Hellas Transalp Forum

ΨΑΧΝΩ ΓΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΣΤΑΝΤ ΓΙΑ ΤΑ 650 03. ΤΙ ΜΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ ??

Steppenwolf · 2430

Offline Steppenwolf

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 76
  • BORN TO LOSE LIVE TO WIN !!!
ΜΠΑΙΝΕΙ ΧΩΡΙΣ ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΣ?
ΣΗΚΩΝΕΤAI ΕΥΚΟΛΑ ΜΕΤΑ Η ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΣ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΟ?
« Last Edit: Τετάρτη 17 Δεκέμβριος 2008, 06:04:16 πμ by Steppenwolf »



Offline cbfaras

  • μην πας πισω μου σταματαω αποτομα!!!!!!!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
    • FUN
Reply #1 on: Τετάρτη 17 Δεκέμβριος 2008, 06:11:15 πμ
γεια σου γρηγορη και καλος ηλθες δες μια εδω http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=292.0
και αν θες μην γραφεις με μεγαλα (ειναι σαν να φωναζεις) :)


Μην Πλησιαζεις Ταυρο Απο Εμπρος Γαιδουρι Απο Πισω Και Βλακα Απο Πουθενα           
CBF1000 06' CB900fz 79' RMZ450 K5 Και Παλιος XLV 650


Offline Derd

  • The Oracle..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 541
Reply #2 on: Τετάρτη 17 Δεκέμβριος 2008, 18:22:41 μμ
καλη λυση εχει η sw-motech. (κοιτα μοτοροδα μερια..)  :welcome:


May the force be with you..