Hellas Transalp Forum

Η μοναδική diesel/biodiesel μοτοσικλέτα της αγοράς!

Chris_de_Ze · 5407

Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • mods
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
on: Πέμπτη 08 Ιανουάριος 2009, 07:59:08 πμ
Η Ολλανδική EVA Products παρουσίασε το 2006 το Track T800, ένα on-off με τρικύλινδρο κινητήρα diesel. Στο διάστημα που μεσολάβησε, το –περιορισμένης παραγωγής- μοντέλο βελτιώθηκε στα σημεία και εξακολουθεί να αποτελεί τη μοναδική diesel μοτοσικλέτα της αγοράς. 



Ο κινητήρας του Track T800 προέρχεται από το γνωστό Smart και με την βοήθεια turbo – compressor αποδίδει 50 ίππους, οι οποίο μπορεί να μην ακούγονται πολλοί για 800κ.εκ., αλλά σίγουρα θα φαίνονται στο δρόμο, χάρη στην ροπή των 13,2 kgm. Με βάρος 199 κιλά η μοτοσικλέτα φθάνει σύμφωνα με τον κατασκευαστή τα 175 χλμ/ωρα τελικής, ενώ επιταχύνει από τα 0-100 χ.α.ω. σε 3,75 δευτερόλεπτα, επιδόσεις που σε καμία περίπτωση δεν χαρακτηρίζονται «λίγες» για τη κατηγορία.

Το καλύτερο όμως είναι η μέση κατανάλωση των 3,4 λίτρων/100χλμ., που σε συνδυασμό με το ρεζερβουάρ των 22 λίτρων προσδίδουν μέση αυτονομία της τάξεως των 647 χιλιομέτρων. Αξίζει επίσης να σημειωθεί πως η μοτοσικλέτα μπορεί να χρησιμοποιήσει ως καύσιμο diesel, biodiesel και διάφορους τύπους φυτικών ελαίων, γεγονός που πρακτικά σημαίνει πως μπορείς να φουλάρεις το ρεζερβουάρ με προϊόντα που βρίσκονται στα ράφια ενός supermarket.

Λόγο της περιορισμένης και κατά παραγγελία παραγωγής, ο εκάστοτε μελλοντικός ιδιοκτήτης μιας Track T800 μπορεί να επιλέξει το επίπεδο εξοπλισμού της μοτοσικλέτας, έχοντας μεταξύ άλλων τη δυνατότητα να τοποθετήσει ABS, CVT μετάδοση, αλλά και 2WD κίνηση. Το σύστημα μεταφοράς της κίνησης και στον μπροστινό τροχό γίνεται με υδραυλικό τρόπο, ενώ υπάρχει και κατανεμητής της ισχύος μεταξύ των τροχών, ώστε η πρόσφυση να μην χάνεται ποτέ.

Όλα αυτά δεν ακούγονται καθόλου άσχημα και για τους λάτρεις τις περιπέτειας, η Track T800 θα μπορούσε να αποτελέσει την μοτοσικλέτα των ονείρων τους βάση των χαρακτηριστικών της. Τέλος, για να αποκτήσει κανείς την Track T800 στη βασική της έκδοση, απαιτούνται 17.500€.

Πηγή: mototriti.gr
« Last Edit: Πέμπτη 08 Ιανουάριος 2009, 08:05:04 πμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline Derd

  • The Oracle..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 541
Reply #1 on: Πέμπτη 08 Ιανουάριος 2009, 10:51:01 πμ
νομιζω οτι πλεον οταν μιλαμε για on-off αυτο πρεπει να ειναι το σημειο αναφορας.. Αληθεια ο κοτσαδορος και ο εργατης ειναι extra??  ;D ;D


May the force be with you..


Offline Chtech

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1378
  • Honda XL650V 2004 Black
Reply #2 on: Πέμπτη 08 Ιανουάριος 2009, 10:51:52 πμ
Φαίνεται πολύ καλό και από άποψη αισθητικής. Με την τρέχουσα νομοθεσία θα επίτρεπεται να κυκλοφορεί στην Αθήνα; Πάντως για εξορμίσεις πρέπει να είναι super. Αν και το κόστος αγοράς του δεν είναι και λίγο.



Offline Ζορπας

  • ΤΑ 700 Golden Edition, και ασε τους αλλους να ειναι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1443
  • Ο Κυπριος του forum
Reply #3 on: Πέμπτη 08 Ιανουάριος 2009, 11:46:38 πμ
Αυτονομια 647 χιλιομετρα..!

Απιστευτο  :goofy:


And so you touch this limit, something happens and you suddenly can go a little bit further. With your mind power, your determination, your instict, and the experience as well, you can fly very high.
Ayrton Senna


Offline Derd

  • The Oracle..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 541
Reply #4 on: Πέμπτη 08 Ιανουάριος 2009, 13:27:47 μμ
ασε που το λαδι απο τις τηγανιτες πατατες δεν το πετας, απλα το βαζεις στο ρεζερβουαρ..


May the force be with you..


Offline Fratello Giovanni

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2647
  • μμμμεεεε..μμμεεεε....
Reply #5 on: Πέμπτη 08 Ιανουάριος 2009, 13:42:16 μμ
για τουριστική χρήση λόγω της αυτονομίας της πολύ στενή μου φαίνεται η σέλα οπότε και άβολη.
Για οφ καλή δείχνει, από βάρος βέβαια δε ξέρω τι παίζει καθώς και ότι το τούρμπο δε νομίζω ότι θα βοηθάει με το κλείσιμο/άνοιγμα του γκαζιού και τα τυχόν ξεσπάσματα. Καθώς και η αυτονομία είναι αδιάφορη εκεί.
Για καθημερινή χρήση πόλης λόγω χαμηλής κατανάλωσης είναι πολύ ακριβή.

αυτά  ;D


καλύτερα μια ώρα ελεύθερη βοσκή, παρά σαράντα χρόνια τριφύλλι στο μαντρί



Της καταστροφής οιωνός η περηφάνεια,και της πτώσης,η υπεροψία.


Offline tserts

  • Θιασώτης του τραμπουκισμού
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3530
  • Transalp GS Forum
Reply #6 on: Πέμπτη 08 Ιανουάριος 2009, 21:37:01 μμ
Αν ήταν και η τιμή της ανταγωνιστική, εγώ ψήθηκα...  :o


Το δικό μου φόρουμ κερδίζει το δικό σου φόρουμ και είναι πιο δυνατό.


Offline siflis (Σταυρος)

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 462
Reply #7 on: Πέμπτη 08 Ιανουάριος 2009, 22:07:46 μμ
Αν ήταν και η τιμή της ανταγωνιστική, εγώ ψήθηκα...  :o
Όχι ρε γμτ ….Ρε Γιάννη πολύ βιδολόι λέμε!!     :2hysterical:  :2hysterical:


The transact side of life
The TRANSALP side of life


Offline DAKARMAN

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 740
Reply #8 on: Τετάρτη 28 Δεκέμβριος 2011, 20:36:53 μμ
http://www.mototriti.gr/data/news/preview_news/89035.asp

Η Ολλανδική εταιρεία Track κατασκεύασε και θα διαθέσει εντός του 2012 μια on-off μοτοσικλέτα που για την κίνηση της θα χρησιμοποιεί κινητήρα πετρελαίου 800 κ.εκ.
Ονομάζεται T-800CDI και κινείται με πετρέλαιο, ενώ θα διατίθεται μόνο κατά παραγγελία. Η T-800CDI χρησιμοποιεί τρικύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα πετρελαίου 800 κ.εκ. που προέρχεται από το γνωστό όχημα smart, ενώ η μετάδοση είναι αυτόματη.

Θα διατίθεται εντός του 2012, και αποκλειστικά κατόπιν παραγγελίας από την εταιρεία, ενώ ο εξοπλισμός περιλαμβάνει φρένα Brembo, ρυθμιζόμενη ανάρτηση της WP, και ζάντες EXCEL. Το σωληνωτό πλαίσιο είναι σχεδιασμένο από την Track για το εν λόγω μοντέλο, ενώ το βάρος της χωρίς τα υγρά φτάνει τα 225 κιλά. Οι διαστάσεις της είναι τα 2.450x900 χιλ. για ΜxΠ, ενώ το ύψος της σέλας είναι τα 830 χιλ. και το ρεζερβουάρ πετρελαίου στα 19 λίτρα. Το εργοστάσιο ανακοινώνει κατανάλωση της τάξης του 1 λίτρου για κάθε 21 χιλιόμετρα σε συνθήκες εκτός δρόμου, και 1 λίτρου για κάθε 30 χιλιόμετρα εντός δρόμου.

Η απόδοση του κινητήρα της είναι οι 45 ίπποι από τις 3.000 έως τις 4.500 σ.α.λ., ενώ η ροπή φτάνει τα 100 Nm μεταξύ 1.800-4.500 σ.α.λ. Η τιμή της στην Ευρώπη θα ξεκινά από τα 14.650 ευρώ.


Η ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΑΝΙΚΟ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΟ ΜΕΣllΟ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΚΛΙΜΑΤΟΛΟΓΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ


Offline ΤΑΚΗΣ81

  • Κάτσε καλά λέμε...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 728
  • SUZUKI - JAPANESE POWER
Reply #9 on: Τετάρτη 28 Δεκέμβριος 2011, 20:43:01 μμ
Μμμμ... καλή φαίνεται αλλά με χάλασε κάτι στον ήχο της... δεν βγάζει transalpόηχο  :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:


Με Honda Transalp XL 600V πήγαινα παντού !!! Τώρα πλέον συνεχίζω με V strom !!!

Όσο αξίζει ένας κώλος δεν αξίζει ο κόσμος όλος...


Offline DAKARMAN

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 740
Reply #10 on: Τετάρτη 28 Δεκέμβριος 2011, 20:46:10 μμ
Η τιμη την κανει να "ακουγεται" ετσι !


Η ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΑΝΙΚΟ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΟ ΜΕΣllΟ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΚΛΙΜΑΤΟΛΟΓΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ


Offline Παύλος

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9891
Reply #11 on: Τετάρτη 28 Δεκέμβριος 2011, 20:55:18 μμ
Από το 2009 που το πρωτοακούστηκε, τώρα λένε ότι βγαίνει σε παραγωγή; Για να δούμε;

ΥΓ: Τα θέματα συγχωνεύθηκαν ;)


Παύλος Καρούμπης


Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2746
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #12 on: Σάββατο 31 Δεκέμβριος 2011, 17:43:58 μμ
Θα προτιμούσα έναν αθάνατο κλασικής τεχνολογίας ντήζελ αντί τον χάι τέκ του Σμαρτ.
Ο ντήζελ επίσης δεν ταιριάζει στο Παρίσι Ντακάρ λουκ.
Καλύτερα μια πιό ήπιων τόνων κατασκευή με δυνατότητα να πάρει καλάθι και μάλιστα 3Χ2  :goofy: :goofy: :goofy: :goofy: :goofy: :goofy: :goofy:


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline Goikoetxea

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1759
Reply #13 on: Κυριακή 06 Μάιος 2012, 10:14:54 πμ
Δεν είναι η πρώτη μοτοσικλέτα ντίζελ με την καμία. Εδώ και πολλά χρόνια οι περισσότεροι κατασκευαστές βγάζουν εκδόσεις ντίζελ υπαρχόντων μοτοσικλετών τους για στρατιωτική χρήση, για λόγους διοικητικής μέριμνας - ο στρατός χρησιμοποιεί σχεδόν αποκλειστικά ντίζελ. Προφανώς κάποιοι σκέφτηκαν να κάνουν κάτι αντίστοιχο και για πολιτική χρήση.

Επίσης στην Βραζιλία κυκλοφορεί εδώ και κάποια χρόνια μοντέλο Honda με βιοκαύσιμα, βέβαια εκεί είναι σε άλλο εντελώς επίπεδο όσον αφορά τα βιοκαύσιμα. 


Προσθήκη:

Another innovation of the Brazilian flexible-fuel technology was the development of flex-fuel motorcycles.[62][63] The first flex motorcycle was launched by Honda in March 2009. Produced by its Brazilian subsidiary Moto Honda da Amazônia, the CG 150 Titan Mix is sold for around US$2,700. In order to avoid cold start problems, the fuel tank must have at least 20% of gasoline at temperatures below 15 °C (59 °F).[64][65][66] In September 2009, Honda launched a second flexible-fuel motorcycle, the on-off road NXR 150 Bros Mix.[67] By December 2010 both Honda flexible-fuel motorcycles had reached cumulative sales of 515,726 units, representing a 18.1% market share of the Brazilian new motorcycle sales in 2010.[52][53]
http://en.wikipedia.org/wiki/Ethanol_fuel_in_Brazil

Οπότε για να κυκλοφόρησε Μάρτιο του 09, καταλαβαίνετε ότι η ανάπτυξή της είχε ξεκινήσει αρκετά χρόνια πιο πριν. Και φυσικά δε νομίζω ότι άλλοι κατασκευαστές κάθονται με σταυρωμένα τα χέρια ή δεν έχουν δικά τους πρωτότυπα που περιμένουν την κατάλληλη στιγμή να τα ρίξουν στην αγορά...
« Last Edit: Κυριακή 06 Μάιος 2012, 10:25:59 πμ by Goikoetxea »




Offline vasko

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 766
  • ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΕΛΗΣΗ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΔΡΟΜΟΣ
Reply #14 on: Κυριακή 06 Μάιος 2012, 17:10:53 μμ
http://www.ducati.com/bikes/monster/monster_diesel/index.do

Όσο για την DUCATI έχει λύση diesel και στην επίσημη ιστοσελίδα της .


Ω ρε που πάμε ρε!!!