε και λέμε
1ον καλή ανάσταση σε όλους.
2ον Σε ΤΑ 650 του '01 με 30.000 στο οποίο έχουν αλλαχτεί πρόσφατα γρανάζια, αλλισίδα, φίλτρο λαδιού και λάδια
Πολύ πιθανό να έχουν αλλαχτεί και άλλα πράγματα αλλά δεν είμαι σίγουρος τι και πότε.
Τι πιστέυεται πως πρέπει να ελλένξω για τυχών φθορά??
Πείτε οτιδήποτε έχετε συναντήσει σε αυτά τα χιλιόμετρα


Υ.Γ η μηχανή έχει ήρεμα χιλιόμετρα μέσα στην πόλη μέχρι πριν 1 μήνα που την αγώρασα εγώ από το αφέντικο μου. (δουλέυω 2 χρόνια σε αυτόν και έχω δεί με τα μάτια τη χρήση της.)

Υ.Γ 2 Όταν την αγώρασα μου είπε οτι χρειάζεται αλλαγή η πίσω δισκόπλακα αλλά εγώ δεν έχω παρατιρήσει κάτι να πηγαίνει στραβά.

Υ.Γ 3 ακούω μερικές φορές ένα θόρυβο μπρώστα σαν κάποιο πλαστικό να χτυπάει πολύ ελαφρά ομώς πρέπει να συγκεντώθεις πολύ εκεί να το καταλάβεις.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ 8) 8)
« Last Edit: Τετάρτη 04 Μάρτιος 2009, 22:42:33 μμ by Chris_de_Ze »


Αν το πάθημα (δικό μας ή φίλων) δε μας γίνεται μάθημα τότε είμαστε άξιοι της μοίρας μας! Φοράτε κράνος!


Offline ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2675
  • Η τρελα δεν παει στα βουνα....καβαλαει Vara...
Reply #1 on: Παρασκευή 06 Απρίλιος 2007, 19:08:06 μμ
Λογικά στο επόμενο servis εκτός από λάδια φίλτρα, μπουζί, άλλαξε τακάκια φρένων οποσδήποτε, δες το πάχος της δισκόπλακας (μπρος πίσω) και αν την δεις φαγωμένη (πιο λεπτή στο σημείο που πατούν τα τακάκια από ότι γύρο γύρο εξωτερικά) Α, δες και τον συμπλέκτη καλού κακού. Το τρίξιμο των πλαστικών για μένα είναι φυσικό, λόγο παλαιότητας, αρκεί να μην είναι πολύ δυνατο... ίσως κάποιο πλαστικό κούμπωμα έχει φύγει.



Offline eXoTiC

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 452
  • Γιώργος Κανελλάκης Tiger1050 2010
Reply #2 on: Σάββατο 07 Απρίλιος 2007, 22:10:24 μμ
Ευχαριστώ πολύ στρατιγέ για το χρόνο και τις συμβουλές σου :-)

Περιμένω απαντήσεις και από άλλα μέλοι


Αν το πάθημα (δικό μας ή φίλων) δε μας γίνεται μάθημα τότε είμαστε άξιοι της μοίρας μας! Φοράτε κράνος!


flwrina

  • Guest
Reply #3 on: Τρίτη 10 Απρίλιος 2007, 01:03:51 πμ
εκτος απο ολα τα αναλωσιμα που ανεφερες  λαδια φιλτρα γραναζια αλυσιδες τακακια δισκους κλπ στις 24.000 επρεπε να γινει ρυθμιση βαλβιδων και ισως καρμπυρατερ,αν οχιπανε στην χοντα να τα κανεις το συντομοτερο και μην αναμενεις σερβις. για να γινει αψογη δουλεια ναξερεις η μηχανη πρεπει να ειναι απολυτα κρυα, αν σου πουν δεν χρειαζεταικλπ για να γλυτωσουν να την εχουν 2 μερες μεσα αλλαξε μαγαζι. αλλιως αδικος κοπος. το καρμπυρατερ 1 λεπτο δουλεια ειναι. πρεπεινα βγει το τεποζιτο για ολα αυτα. αν ξερει  ο μαστορας μην φοβασαι. αλλα προσεξε και παλι.ΚΡΥΑ ΑΠΟΛΥΤΟΣ Η ΜΗΧΑΝΗ  να εισαι εκει αν μπορεις οταν το  κανουν. κοστος. απο 80-120€. αν εχεις γνωστο ισως να σαι πιο σιγουρος....οχι για την τιμη αλλα για αυτο που ειπα. κρυα μηχανη.



Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11470
Reply #4 on: Τρίτη 10 Απρίλιος 2007, 07:43:23 πμ
Αν γνωριζεις το μηχανακι, τοτε δεν χρειαζεσαι να κανεις τιποτε.

Περνα απο εναν μηχανικο και πες του να ριξει μια ματια, και οτι μολις την αγορασες.
Εκεινος θα σου πει λογικα τι χρειαζεται και τι οχι. Προσωπικα θα της αλλαζα μια φορα λαδια φιλτρα για να ξεκινησω απο καπου.

Τα 30000 ειναι πολυ λιγα για να χρειαζεσαι δισκοπλακα. Ακομα και μονο το πισω φρενο να χρησιμοποιουσε ο παλαιος ιδιοκτητης, και παλι, δεν μπορει να εχει τοση φθορα ωστε να θελει αλλαγη. Εκτος και αν ειναι στραβη για καποιο λογο (πολυ παραξενο και θα το καταλαβαινες αν ηταν κατι τετοιο).
Γυρω στα 40.000 ισως να θες κανενα ρουλεμαν λαιμου, η κανενα ρουλεμαν τροχων, αλλα αυτα θα στα "μαρτυρησει" η ιδια οτι τα χρειαζεται...

Γενικα μην το φοβασαι το μηχανακι. Ειναι Honda. Δεν σπαει δεν χαλαει!


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #5 on: Τετάρτη 11 Απρίλιος 2007, 17:26:59 μμ
Συμφωνω με τον Σωτο.

Αν δεν ακους τις βαλβίδες και το μηχανάκι παει καλα... μη το ανοιγεις. Ειδικά σε μηχανικό , χειρότερα θα γίνει.
Να εισαι σίγουρος για τα λάδια και ολα τα αλλα ειναι επισκευές που πρεπει να γίνονται οταν παρουσιάζονται προβληματα.
Δες τις ντίζες (λαδώματα κλπ) τα σωλινάκια εξαέρωσης οτι δεν ειναι βουλωμένα, και μπορεις να κανεις και ενα ρετουσάρισμα
στο χρωμα της εξάτμισης και του σκελετού οπου έχει φυγει.

Το μηχανακι ειναι ηδη 7ετίας και δεν χρειάζεται "κερωμα"...
αααααα να μη ξεχάσω το κυριότερο... βόλτες χρειάζεται και εδρομές με αλλα ΤΑ.


Offline eXoTiC

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 452
  • Γιώργος Κανελλάκης Tiger1050 2010
Reply #6 on: Κυριακή 15 Απρίλιος 2007, 00:00:58 πμ
Λάδια έχω αλλάξει και φίλτρο λαδιού (μόνος μου) από την αρχή. απλά μου φένεται ρε παιδιά οτι χτυπάνε οι ταχύτητες πιό πολύ από το φυσιολογικό γιαυτό και άλλαξα και λάδια.


Αν το πάθημα (δικό μας ή φίλων) δε μας γίνεται μάθημα τότε είμαστε άξιοι της μοίρας μας! Φοράτε κράνος!


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #7 on: Δευτέρα 16 Απρίλιος 2007, 02:39:41 πμ
Έλεγξε και το τζόγο της αλυσίδας. Συμβουλέψου το User Manual που έρχεται μαζί με τη μηχανή για να δείς πώς θα το κάνεις. Πολλές φορές ασυνήθιστοι θόρυβοι στις αλλαγές ταχυτήτων προέρχονται από κακή ρύθμιση του τζόγου της αλυσίδας.


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline Παύλος

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9897
Reply #8 on: Δευτέρα 16 Απρίλιος 2007, 08:54:00 πμ
Αν δεν ακους τις βαλβίδες και το μηχανάκι παει καλα... μη το ανοιγεις. Ειδικά σε μηχανικό , χειρότερα θα γίνει.

Το ότι δεν "χτυπάνε" οι βαλβίδες δε σημαίνει ότι είναι και σωστά ρυθμισμένες. μπορεί να είναι πολύ κλειστές οπότε δεν ακούγονται. Πάντως κατά 99% οι βαλβίδες δε χρειάζονται ρύθμιση...εκτός και έχει ήδη βάλει το χεράκι του κάποιος μηχανικός!!!

Όσο για τη δισκόπλακα συμφωνώ με το Σώτο


Παύλος Καρούμπης


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #9 on: Δευτέρα 16 Απρίλιος 2007, 11:01:25 πμ
Μια και που συζητάμε για βαλβίδες, αν οι βαλβίδες εισαγωγής είναι ρυθμισμένες προς το κάτω όριο τότε ο κινητήρας αποδίδει καλύτερη ροπή σε χαμηλές στροφές και σε κίνηση μέσα στην πόλη αλλά χάνει στις υψηλές στροφές. Αν είναι ρυθμισμένες προς το άνω όριο τότε ο κινητήρας αποδίδει καλύτερα στις υψηλές στροφές και σε μεγάλες ταχύτητες στην εθνική.

Στο ΤΑ (έχω δεί από εμπειρία ότι) δύσκολα αποκλίνουν τα διάκενα των βαλβίδων, ακόμα και μετά από 18.000 χλμ. Πάντως αυτό που φθείρεται είναι οι άκρες στις βίδες ρύθμισης, οπότε θέλουν αλλαγή μετά από 50-60.000 χλμ (δηλ. χάνουν την επίπεδη επιφάνεια τους στην άκρη τους). Όταν αλλάζονται, καλό είναι να αλλάζονται και τα παξιμάδια τους.

Γιώργο, η συμβουλή μου είναι να το πάς σε ένα καλό και αξιόπιστο μηχανικό να το δεί και να το ακούσει. Σημείωσε ότι σου πεί και πριν προχωρήσεις έλα πάλι στο forum και πες μας τί σου είπε και τότε θα σου απαντήσουμε σχετικά.


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.