αχχ σε καταλαβαίνω φίλε μου ...
μεγάλη διαφορά μεταξύ φωτογραφίας και πραγματικότητας
είμαι και γω μυστήριος με τις μηχανές και πέρασα τα ίδια.
2-3 που κατέληξα ψάχνοντας και για τη δική μου:
Τα χιλιόμετρα και η χρονολογία δεν λένε και πολλά.
- Τα transalp δεν χαλάνε εύκολα, τουλάχιστον στα βασικά μηχανολογικά, εκτός αν πέσεις σε κανένα βάρβαρο ..
Το δικό μου "έφυγε" σε ατύχημα με κάπου 75000χλμ. ούτε τσικ δεν έκανε μέχρι τότε το μοτέρ
Οι μάντρες κάνουν ένα γερό φρεσκαρισμα και κρύβουν πράγματα + όσο κέρδος μπορούν..
Συμφωνώ .. καλύτερα λίγο βρώμικη.. φαίνονται διαρροές κλπ
- όχι και χάλια μαύρα! σημαίνει πως ο προηγούμενος δεν την πρόσεχε
1000 φορές ασφαλέστερη επιλογή κατευθείαν από ιδιώτη: φθηνότερα αλλά και βλέπεις και τον ιδιοκτήτη.
Σχηματίζεις γνώμη και για τον άνθρωπο και για το μηχανάκι.
Υπήρχαν σοβαρά παιδιά που πουλούσαν και μου έλεγαν οι ίδιοι περισσοτερα από αυτα που έβλεπα μονος μου.
Προτιμώ να αγοράσω έτσι, έστω και με κάποιο γνωστό ελλάτωμα, παρά..
"τεφαρικι πράγμα.. άψογο.. μοντέλο 2000 αλλά μόνο 10000χλμ και άλλες μαγκιές.."
Τέλος εγώ αγόρασα από Θεσσαλονίκη κι ας μένω Αθήνα
- καμιά φορά αξίζει και λίγο ψάξιμο εκτός, αρκεί να μην το παρακάνεις έτσι ?..
καλή τύχη
αν είσαι κι εσύ ψειρας σαν εμένα θα ψάξεις πολυ

Κώστας
ΥΓ φιάχνουν ακόμα αυτό το φοβερό ρεβανί εκεί πάνω σε σας ??