Εγώ έχω καταλάβει πως δεν έχουν όλοι οι άνθρωποι τα ίδια κριτηρια όσον αφορά τα μεταχειρισμένα οχήματα.
Υπάρχουν ορισμένοι που δεν θέλουν ούτε ζωγραφιστό να δουν κατσαβίδι και πένσα!
Αγοράζουν μόνο τσίλικα και αγρατζούνιστα, και χέρι βάζει μόνο ο μάστορας πάνω.
Δεν είναι κάτι κακό αυτό βέβαια, αρκεί να μην υπαρχουν τρελές απαιτησεις ως προς τα χρήματα της αγοράς...όταν θέλεις να είναι του κουτιού το πληρώνεις παραπάνω όπως και να 'χει.
Αν πάντως ο Βασίλης είναι απο αυτούς τους ανθρώπους, τότε κακώς ψάχνει για 600 ή 400.Μηχανές 10ετία και 15ετίας είναι 100% σίγουρο πως θα έχουν και τις γρατζουνιές τους , και τα μερεμέτια τους...σε τέτοιας παλαιότητας οχήματα κοιτάμε κινητήρα, αναρτησεις, αλυσίδες, φρένα κλπ, και όχι αν έχει γρατζουνιά στο πλαινό καπάκι ή στην ζελατίνα!
Αν δεν έχει γρατζουνιά να φοβάσαι...πάει να πει πως είναι αλλαγμένα!