Hellas Transalp Forum

Νέος υποψήφιος Transalpίτης!!

gsouf · 7729

Offline gsouf

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 22
on: Σάββατο 17 Μάρτιος 2007, 03:24:13 πμ
Χαιρετίζω όλα τα μέλη αυτόυ του υπέροχου κατ'εμε foroum!!!

Ετοιμάζομαι και γώ αγωνιωδώς να γίνω και πιο ουσιaστικά(γιατί πνευματικά έιμαι ήδη) κάτοχος ένος TA!!

Σαν νέο μέλος θέλω να ευχηθώ χαρούμενα και προπάντων ασφαλή χιλιόμετρα σε όλους!!! :)


Σημασία δεν έχει ο προορισμός αλλα το ταξίδι...


Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11471
Reply #1 on: Σάββατο 17 Μάρτιος 2007, 03:27:00 πμ
Αντε με το καλό να την δεχτεις την κουκλα, και πιο ουσιαστικα !!!


Καλως ήρθες!

Χρωμα? Ετος?

Χαρουμενα και ασφαλη χιλιομετρα και σε σενα!


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline gsouf

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 22
Reply #2 on: Σάββατο 17 Μάρτιος 2007, 03:37:19 πμ
Ετοιμάζομαι για το ΤΑ400 και να πω την αλήθεια ψάχνω για αυτό που έχει το κόψιμο στην μάσκα
και νομίζω που έχει τα χρωματιστά αυτοκόλλητα αν το λέω σωστά!!


Σημασία δεν έχει ο προορισμός αλλα το ταξίδι...


Offline memos

  • Με xlv 400 γίνομαι
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4642
  • Πάω αργά για να φτάσω πρώτος...
Reply #3 on: Σάββατο 17 Μάρτιος 2007, 03:52:17 πμ
Ετοιμάζομαι για το ΤΑ400 και να πω την αλήθεια ψάχνω για αυτό που έχει το κόψιμο στην μάσκα
και νομίζω που έχει τα χρωματιστά αυτοκόλλητα αν το λέω σωστά!!

Καλησπέρα  Γιώργο .  Γιατί  δεν  θέλεις  να  πάρεις  το  600  που  έχει  παραπάνω  ίππους ;


Γιατί ρε Μάνο; Γιατί;


Το αγαπημένο μου παραμύθι... ο Λαγός με τη Χελώνα.

Όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα………


Offline gsouf

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 22
Reply #4 on: Σάββατο 17 Μάρτιος 2007, 03:59:16 πμ
Πραγματικά θα το ήθελα αλλά παίζει θέμα απο το σπίτι
(φωνές και τέτοια λες και 200 κυβικά κάνουν την διαφορά αλλά αντε να τους γεμίσεις το κεφάλι)

Ακούγεται πολυ παιδίαστικο το ξέρω(αν σκεφτέι κανείς ότι έιμαι 23) αλλα η γκρίνια είναι αφόρητη οπότε ΤΑ400

Αργότερα μπορεί να το ψάξω για αλλαγή κινητήρα αν είναι!!


Σημασία δεν έχει ο προορισμός αλλα το ταξίδι...


Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11471
Reply #5 on: Σάββατο 17 Μάρτιος 2007, 04:00:54 πμ
Θα το ψαξεις για αλλαγη μηχανης σιγουρα.
Αλλα δεν πειραζει.
Δεν θα κοστισει πολυ και θα ειναι και πιο ομαλη η κατασταση σπιτι...

Ειχες κατι αλλο πριν?


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline gsouf

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 22
Reply #6 on: Σάββατο 17 Μάρτιος 2007, 04:06:56 πμ
Εδώ και τέσσερα χρόνια παλεύω με ένα παπί που έχω αλλά πλέον πιστευώ πως η πορεία με το παπί έχει φτάσει σε τέλμα!!

Οπότε το ΤΑ είναι μονόδρομος πλέον!!


Σημασία δεν έχει ο προορισμός αλλα το ταξίδι...


Offline M. I. Pagalos

  • ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8637
  • Όλα είναι δρόμος...Keep going!
Reply #7 on: Σάββατο 17 Μάρτιος 2007, 04:16:07 πμ
Εδώ και τέσσερα χρόνια παλεύω με ένα παπί που έχω αλλά πλέον πιστευώ πως η πορεία με το παπί έχει φτάσει σε τέλμα!!
Οπότε το ΤΑ είναι μονόδρομος πλέον!!

   Και πώς κατέληξες στο ΤΑ? Πολύ καλή επιλογή για το πέρασμα από το παπί σε κάτι μεγαλύτερο.




ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!


Offline memos

  • Με xlv 400 γίνομαι
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4642
  • Πάω αργά για να φτάσω πρώτος...
Reply #8 on: Σάββατο 17 Μάρτιος 2007, 04:18:30 πμ
Πραγματικά θα το ήθελα αλλά παίζει θέμα απο το σπίτι
(φωνές και τέτοια λες και 200 κυβικά κάνουν την διαφορά αλλά αντε να τους γεμίσεις το κεφάλι)

Ακούγεται πολυ παιδίαστικο το ξέρω(αν σκεφτέι κανείς ότι έιμαι 23) αλλα η γκρίνια είναι αφόρητη οπότε ΤΑ400

Αργότερα μπορεί να το ψάξω για αλλαγή κινητήρα αν είναι!!

Απλά  τα  πράγματα  ...  αγοράζεις  600άρι  και  κολλάς  αυτοκόλλητα  που  να  γράφουν  400 !!!  ;D
Και  εγώ  έχω  400άρι  και  το  μόνο  προβληματάκι  που  έχει ,  είναι  τα  μεγάλα  και  γρήγορα  ταξίδια  ( π.χ.  Αυστρία ).  
Όχι  φυσικά  ότι  δεν  θα  τα  βγάλουμε  επάξια  το  ταξίδι ,  αλλά  είμαστε  η  ΜΕΓΑΛΗ  απορία  της  ομάδας .   :o
Και  για  να  σοβαρευτούμε  τώρα ,  νομίζω  ότι  δεν  σε  συμφέρει  να  αγοράσεις  άλλο  κινητήρα  αργότερα ,  και  από  θέμα  εξόδων  αλλά  και  από  θέμα  χρόνου .  
Οι  παλαιότεροι  στο  είδος  όμως ,  θα  σε  κατευθύνουν  καλύτερα !!!  ;)


Γιατί ρε Μάνο; Γιατί;


Το αγαπημένο μου παραμύθι... ο Λαγός με τη Χελώνα.

Όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα………


Offline gsouf

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 22
Reply #9 on: Σάββατο 17 Μάρτιος 2007, 04:34:33 πμ
To TA είναι διακαής πόθος εδώ και πάρα πολύ καιρό!!

Οπότε για αυτό αποτελεί και μονόδρομο!!

Να πω την αλήθεια σε κάποια φάση πήγα να αλλαξοπιστήσω για το KLE 400 αλλά ευτυχώς επανήρθα στον ίσιο δρόμο σχετικά γρήγορα! 


Σημασία δεν έχει ο προορισμός αλλα το ταξίδι...


Offline gsouf

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 22
Reply #10 on: Κυριακή 18 Μάρτιος 2007, 19:21:48 μμ
Άλλη μια πρσπάθεια για την εξεύρεση του πολυπόθητου ΤΑ400 απέβει άκαρπη!!!

Αν κάποιος εχει κάποιον γνώστο ή ξέρει κάποιο ΤΑ τέτοιο προς πώληση plz help!!!!!!!!!


Σημασία δεν έχει ο προορισμός αλλα το ταξίδι...


Offline georgE_xlv1000

  • Ο Τοσοδούλης
  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 131
  • Αν ακούσεις την εξάτμισή μου κράτα την αναπνοή σου
Reply #11 on: Κυριακή 18 Μάρτιος 2007, 21:01:53 μμ
Κοίταξες στο μοτο-Τρίτη;

http://www.mototriti.gr/moto/00_mtx/search/page1aggelies.asp?page=1&sum=14&marka=27&montelo=913&idarea=all&kyb_from=all&kyb_to=500&etos_from=all&etos_to=all&timh_from=all&timh_to=all&typ_plhr=M&MIN_PROK=all&MAX_DOSEIS=all&IXE_=all&CatgSport=&CatgStreet=&CatgTouring=&CatgCustom=&CatgOnoff=&CatgEnduro=&CatgTrial=&CatgScooter=&CatgPapi=&CatgAutomoto=&CatgRacing=&CatgMx=&CatgEndurro=&CatgTriall=&dixrono=&tetraxrono=&ydropsicto=&aeropsicto=&xlm_from=0&xlm_to=all&XROMA=&EKSOPLISMOS=&EGGYHSH=all&perATTIKI=&perSALONICA=&perMACEDONIA=&perTHRACE=&perTHESSALIA=&perWESTSIDE=&perSTEREA=&perPELOPONESE=&perCRETE=&perDODECANESE=&perCYCLADES=&perEASTSIDE=&sortorder=

Κι εγώ με το 400 ξεκίνησα πρίν από 5 σχεδόν χρόνια, και είχα μείνει πολύ ευχαριστημένος, είναι πολύ καλός δάσκαλος, αν και κάποια στιγμή θα δείς οτι θα θέλεις περισσότερα cc... αλλά και θα έχεις "μάθει" ήδη πολλά, και ήττοι ανώδυνα..

Ψάξε καλύτερα από ιδιώτη, μή δώσεις πάνω από 2500-3000 το πολύ.. μήν ξεχνάς οτι επειδή τα τελευταία χρόνια έχει καταργηθεί το τεκμήριο στις μηχανές, τα 400cc δεν έχουν ουσιαστικό λόγο ύπαρξης έναντι των 600cc, γι’αυτό σε παίρνει να αγροάσεις ένα 400 πολύ φθηνά - να κάνεις και γερό "παζάρι"... :punch:


πάμε μια κόντρα;


Offline gsouf

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 22
Reply #12 on: Κυριακή 18 Μάρτιος 2007, 23:18:52 μμ
Σ'ευχαριστω αλλά όλες οι αγγελίες εκει μέσα είναι παλιές και απο τα τηλέφωνα που εκανα έχουν πουληθεί όλα

αλλά μιας και είχες μπορείς να με διαφωτίσεις μήπως πιο η διαφορά αυτού:

http://www.xs4all.nl/~hanzw/jpg/tosyam.htm            (εγώ αυτό ψάχνω πάντος)

απο αυτό:

http://www.jahkola.net/mp/n1742.jpg



Σημασία δεν έχει ο προορισμός αλλα το ταξίδι...


Offline Yianni

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7278
Reply #13 on: Δευτέρα 19 Μάρτιος 2007, 00:24:46 πμ
Σ'ευχαριστω αλλά όλες οι αγγελίες εκει μέσα είναι παλιές και απο τα τηλέφωνα που εκανα έχουν πουληθεί όλα

αλλά μιας και είχες μπορείς να με διαφωτίσεις μήπως πιο η διαφορά αυτού:
http://www.xs4all.nl/~hanzw/jpg/tosyam.htm            (εγώ αυτό ψάχνω πάντος)
απο αυτό:
http://www.jahkola.net/mp/n1742.jpg

Το πρώτο (αυτό που ψάχνεις) είναι μοντέλο 1995. Ακριβώς το ίδιο αλλά 600άρι ήταν το πρώτο ΤΑ που απέκτησα.

Το δεύτερο είναι παλαιότερο, νομίζω μοντέλο 1992-93 με επίπεδο φαιριγκ στο φανάρι, και παλαιότερα σχεδιαστικά όργανα.
« Last Edit: Δευτέρα 19 Μάρτιος 2007, 00:26:17 πμ by Yianni »



Offline gsouf

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 22
Reply #14 on: Δευτέρα 19 Μάρτιος 2007, 02:58:08 πμ
Βασικα όσο ψάχνω όλο το δευτερο βρίσκω αν κάποιοσς έχει κάτι υποψιν του msg me!!!! :D :D :D :D


Σημασία δεν έχει ο προορισμός αλλα το ταξίδι...


Offline georgE_xlv1000

  • Ο Τοσοδούλης
  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 131
  • Αν ακούσεις την εξάτμισή μου κράτα την αναπνοή σου
Reply #15 on: Δευτέρα 19 Μάρτιος 2007, 04:14:44 πμ
Όντως, το πρώτο είναι αρκετά πιό καινούριο, κατασκευής 1994+, θα έλεγα τουλάχιστον για αυτό να πάς!

Μου κάνει εντύπωση που δεν βρίσκεις.. συνήθως δεν βρίσκουν να τα σπρώξουν αυτά με τίποτα, λόγω 400... εγώ με τα χίλια ζόρια το είχα δώσει 2500 (σύν ανταλλαγή), στον 1 από 10 εμπόρους που δέχτηκε έστω και να ακούσει για 400... Ιδιώτης ουδείς... Στα λέω αυτά γιατι άν τελικά επιμείνεις για 400cc, μετά ετοιμάσου ή να το παντρευτείς  :argue: ή να το ..σκοτώσεις! :happy_blowingup:

Πάντως θα το έχω υπ’όψιν..

Ά, και καλώς ήρθες κι από μένα!   ;) 


πάμε μια κόντρα;


Offline georgE_xlv1000

  • Ο Τοσοδούλης
  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 131
  • Αν ακούσεις την εξάτμισή μου κράτα την αναπνοή σου
Reply #16 on: Δευτέρα 19 Μάρτιος 2007, 04:21:01 πμ
...κάτι ακόμα, συνήθως τα κατασκευής 1994 400cc, θα τα δείς πολλές φορές να πωλούνται για 1997+. Στην πράξη κάπου εκεί είναι η ελληνική άδεια, όμως το μηχανάκι χαλαρά μπορεί να έχει πάνω του και 3-4 χρόνια κυκλοφορίας στην Ιαπωνία!  :o

Οπότε εσύ δεν θα κοιτάξεις ούτη πρώτη άδεια (μόνο) ούτε χλμ. Σήμερα με λίγα ευρώ όλοι τα γυρνάνε.. Θα παρεις τον αριθμό πλαισίου και θα ρωτήσεις το Σαρακάκη πότε κατασκευάστηκε. Σαν τέτοιο θα το αγοράσεις, και υπ’όψιν σαν τέτοιο θα στο εκτιμήσουν και όταν θα το δώσεις... καλή τύχη!


πάμε μια κόντρα;


Offline gsouf

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 22
Reply #17 on: Δευτέρα 19 Μάρτιος 2007, 06:02:57 πμ
Καταρχάς καλώς σε βρήκα και σενα!!! :)

Αυτό για το πάντρεμα το σκέφτομαι και γω να σου πω την αλήθεια αλλά συμβιβάζομαι

γιατι για 600 πιο καινουριο δεν ξερω αν ειδες στα παραπανω post αλλά πεφτει πολύ γκρίνια κ

οποτε ας το πάρω λέω τώρα και μετά κινητήρες υπάρχουν πολλοί ;)

Βέβαια έχω και ένα μικροτερο αδερφό που έρχεται απο πίσω και δεν θα τον χαλασει

να του μεινεί !!!!

Οσο για τον δεν βρίσκω ισχυει ,γιατι οτι ειδα σε φωτοαγελίες μεσα σε μια εβδομαδα είχε φυγει!!!!
« Last Edit: Δευτέρα 19 Μάρτιος 2007, 06:21:10 πμ by gsouf »


Σημασία δεν έχει ο προορισμός αλλα το ταξίδι...


Offline georgE_xlv1000

  • Ο Τοσοδούλης
  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 131
  • Αν ακούσεις την εξάτμισή μου κράτα την αναπνοή σου
Reply #18 on: Τρίτη 20 Μάρτιος 2007, 03:24:37 πμ
(αχ μόλις έχασα την απάντηση... κάτι κουλό πάτησα με πλήκτρα, ούτε κατάλαβα τί)

Ελεγα οτι τώρα με την άνοιξη έχει αυξηθεί η ζήτηση, ίσως αυτό τα εξηγεί αυτά εν μέρει.. μπράβο το 400!..

Α, κάνα κόλπο με τα cc όπως είπε και ο φίλος ο Μέμος δε μπορείς να κάνεις; Εγω πάντως το Varateras για 750 το σύστησα.. χοχο..  :eusa_liar: :eusa_dance:


πάμε μια κόντρα;