ΔΕΝ ΕΠΑΙΡΝΕ ΜΠΡΟΣΤΑ

(1/3) > >>

Bluepetros:
Σημερα το πρωι πηγα να βάλω τη καλη μου (ΤΑ 700 abs) μπροστα αλλα τιποτα, η μιζα γυρναγε κανονικα (την ακουγες οτι είχε δύναμη η μπαταρια) αλλα τιποτα 3 φορες δοκιμασα, γυρισα το διακοπτη παλι στο off εδωσα 2 τερμα γκαζιες το ξαναανοιξα μετα τα τσεκαρισματα και πηρε με την 3η προσπαθεια.
Λετε να χρειαζομαι μπαταρια (να ειναι στα τελευταια της) μετα απο 1 χρονο; ή ηταν λογω της υπερβολικης υγρασιας που ειχε το Σαββατοκυριακο, τη μηχανη τη παρκαρα τη Παρασκευη το απογευμα και ολο το ΣΚ δεν κινηθηκε.
Παρακαλω τις αποψεις σας.
Οταν εφτασα στη δουλεια την εσβησα και την ξανα ανοιξα και πηρε με την 1η.


Hypersonic:
Το 700 ψεκαστο δεν ειναι; Παιζουν ρολο οι γκαζιες με σβηστη μηχανη;

Μηπως ειχε μπλοκαρει το HISS;

Παρακολουθησε το, αλλα δεν ειναι λογικο για μπαταρια τοσο συντομα...

Chris_de_Ze:
Αν στο ξανακάνει και αφού είσαι μέσα στην εγγύηση, να το πάς στη μαμά για διαγνωστικό έλεγχο (δηλ. να διαπιστώσουν αν ίσως υπήρξε βλάβη σε κάποιο εξάρτημα).
Κάνε και συ ένα περιφερειακό οπτικό έλεγχο (να δείς μήπως παρατηρήσεις κάτι μη φυσιολογικό). Μέτρησε και την τάση της μπαταρίας.

ΥΓ: Το άλλο, με τις "γκαζιές στο off", δεν παίζει εδώ. Παίζει μόνο σε καρμπς που έχουν αντλία επιτάχυνσης.

olmega:
Αν η μίζα γυρνούσε καλά πάλι δεν παίζει να είναι μπαταρία αν ήταν η μπαταρία μετά από 2-3 προσπάθειες θα άκουγες την μπαταρία να είναι ξελιγωμένη.

ΥΓ. Τώρα που το συζητάμε έχω μια απορία, στη γριά αρκετές φορές το έβαλα "σκαστό" με ψεκαστά όμως τι παίζει? Υπάρχει πρόβλημα να το "σκάσεις" αν δεις ότι δεν έχεις άλλη επιλογή? Είναι πιο δύσκολο να πάρει? Με ένα φίλο με ένα Φειζερ πάντως που την παλέψαμε (σε ευθεία) δεν τα κατάφερα αναγκαστήκαμε και βάλαμε καλώδια.

Chris_de_Ze:
Αλέξη, ισχύει και εδώ ότι ισχύει για τα καταλυτικά (ως προς τον κίνδυνο καταστροφής του καταλύτη).

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα