Πέμπτη 27 Ιούνιος 2019, 08:24:55 πμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: Αν είναι η πρώτη σας επίσκεψη στο Forum, ειναι σημαντικό να δείτε πρώτα  αυτό
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα. « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: [1] | Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: πληροφορίες για BMW 1150GS  (Αναγνώστηκε 938 φορές)
XLGeorge
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2265


Pouroduro spirit


« στις: Σάββατο 28 Φεβρουάριος 2009, 20:46:53 μμ »

Εχω ενα φιλο εδω στο Λονδινο που πηρε ΤΑ650 ενα χρονο πριν και παμε μαζι βολτες σε Αγγλια και Ευρωπη. Στην Αγγλια δεν υπαρχει προβλημα καθως η μεγιστη ταχυτητα ταξιδιου ειναι 140-150χω λογω οριων ταχυτητας (πανω απο 150χμω πας δικαστηριο και πανω απο 160χμω παιρνουν διπλωμα) οποτε το ΤΑ ακολουθει το VFR χωρις προβλημα. Αλλα μολις περναμε το τουνελ της Μαγχης τα πραγματα αγριευουν και το καημενο το ΤΑακι τα χρειαζεται  Embarrassed

Ο φιλος αυτος ειναι σχετικα εμπειρος μηχανοβιος αλλα ειχε παντα παντα ελαφρα μονοκυλινδρα on-off στην Ελλαδα και το ΤΑ ειναι η πρωτη του μεγαλη μηχανη. Τωρα που την συνηθισε, ψαχνεται για κατι πιο δυνατο και γουσταρει πολυ τα BMW GS. Το 1200 δεν το φτανει οικονομικα ουτε μεταχειρισμενο καθως ειναι χρεωμενος λογω ανοιγματων και θελει κατι αξιοπιστο και ευκολοσυντηρητο που δεν θα του ζηταει λεφτα (τα service στο ΤΑ του τα κανω εγω). Εδω μπορουμε να βρουμε 1150GS μεταχειρισμενο του 2001-02 με λιγοτερα απο 50Κ χμ σε πολυ καλη κατασταση με 4500 ευρω (L4100).

Λοιπον, για να μπαινουμε στο θεμα, θα θελαμε πληροφοριες σχετικα με BMW 1150GS τετοιας ηλικιας απο πλευρας αξιοπιστιας και DIY συντηρησης. Αν ειχε ή εχει κανεις τετοιο μηχανακι ή ξερει απο φιλους κλπ., οποιαδηποτε πληροφορια ειναι ευπροσδεκτη. Επισης, παει στο χωμα? Σκεφτομαι πιθανα να παρω εγω το ΤΑ του φιλου μου οποτε ολο και καποια εντουραδιτσα θα γινει. BTW, αν πεσει μπορει να το σηκωσει κανεις μονος του? Πρεπει να ειναι σαν το βαρατερας απο πλευρας βαρους.

Για λεγετε  Grin
Καταγράφηκε

XLV650, VFR800 VTEC, CRF1000

konkost
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2077



« Απάντηση #1 στις: Σάββατο 28 Φεβρουάριος 2009, 22:21:45 μμ »

Εχω ενα φιλο εδω στο Λονδινο που πηρε ΤΑ650 ενα χρονο πριν και παμε μαζι βολτες σε Αγγλια και Ευρωπη. Στην Αγγλια δεν υπαρχει προβλημα καθως η μεγιστη ταχυτητα ταξιδιου ειναι 140-150χω λογω οριων ταχυτητας (πανω απο 150χμω πας δικαστηριο και πανω απο 160χμω παιρνουν διπλωμα) οποτε το ΤΑ ακολουθει το VFR χωρις προβλημα. Αλλα μολις περναμε το τουνελ της Μαγχης τα πραγματα αγριευουν και το καημενο το ΤΑακι τα χρειαζεται  Embarrassed

Ο φιλος αυτος ειναι σχετικα εμπειρος μηχανοβιος αλλα ειχε παντα παντα ελαφρα μονοκυλινδρα on-off στην Ελλαδα και το ΤΑ ειναι η πρωτη του μεγαλη μηχανη. Τωρα που την συνηθισε, ψαχνεται για κατι πιο δυνατο και γουσταρει πολυ τα BMW GS. Το 1200 δεν το φτανει οικονομικα ουτε μεταχειρισμενο καθως ειναι χρεωμενος λογω ανοιγματων και θελει κατι αξιοπιστο και ευκολοσυντηρητο που δεν θα του ζηταει λεφτα (τα service στο ΤΑ του τα κανω εγω). Εδω μπορουμε να βρουμε 1150GS μεταχειρισμενο του 2001-02 με λιγοτερα απο 50Κ χμ σε πολυ καλη κατασταση με 4500 ευρω (L4100).

Λοιπον, για να μπαινουμε στο θεμα, θα θελαμε πληροφοριες σχετικα με BMW 1150GS τετοιας ηλικιας απο πλευρας αξιοπιστιας και DIY συντηρησης. Αν ειχε ή εχει κανεις τετοιο μηχανακι ή ξερει απο φιλους κλπ., οποιαδηποτε πληροφορια ειναι ευπροσδεκτη. Επισης, παει στο χωμα? Σκεφτομαι πιθανα να παρω εγω το ΤΑ του φιλου μου οποτε ολο και καποια εντουραδιτσα θα γινει. BTW, αν πεσει μπορει να το σηκωσει κανεις μονος του? Πρεπει να ειναι σαν το βαρατερας απο πλευρας βαρους.

Για λεγετε  Grin
Δυστιχως το εχω οδηγησει μονο μια φορα για λιγο και αυτο σε ασφαλτο δανεικο απο φιλο γειτονα Επειδη ο φιλος σου αν καταλαβα καλα ειχε μεχρι προσφατα μονο ψηλοφτερα οπως ακριβως ειχα και εγω πριν το ΤΑ ισως αν το οδηγησει να πει και αυτος οπως ειπα και εγω οτι δεν θα το αγοραζα με τιποτα!!!!
Πολυ βαρια αισθηση στην οδηγηση (προσεχε δεν αναφερομαι στο βαρος του!) Ενδεικτικα θα σου αναφερω οτι η προηγουμενη μοτο του γειτοναμου ηταν GSX1400 το οποιο οταν το οδηγησα μου φανηκε ποδηλατο μπροστα στο GS Σημαντικα μειον που ειδα εγω ηταν τοσο οι αναρτησεις του σε κοφτες ανωμαλιες του οδοστρωματος (πηδαγε σαν κατσικι αν και φορουσε ohlins, λογω toy paralever-telerevel της BMW) οσο και η αποσταση σελας τιμονιου που ειναι μακρια και τεντωνουν πολυ τα χερια (ειμαι 1,82 υψος) Τα φρενα του ειναι εκπληκτικα αν και νομιζω δεν απενεργοποιηται το ABS Ολα τα ανωτερω ειναι αποτρεπτικα για οδηγηση στο χωμα! Αυτο δεν σημαινει βεβαια οτι δεν μπορεις να κανεις μια χωματινη διαδρομη εξαλλου ολα πανε χωμα αρκει να υπαρχει οδηγος να τα παει!! Οσο για το βαρος που αναφερεις μπορει να ειναι πολυ βαρυ σε απολυτες τιμες (αν δεν κανω λαθος γυρω στα 230kg αλλα παρολα αυτα λογω πολυ χαμηλου κεντρου βαρους σηκωνεται πανευκολα απο κατω σε μια πιθανη πτωση (καμια σχεση με varadero). To χαμηλο κεντρο βαρους,η απουσια πλαισιου και το εναλακτικο μπροστηνο συστημα που διαχωριζει το συστημα διευθυνσης απο την αναρτηση ειναι και οι κυριοι λογοι που σε στροφες μπορεις να ακουμπισεις και τα αυτια σου κατω (ενταξει μετα τους κυλινδρους)!!
Ο κινητηρας ειναι τερας αξιοπιστιας και οικονομικος και ευκολος στη συντηρηση Εξαλλου δεν ειναι δα και στην αιχμη της τεχνολογιας αεροψυκτος γαρ
Τι μου αρεσε?Η ΡΟΠΗΤΟΥ!!!! , Τα φρενατου, Η απλη κατασκευη
Τι δεν μου αρεσε? Θεση δηγησης, αναρτησεις, εργονομια χειριστηριων ,η απλη κατασκευη(για τα χρηματα που ζηταει η BMW για ολα τα μεγαλα GS πρωην και νυν)
Καταγράφηκε
Chris_de_Ze
Veteran
mods
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9270



« Απάντηση #2 στις: Κυριακή 01 Μάρτιος 2009, 01:04:09 πμ »

Γιώργο, 1150 δεν έχω οδηγήσει, αλλά παλιότερα είχα κάνει βόλτα το 1100 ενός φίλου. Οδηγικά δεν μου άρεσε. Δεν με συγκίνησε. Δεν ήταν τόσο φιλικό (πχ. σαν το ΤΑ ή το 1200). Μου είχε φανεί λίγο άβολο και δύσχρηστο. Δεν θυμίζει (ως προς την οδηγική συμπεριφορά) σύγχρονο μηχανάκι. Άσε που πρέπει να συνηθίσεις και τους διακόπτες του. Από συντήρηση δεν πρέπει να είναι δύσκολο αφού δεν έχει τα τόσα ηλεκτρονικά του 1200. Αξιόπιστο βέβαια αρκετά. Για μέσα σε κίνηση δεν ξέρω αν θα βολέψει. Για ταξίδι πρέπει να είναι καλό.
« Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή 01 Μάρτιος 2009, 01:06:06 πμ από Chris_de_Ze » Καταγράφηκε

Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
XLGeorge
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2265


Pouroduro spirit


« Απάντηση #3 στις: Κυριακή 01 Μάρτιος 2009, 17:40:35 μμ »

Ευχαριστω για τις πληροφοριες, ψαχνοντας λιγο και στο Internet ειδαμε οτι ειναι μαλλον ευκολοσυντηρητο λογω προσβασης και απλοτητας. Το μονο που φαινεται ασυνηθιστο ειναι η αλλαγη του poly-V belt (ιμαντας του εναλλακτη) στα 60000χμ - αυτοκινηταδικη τεχνολογια. Επισης εχω δει καπου οτι για την αλλαγη δισκων συμπλεκτη πρεπει να κατεβει το κιβωτιο και ειναι μεγαλη δουλεια που κοστιζει πολυ, σκεφτομαι αν ειναι δυνατον να γινει αυτο απο μας στο πεζοδρομιο - η μαλλον μπροστινο κηπο (μαλλον οχι φανταζομαι). Στα ποσα λετε να χρειαστουνε δισκοι συμπλεκτη?

Σχετικα με οδηγηση, αυτο που μας απασχολει ειναι το πως συμπεριφερεται στην πολη και ποσο ευελικτο ειναι στην κινηση με τους δυο κυλινδρους να προεξεχουν, καθως θα χρησιμοποιηθει αρκετα και μεσα στο Λονδινο. Θα χρειαστει test-drive να το δουμε. Παντως πολλοι εδω το θεωρουνε καλυτερο απο το 1200 και αυτο φαινεται στις λιστες που βγαζει το περιοδικο Ride καθε χρονο με τις εντυπωσεις των κατοχων. Αν το εχει ή το ειχε κανεις εδω, πιο λεπτομερεις εντυπωσεις θα ητανε ευπροσδεκτες.
« Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή 01 Μάρτιος 2009, 19:34:13 μμ από XLGeorge » Καταγράφηκε

XLV650, VFR800 VTEC, CRF1000

Ταξιδευτής
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2063


Κυνηγός ηλιοφάνειας.


« Απάντηση #4 στις: Κυριακή 01 Μάρτιος 2009, 21:35:12 μμ »


Σχετικα με οδηγηση, αυτο που μας απασχολει ειναι το πως συμπεριφερεται στην πολη και ποσο ευελικτο ειναι στην κινηση με τους δυο κυλινδρους να προεξεχουν, καθως θα χρησιμοποιηθει αρκετα και μεσα στο Λονδινο. Θα χρειαστει test-drive να το δουμε.


όπου περνάνε οί καθρέφτες του περνάει άνετα
φαίνεται βαρύ καί δύσχρηστο αλλά είναι μαντζέβελο καί παιχνιδιάρικο ( χαμηλό κέντρο βάρους )

Καταγράφηκε

Όλοι θά πεθάνουμε , λίγοι όμως θά ... ζήσουμε

ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΤΣΑΚΙΣΤΕΙΣ ΣΕ ΑΓΝΩΣΤΑ ΠΕΛΑΓΗ ΠΑΡΑ ΝΑ ΣΚΟΥΡΙΑΖΕΙΣ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ......

Κυνηγός ηλιοφάνειας.

Η καλύτερη δουλειά.
Ούτε όπλα χρειάζεσαι, ούτε άδειες και έχεις και το θήραμα χωρίς να το σκοτώσεις.
alexeft
Επισκέπτης
« Απάντηση #5 στις: Παρασκευή 06 Μάρτιος 2009, 00:18:23 πμ »

Γεία σας παίδες.

Έχω το 1100. Είναι βαρύ όταν το σπρώχνεις στο παρκάρισμα πχ, αλλά όταν κινείται δεν έχει κανένα πρόβλημα, ίσα ίσα
που είναι και παιχνιδιάρικο. Προσοχή γιατί πάει με 60-70 και νομίζεις ότι πάει με 30, οπότε μέσα στην πόλη μπορεί
να μη σου φτάσουν τα φρένα.

Είχα ΤΑ πριν το GS. Οι διαφορές:
- Στις στροφές είναι βράχος.
- Πολύ καλά κρατήματα, πολύ καλά φρένα.
- Πολύ καλή προστασία από τον αέρα.
- Πολύ καλή σέλα και στάση πάνω στη μηχανή (είμαι 1,82). Δεν με πονάνε πλέον τα γόνατα και ο  μου. Δεν αναγκάζομαι να σφίγγομαι στη μηχανή


Σέρβις εύκολο και αν το κάνει μόνος του ο φίλος σου, ακόμα καλύτερα.
Καταγράφηκε
Σελίδες: [1] | Πάνω Εκτύπωση 
« προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
Simple Audio Video Embedder

SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!