Login
Register
Menu
Home
Help
Search
News:
Δείτε το ανανεωμένο Site του συλλόγου:
εδώ
Εάν είσαι νέος στην παρέα επισκέψου πρώτα:
εδώ
Hellas Transalp Forum
Γενικά Θέματα
Νέος στην ηλεκτρονική-παρέα μας?
(Moderators:
Παύλος
,
Yianni
)
ΨΑΧΝΩ ΓΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΣΤΑΝΤ ΓΙΑ ΤΑ 650 03. ΤΙ ΜΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ ??
News
Εάν είσαι νέος στην παρέα επισκέψου πρώτα:
εδώ
ΨΑΧΝΩ ΓΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΣΤΑΝΤ ΓΙΑ ΤΑ 650 03. ΤΙ ΜΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ ??
Steppenwolf
·
2430
« προηγούμενο
επόμενο »
Send this topic
Print
Pages:
1
Go Down
Steppenwolf
νέος οδηγός
Posts:
76
BORN TO LOSE LIVE TO WIN !!!
ΨΑΧΝΩ ΓΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΣΤΑΝΤ ΓΙΑ ΤΑ 650 03. ΤΙ ΜΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ ??
on:
Τετάρτη 17 Δεκέμβριος 2008, 05:53:50 πμ
ΜΠΑΙΝΕΙ ΧΩΡΙΣ ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΣ?
ΣΗΚΩΝΕΤAI ΕΥΚΟΛΑ ΜΕΤΑ Η ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΣ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΟ?
«
Last Edit: Τετάρτη 17 Δεκέμβριος 2008, 06:04:16 πμ by Steppenwolf
»
cbfaras
μην πας πισω μου σταματαω αποτομα!!!!!!!!!
Rossi και πάνω !
Posts:
765
Απ: ΨΑΧΝΩ ΓΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΣΤΑΝΤ ΓΙΑ ΤΑ 650 03. ΤΙ ΜΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ ??
Reply #1 on:
Τετάρτη 17 Δεκέμβριος 2008, 06:11:15 πμ
γεια σου γρηγορη και καλος ηλθες δες μια εδω
http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=292.0
και αν θες μην γραφεις με μεγαλα (ειναι σαν να φωναζεις)
Μην Πλησιαζεις Ταυρο Απο Εμπρος Γαιδουρι Απο Πισω Και Βλακα Απο Πουθενα
CBF1000 06' CB900fz 79' RMZ450 K5 Και Παλιος XLV 650
Derd
The Oracle..
Rossi και πάνω !
Posts:
541
Απ: ΨΑΧΝΩ ΓΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΣΤΑΝΤ ΓΙΑ ΤΑ 650 03. ΤΙ ΜΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ ??
Reply #2 on:
Τετάρτη 17 Δεκέμβριος 2008, 18:22:41 μμ
καλη λυση εχει η sw-motech. (κοιτα μοτοροδα μερια..)
May the force be with you..
Send this topic
Print
Pages:
1
Go Up
« προηγούμενο
επόμενο »
Hellas Transalp Forum
Γενικά Θέματα
Νέος στην ηλεκτρονική-παρέα μας?
(Moderators:
Παύλος
,
Yianni
)
ΨΑΧΝΩ ΓΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΣΤΑΝΤ ΓΙΑ ΤΑ 650 03. ΤΙ ΜΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ ??
Search
Username
Password
Always stay logged in
Forgot your password?