Hellas Transalp Forum

Γειά σας αλάνια!!!

BillyJey · 28594

Offline BillyJey

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 23
  • Των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν δε πεινούσαν
Reply #50 on: Τρίτη 28 Απρίλιος 2009, 03:17:41 πμ
Να αναφέρω επίσης ότι είδα και μία 650/2004 δίπλα της με 4.800 €υρωπουλάκια. Ανεβάζω φωτο.



Offline costas_v

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 47
Reply #51 on: Τρίτη 28 Απρίλιος 2009, 03:41:48 πμ
αχχ σε καταλαβαίνω φίλε μου ...
μεγάλη διαφορά μεταξύ φωτογραφίας και πραγματικότητας
είμαι και γω μυστήριος με τις μηχανές και πέρασα τα ίδια.

2-3 που κατέληξα ψάχνοντας και για τη δική μου:

Τα χιλιόμετρα και η χρονολογία δεν λένε και πολλά.
- Τα transalp δεν χαλάνε εύκολα, τουλάχιστον στα βασικά μηχανολογικά, εκτός αν πέσεις σε κανένα βάρβαρο ..

Το δικό μου "έφυγε" σε ατύχημα με κάπου 75000χλμ. ούτε τσικ δεν έκανε μέχρι τότε το μοτέρ

Οι μάντρες κάνουν ένα γερό φρεσκαρισμα και κρύβουν πράγματα + όσο κέρδος μπορούν..

Συμφωνώ .. καλύτερα λίγο βρώμικη.. φαίνονται διαρροές κλπ
- όχι και χάλια μαύρα! σημαίνει πως ο προηγούμενος δεν την πρόσεχε

1000 φορές ασφαλέστερη επιλογή κατευθείαν από ιδιώτη: φθηνότερα αλλά και βλέπεις και τον ιδιοκτήτη.
Σχηματίζεις γνώμη και για τον άνθρωπο και για το μηχανάκι.
Υπήρχαν σοβαρά παιδιά που πουλούσαν και μου έλεγαν οι ίδιοι περισσοτερα από αυτα που έβλεπα μονος μου.
Προτιμώ να αγοράσω έτσι, έστω και με κάποιο γνωστό ελλάτωμα, παρά.. 
"τεφαρικι πράγμα.. άψογο.. μοντέλο 2000 αλλά μόνο 10000χλμ και άλλες μαγκιές.."

Τέλος εγώ αγόρασα από Θεσσαλονίκη κι ας μένω Αθήνα
- καμιά φορά αξίζει και λίγο ψάξιμο εκτός, αρκεί να μην το παρακάνεις έτσι ?..


καλή τύχη
αν είσαι κι εσύ ψειρας σαν εμένα θα ψάξεις πολυ  ;D

Κώστας


ΥΓ φιάχνουν ακόμα αυτό το φοβερό ρεβανί εκεί πάνω σε σας ??
« Last Edit: Τρίτη 28 Απρίλιος 2009, 03:59:58 πμ by costas_v »


ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΤΕΧΝΗ ΝΑ ΚΟΥΡΑΖΕΣΑΙ ΤΙΣ ΩΡΕΣ ΑΝΑΠΑΥΣΗΣ


Offline BillyJey

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 23
  • Των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν δε πεινούσαν
Reply #52 on: Τρίτη 28 Απρίλιος 2009, 04:28:08 πμ
Κώστα μου έχεις δίκιο όπως και οι υπόλοιποι. Απλά εξετάζω περιπτώσεις. Δεν ξεπατώθηκα και στα πάνε-έλα. Δυο φορές πήγα Θεσ/νικη και το συνδύασα με τις δουλειές μου. Είδα, πήρα γνώμη, απέκτησα άποψη και κόβω με άλλο μάτι υποψήφια κομμάτια. Anyway το σκέφτομαι...



Offline costas_v

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 47
Reply #53 on: Τρίτη 28 Απρίλιος 2009, 05:07:27 πμ
Κώστα μου έχεις δίκιο όπως και οι υπόλοιποι. Απλά εξετάζω περιπτώσεις. Δεν ξεπατώθηκα και στα πάνε-έλα. Δυο φορές πήγα Θεσ/νικη και το συνδύασα με τις δουλειές μου. Είδα, πήρα γνώμη, απέκτησα άποψη και κόβω με άλλο μάτι υποψήφια κομμάτια. Anyway το σκέφτομαι...

σωστος !
μη νομίζεις, και γω για δουλειά πήγα θεσσαλονικη και τελικα κατέβηκα οδικώς  ;)


ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΤΕΧΝΗ ΝΑ ΚΟΥΡΑΖΕΣΑΙ ΤΙΣ ΩΡΕΣ ΑΝΑΠΑΥΣΗΣ


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • mods
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #54 on: Τρίτη 28 Απρίλιος 2009, 19:42:28 μμ
To πρώτο (ΤΑ600) είναι 94 ή 95.
Το δεύτερο (ΤΑ600) είναι 97 ή 98 ή 99

ΥΓ: Όσα βλέπεις, σημείωνε και τον αρ. πλαισίου για να επιβεβαιώνουμε χρονολογίες
« Last Edit: Τρίτη 28 Απρίλιος 2009, 19:46:20 μμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline BillyJey

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 23
  • Των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν δε πεινούσαν
Reply #55 on: Πέμπτη 07 Μάιος 2009, 22:26:26 μμ
Επιτέλους κορίτσια ήρθε το εργαλείο! Η Αμαλία, μοντέλο 2001, 23.000 χλμ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ και είναι σαν καινούριο. Ανεβάζω και μια φωτο.



Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7629
    • eGeorgalas
Reply #56 on: Πέμπτη 07 Μάιος 2009, 22:59:00 μμ
Κούκλα Βασίλη Κούκλα...... :eusa_clap: :eusa_clap:

Καλά χιλιόμετρα να έχεις και πάντα όρθιος....  :eusa_clap: :eusa_clap:


"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"


Offline memos

  • Με xlv 400 γίνομαι
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4642
  • Πάω αργά για να φτάσω πρώτος...
Reply #57 on: Παρασκευή 08 Μάιος 2009, 01:11:04 πμ
Καλοτάξιδο Βασίλη.  :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:
Να είσαι καλά να την χαρείς !!!


Γιατί ρε Μάνο; Γιατί;


Το αγαπημένο μου παραμύθι... ο Λαγός με τη Χελώνα.

Όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα………


Offline junior CAESAR

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1309
  • ...¨Οποιος έχει μυαλό το προστατεύει!!
Reply #58 on: Παρασκευή 08 Μάιος 2009, 01:36:57 πμ
Καλοτάξιδο.Καλά χιλιόμετρα να έχεις.
 :eusa_clap: :eusa_clap:


Salonica Iron Club

ΤΟ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑΞΙ
Η ΑΣΚΟΠΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΠΩΛΕΙΑ ΖΩΗΣ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟ ΜΑΣ
ΠΡΟΣΟΧΗ!
ΜΗΝ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΠΟΤΕ ΤΟ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟ ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΣΟΒΑΡΟΥ ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ


Offline παλτακης

  • η anaconda team..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8209
  • anaconda team is back sssssssssssssss
Reply #59 on: Παρασκευή 08 Μάιος 2009, 01:47:32 πμ
καλλοριζικο και και καλοταξιδο Βασιλη .
Απο λεφτα ποσο?αν θες απαντας




Offline Nikos-Veria

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 213
Reply #60 on: Παρασκευή 08 Μάιος 2009, 01:57:55 πμ
Παρα πολυ καλη.Καλοταξιδη Billy. :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:Νασαι γερος να κανεις πολλα καλα και ορθια χλμ.
Με πηρε ο κουμπαρος να ερθω να την δω αλλα δεν προλαβαινω τωρα.Θα παω στο μαγαζι.
Απο που την Πηρες?Τον ηξερες τον προκατοχο?



Offline BillyJey

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 23
  • Των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν δε πεινούσαν
Reply #61 on: Παρασκευή 08 Μάιος 2009, 02:10:36 πμ
Καλησπέρα και πάλι παίδες και σας ευχαριστώ για τις ευχές σας. Παναγιώτη η αξία της με μεταβίβαση κ.λ.π. έφθασε τα 3.800€. Είναι χωρίς προστατευτικά κάγκελα και διπλό σταντ. Με αυτά θα ανέβει ανάλογα το κόστος. Δε βαρυέσαι... με 100 & 200 δε σώζεται κανείς. Το θέμα είναι ότι τη γουστάρω πολύ διότι είναι αγρατζούνιστη με καινούρια λάχτιχα, μπαταρία. Ένα γρασάρισμα η αλυσίδα (λόγω ακινησίας της μηχανής 1,5 χρόνο), λαδάκι καινούριο ίσως κάνα μπουζί και είναι πανέτοιμη για τις Αλπεις! Παναγιά μου! Πώς τα λέω ρε γαμώτο και δε γελάω.
Νικόλα ναι, πέρασε ο Στέλιος την είδε και δάκρυσε από τη συγκίνηση. Τον λυπήθηκα. Θα περάσει αργότερα να πάμε να πάρουμε το Beverly από κει που τ'άφησα για να φέρω την Αμαλία (hi-hi).



Offline παλτακης

  • η anaconda team..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8209
  • anaconda team is back sssssssssssssss
Reply #62 on: Παρασκευή 08 Μάιος 2009, 02:14:24 πμ
πραγματικα ειναι σε  πολυ καλη κατασταση  και με μερικα καλουδια θα γινει αστερι ;) ;D




Offline Thanosf

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1781
  • Όποιος φοβάται, πέφτει και κοιμάται ...
    • www.zesta.gr
Reply #63 on: Παρασκευή 08 Μάιος 2009, 17:26:36 μμ
Καλωσόρισες!


. . .


Offline Ταξιδευτής

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2067
  • Κυνηγός ηλιοφάνειας.
Reply #64 on: Παρασκευή 08 Μάιος 2009, 18:08:42 μμ
Καλοτάξιδο Βασίλη.   
Να είσαι καλά να την χαρείς !!!


Όλοι θά πεθάνουμε , λίγοι όμως θά ... ζήσουμε

ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΤΣΑΚΙΣΤΕΙΣ ΣΕ ΑΓΝΩΣΤΑ ΠΕΛΑΓΗ ΠΑΡΑ ΝΑ ΣΚΟΥΡΙΑΖΕΙΣ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ......

Κυνηγός ηλιοφάνειας.

Η καλύτερη δουλειά.
Ούτε όπλα χρειάζεσαι, ούτε άδειες και έχεις και το θήραμα χωρίς να το σκοτώσεις.


Offline kotskofi

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 144
Reply #65 on: Παρασκευή 08 Μάιος 2009, 18:29:53 μμ
 Με 'γειά το εργαλείο! Καλώς όρισες και πάντα όρθιος!


Πρώην ΤΑ 650 (πρώτη αγάπη και παντοτινή) και νυν BMW R 1150 GS...
Dare!


Offline BillyJey

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 23
  • Των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν δε πεινούσαν
Reply #66 on: Παρασκευή 08 Μάιος 2009, 19:25:42 μμ
Γεια χαρά ξανά σε όλους ανεξαιρέτως παιδιά και σας ευχαριστώ πολύ για τα θερμά σας λόγια. Σήμερα έρχονται και τα προστατευτικά κάγκελα κινητήρα και έπεται συνέχεια. Τώρα περιμένω από εσάς με ανυπομονησία συμβουλές εξοπλισμού για την εξόρμηση στη Χαλκιδική. Ποια είναι τα απαραίτητα για το ταξίδι, η διαμονή θα είναι σε ξενοδοχεία, καμπινγκ, παραλία σε sleeping bug? Δεν το έχω ξανακάνει και δε γνωρίζω την κατάσταση. Όποιος ξέρει ας κάνει μια μικρή αναφορά. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.



Offline costas_v

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 47
Reply #67 on: Σάββατο 09 Μάιος 2009, 11:40:38 πμ

ακόμα ένα.. 'καλορίζικη' ?

μόλις είδα τη φωτογραφία, κούκλα φαίνεται !
καλές βόλτες
.. οι μακρινές είναι κι οι καλύτερες



ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΤΕΧΝΗ ΝΑ ΚΟΥΡΑΖΕΣΑΙ ΤΙΣ ΩΡΕΣ ΑΝΑΠΑΥΣΗΣ


Offline BillyJey

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 23
  • Των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν δε πεινούσαν
Reply #68 on: Πέμπτη 14 Μάιος 2009, 23:57:26 μμ
Παιδιά καλησπέρα σας. Σόρρυ για την απουσία μερικών ημερών αλλά με το νέο εργαλείο και τις βόλτες, δε μένει χρόνος... Τελικά είναι αστέρι η μηχανή. Έριξα και ένα ψιλοσερβις (φίλτρο λαδιού, γρασάρισμα αλυσίδα, λάδι 60άρι) της πάτησα και τα κάγκελα και έγινε λουλούδι. Τώρα υπολογίζω και σχεδιάζω την εγκατάσταση ασυρμάτου VHF (καθότι και radioamateur) κεραία και τα συναφή και έτοιμος για τον αγώνα. Φιλάκια σε όλους και τα ματαξαναλέμε.



Offline Pezos

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 579
Reply #69 on: Παρασκευή 15 Μάιος 2009, 02:58:53 πμ
... και τα ματαξαναλέμε.

Σε καμμιά συνάντηση οπωσδήποτε να σε γνωρίσουμε



Offline Giorgio

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 475
  • Oδηγός? Δεν ξέρω απο δαύτα. Τσαγάκια κερνάω!
Reply #70 on: Παρασκευή 15 Μάιος 2009, 05:40:46 πμ
Καλορίζικη & καλοτάξιδι φιλαράκο. Πάντα όρθιος.  ;)


Εύκολα βλέπουμε τα σφάλματα των άλλων. Τα δικά μας δύσκολα!


Offline BillyJey

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 23
  • Των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν δε πεινούσαν
Reply #71 on: Πέμπτη 04 Ιούνιος 2009, 03:00:20 πμ
Χαιρετώ όλη την παλιοπαρέα. Ελπίζω να είστε καλά και σε φόρμα όπως και εγώ. Μόνο που μας τα χαλάει αυτός ο παλιόκαιρος. Είπαμε να κάνουμε κάνα ταξιδάκι μακρινό να ευχαριστηθούμε χιλιόμετρα και ξεφτιλίστηκε ο ουρανός. Συχνουρία τον έπιασε. Κάθε Κυριακή πρωί με πλήρη εξάρτηση (λολ) περιμένουμε ήλιο αλλά πουουουουουου! Και περνάνε και οι.... απαράδεκτοι χωρίς κράνος. Θέλω να τους καταγγείλω. Παραθέτω και φωτό! Σας τη δίνει και σας; Όχι πέστε μου δεν τα παίρνετε στο κρανίο;



Offline Γιάννης Σταυρουλάκης

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4154
  • by Jstavrou
Reply #72 on: Πέμπτη 04 Ιούνιος 2009, 03:37:12 πμ
...
Και περνάνε και οι.... απαράδεκτοι χωρίς κράνος. Θέλω να τους καταγγείλω. Παραθέτω και φωτό! Σας τη δίνει και σας; Όχι πέστε μου δεν τα παίρνετε στο κρανίο;
Περιμένω να μας πεις και τη συνέχεια.
Εντάξει.
Ενα δίκιο για το κράνος, το έχεις. Δε λέω.
Την κυτταρίτιδα την είδες?  :o


There are 3 kinds of people.
Those who MAKE things happen.
Those who WATCH what happens.
Those who WONDER what happened.
Μέλος Κ.Τ. XL650V


Offline Ταξιδευτής

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2067
  • Κυνηγός ηλιοφάνειας.
Reply #73 on: Πέμπτη 04 Ιούνιος 2009, 04:05:55 πμ
Περιμένω να μας πεις και τη συνέχεια.
Εντάξει.
Ενα δίκιο για το κράνος, το έχεις. Δε λέω.
Την κυτταρίτιδα την είδες?  :o


                 +λάκη μή κοιτάς τό δάκτυλο όταν σού δείχνουν τόν ουρανό




Όλοι θά πεθάνουμε , λίγοι όμως θά ... ζήσουμε

ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΤΣΑΚΙΣΤΕΙΣ ΣΕ ΑΓΝΩΣΤΑ ΠΕΛΑΓΗ ΠΑΡΑ ΝΑ ΣΚΟΥΡΙΑΖΕΙΣ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ......

Κυνηγός ηλιοφάνειας.

Η καλύτερη δουλειά.
Ούτε όπλα χρειάζεσαι, ούτε άδειες και έχεις και το θήραμα χωρίς να το σκοτώσεις.


Offline Γιάννης Σταυρουλάκης

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4154
  • by Jstavrou
Reply #74 on: Πέμπτη 04 Ιούνιος 2009, 04:16:32 πμ

                 +λάκη μή κοιτάς τό δάκτυλο όταν σού δείχνουν τόν ουρανό

Συγνώμη Γιατρέ μου.
Δεν κοιτούσα το δάκτυλο. Τον  :butthead: είδα και το είπα.


There are 3 kinds of people.
Those who MAKE things happen.
Those who WATCH what happens.
Those who WONDER what happened.
Μέλος Κ.Τ. XL650V