Hellas Transalp Forum

Σκέφτομαι να πουλήσω τη καλή μου...για CB 600 Hornet

leroi · 8677

Offline leroi

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 404
  • Φτιάξε καρδιά μου το δικό σου παραμύθι, αλλιώς...
    • www.pandorasbox.gr
on: Πέμπτη 12 Φεβρουάριος 2009, 22:32:42 μμ
Μετά από μικρή (8 μήνες) αλλά άψογη συμβίωση με το ΤΑ και παρόλο που δεν έχω μεγάλη εμπειρία, (τον Ιούλιο το πήρα το ΤΑ και είμαι νέος μοτοσυκλετιστής) σκέφτομαι να αλλάξω κατηγορία. Αυτά που μου προσφέρει απλόχερα το ΤΑ, δεν είναι αυτά που τελικά θέλω. Ο τρόπος οδήγησής μου, δε συμβαδίζει με το μηχανάκι που καβαλάω αυτή τη στιγμή (σας βλέπω που γελάτε οτι νομίζω πως είμαι ROSSI και πάνω :-\ ενώ κάτω από το όνομά μου γράφει ακόμα Οδηγάρα :P). Επίσης, δε ξέρω γιατί, αλλά δε θέλω να φύγω από HONDA.

Αφού σκέφτηκα λοιπόν οτι έχω μυαλό για να κουμαντάρω και το παραπάνω γκάζι..και αφού έφαγα κ τη στούκα μου πάνω σε μαλάκα με αυτοκίνητο και έμαθα να προσέχω ακόμη περισσότερο τους άλλους, κατέληξα να το σκέφτομαι για το CB 600 Hornet.

Για όσους το διάβασαν και δε τους πειράζει να αφιερώσουν και 2-3 λεπτά να μου γράψουν 1-2 γραμμές, θα ήθελα τη γνώμη σας..

..για τη συγκεκριμένη μηχανή

..για τη συγκεκριμένη μηχανή σε σχέση με κάποια άλλη της κατηγορίας όπως Ζ 750

..τι πρέπει να προσέξω κατά την αγορά μιας μεταχειρισμένης μηχανής σαν κι αυτή

..και φυσικά γνώμη για τη μετάβαση από το ΤΑ σε naked 600άρι.

Ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας και εκτιμώ το κάθε φωνήεν  :)


ΥΓ. Forumίτης θα παραμείνω και να τη πουλήσω, μέλος του club που έχω σκοπό να γίνω, θα το κάνω  :)


DRAKE RAMORE

  • Guest
Reply #1 on: Πέμπτη 12 Φεβρουάριος 2009, 22:43:04 μμ
Εμείς τους αγαπάμε όλους...ότι και να καβαλάνε.
Τώρα περι Hornet δεν έχω να πω και πολλά.Δεν μου λες και για ποια χρονιά ενδιαφέρεσαι.
Όταν είχα το fazer και πήγαινα βόλτες με τους στρητάδες ένα παληκάρι είχε το Hornet.Κανένα πρόβλημα δεν αντιμετώπισε για 3 χρόνια που το είχε...μοντέλο 2003 ή 2004 νομίζω.
Το μόνο θέμα του ήταν με τον αέρα...αλλά ότι γυμνο και να πάρεις αυτό θα ισχύει.
το Ζ 750 είναι άλλη φάση.Πολεμικό μηχανάκι...

Δες και το Fazeraki  του 2004-2006 (το παλιό με τα 98 άλογα...όχι το s2).Είχα μείνει πολύ ευχαριστημένος.Ένα θέμα που είχε με το TPS το λύσανε μέσα στην εγγύηση, και απο κει και πέρα δεν με προβλημάτισε ποτέ.



Offline cbfaras

  • μην πας πισω μου σταματαω αποτομα!!!!!!!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
    • FUN
Reply #2 on: Πέμπτη 12 Φεβρουάριος 2009, 22:43:39 μμ
εγω γιαννη ειχα το ΤΑ 650 δυομισι χρονια και εκανα 85000κμ το εφαγα το χορτασα το μηχανακι
μετα λογο οτι το ΤΑ δεν ηταν οτι καλητερο για την χρηση που του εκανα
το εδωσα και πηρα το CBF 1000 και τωρα το παω για τρια χρονια και ειμαι
πολυ ευχαριστημενος για την χρηση που του κανω.

δεν εχει σχεσει αν εισαι οδηγαρα για να πας σε μεγαλιτερο-δυνατοτερο μηχανακι
αρκει να εχεις τον ελενχο παντα. και αν θες να κανεις ταξιδια να πας σε κατι
με φερινγκ τα γυμνα ειναι ταλεπορια.

αυτα τα λιγα ελπιζω να βοηθισα λιγο.

υ.σ. και οτι και αν κανεις παντα ενα τεστ γιατι αλλιος ειναι σταματημενο και αλλιος στην βολτα :)


Μην Πλησιαζεις Ταυρο Απο Εμπρος Γαιδουρι Απο Πισω Και Βλακα Απο Πουθενα           
CBF1000 06' CB900fz 79' RMZ450 K5 Και Παλιος XLV 650


Offline xplast

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3652
Reply #3 on: Πέμπτη 12 Φεβρουάριος 2009, 22:52:56 μμ
Να υποθέσω ότι εννοείς αυτό το φανταστικό μηχανάκι με κινητήρα R6 08' ή 07'!!!!! Ευκολοδήγητο, ευέλικτο, φρενάρες (αυτό που οδήγησα είχε υψηλής, αλλά όχι ΑΒS), χωρίς αεροδυναμική κάλυψη, αλλά μέχρι να το συνηθίσεις θα σου πονάνε οι πύχεις (διαφορετική θέση οδήγησης). Και με έναν κινητήρα που για να τον φτάσεις στα όρια του θέλεις εθνική.



DRAKE RAMORE

  • Guest
Reply #4 on: Πέμπτη 12 Φεβρουάριος 2009, 22:55:46 μμ
R6 ναι...αλλά πιο παλιό όχι 2007-2008 (αυτό είναι το s2).
Και ναι...για να φτάσει στα όρια θέλει Εθνική.



Offline xplast

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3652
Reply #5 on: Πέμπτη 12 Φεβρουάριος 2009, 23:03:55 μμ
Κινητήρας CBR 600 RR 2007!!!!!!



Offline leroi

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 404
  • Φτιάξε καρδιά μου το δικό σου παραμύθι, αλλιώς...
    • www.pandorasbox.gr
Reply #6 on: Πέμπτη 12 Φεβρουάριος 2009, 23:16:07 μμ
Ευχαριστώ καταρχήν για τις απαντήσεις σας ! :)

Δυστυχως οικονομικά δυσκολεύομαι να παω σε καινούριο τοτέ, αν και έτσι έχω ακούσει και εγώ για τα τελευταία. παίζει να έχω βρεί ένα του '04 απο συνάδελφο φίλου που μου είπε οτι είναι ψείρας ! Να πήγαινα καλύτερα σε καινούριο? Αυτό όμως του '04 λογικά θα το πάρω κάτω από 4 χιλιάρικα.


Offline leroi

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 404
  • Φτιάξε καρδιά μου το δικό σου παραμύθι, αλλιώς...
    • www.pandorasbox.gr
Reply #7 on: Πέμπτη 12 Φεβρουάριος 2009, 23:18:14 μμ
Α ναι και όσο για τα ταξίδια Κώστα, πιο πολύ κυριακάτικες βόλτες και εξορμήσεις θα κάνω. Ταξίδια μεγάλα σπάνια. 2-3 φορές το χρόνο.


Offline cbfaras

  • μην πας πισω μου σταματαω αποτομα!!!!!!!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
    • FUN
Reply #8 on: Πέμπτη 12 Φεβρουάριος 2009, 23:30:47 μμ
Α ναι και όσο για τα ταξίδια Κώστα, πιο πολύ κυριακάτικες βόλτες και εξορμήσεις θα κάνω. Ταξίδια μεγάλα σπάνια. 2-3 φορές το χρόνο.


καλα ειναι και τα γυμνα απλα μετα τα 140-150 χλμ ειναι κουραστικα
αλλα αν εχεις υπομονη ολα γινοντε  :)

εγω μια φορα πηγα απο αθηνα πατρα με ενα fazer 600 05' γυμνο
και τα χρειαστηκα σε καπια φαση ειπα γυμνα τερμα .


Μην Πλησιαζεις Ταυρο Απο Εμπρος Γαιδουρι Απο Πισω Και Βλακα Απο Πουθενα           
CBF1000 06' CB900fz 79' RMZ450 K5 Και Παλιος XLV 650


DRAKE RAMORE

  • Guest
Reply #9 on: Πέμπτη 12 Φεβρουάριος 2009, 23:37:45 μμ
Ένα μίνι φέρινγκ είναι απαραίτητο.
Εγώ προτείνω στον Ληρόι αυτό:


Με 4000-4500€ χτυπάς ένα του 2004-2005 και είσαι άρχοντας!



Offline leroi

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 404
  • Φτιάξε καρδιά μου το δικό σου παραμύθι, αλλιώς...
    • www.pandorasbox.gr
Reply #10 on: Πέμπτη 12 Φεβρουάριος 2009, 23:40:30 μμ
Με φέρινγκ προτιμώ όμως CBF :)


Offline cbfaras

  • μην πας πισω μου σταματαω αποτομα!!!!!!!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
    • FUN
Reply #11 on: Πέμπτη 12 Φεβρουάριος 2009, 23:42:53 μμ


Μην Πλησιαζεις Ταυρο Απο Εμπρος Γαιδουρι Απο Πισω Και Βλακα Απο Πουθενα           
CBF1000 06' CB900fz 79' RMZ450 K5 Και Παλιος XLV 650


Offline cbfaras

  • μην πας πισω μου σταματαω αποτομα!!!!!!!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
    • FUN
Reply #12 on: Πέμπτη 12 Φεβρουάριος 2009, 23:43:52 μμ
πλακα πλακα δεν κοιτας για κανα 1000 κανα 6500-7000ευρα θα βρεις ;)


Μην Πλησιαζεις Ταυρο Απο Εμπρος Γαιδουρι Απο Πισω Και Βλακα Απο Πουθενα           
CBF1000 06' CB900fz 79' RMZ450 K5 Και Παλιος XLV 650


DRAKE RAMORE

  • Guest
Reply #13 on: Πέμπτη 12 Φεβρουάριος 2009, 23:47:32 μμ
Άλλη φιλοσοφία το ένα...άλλη το άλλο.

Σκέψου οτι το yamaha βγαζει απο 600 κυβικά 100 άλογα...οσα  το cbf  απο 1000.

πλακα πλακα δεν κοιτας για κανα 1000 κανα 6500-7000ευρα θα βρεις ;)

Δεν ανεβαίνει όμως πολύ το budget; :-\



Offline leroi

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 404
  • Φτιάξε καρδιά μου το δικό σου παραμύθι, αλλιώς...
    • www.pandorasbox.gr
Reply #14 on: Πέμπτη 12 Φεβρουάριος 2009, 23:47:50 μμ
είναι πολλά τα λεφτά (για χιλι)άρη

Αν και είναι ωραίο μηχανάκι..αυτή η ογκώδης μούρη με χαλάει λίγο ρε γαμώτο..


Offline leroi

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 404
  • Φτιάξε καρδιά μου το δικό σου παραμύθι, αλλιώς...
    • www.pandorasbox.gr
Reply #15 on: Πέμπτη 12 Φεβρουάριος 2009, 23:49:33 μμ
Άλλη φιλοσοφία το ένα...άλλη το άλλο.

Σκέψου οτι το yamaha βγαζει απο 600 κυβικά 100 άλογα...οσα  το cbf  απο 1000.

Δεν ανεβαίνει όμως πολύ το budget; :-\

και το hornet του 2008 βγάζει 102  :goofy:

του 2004-2005 όμως ?

το βρήκα! 97,5 !
« Last Edit: Πέμπτη 12 Φεβρουάριος 2009, 23:51:11 μμ by leroi »




Offline cbfaras

  • μην πας πισω μου σταματαω αποτομα!!!!!!!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
    • FUN
Reply #16 on: Πέμπτη 12 Φεβρουάριος 2009, 23:51:25 μμ
κουβεντα κανουμε το cbf μπορει να τραβηξει και τρενο
με τη ροπη που εχει ;D γιαυτο ειναι και τοσο οικονομικο
απο θεμα εβρον εσυ ξερεις μαστορα ποσο παει η τζεπη σου ;D


Μην Πλησιαζεις Ταυρο Απο Εμπρος Γαιδουρι Απο Πισω Και Βλακα Απο Πουθενα           
CBF1000 06' CB900fz 79' RMZ450 K5 Και Παλιος XLV 650


Offline leroi

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 404
  • Φτιάξε καρδιά μου το δικό σου παραμύθι, αλλιώς...
    • www.pandorasbox.gr
Reply #17 on: Παρασκευή 13 Φεβρουάριος 2009, 00:03:38 πμ
Αποστόλη επίσης ξέχασα, πήρε φίλος το fazer και δε θέλω να πάρω το ίδιο :P


DRAKE RAMORE

  • Guest
Reply #18 on: Παρασκευή 13 Φεβρουάριος 2009, 00:06:44 πμ
Αποστόλη επίσης ξέχασα, πήρε φίλος το fazer και δε θέλω να πάρω το ίδιο :P

Βάση της λογικής οτι.. ???
..θα έχετε τι ίδιο;



Offline leroi

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 404
  • Φτιάξε καρδιά μου το δικό σου παραμύθι, αλλιώς...
    • www.pandorasbox.gr
Reply #19 on: Παρασκευή 13 Φεβρουάριος 2009, 00:12:54 πμ
Βάση της λογικής οτι.. ???
..θα έχετε τι ίδιο;

χαχα, It was a joke !


tranten

  • Guest
Reply #20 on: Παρασκευή 13 Φεβρουάριος 2009, 00:44:07 πμ
καλησπερα σε ολους,θα πω κ εγω την γνωμη μου για το θεμα κ τα συμπερασματα ας τα βγαλει ο γιαννης..
τον οποιο γνωρισα απο κοντα πριν λιγες μερες κ ειχαμε μια μικρη κουβεντα περι μοτοσυκλετων.
θεωρω οτι εχεις (γιαννη) να μαθεις αρκετα βασικα πραγματα ακομα κ μετα να δεις για καποια αλλη μηχανη.δεν θα βρεις ευκολα μοτο σαν την ΤΑ με τοση οδηγικη φιλικοτητα-ευχρηστια που να σε βαλει για τα καλα στο πνευμα οδηγησης των μοτο.τα μοντελα που αναφερεις σαφως κ δεν ειναι ''απολυτα'' αλλα θελουν εναν πιο εμπειρο χρηστη.δεν υποτιμω κανεναν κ κανεις δεν γεννηθηκε μαθημενος αλλα θεωρω πως εχω χρεος απεναντι σε καποιον που θα πιουμε εναν καφε μαζι να του μιλαω ντομπρα.



Offline Ζορπας

  • ΤΑ 700 Golden Edition, και ασε τους αλλους να ειναι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1443
  • Ο Κυπριος του forum
Reply #21 on: Παρασκευή 13 Φεβρουάριος 2009, 10:43:14 πμ
Φιλε ειχα το Χορνετ απο το 2002 μεχρι το 2008, το πηρα καινουριο 600ρι και εζησα μαζι του πολυ ομορφες στιγμες. Ομως ειχε φτασει ο καιρος που το μηχανακι δεν συμβαδιζε με την ηλικια μου και με το τι περιμενα και ζητουσα απο μια μηχανη. Τοτε αλλαξα και πηρα το ΤΑ700.

Οντως στα 25 μου οταν πηρα το Χορνετ ητανε τελειο μηχανημα. Ειχε στυλ, τετρακιλυνδρη μηχανη 100 ιππων, φρενα, αναρτησεις, ανεση, ητανε ελαφρυ, και ειχε ποιοτητα κατασκευης. Αντιμετωπιζα προβλημα σε ταχυτητες περαν των 120 χιλ ωρα απο τον υπερβολικο αερα οποταν εβαλα μια εξτρα ζελατινα και ψιλοφτιαχτηκε το θεμα, οχι ομως πληρως.

Στα πλην εκτος απο τον αερα θα εβαζα και το οτι για να κινηθεις γρηγορα με το Χορνετ επρεπε να ανεβαζεις πολυ ψηλα στροφες και αυτο ητανε πολυ ενοχλητικο, επισης ειχε πολυ χαμηλη αυτονομια το ντεποζιτο μολις 190-200 χιλιομετρα.

Πιστευω οτι το Χορνετ απευθυνεται σε ηλικιες μεχρι 30, η σε απειρους αναβατες. Ειναι καταλληλο για καποιον που θελει να μπει σε κυβικα. Ειναι πολυ ευκολη μηχανη να τη χειριστουν οι παντες. Απλα στα 31 μου, εψαχνα κατι αλλο.. μου ειχε φυγει η τρελλα των 20, ειχα ωριμασει, και ειχα πολλα χιλιομετρα πλεον και περισσοτερη εμπειρια στην πλατη μου

Δεν θα σου ελεγα να μην την παρεις. Ειδικα τα νεα μοντελα ειναι πολυ καλυτερα απο αυτο που ειχα εγω, το 2002. Απλα εγω δεν θα αλλαζα το ΤΑ με Χορνετ γυμνο αλλα με κατι αλλο, με ενα 1000ρι ας πουμε με φεριγκ, σαν το CBF100 που θα εχει περισσοτερη ροπη και μεγαλυτερο κυβισμο και θα κινειται πιο ευκολα τοσο σε ταξιδια οσο και σε επαρχιακους δρομους αλλα και σε στροφιλικια στο βουνο..Αλλα και το Χορνετ600 να παρεις, θα παρεις ενα πολυ καλο μηχανακι με καλα φρενα, αναρτησεις, ανετο και ελαφρυ και ευκολο στην χρηση

Καλη τυχη στην αποφαση σου φιλε
« Last Edit: Παρασκευή 13 Φεβρουάριος 2009, 10:44:52 πμ by Ζορπας »


And so you touch this limit, something happens and you suddenly can go a little bit further. With your mind power, your determination, your instict, and the experience as well, you can fly very high.
Ayrton Senna


Offline leroi

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 404
  • Φτιάξε καρδιά μου το δικό σου παραμύθι, αλλιώς...
    • www.pandorasbox.gr
Reply #22 on: Παρασκευή 13 Φεβρουάριος 2009, 23:54:36 μμ
Γιώργο, σε ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον σου και τη γνώμη σου, την εκτιμώ, σεβαστή και υπολογίσιμη! Θα σου πω το εξής δε νομίζω πως η έλλειψη τεχνικών και μηχανικών γνώσεων θα έπρεπε να με αποθαρρύνουν για μια τέτοια αλλαγή. Ένα αυτό. Όσον αφορά τώρα τη συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας γενικότερα, συνεχως μαθαίνουμε όλοι μας. Έστω και αυτό το μικρό χρονικό διάστημα, (εάν τελικά τη πουλήσω) το ΤΑ ήταν ένα πολύ καλό σχολείο για μένα. Όπως σιγά σιγά την έμαθα και ακόμα τη μαθαίνω, έτσι θα μάθω και μια άλλη μηχανή. Θεωρώ πως έχω τη παιδεία και τη νοημοσύνη, να μην πηγαίνω τις δυνατότητες της μηχανής που καβαλάω σε σημείο που δε συμβαδίζουν με τις δικές μου δυνατότητες, ή καλύτερα ικανότητες! Ο αναβάτης και η συμπεριφορά είναι που έχουν το πρώτο λόγο και πρωταρχικό ρόλο στο σύνολο. Όταν η συμπεριφορά είναι σωστή και συνετή, ακόμα και σε hayabusa μπορεί να μεταβεί μετά απο μερικους μήνες σε ΤΑ κάποιος, απλά δε πρόκειται για μεγάλο χρονικο διάστημα να αξιοποιήσει τις δυνατότητες της μηχανής. Και επίσης, όταν της φέρεσαι καλά και τη προσέχεις (αν δεν έχεις γνώσεις να φροντίζεις να τη πηγαίνεις συχνά στο "γιατρό" της) την οποιαδήποτε μηχανή και αυτή με τη σειρά της, μαζί με όλα τα τεχνολογικά καλούδια που έχει, είναι εκεί για να σε προστατέψει. Το οτι θα πάρω μια μηχανή, με πολύ μεγαλύτερη ροπή και τελική, δε σημαίνει οτι θα πηγαινω απο φανάρι σε φανάρι πρώτες, δευτέρες, τρίτες, ούτε οτι επειδή μπορεί να ξύσει μαρσπιέδες εγω θα βαλθώ να το κάνω!

Συνεπώς...αυτά :P

Ζορμπά σε ευχαριστώ και εσένα. Ταξίδια (τα ξύδια όμως ναι:P) δε πρόκειται να κάνω τρελά, σίγουρα πολλές κυριακάτικες βόλτες ομως! Σε 1000άρι δε θέλω να παω, δεν υπάρχει λογος. Για το CBF 600 θα το σκεφτόμουν, αλλά δεν ειναι πιο ομορφα τα hornet?

Ερώτηση: Ξέρει κανένας από ποιάς χρονολογίας κ μετά είναι τα hornet injection?

Επίσης, Hornet ή GSR 600?


Offline kostasj

  • >>>>>>
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1523
Reply #23 on: Δευτέρα 16 Φεβρουάριος 2009, 15:49:07 μμ
Φίλε διάβασα το νήμα που άνοιξες.
Προσπαθώντας να σε ψυχολογίσω πιστεύω ότι απλά σου έχει μπει στο μάτι hornet. Κι όταν μπει κάτι στο κάτι δύσκολα βγαίνει.

Γενικά είσαι άνθρωπος που βαριέται κάτι εύκολα?
Αν είναι έτσι τότε μετά από 1 χρόνο θα θέλεις να το αλλάξεις και αυτό. (κι εγώ κάπως έτσι είμαι αλλά όχι σε όλα τα πράγματα)

Εγώ πάντως -καθαρά θέμα γούστου- αν τώρα ήθελα να αλλάξω μηχανή και μπορούσα, θα προτιμούσα CΒF 600.
Αλλά είπαμε. Αν μπει κάτι στο μάτι, άντε να βγει.
« Last Edit: Δευτέρα 16 Φεβρουάριος 2009, 15:52:35 μμ by kostasj »


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Αφού όλοι ψάχνουμε την αλήθεια..
Κι αφού σχεδόν όλοι ξέρουμε ποια είναι..
Γιατί το ψέμα είναι πιο δημοφιλές  ???


Offline Ζορπας

  • ΤΑ 700 Golden Edition, και ασε τους αλλους να ειναι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1443
  • Ο Κυπριος του forum
Reply #24 on: Δευτέρα 16 Φεβρουάριος 2009, 16:04:18 μμ
Αν θυμαμαι καλα το 2003 βγηκε το Χορνετ με injection. Δεν ειμαι σιγουρος αλλα θυμαμαι οτι το αμεσως επομενο μοντελο απο το δικο μου του 2002 που ητανε καρμυρατερ, βγηκε σε injection. Μπορει να ειναι και το 2006 ομως γιατι τοτε αλλαξε και ο σχεδιασμος γενικα..

Το 2005 ειχε βγει ενα πολυ ωραιο χρωμα πορτοκαλι και ειχα ψηθει πολυ.. ακομα τις βλεπω στο δρομο και μου τρεχουν τα σαλια.

κατσε να ανεβασω καμια φωτο να ψηθεις και εσυ
« Last Edit: Δευτέρα 16 Φεβρουάριος 2009, 16:08:59 μμ by Ζορπας »


And so you touch this limit, something happens and you suddenly can go a little bit further. With your mind power, your determination, your instict, and the experience as well, you can fly very high.
Ayrton Senna