Hellas Transalp Forum

Πρόγραμμα εκδρομών Γραφείου Θεσσαλονίκης και Θεσσαλών 2009

redkom · 3650

Offline redkom

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 993
Για άλλη μια χρονιά ανακοινώνουμε το πρόγραμμα εκδρομών για το 2009. Φέτος έγινε προσπάθεια να συνεργαστούμε με τους Θεσσαλούς φίλους μας και φτάσαμε σε ένα κοινό πρόγραμμα. Εννοείται ότι μπορούν να συμμετέχουν όσοι θέλουν ανεξάρτητα από το μέρος που βρίσκονται.

26 Απριλίου
Λίμνη Βεγορίτιδα

10 Μαΐου
Γουμένισσα - Λιβάδια - Αρχάγγελος Πόζαρ

23,24 Μαΐου
Δράμα - Καρά Ντερέ (ράφτιγκ ή κανό) - Καβάλα.

4,5 Ιουλίου
Καλαρυτές Γιάννενα

5,6 Σεπτεμβρίου
κάμπιγκ στον Παντελεήμονα
ή
5,6 Σεπτεμβρίου
ελεύθερο κάμπιγκ Πλατειά Άμμο Καρύτσα
εδώ υπάρχουν δύο προτάσεις και ανάλογα με τις συμμετοχές θα γίνει μία από τις δύο.

20 Σεπτεμβρίου
Κατερίνη - Πέτρα - Ελασσόνα - Δεσκάτη - Σέρβια - Κοζάνη

8 Νοεμβρίου
Α. Πορρόια - Κερκίνη (γύρος της λίμνης από το ανάχωμα) - Σιδηρόκαστρο - Άγγιστρο

5,6 Δεκεμβρίου
Καταφύγιο Κισσάβου

Φυσικά υπάρχει κενό τον Ιούνη γιατί είναι η Πανελλήνια του Συλλόγου στην Χαλκιδική και τον Οκτώβριο γιατί είναι το Φ/Ρ και η εκδρομή στη Βάλια Κάλντα.




Υ.Γ. Πέρισυ το πρόγραμμα είχε μπει στις επίσημες εκδρομές του Συλλόγου. Εγώ δεν μπορώ να το βάλω εκεί, γι' αυτό οι έχοντες την δυνατότητα πρόσβασης, ας επιληφθούν.


Μη κοιτάς ποτέ πίσω. Πάντα εμπρός. Εξάλλου...είσαι πρώτος!!!!!!

Χρήστος Σιώνας
Θεσ/νίκη


Offline Yianni

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7278
Πολύ καλό πρόγραμμα Χρήστο!  :eusa_clap: :eusa_clap: Λέω να μετακομίσω βόρεια....

Να κάνω και μία πρόταση επ' αυτού... Χωρίς να θέλω να  φέρω σε δύσκολη θέση το ΔΣ (επειδή το Γραφείο Θεσ/νίκης, δεν είναι τυπικά νόμιμο) θα μπορούσαμε να συνδέσουμε το επίσημο πρόγραμμα με το τελευταίο, σε ένα κοινό με τις ημερομηνίες σε ακολουθία?

Ο διαχωρισμός θα είναι χρωματικός (το πρόγραμμα του Χρήστου να εμφανίζεται σε άλλο χρώμα) και θα υπάρχει η διατύπωση στο τέλος ότι αυτό το τελευταίο θα το οργανώσει αποκλειστικά το Γραφείο Θεσ/νίκης.

Ετσι θα μπορούμε όλοι να κάνουμε πιό εύκολα τον προγραματιζμό μας γιά τις εκδηλώσεις...

ΥΓ Αν αυτό λόγω νομιμότητας (δεν ξέρω!) δεν είναι εφικτό να μπει στην σελίδα του club, μπορεί να αναρτηθεί στην σχετική σελίδα στο φόρουμ.



DRAKE RAMORE

  • Guest
Πολύ καλό πρόγραμμα Χρήστο!  :eusa_clap: :eusa_clap: Λέω να μετακομίσω βόρεια....

Να κάνω και μία πρόταση επ' αυτού... Χωρίς να θέλω να  φέρω σε δύσκολη θέση το ΔΣ (επειδή το Γραφείο Θεσ/νίκης, δεν είναι τυπικά νόμιμο) θα μπορούσαμε να συνδέσουμε το επίσημο πρόγραμμα με το τελευταίο, σε ένα κοινό με τις ημερομηνίες σε ακολουθία?

Ο διαχωρισμός θα είναι χρωματικός (το πρόγραμμα του Χρήστου να εμφανίζεται σε άλλο χρώμα) και θα υπάρχει η διατύπωση στο τέλος ότι αυτό το τελευταίο θα το οργανώσει αποκλειστικά το Γραφείο Θεσ/νίκης.


Μια διευκρίνηση μόνο.Δεν πρόκειται μόνο για το πρόγραμμα απο το Γραφείο Θεσ/νίκης (τυπικό ή άτυπο ή άνευ χαρτοφυλακιού κλπ κλπ κλπ) αλλά και το νέο Γραφείο Θεσσαλίας (τυπικο ή ατυπό ή παρα τω πρωθυπουργώ κλπ κλπ κλπ)

Κατα τα άλλα συμφωνώ με την πρόταση και την επεκτείνω λέγοντας να είναι 3 διαφορετικά χρώματα για το κεντρικο, των Θεσσαλών και των Σαλονικιών για να ξέρουμε και ποιος διοργανώνει την κάθε εκδρομή!
Επίσης μόλις βγάλουν και οι Κρήτες ένα να βάλουμε ακόμα ένα χρώμα...

« Last Edit: Τετάρτη 15 Απρίλιος 2009, 01:06:53 πμ by Drake Ramore »



Offline Γιάννης Σταυρουλάκης

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4154
  • by Jstavrou
Πάνω που πήρα έγχρωμη οθόνη δηλαδή, θα με βάλετε σε έξοδα να πάρω και έγχρωμο εκτυπωτή εσείς.... :eusa_doh:


There are 3 kinds of people.
Those who MAKE things happen.
Those who WATCH what happens.
Those who WONDER what happened.
Μέλος Κ.Τ. XL650V


Offline louros

  • Μονάχος μονάχος
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7326
  • Kαι αδιάβροχος.....!
Συμφωνώ στην ενσωμάτωση.
Τέλεια ....


ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?


Offline redkom

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 993
Πολύ καλό πρόγραμμα Χρήστο!  :eusa_clap: :eusa_clap: Λέω να μετακομίσω βόρεια....

Να κάνω και μία πρόταση επ' αυτού... Χωρίς να θέλω να  φέρω σε δύσκολη θέση το ΔΣ (επειδή το Γραφείο Θεσ/νίκης, δεν είναι τυπικά νόμιμο) θα μπορούσαμε να συνδέσουμε το επίσημο πρόγραμμα με το τελευταίο, σε ένα κοινό με τις ημερομηνίες σε ακολουθία?

Ο διαχωρισμός θα είναι χρωματικός (το πρόγραμμα του Χρήστου να εμφανίζεται σε άλλο χρώμα) και θα υπάρχει η διατύπωση στο τέλος ότι αυτό το τελευταίο θα το οργανώσει αποκλειστικά το Γραφείο Θεσ/νίκης.

Ετσι θα μπορούμε όλοι να κάνουμε πιό εύκολα τον προγραματιζμό μας γιά τις εκδηλώσεις...

ΥΓ Αν αυτό λόγω νομιμότητας (δεν ξέρω!) δεν είναι εφικτό να μπει στην σελίδα του club, μπορεί να αναρτηθεί στην σχετική σελίδα στο φόρουμ.

Λοιπόν παιδιά για να ξεκαθαρίζουμε λίγο τα πράγματα.
Για αρχή συμφωνώ απολύτως με την πρόταση και μάλιστα έτσι την είχαμε, αλλά δεν μπορούσα με τίποτα να κάνω copy το πρόγραμμα, όπως μου το επέστρεψε εμπλουτισμένο ο Άζωρος και ο Billar, από το πρόγραμμα του google που το είχαν φτιάξει κι έτσι αναγκάστηκα να το περάσω με τον τρόπο που το είδατε.

Κατά δεύτερο να πω και να τονίσω ότι το πρόγραμμα δεν είναι του Χρήστου (δικό μου). Συνέβαλα βέβαια στο να γίνει, αλλά το πρόγραμμα είναι κοινό του Γραφείου Θεσσαλονίκης και των Θεσσαλών (δεν ξέρω αν έχει γίνει Γραφείο στη Θεσσαλία) και είναι κρίμα και άδικο να αναφέρεται ως δικό μου πρόγραμμα. Εξάλλου το αναφέρω ξεκάθαρα στο εισαγωγικό σημείο του μηνύματος.

Το τρίτο σημείο που θα ήθελα να θίξω (επειδή κάτι παρόμοιο μου είπε και ο Αποστόλης, πρόσφατα στην Καλαμπάκα), είναι το σημείο που αναφέρεις Γιάννη μου ότι : "(επειδή το Γραφείο Θεσ/νίκης, δεν είναι τυπικά νόμιμο)".
Εδώ ίσως θα πρέπει να πάρουν θέση και τα παλιά μέλη του ΔΣ, αλλά εγώ ξέρω ότι το Γραφείο Θεσσαλονίκης έχει νομιμοποιηθεί με απόφαση του ΔΣ (σύμφωνα με το καταστατικό), εδώ και αρκετά χρόνια και μάλιστα, αν θυμάμαι καλά, πριν από την 5η Πανελλήνια συγκέντρωσή μας στην Λευκάδα (που την είχαμε διοργανώσει εμείς), δηλαδή το 2005 (+/- ένα χρόνο). Και για να να ακριβολογώ να θυμίσω ότι στην ανακοίνωση της 5ης Πανελλήνιας, το ΔΣ έγραφε : "Για 3 ημέρες 18,19,20 Ιουνίου , οι απανταχού Διαλπιστές και μη , με κέφι και αστείρευτη διάθεση θα βρεθούν πάλι όλοι μαζί για εκδρομές, παιχνίδια, φαγητό, κουβεντούλα και μπάνιο στον όμορφο όρμο Δεσίμι στη Λευκάδα.
Η οργάνωση έχει γίνει αποκλειστικά, από το HTC Γραφείο Βορείου Ελλάδος , που σημαίνει εγγύηση για να περάσουμε όλοι καλά." Ολόκληρη η ανακοίνωση στο :
http://www.transalp.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=76&Itemid=2
Τότε βέβαια αναφερόταν σαν Γραφείο Βόρειας Ελλάδας, αλλά αυτό μικρή σημασία έχει, γιατί είχε την "ευθύνη' (πάντα κάτω από το ΔΣ), όλης της Βόρειας Ελλάδας.
Δεν μπορώ να καταλάβω τι έχει γίνει, και ξαφνικά το Γραφείο Θεσσαλονίκης ή Βόρειας Ελλάδας, "δεν είναι τυπικά νόμιμο".


Μη κοιτάς ποτέ πίσω. Πάντα εμπρός. Εξάλλου...είσαι πρώτος!!!!!!

Χρήστος Σιώνας
Θεσ/νίκη


Offline azwros

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3928
  • Ερωτας με την πρώτη ματιά!!

Κατά δεύτερο να πω και να τονίσω ότι το πρόγραμμα δεν είναι του Χρήστου (δικό μου). Συνέβαλα βέβαια στο να γίνει, αλλά το πρόγραμμα είναι κοινό του Γραφείου Θεσσαλονίκης και των Θεσσαλών (δεν ξέρω αν έχει γίνει Γραφείο στη Θεσσαλία) και είναι κρίμα και άδικο να αναφέρεται ως δικό μου πρόγραμμα. Εξάλλου το αναφέρω ξεκάθαρα στο εισαγωγικό σημείο του μηνύματος.


Δεν έχει γίνει γραφείο στη Θεσσαλία αλλά και μεις όλοι μαζί από κοινού στήσαμε το πρόγραμμα!!


Δεν   πλαλάου!!!!
γιατί νουγάου!!!! γκε γκε;;
[img]http://farm3.static.flickr.com[img]


Offline Yianni

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7278
Κατά δεύτερο να πω και να τονίσω ότι το πρόγραμμα δεν είναι του Χρήστου (δικό μου). Συνέβαλα βέβαια στο να γίνει, αλλά το πρόγραμμα είναι κοινό του Γραφείου Θεσσαλονίκης και των Θεσσαλών (δεν ξέρω αν έχει γίνει Γραφείο στη Θεσσαλία) και είναι κρίμα και άδικο να αναφέρεται ως δικό μου πρόγραμμα. Εξάλλου το αναφέρω ξεκάθαρα στο εισαγωγικό σημείο του μηνύματος.

Δική μου λάθος διατύπωση Χρήστο. Ενοείται ότι είναι δουλειά όλων από κοινού, το ανέφερα έτσι χάριν συντομίας

Δεν μπορώ να καταλάβω τι έχει γίνει, και ξαφνικά το Γραφείο Θεσσαλονίκης ή Βόρειας Ελλάδας, "δεν είναι τυπικά νόμιμο".

Δεν έχω λόγο να διαφωνήσω. Το ανέφερες πράγματι και στην Καλαμπάκα. Εγώ είχα μείνει με αυτή την εντύπωση....
« Last Edit: Τετάρτη 15 Απρίλιος 2009, 02:49:53 πμ by Yianni »



Offline louros

  • Μονάχος μονάχος
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7326
  • Kαι αδιάβροχος.....!
Πάντως το γραφείο που λέτε τόχω γω σπίτι μου και άμα κοτάτε ελάτε να το πάρετε.....

Καλά είναι λοιπόν τα εν λόγω γραφεία να θεσμοθετηθούν  (ξανά )με συγκεκριμένες και περιορισμένες αρμοδιότητες έτσι ώστε να μη ξαναγίνει κουβέντα σε λίγες μέρες.
Η δαρθρωσή τους ας απασχολήσει το ΔΣ άλλωστε γι αυτό σας εκλέξαμε.
Τα μέλη τους πάντως κοιτάξτε να είναι διορισμένοι γιά να μην έχουμε διάφορα μεταξύ μας και επίσης κανένας δεν έχει όρεξη γιά εκλογές ξαναμανά.
Θα είναι ορισμένα από το νόμιμα εκλεγμένο ΔΣ και αυτό θα εξασφαλίζει την εγκυροτητά τους.
Όλοι οι άλλοι θα βοηθάμε όπως μπορούμε και θα απολαμβάνουμε.

Ας μη γίνει αφορμή η προτασή μου γιά παρεταίρω  συζήτηση ,απλά καλά είναι κάποια πράματα να γίνονται γνωστά ωστε να μην έχουμε συγγνώμες μετά.


 :eusa_clap:  :eusa_clap:   :eusa_clap:
Χαιρετίζω ξανά και ευχαριστώ τα παιδιά που δούλεψαν γιά το πρόγραμμα.

 :moped:  έτοιμος.
 


ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?


Offline redkom

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 993
Δική μου λάθος διατύπωση Χρήστο. Ενοείται ότι είναι δουλειά όλων από κοινού, το ανέφερα έτσι χάριν συντομίας

Δεν έχω λόγο να διαφωνήσω. Το ανέφερες πράγματι και στην Καλαμπάκα. Εγώ είχα μείνει με αυτή την εντύπωση....

Το κατάλαβα ότι δεν το εννούσες Γιάννη μου, εξάλλου σε ξέρω τόσα χρόνια, απλά το αναφέρω για να μην δημιουργηθούν, σε οποιονδήποτε, λάθος εντυπώσεις.

Μπράβο, θυμάσαι που το συζητήσαμε. Απλά βρήκα την ευκαιρία (αν και δεν είναι το κατάλληλο νήμα για συζήτηση αυτού του θέματος και ίσως πρέπει να μεταφερθεί σε νήμα μόνο για τα μέλη), να το αναφέρω και να δώσω όσα στοιχεία έχω. Τώρα αν κάνω τόσο λάθος, τι να πω.


Μη κοιτάς ποτέ πίσω. Πάντα εμπρός. Εξάλλου...είσαι πρώτος!!!!!!

Χρήστος Σιώνας
Θεσ/νίκη


Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11471
Μπραβο σε ολους σας για το προγραμμα παιδιά. Παρα Πολυ καλο. Ποσα κοματια πρεπει να γινω για να ειμαι σε ολες τις εκδρομες ? ? ?

Σχετικα με το γραφειο βορειου Ελλαδος. Δεν υπαρχει νημα Χρηστο που να ειναι μονο για μελη του συλλογου, και η κουβεντα αυτη σιγουρα δεν αφορα ολο το φορουμ. ΤΟ καταστατικο μας οπως ειναι, εχει αδυναμία στο να θεσμοθετησει και να υποστηριξει στο φουλ  πρωτοβουλίες για κατα τοπους γραφεια. Φυσικα η πορεια του συλλόγου δειχνει οτι μαλλον πρεπει να συζητηθουν και να γινουν  αλλαγες.

Θα τα πουμε αυριο απο κοντα (ελπιζω)


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline BilLar

  • Σιγα μην εισαι
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 1056
  • XL650V - 01
10 Μαΐου
Γουμένισσα - Λιβάδια - Αρχάγγελος Πόζαρ


Ισχύει αυτη η εκδρομή?
Υπάρχει αναλυτικό πρόγραμμα?




DRAKE RAMORE

  • Guest
Μέχρι στιγμής ισχύει κανονικά Billy.Θα εξαρτηθεί βέβαια και απο τις συμμετοχές.
Άνοιξε ένα νήμα για να το συζητάμε εκεί...
Απο οτι άκουσα απο τα παιδιά εδω πάνω αρκετός κόσμος ενδιαφέρθηκε.




Offline kuzco

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 36
Παιδιά να ρωτήσω κάτι που με τρώει καιρό???

Όταν λέτε γραφείο Θεσσαλονίκης, είναι γραφείο με ντουβάρια! κανονικό!  όπου υπάρχει μόνιμα κάποιος κόσμος ή το μέρος που βρίσκεται ο υπολογιστής που ανεβάζει την σελίδα????


Γιατί αν όντως υπάρχει, να βρεθουμε και απο κοντά μν καθόμαστε μπροστά απο την οθόνη...........



Offline Zan Klon

  • οδηγώντας στους ελληνικούς δρόμους έγινα...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2202
  • μοτοσυκλετιστής παντός καιρού και εδάφους !!!
Παιδιά να ρωτήσω κάτι που με τρώει καιρό???

Όταν λέτε γραφείο Θεσσαλονίκης, είναι γραφείο με ντουβάρια! κανονικό!  όπου υπάρχει μόνιμα κάποιος κόσμος ή το μέρος που βρίσκεται ο υπολογιστής που ανεβάζει την σελίδα????


Γιατί αν όντως υπάρχει, να βρεθουμε και απο κοντά μν καθόμαστε μπροστά απο την οθόνη...........

ξεκινα το διαβασμα....


DRAKE RAMORE

  • Guest