Φιλε ειχα το Χορνετ απο το 2002 μεχρι το 2008, το πηρα καινουριο 600ρι και εζησα μαζι του πολυ ομορφες στιγμες. Ομως ειχε φτασει ο καιρος που το μηχανακι δεν συμβαδιζε με την ηλικια μου και με το τι περιμενα και ζητουσα απο μια μηχανη. Τοτε αλλαξα και πηρα το ΤΑ700.
Οντως στα 25 μου οταν πηρα το Χορνετ ητανε τελειο μηχανημα. Ειχε στυλ, τετρακιλυνδρη μηχανη 100 ιππων, φρενα, αναρτησεις, ανεση, ητανε ελαφρυ, και ειχε ποιοτητα κατασκευης. Αντιμετωπιζα προβλημα σε ταχυτητες περαν των 120 χιλ ωρα απο τον υπερβολικο αερα οποταν εβαλα μια εξτρα ζελατινα και ψιλοφτιαχτηκε το θεμα, οχι ομως πληρως.
Στα πλην εκτος απο τον αερα θα εβαζα και το οτι για να κινηθεις γρηγορα με το Χορνετ επρεπε να ανεβαζεις πολυ ψηλα στροφες και αυτο ητανε πολυ ενοχλητικο, επισης ειχε πολυ χαμηλη αυτονομια το ντεποζιτο μολις 190-200 χιλιομετρα.
Πιστευω οτι το Χορνετ απευθυνεται σε ηλικιες μεχρι 30, η σε απειρους αναβατες. Ειναι καταλληλο για καποιον που θελει να μπει σε κυβικα. Ειναι πολυ ευκολη μηχανη να τη χειριστουν οι παντες. Απλα στα 31 μου, εψαχνα κατι αλλο.. μου ειχε φυγει η τρελλα των 20, ειχα ωριμασει, και ειχα πολλα χιλιομετρα πλεον και περισσοτερη εμπειρια στην πλατη μου
Δεν θα σου ελεγα να μην την παρεις. Ειδικα τα νεα μοντελα ειναι πολυ καλυτερα απο αυτο που ειχα εγω, το 2002. Απλα εγω δεν θα αλλαζα το ΤΑ με Χορνετ γυμνο αλλα με κατι αλλο, με ενα 1000ρι ας πουμε με φεριγκ, σαν το CBF100 που θα εχει περισσοτερη ροπη και μεγαλυτερο κυβισμο και θα κινειται πιο ευκολα τοσο σε ταξιδια οσο και σε επαρχιακους δρομους αλλα και σε στροφιλικια στο βουνο..Αλλα και το Χορνετ600 να παρεις, θα παρεις ενα πολυ καλο μηχανακι με καλα φρενα, αναρτησεις, ανετο και ελαφρυ και ευκολο στην χρηση
Καλη τυχη στην αποφαση σου φιλε
« Last Edit: Παρασκευή 13 Φεβρουάριος 2009, 10:44:52 πμ by Ζορπας »
And so you touch this limit, something happens and you suddenly can go a little bit further. With your mind power, your determination, your instict, and the experience as well, you can fly very high.
Ayrton Senna