Κυριακή 25 Αύγουστος 2019, 22:38:30 μμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: ..
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα. « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: [1] | Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Η μοναδική diesel/biodiesel μοτοσικλέτα της αγοράς!  (Αναγνώστηκε 1955 φορές)
Chris_de_Ze
Veteran
mods
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9270



« στις: Πέμπτη 08 Ιανουάριος 2009, 07:59:08 πμ »

Η Ολλανδική EVA Products παρουσίασε το 2006 το Track T800, ένα on-off με τρικύλινδρο κινητήρα diesel. Στο διάστημα που μεσολάβησε, το –περιορισμένης παραγωγής- μοντέλο βελτιώθηκε στα σημεία και εξακολουθεί να αποτελεί τη μοναδική diesel μοτοσικλέτα της αγοράς. 



Ο κινητήρας του Track T800 προέρχεται από το γνωστό Smart και με την βοήθεια turbo – compressor αποδίδει 50 ίππους, οι οποίο μπορεί να μην ακούγονται πολλοί για 800κ.εκ., αλλά σίγουρα θα φαίνονται στο δρόμο, χάρη στην ροπή των 13,2 kgm. Με βάρος 199 κιλά η μοτοσικλέτα φθάνει σύμφωνα με τον κατασκευαστή τα 175 χλμ/ωρα τελικής, ενώ επιταχύνει από τα 0-100 χ.α.ω. σε 3,75 δευτερόλεπτα, επιδόσεις που σε καμία περίπτωση δεν χαρακτηρίζονται «λίγες» για τη κατηγορία.

Το καλύτερο όμως είναι η μέση κατανάλωση των 3,4 λίτρων/100χλμ., που σε συνδυασμό με το ρεζερβουάρ των 22 λίτρων προσδίδουν μέση αυτονομία της τάξεως των 647 χιλιομέτρων. Αξίζει επίσης να σημειωθεί πως η μοτοσικλέτα μπορεί να χρησιμοποιήσει ως καύσιμο diesel, biodiesel και διάφορους τύπους φυτικών ελαίων, γεγονός που πρακτικά σημαίνει πως μπορείς να φουλάρεις το ρεζερβουάρ με προϊόντα που βρίσκονται στα ράφια ενός supermarket.

Λόγο της περιορισμένης και κατά παραγγελία παραγωγής, ο εκάστοτε μελλοντικός ιδιοκτήτης μιας Track T800 μπορεί να επιλέξει το επίπεδο εξοπλισμού της μοτοσικλέτας, έχοντας μεταξύ άλλων τη δυνατότητα να τοποθετήσει ABS, CVT μετάδοση, αλλά και 2WD κίνηση. Το σύστημα μεταφοράς της κίνησης και στον μπροστινό τροχό γίνεται με υδραυλικό τρόπο, ενώ υπάρχει και κατανεμητής της ισχύος μεταξύ των τροχών, ώστε η πρόσφυση να μην χάνεται ποτέ.

Όλα αυτά δεν ακούγονται καθόλου άσχημα και για τους λάτρεις τις περιπέτειας, η Track T800 θα μπορούσε να αποτελέσει την μοτοσικλέτα των ονείρων τους βάση των χαρακτηριστικών της. Τέλος, για να αποκτήσει κανείς την Track T800 στη βασική της έκδοση, απαιτούνται 17.500€.

Πηγή: mototriti.gr
« Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη 08 Ιανουάριος 2009, 08:05:04 πμ από Chris_de_Ze » Καταγράφηκε

Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
Derd
The Oracle..
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 541



« Απάντηση #1 στις: Πέμπτη 08 Ιανουάριος 2009, 10:51:01 πμ »

νομιζω οτι πλεον οταν μιλαμε για on-off αυτο πρεπει να ειναι το σημειο αναφορας.. Αληθεια ο κοτσαδορος και ο εργατης ειναι extra??  Grin Grin
Καταγράφηκε

May the force be with you..
Chtech
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1378


Honda XL600V 1999 Black


« Απάντηση #2 στις: Πέμπτη 08 Ιανουάριος 2009, 10:51:52 πμ »

Φαίνεται πολύ καλό και από άποψη αισθητικής. Με την τρέχουσα νομοθεσία θα επίτρεπεται να κυκλοφορεί στην Αθήνα; Πάντως για εξορμίσεις πρέπει να είναι super. Αν και το κόστος αγοράς του δεν είναι και λίγο.
Καταγράφηκε

Ζορπας
ΤΑ 700 Golden Edition, και ασε τους αλλους να ειναι
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1443


Ο Κυπριος του forum


« Απάντηση #3 στις: Πέμπτη 08 Ιανουάριος 2009, 11:46:38 πμ »

Αυτονομια 647 χιλιομετρα..!

Απιστευτο 
Καταγράφηκε

And so you touch this limit, something happens and you suddenly can go a little bit further. With your mind power, your determination, your instict, and the experience as well, you can fly very high.
Ayrton Senna
Derd
The Oracle..
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 541



« Απάντηση #4 στις: Πέμπτη 08 Ιανουάριος 2009, 13:27:47 μμ »

ασε που το λαδι απο τις τηγανιτες πατατες δεν το πετας, απλα το βαζεις στο ρεζερβουαρ..
Καταγράφηκε

May the force be with you..
Fratello Giovanni
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2647


μμμμεεεε..μμμεεεε....


« Απάντηση #5 στις: Πέμπτη 08 Ιανουάριος 2009, 13:42:16 μμ »

για τουριστική χρήση λόγω της αυτονομίας της πολύ στενή μου φαίνεται η σέλα οπότε και άβολη.
Για οφ καλή δείχνει, από βάρος βέβαια δε ξέρω τι παίζει καθώς και ότι το τούρμπο δε νομίζω ότι θα βοηθάει με το κλείσιμο/άνοιγμα του γκαζιού και τα τυχόν ξεσπάσματα. Καθώς και η αυτονομία είναι αδιάφορη εκεί.
Για καθημερινή χρήση πόλης λόγω χαμηλής κατανάλωσης είναι πολύ ακριβή.

αυτά  Grin
Καταγράφηκε

καλύτερα μια ώρα ελεύθερη βοσκή, παρά σαράντα χρόνια τριφύλλι στο μαντρί



Της καταστροφής οιωνός η περηφάνεια,και της πτώσης,η υπεροψία.
tserts
Θιασώτης του τραμπουκισμού
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3530


Transalp GS Forum


« Απάντηση #6 στις: Πέμπτη 08 Ιανουάριος 2009, 21:37:01 μμ »

Αν ήταν και η τιμή της ανταγωνιστική, εγώ ψήθηκα...  Shocked
Καταγράφηκε

Το δικό μου φόρουμ κερδίζει το δικό σου φόρουμ και είναι πιο δυνατό.
siflis (Σταυρος)
Οδηγάρα
****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 462



« Απάντηση #7 στις: Πέμπτη 08 Ιανουάριος 2009, 22:07:46 μμ »

Αν ήταν και η τιμή της ανταγωνιστική, εγώ ψήθηκα...  Shocked
Όχι ρε γμτ ….Ρε Γιάννη πολύ βιδολόι λέμε!!      
Καταγράφηκε

The transact side of life
The TRANSALP side of life
DAKARMAN
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 740



« Απάντηση #8 στις: Τετάρτη 28 Δεκέμβριος 2011, 20:36:53 μμ »

http://www.mototriti.gr/data/news/preview_news/89035.asp

Η Ολλανδική εταιρεία Track κατασκεύασε και θα διαθέσει εντός του 2012 μια on-off μοτοσικλέτα που για την κίνηση της θα χρησιμοποιεί κινητήρα πετρελαίου 800 κ.εκ.
Ονομάζεται T-800CDI και κινείται με πετρέλαιο, ενώ θα διατίθεται μόνο κατά παραγγελία. Η T-800CDI χρησιμοποιεί τρικύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα πετρελαίου 800 κ.εκ. που προέρχεται από το γνωστό όχημα smart, ενώ η μετάδοση είναι αυτόματη.

Θα διατίθεται εντός του 2012, και αποκλειστικά κατόπιν παραγγελίας από την εταιρεία, ενώ ο εξοπλισμός περιλαμβάνει φρένα Brembo, ρυθμιζόμενη ανάρτηση της WP, και ζάντες EXCEL. Το σωληνωτό πλαίσιο είναι σχεδιασμένο από την Track για το εν λόγω μοντέλο, ενώ το βάρος της χωρίς τα υγρά φτάνει τα 225 κιλά. Οι διαστάσεις της είναι τα 2.450x900 χιλ. για ΜxΠ, ενώ το ύψος της σέλας είναι τα 830 χιλ. και το ρεζερβουάρ πετρελαίου στα 19 λίτρα. Το εργοστάσιο ανακοινώνει κατανάλωση της τάξης του 1 λίτρου για κάθε 21 χιλιόμετρα σε συνθήκες εκτός δρόμου, και 1 λίτρου για κάθε 30 χιλιόμετρα εντός δρόμου.

Η απόδοση του κινητήρα της είναι οι 45 ίπποι από τις 3.000 έως τις 4.500 σ.α.λ., ενώ η ροπή φτάνει τα 100 Nm μεταξύ 1.800-4.500 σ.α.λ. Η τιμή της στην Ευρώπη θα ξεκινά από τα 14.650 ευρώ.
Καταγράφηκε

Η ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΑΝΙΚΟ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΟ ΜΕΣllΟ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΚΛΙΜΑΤΟΛΟΓΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ
ΤΑΚΗΣ81
Κάτσε καλά λέμε...
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 728


SUZUKI - JAPANESE POWER


« Απάντηση #9 στις: Τετάρτη 28 Δεκέμβριος 2011, 20:43:01 μμ »

Μμμμ... καλή φαίνεται αλλά με χάλασε κάτι στον ήχο της... δεν βγάζει transalpόηχο 
Καταγράφηκε

Με Honda Transalp XL 600V πήγαινα παντού !!! Τώρα πλέον συνεχίζω με V strom !!!

Όσο αξίζει ένας κώλος δεν αξίζει ο κόσμος όλος...
DAKARMAN
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 740



« Απάντηση #10 στις: Τετάρτη 28 Δεκέμβριος 2011, 20:46:10 μμ »

Η τιμη την κανει να "ακουγεται" ετσι !
Καταγράφηκε

Η ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΑΝΙΚΟ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΟ ΜΕΣllΟ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΚΛΙΜΑΤΟΛΟΓΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ
Παύλος
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9140



« Απάντηση #11 στις: Τετάρτη 28 Δεκέμβριος 2011, 20:55:18 μμ »

Από το 2009 που το πρωτοακούστηκε, τώρα λένε ότι βγαίνει σε παραγωγή; Για να δούμε;

ΥΓ: Τα θέματα συγχωνεύθηκαν Wink
Καταγράφηκε

Παύλος Καρούμπης
γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2504


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #12 στις: Σάββατο 31 Δεκέμβριος 2011, 17:43:58 μμ »

Θα προτιμούσα έναν αθάνατο κλασικής τεχνολογίας ντήζελ αντί τον χάι τέκ του Σμαρτ.
Ο ντήζελ επίσης δεν ταιριάζει στο Παρίσι Ντακάρ λουκ.
Καλύτερα μια πιό ήπιων τόνων κατασκευή με δυνατότητα να πάρει καλάθι και μάλιστα 3Χ2 
Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
Goikoetxea
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1759


« Απάντηση #13 στις: Κυριακή 06 Μάιος 2012, 11:14:54 πμ »

Δεν είναι η πρώτη μοτοσικλέτα ντίζελ με την καμία. Εδώ και πολλά χρόνια οι περισσότεροι κατασκευαστές βγάζουν εκδόσεις ντίζελ υπαρχόντων μοτοσικλετών τους για στρατιωτική χρήση, για λόγους διοικητικής μέριμνας - ο στρατός χρησιμοποιεί σχεδόν αποκλειστικά ντίζελ. Προφανώς κάποιοι σκέφτηκαν να κάνουν κάτι αντίστοιχο και για πολιτική χρήση.

Επίσης στην Βραζιλία κυκλοφορεί εδώ και κάποια χρόνια μοντέλο Honda με βιοκαύσιμα, βέβαια εκεί είναι σε άλλο εντελώς επίπεδο όσον αφορά τα βιοκαύσιμα. 


Προσθήκη:

Another innovation of the Brazilian flexible-fuel technology was the development of flex-fuel motorcycles.[62][63] The first flex motorcycle was launched by Honda in March 2009. Produced by its Brazilian subsidiary Moto Honda da Amazônia, the CG 150 Titan Mix is sold for around US$2,700. In order to avoid cold start problems, the fuel tank must have at least 20% of gasoline at temperatures below 15 °C (59 °F).[64][65][66] In September 2009, Honda launched a second flexible-fuel motorcycle, the on-off road NXR 150 Bros Mix.[67] By December 2010 both Honda flexible-fuel motorcycles had reached cumulative sales of 515,726 units, representing a 18.1% market share of the Brazilian new motorcycle sales in 2010.[52][53]
http://en.wikipedia.org/wiki/Ethanol_fuel_in_Brazil

Οπότε για να κυκλοφόρησε Μάρτιο του 09, καταλαβαίνετε ότι η ανάπτυξή της είχε ξεκινήσει αρκετά χρόνια πιο πριν. Και φυσικά δε νομίζω ότι άλλοι κατασκευαστές κάθονται με σταυρωμένα τα χέρια ή δεν έχουν δικά τους πρωτότυπα που περιμένουν την κατάλληλη στιγμή να τα ρίξουν στην αγορά...
« Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή 06 Μάιος 2012, 11:25:59 πμ από Goikoetxea » Καταγράφηκε

vasko
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 761


ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΕΛΗΣΗ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΔΡΟΜΟΣ


« Απάντηση #14 στις: Κυριακή 06 Μάιος 2012, 18:10:53 μμ »

http://www.ducati.com/bikes/monster/monster_diesel/index.do

Όσο για την DUCATI έχει λύση diesel και στην επίσημη ιστοσελίδα της .
Καταγράφηκε

Ω ρε που πάμε ρε!!!
Σελίδες: [1] | Πάνω Εκτύπωση 
« προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
Simple Audio Video Embedder

SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!