Hellas Transalp Forum

Μέτρηση αυτονομίας (κατανάλωση)

επισκέπτης · 631408

flwrina

  • Guest
on: Πέμπτη 22 Μάρτιος 2007, 18:34:21 μμ
 ο κατασκευαστης δινει ενα λιτρο καυσιμου για 13 κμ. μεχρι εδω ας πουμε καλα...πριν λιγες μερες σε ταξιδι για θεσ/νικη πηγαμε 6 μηχανες διαφορων τυπων με 80-110  κμ ταχυτητας  πορεια για χαβαλε πιο πολυ.εκει μου εκαψε ελαχιστα.πιθανον και πιο καλα απο  οτι τα λει η μαμα εταιρια. αλλα στον γυρισμο........επειδη την ειχα στα αυτια μην με βρει νυχτα με -2 θερμοκρασια στον δρομο και δουλευα-κακως βεβαια- πορεια με 7300 στροφες και 160 κμ περιπου για 190 κμ εκαψε σχεδον 24 λιτρα με σταση για ανεφοδιασμο φυσικα. το αποτελεσμα??  λιγο λαδι συμπληρωσα - ακρως λογικο και παλι καλα που δεν παρεδωσε πνευμα- ελαφρυνα το πορτοφολι μου, παγωσα, και τελευταιος εφτασα πισω. ( με R1 που παω και εγω??)
« Last Edit: Τρίτη 28 Απρίλιος 2009, 15:42:22 μμ by Chris_de_Ze »



Offline rockathens

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 34
Reply #1 on: Πέμπτη 22 Μάρτιος 2007, 19:23:59 μμ
Εγω σε μια εκδρομη που εκανα μεχρι το ναυπλιο διαπιστωσα στο γυρισμο που σταματησα σε ενα βενζιναδικο να γεμισω οτι για 160 χιλιομετρα που εκανα εκαψε 10 λιτρα και στη διαδρομη δε πηγαινα χαλαρα γιατι αναγκαζομουν να ακολουθω τους ρυθμους ενος κ4 και μερικων street 600 κυβικων. Δηλαδη υπηρχαν κομματια της εθνικης που το τελικιασα !



Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #2 on: Παρασκευή 23 Μάρτιος 2007, 12:00:20 μμ
ΤΑ600 (93) καίει 6-6.5 λτ/100χλμ με νορμάλ οδήγηση (<6000 στροφές) μέσα στην πόλη. Σε διαδρομή εθνικής με πολύ γρήγορη οδήγηση (>7000) στροφές, μου έχει κάψει 9.75λτ/100χλμ.

Το Haynes Manual αναφέρει μέση κατανάλωση 6.7λτ/100 χλμ (ΤΑ600) και 8.7λτ/100χλμ (ΤΑ650). Μάλλον πρέπει να κάνουν λάθος για το 650.



Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline vag11

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 58
Reply #3 on: Παρασκευή 23 Μάρτιος 2007, 13:56:31 μμ
Καθημερινά κάνω 70 KHm (μετ' επιστροφής) φάληρο-κορωπί (παραλιακή, βάρης-κορωπίου) και πάντα δικάβαλος! Με χρόνο 35-38 λεπτά για τα 35 ΚHm της απλής διαδρομής υπάρχουν σημεία που πάω με 130, αλλα και άλλα που κινούμαι αργά ανάμεσα στα αυτοκίνητα. Πρόκειται για χαλαρή οδήγηση (δεν ξεπερνάω 7000 rpm), αλλά σε καμμιά περίπτωση και αργή... είναι πάντως οικονομική!
Το ΤΑ650 μου ζητάει κάθε 250-260KHM το πολύ 14 λίτρα. Εχω δηλαδή κατανάλωση μαξ 5,5lt /100KHm.
Λόγω της σήμανσης (πολλά και ακαθόριστου χρονισμού φανάρια) έχω καταλήξει ότι όταν πηγαίνω  "πατημένος" η διαφορά χρόνου είναι ελάχιστη (5-7 λεπτά λιγότερα), η αυτονομία λιγότερη (215-225KHM) και η κατανάλωση μεγαλύτερη (φτάνει τα 6,5lt /100KHm). Σε συνδυασμό με την καθημερινή διαδρομή/ρουτίνα, την ευθύνη λόγω μεταφοράς συνεπιβάτη, τη φθορά μηχανής απο οδήγηση στα όρια κλπ κλπ έχω καταλήξει σε αυτό το μοντέλο οδήγησης το οποίο βρήκα να με "συμφέρει" από όλες τις απόψεις!


Βαγγέλης Αγγελής
NC 750X '14


flwrina

  • Guest
Reply #4 on: Παρασκευή 23 Μάρτιος 2007, 14:04:50 μμ
φιλε Χρηστο χωρις να θελω να υποτιμεισω τους υπολοιπους συναδελφους μοτο, εχω να πω οτι εισαι απολυτα ενημερωμενος με το αντικειμενο, προσωπικα σε ευχαριστω διοτι πηρα απαντησεις και κανα 2 θεματακια που ειχα φαει τα συνεργεια να ρωτω και δεν ηξεραν να μου απαντησουν  και ακρη δεν εβρισκα.  (βλ. υπολογισμο στροφων με αλλαγη γραναζιου) και οποιο  "ζαλισμα" προς εσενα εκ μερους μου οφειλεται στις γνωσεις που εχεις στο θεμα...εισαι  "ατυχος"  να απαντας.....σε πολλους οχι τοσο σχετικους απο εμας.  ενημερωση για προγραμα 2007 ποτε θα κανετε? να βρεθουμε και καποια στιγμη. προς μακεδονια ερχεστε?
« Last Edit: Παρασκευή 23 Μάρτιος 2007, 14:08:02 μμ by flwrina »



Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #5 on: Παρασκευή 23 Μάρτιος 2007, 14:38:50 μμ
ενημερωση για προγραμα 2007 ποτε θα κανετε? να βρεθουμε και καποια στιγμη. προς μακεδονια ερχεστε?

Την αλλη εβδομαδα πιθανότατα θα βγει το πρόγραμμα... και ναι θα έχει Μακεδονια


Offline M. I. Pagalos

  • ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8637
  • Όλα είναι δρόμος...Keep going!
Reply #6 on: Κυριακή 01 Απρίλιος 2007, 15:11:58 μμ
  Στον τελευταίο ανεφοδιασμό γέμισα επί πλέον και ένα τετράλιτρο δοχείο (αυτά του απεσταγμένου νερού), το έκλεισα καλά, το έβαλα σε μια νάϋλον τσάντα την οποία έδεσα κι αυτή καλά, το έβαλα στη βαλίτσα και το κουβαλούσα συνέχεια μαζί μου. Είχα σκοπό να αφήσω τη μηχανή να μείνει για να δω πόσα χλμ ακριβώς διανύω και έτσι έκανα.
  Ξέροντας περίπου τη γενική αναφερόμενη αυτονομία ήμουν πολύ προσεχτικός στα τελευταία χλμ, να μην κινούμαι μέσα στην πόλη και στην εθνική. Το τελευταίο που θα ήθελα ήταν να μείνω ξαφνικά από βενζίνη μέσα στην κίνηση της πόλης ή στην εθνική. Όταν κατάλαβα ότι ήταν κοντά στο τέλος, πήρα τη μηχανή και πήγα σε ένα επαρχιακό δρόμο που περνάει ένα αυτοκίνητο τη βδομάδα (για το Ζάχο και όσους ξέρουν, στο δρόμο των Λακωνίων, από Άγιο προς το ΤΕΙ). Και παραγματικά, είχα υπολογίσει σωστά. Η μηχανή με άφησε οριστικά γράφοντας εκείνη τη στιγμή 278,9 διανυθέντα χλμ. στο μερικό χιλιομετρητή.
  Έβαλα τη βενζίνη που είχα μαζί μου και κατευθύνθηκα στου Αγησίλαου για πλήρη ανεφοδιασμό. Τώρα ξέρω έγκυρα την αυτονομία της μηχανής μου, η οποία παρεμπιπτόντως θα ήταν μεγαλύτερη (υπολογίζω 285 ίσως και 290 χλμ) αν σ' αυτό το γέμισμα δεν είχα κινηθεί με μεγάλες ταχύτητες στην εθνική εκ των οποίων δύο φορές κοντά στην τελική.

  ΠΡΟΣΟΧΗ!!!! Το παραπάνω πείραμα δεν ενδείκνυται για: 1) Κινητήρες injection
                                                                             2) Κινητήρες με αντλία βενζίνης
                                                                             3) Πετρεαλαιοκινητήρες
                                                                             4) Κινητήρες με καταλύτη
                                                                             5) Κινητήρες υψηλών επιδόσεων
Ακόμη και στο ταπεινό transalp ήταν η πρώτη και τελευταία φορά που το έκανα!




ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!


Offline Γιάννης Σταυρουλάκης

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4154
  • by Jstavrou
Reply #7 on: Δευτέρα 02 Απρίλιος 2007, 10:03:31 πμ
Μιχάλη μπράβο για το χρόνο σου και το τεστ που έκανες. Το να έχεις μαζί σου ένα 4λιτρο με βενζίνη, βοήθησε να γίνει σωστά αυτό που ήθελες να βρεις. Βρήκα πραγματικά πολύ ενδιαφέρουσα τη μέτρηση που έκανες.
Υπάρχει όμως και κάτι άλλο που - για μένα τουλάχιστον - είναι εξίσου χρήσιμο να ξέρω.

Θα έχεις παρατηρήσει κι εσύ ότι ο δείκτης της βενζίνης του ΤΑ, είναι πολύυυυ προσεγγιστικός. Χοντρικά για τα πρώτα 100 χλμ. δείχνει οτι το τεπόζοτο είναι στο φούλ, μέχρι το 150-160χλμ. έχει φτάσει στη μέση και μετά κατεβαίνει ακόμα πιο γρήγορα. Για το λόγο αυτό, εγώ με το που θα δω το δείκτη στη μέση, έχω στο νου μου, μόλις βρώ ένα σωστό πρατήριο, να γεμίσω. Το αποτέλεσμα είναι οτι δεν ξέρω πόσο χιλιόμετρα βγάζω από τη μέση και μετά αφού πάντα γεμίζω ανάμεσα στα 180 και 200.

Θα με ενδιέφερε λοιπόν, εάν έχεις σημειώσει, ή εάν θυμάσαι, να μας πεις, στα πόσο χιλιόμετρα ήταν ο δείκτης στη μέση, και στα πόσα στην αρχή του κόκινου.

Ευχαριστώ πολύ.


There are 3 kinds of people.
Those who MAKE things happen.
Those who WATCH what happens.
Those who WONDER what happened.
Μέλος Κ.Τ. XL650V


Offline M. I. Pagalos

  • ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8637
  • Όλα είναι δρόμος...Keep going!
Reply #8 on: Δευτέρα 02 Απρίλιος 2007, 14:13:08 μμ
Μιχάλη μπράβο για το χρόνο σου και το τεστ που έκανες. Το να έχεις μαζί σου ένα 4λιτρο με βενζίνη, βοήθησε να γίνει σωστά αυτό που ήθελες να βρεις. Βρήκα πραγματικά πολύ ενδιαφέρουσα τη μέτρηση που έκανες.
Υπάρχει όμως και κάτι άλλο που - για μένα τουλάχιστον - είναι εξίσου χρήσιμο να ξέρω.

Θα έχεις παρατηρήσει κι εσύ ότι ο δείκτης της βενζίνης του ΤΑ, είναι πολύυυυ προσεγγιστικός. Χοντρικά για τα πρώτα 100 χλμ. δείχνει οτι το τεπόζοτο είναι στο φούλ, μέχρι το 150-160χλμ. έχει φτάσει στη μέση και μετά κατεβαίνει ακόμα πιο γρήγορα. Για το λόγο αυτό, εγώ με το που θα δω το δείκτη στη μέση, έχω στο νου μου, μόλις βρώ ένα σωστό πρατήριο, να γεμίσω. Το αποτέλεσμα είναι οτι δεν ξέρω πόσο χιλιόμετρα βγάζω από τη μέση και μετά αφού πάντα γεμίζω ανάμεσα στα 180 και 200.

Θα με ενδιέφερε λοιπόν, εάν έχεις σημειώσει, ή εάν θυμάσαι, να μας πεις, στα πόσο χιλιόμετρα ήταν ο δείκτης στη μέση, και στα πόσα στην αρχή του κόκινου.

Ευχαριστώ πολύ.

  Πολύ σωστά τα λές και ακριβώς αυτός ήταν ο λόγος που μέ ώθησε σ' αυτή τη μέτρηση. Το ότι δηλαδή ο δείχτης του ΤΑ δείχνει φουλ γεμάτο μέχρι τη μέση και φούλ άδειο μετά τη μέση!!!!! Εντάξει, πλάκα κάνω δεν είναι τόσο υπερβολικά, αλλά σίγουρα δεν μπορούσα να μαντεύω κάθε φορά αν λέει αλήθεια ο δείχτης.
  Το κακό είναι πως δεν συγκράτησα πόσα έγραφε όταν μπήκε στο κόκκινο κάτι που ήταν μάλλον και το πιο σημαντικό μέρος του πειράματος. Το σκέφτηκα πολύ καθυστερημένα ρε γμτ!! Φτουυυ!! Χοντρικά-χοντρικά υπολογίζω ότι έκανα καμιά 50αριά χλμ στο κόκκινο.
  Πάντως, αν βοηθάει αυτή η πληροφορία, όταν έμεινα τελείως και έβαλα τα 4 λίτρα για να συνεχίσω, ο δείχτης ανέβηκε ξανά στην αρχή του κόκκινου.
  Όσο για το χρόνο, δεν απαιτήθηκε κανένας επί πλέον χρόνος. Εγώ έκανα απλώς τα δρομολόγια που θα έκανα έτσι κι αλλιώς με τη μηχανή, απλώς είχα μαζί μου πάντα το 4λιτρο δοχείο. Κι όταν έμεινα μου πήρε μερικά δευτερόλεπτα να γεμίσω και 5-6 λεπτά μέχρι το βενζινάδικο που έτσι κι αλλιώς θα πήγαινα κάποια στιγμή.
  Όσο σκέφτομαι, σαν να θυμάμαι ότι στην αρχή του κόκκινου έγραφε 235??????? Λοιπόν, τα πράγματα είναι απλά: ξέρουμε πόσο έκανε συνολικά. Αυτό που μένει να μάθουμε με σιγουριά είναι πόσο γράφει στην αρχή του κόκκινου. Θα το ξανακάνω, αφού αυτή τη φορά δεν χρειάζεται να αφήσω τη μηχανή να μείνει τελείως (αυτό το ξέρουμε ήδη).
  Μείνατε συντονισμένοι. Προς το παρόν είναι γεμάτη αλλά μέσα στη βδομάδα θα έχω όλες τις πληροφορίες αφού προβλέπονται χλμ.




ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!


Offline TASOS

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 5912
  • Aν θα μπορουσα τον κοσμο να αλλαζα.....
Reply #9 on: Δευτέρα 02 Απρίλιος 2007, 15:00:27 μμ
Γιαννη στην αρχη του κοκκινου κανει 200 χλμ περιπου!

Εγω την κραταω μεχρι τα 250 και μετα τις βαζω βενζινη.

Συνεχεια το κανω αυτο. Στα 250!!



Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #10 on: Δευτέρα 02 Απρίλιος 2007, 17:43:53 μμ
Πληροφοριακά, στο ΤΑ600 (που έχει τεπόζιτο 18 λτ) γυρίζω το διακόπτη στη ρεζέρβα περίπου σταθερά γύρω στα 200 χλμ (νομίζω ότι το 650 δεν έχει τέτοιο διακόπτη επειδή έχει το βενζινόμετρο). Και τότε έχουν απομείνει γύρω στα 5 λτ. βενζίνης μέσα στο ρεζερβουάρ (ενώ η Χόντα λέει ότι η ρεζέρβα είναι 3.5 λτ). Με το ΤΑ600 (χονδρικά) κάνω περ. 16 χλμ με ένα λίτρο. Αρα ένα γεμάτο ρεζερβουάρ αρκεί για περ. 280 χλμ. μέχρι να .... στεγνώσει. Η κατανάλωση μου είναι περ. 6.5 λτ/100 χλμ, άρα (18/6.5)*100= 277 χλμ συνολικά.


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


flwrina

  • Guest
Reply #11 on: Δευτέρα 02 Απρίλιος 2007, 21:02:24 μμ
γεια σας. σημερα αφου τελικα ανεβασα ενα δοντι το μπροστα αστερι και οδηγωντας σε πορεια 6500στρ περιπου (150κμ ταχυτητας) αλλα και με κατι ξεσπασματα οπου με επαιρνε εκαψα κοντα στα  7,5/100κμ. αρκετα καλα μπορω να πω για το πως πηγαινα.στα 180 κμ κοκκινο εδειχνε και εβαλα καποια στιγμη μην παθω καμια πλακα. αυτο που θελω να μας πεις ειναι ακριβως ποσα λιτρα γεμισες ενω ηταν στεγνο το τεποζιτο και αν ειναι λαμπακι εκεινο το μικρο κατω απο το κοκκινο και αν ναι λειτουργησε??? η δοκιμη εγινε με συντηρητικη οδηγηση η σαν να μην το σκεφτοσουν και εδινες γκαζια συνεχεια και αφοβα??



Offline rockathens

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 34
Reply #12 on: Δευτέρα 02 Απρίλιος 2007, 23:19:05 μμ
Μπραβο για το πειραμα που εκανες Μιχαηλ ! Ειναι κατι που με απασχολησε απο τη πρωτη στιγμη που πηρα το TA650 μιας και ο μετρητης βενζινης δειχνει κομματακι ... αναξιοπιστος ! Στο τελευταιο γεμισμα που εκανα ( με σουπερ αμολυβδη ) περιμενα και εγω να δω ποσα χιλιομετρα θα δειξει με το που πατησει κοκκινο η βελονα και εδειξε 200 .  :( Προσωπικα μου φανηκαν λιγοτερα απο οτι θα επρεπε . Να σημειωσω οτι στο εν λογω πειραμα συμβουλευτηκα και το χαρτη του υπουργειου για τα φθηνοτερα πρατηρια στην περιοχη των ανω Πατησιων ( δε 8α πω και σε ποιο εβαλα βενζινη ) . Μηπως τελικα ισχυει το οτι ειναι φθηνοτερο δεν ειναι και καλυτερο;



Offline M. I. Pagalos

  • ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8637
  • Όλα είναι δρόμος...Keep going!
Reply #13 on: Τρίτη 03 Απρίλιος 2007, 09:02:43 πμ
αυτο που θελω να μας πεις ειναι ακριβως ποσα λιτρα γεμισες ενω ηταν στεγνο το τεποζιτο και αν ειναι λαμπακι εκεινο το μικρο κατω απο το κοκκινο και αν ναι λειτουργησε??? η δοκιμη εγινε με συντηρητικη οδηγηση η σαν να μην το σκεφτοσουν και εδινες γκαζια συνεχεια και αφοβα??
  1).Όταν άδειασε το ντεπόζιτο έβαλα 16 λίτρα αλλά υπολόγισα με το μάτι ότι έπαιρνε ακόμη κανένα λίτρο γιατί είχε κίνηση και βιαζόταν ο βενζινάς. Μου τη σπάει όταν το κάνουν αυτό! Συν τα 4 που κρατούσα μαζί μου και είχα βάλει ήδη μας κάνουν 20 λίτρα. Η HONDA ανακοινώνει αν θυμάμαι καλά χωρητικότητα 21 λίτρα.
  2). Η οδήγηση περιελάμβανε τα πάντα. Καθημερινή οδήγηση στην πόλη, οδήγηση σε επαρχιακό δρόμο, και οδήγηση στην εθνική με υψηλές στροφές και μια-δυο φορές τελίκιασμα. Οδήγησα όπως θα οδηγούσα κάθε φορά χωρίς να σκέφτομαι το πείραμα για να έχω όσο το δυνατόν αξιόπιστα αποτέλέσματα. Και ιδού. Τώρα το ξανακάνω, σημειώνοντας και νούμερα, αλλά αυτή τη φορά δεν χρειάζεται να αφήσω τη μηχανή να μείνει τελείως. Αυτό το γνωρίζουμε ήδη. Αναμείνατε!




ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #14 on: Τρίτη 03 Απρίλιος 2007, 09:50:52 πμ
Επισήμανση: το ΤΑ650 έχει ρεζερβουάρ με χωρητικότητα 19 λτ.


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline Yianni

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7271
Reply #15 on: Τρίτη 03 Απρίλιος 2007, 12:14:14 μμ
Και πάντα μένει μιά ποσότητα βενζίνης στο φαινομενικά άδειο ρεζερβουάρ. Οπότε Μιχάλη μάλλον πρέπει να ξανακάνεις τους υπολογισμούς σου. Εκτός και αν ο βενζινάς τελικά σου έκλεψε 1-2 λίτρα !!



flwrina

  • Guest
Reply #16 on: Τρίτη 03 Απρίλιος 2007, 20:00:15 μμ
αν σημειωνεις το πιο καλο θα ειναι ανα 50 κμ να λες τι εχεις βαλει απο καυσιμο   50κμ   τοσα   100κμ τοσα 150 κμ τοσα κλπ αυτο θα ειναι πολυ ενδυκτικο και θα βοηθησει....  λαμπακι ρεζερβας υπαρχει τελικα?????



Offline M. I. Pagalos

  • ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8637
  • Όλα είναι δρόμος...Keep going!
Reply #17 on: Τετάρτη 04 Απρίλιος 2007, 04:21:11 πμ
  Όχι δεν υπάρχει λαμπάκι ρεζέρβας. Και όχι ο βενζινάς δεν με έκλεψε γιατί ελέγχω πάντα με το μάτι τη στάθμη του καυσίμου, αφού πάντα γεμίζω μέχρι πάνω. Δεν ξέρω τι λέω η honda (ναι, αναφέρει χωρητικότητα 19) ξέρω πόση ποσότητα έβαλα εγώ: 16,14 λίτρα συν τα 4 που κουβαλούσα μαζί μου, και με το μάτι χωρούσε ακόμη κανένα λίτρο.




ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!


Offline Γιάννης Σταυρουλάκης

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4154
  • by Jstavrou
Reply #18 on: Τετάρτη 04 Απρίλιος 2007, 09:36:57 πμ
Θα προσθέσω κι εγώ κάτι από την εμπειρία μου.
Στην προηγούμενη δουλειά μου, δούλευα στην Euromat, μια εταιρία που προωθούσε ένα σύστημα αυτόματης τροφοδοσίας καυσίμων. Παρατήρησα οτι είχαμε πολλά alarms, από περιπτώσεις που πελάτες μας έβαζαν περισσότερο καύσιμο από την ονομαστική (αυτή που δίνει ο κατασκευαστής) χωρητικότητα του ρεζερβουάρ.
Σε περιπτώσεις μεγάλων φορτηγών, ήταν αναμενόμενο, καθώς πολλοί από αυτούς για μεγαλύτερη αυτονομία, έβαζαν 2ο τεπόζιτο που ένωναν με ένα σωληνάκι με το κύριο. Βρέθηκε όμως και περίπτωση ενός Scoda αν θυμάμαι καλά, που έβαλε 4 λίτρα παραπάνω από τα 60 που έπρεπε να χωράει. Και φαντάζομαι οτι θα είχε κανα λίτρο όταν έφτασε στο πρατήριο.
Οσο κι αν φαίνεται περίεργο λοιπόν, το γεγονός αυτό, ενισχύει τα γραφόμενα του Μιχάλη.
Επίσης σκεφτείτε οτι από το ρεζρβουάρ μέχρι το θάλαμο καύσης, πάλι υπάρχει χώρος για λίγο καύσιμο στη διαδρομή.
Κάτι άλλο όμως που γνωρίζω και έρχεται σε αντίφαση με τα παραπάνω, είναι οτι το καύσιμο όταν δεν είναι στάσιμο, έχει την τάση να φουσκώνει. Ολοι θα έχετε παρατηρήσει οτι μόλις σταματήσετε να βάζετε βενζίνη στο ρεζερβουάρ σας, σιγά - σιγά η στάθμη κατεβαίνει. Το γεγονός αυτό το εκμεταλεύονται άλλωστε και όλοι οι πρατηριούχοι και μόλις κόψει από μόνη της η αντλία, περιμένουν λίγα δευτερόλεπτα, και μετά βάζοντας σιγά - σιγά, ρίχνουν λίγο ακόμα για να στρογγυλοποιήσουν το ποσό.

« Last Edit: Τετάρτη 04 Απρίλιος 2007, 09:50:50 πμ by Γιάννης Σταυρουλάκης »


There are 3 kinds of people.
Those who MAKE things happen.
Those who WATCH what happens.
Those who WONDER what happened.
Μέλος Κ.Τ. XL650V


Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11470
Reply #19 on: Τετάρτη 04 Απρίλιος 2007, 09:41:28 πμ

Εγω παντως οποτε (σπανια) εβαζα παραπανω λιτρα, απο αυτο που δηλωνει ως χωρητικότητα ο κατασκευαστης , ημουν 1000% σιγουρος οτι κλεβει η αντλία του βενζιναδικου... και δεν ξαναεβαζα από εκει.
 


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline Yianni

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7271
Reply #20 on: Τετάρτη 04 Απρίλιος 2007, 09:55:49 πμ
Εγω παντως οποτε (σπανια) εβαζα παραπανω λιτρα, απο αυτο που δηλωνει ως χωρητικότητα ο κατασκευαστης , ημουν 1000% σιγουρος οτι κλεβει η αντλία του βενζιναδικου... και δεν ξαναεβαζα από εκει.
 

Το έχω αναφέρει και σε άλλο θέμα.

Φροντίζω πάντα να βάζω μόνος μου βενζίνη. Κάποιες φορές διαπιστώνω εξαγωγή αέρα μαζί με την βενζίνη. Αποτέλεσμα αυτού η λανθασμένη (προς τα πάνω) ένδειξη στην αντλία. Μία τέτοια φορά είχα βάλει 19λτ βενζίνη, χωρίς να γεμίσω εντελώς (Το 600 έχει χωρητικότητα 18λτ)

Κάτι παρόμοιο μπορεί να έγινε και με τον Μιχάλη.



Offline Γιάννης Σταυρουλάκης

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4154
  • by Jstavrou
Reply #21 on: Τετάρτη 04 Απρίλιος 2007, 09:56:29 πμ
Κάτι άλλο που σκέφτηκα τώρα είναι και το εξής.
Η Honda αναφέρει ρητά στο Owner's manual, οτι δεν πρέπει ΠΟΤΕ να βάζουμε καύσιμο μέχρι τέρμα στο ρεζερβουάρ. Μάλιστα έχει κολήσει ένα μεταλλικό κυλινδράκι μέσα στο ρεζερβουάρ στο λαιμό του, που αναφέρει οτι δεν πρέπει το καύσιμο να το ακουμπάει. Πιθανώς λοιπόν, τα 19 λίτρα που δίνει, να είναι μέχρι το κάτω μέρος αυτού του μεταλλικού κυλίνδρου.


There are 3 kinds of people.
Those who MAKE things happen.
Those who WATCH what happens.
Those who WONDER what happened.
Μέλος Κ.Τ. XL650V


Offline M. I. Pagalos

  • ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8637
  • Όλα είναι δρόμος...Keep going!
Reply #22 on: Πέμπτη 05 Απρίλιος 2007, 08:30:25 πμ
   Χμμμ! Τώρα μου βάλατε ψύλους στ' αυτιά! Την περίπτωση να γράφει η αντλία παραπάνω ποσότητα απ' αυτή που βάζει δεν τη νείχα σκεφτεί. Δηλαδή, λέτε να μου έβαλε 19 και η αντλία νε έδειχνε 20????? Το συγκεκριμένο πρατήριο είναι πολύ αξιόπιστο στην περιοχή και είναι το μοναδικό απ' το οποίο βάζω. Μπα, δεν νομίζω. Μάλλον είναι αυτό που λέει ο Γιάννης (Σταυρουλάκης), ότι για λόγους ασφαλείας δεν πρέπει να βάζουμε μέχρι πάνω και άρα η honda δηλώνει 19 μέχρι το μεταλικό έλασμα.
  Όσο για αυτό που λέει ο άλλος Γιάννης, άν η αντλία είναι πειραγμένη και γράφει παραπάνω, είτε εσύ βάλεις Γιάννη είτε ο ίδιος βενζινάς....

   Αλλά τέλος πάντων, άλλο είναι το θέμα μου. Όπως είχα πει θα συνεχίσω τις μετρήσεις μια που αυτή η βδομάδα ευνοεί αφού κάνω πολλά χιλιόμετρα.
    Γιάννη (Σταυρουλάκη) και υπόλοιποι, παραθέτω τα νούμερα που ήθελες:

    -1η γραμμή:           101-114
    -μεσαία γραμμή:      122-139
    -3η γραμμή:           158-166
    -άρχή κόκκινου:      188-192
    -ανεφοδιασμός:       209 (16 λίτρα πήρε πάλι)
   
Σημ.: Το πρώτο νούμερο είναι τα χλμ που έγραφε όταν ο δείχτης πήγε εκεί, και το δεύτερο όταν άρχισε να φεύγει από 'κει. Η μέτρηση έγινε με δύο επιβαίνοντες, με χαλαρή ταξιδιωτική οδήγηση με ταχύτητες μέχρι 120 χλμ/ω. Σήμερα θα ξαναγίνει σε εθνικό δίκτυο με δύο άτομα για να συγκρίνουμε νούμερα.




ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!


Offline Yianni

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7271
Reply #23 on: Πέμπτη 05 Απρίλιος 2007, 08:59:16 πμ
 Όσο για αυτό που λέει ο άλλος Γιάννης, άν η αντλία είναι πειραγμένη και γράφει παραπάνω, είτε εσύ βάλεις Γιάννη είτε ο ίδιος βενζινάς....

(Αν η αντλία είναι πειραγμένη) η διαφορά είναι ότι αν βάλεις μόνος σου, μπορείς να διαπιστώσεις την διαφυγή αέρα, οπότε δεν ξαναπατάς στο ίδιο πρατήριο. Αν βάλει ο βενζινάς, τότε κοιμάσαι τον ύπνο του δικαίου, θεωρείς το πρατήριο σξιόπιστο και σε κλέβουν ξανά και ξανά και ξανά....



Offline M. I. Pagalos

  • ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8637
  • Όλα είναι δρόμος...Keep going!
Reply #24 on: Πέμπτη 05 Απρίλιος 2007, 18:32:49 μμ
  Επανέρχομαι με νέα νούμερα, σε εθνικό δίκτυο αυτή τη φορά, δύο άτομα και μέχρι 120 χαω. Προσέξετε τις αξιοθαύμαστες αποκλίσεις από την προηγούμενη μέτρηση, οπότε αρχίζω να πιστεύω ότι στο τελευταίο γέμισμα, όντως μπήκε λιγότερο καύσιμο.
 
-1η γραμμή:          119-127
-μεσαία γραμμή:     143-154
-3η γραμμή:          188-192
-αρχή κόκκινου:     204-210
-ανεφοδιασμός:      210 (15,59 λίτρα)




ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!