Hellas Transalp Forum

Σας χαιρετω

salcon · 8020

Offline salcon

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 5
on: Κυριακή 09 Νοέμβριος 2008, 16:57:16 μμ
Να χαιρετίσω  με την σειρα μου την παρεα σας
Διαβαζω γενικα την προσπαθεια σας και σαν συλλογο απο το 05.
Ειχα στην κατοχη μου ενα 400αρι που στην κυριολεξια ηταν η μηχανη που χαρηκα και μου ελειψε πιο πολυ.Γενικα ειναι η μοτοσυκλετα που θαυμαζω και σεβομαι παρα πολυ.Δε θα μπορουσε να γινει διαφορετικα αλλωστε.
Σε λιγες μερες θα εχω ενα 600αρι σαν δευτερη μηχανη (λεω εγω τωρα χαχααχχαχα γιατι βλεπω να γινετε βασικη γιατι μου λειψανε πολλα πραγματα που μπορεις να χαρεις με αυτην ) και ετσι ψυχολογικα ειναι πιο ευκολο για εμενα να ενταχθω στην παρεα αυτη και εκανα τη εγγραφη.
Την καλημερα μου.


Γιαννης


We may not know where we are, but we ain't lost
If your mind wanders............Ride after it!
Share the Dream

http://www.geocities.com/jsalcon33/


Offline Chtech

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1378
  • Honda XL650V 2004 Black
Reply #1 on: Κυριακή 09 Νοέμβριος 2008, 17:00:02 μμ
Καλημέρα και καλώς όρισες στην παρέα μας. Με το καλό να αγοράσεις το 600 να δείς τι έχανες τόσο καιρό. Καλά χλμ να έχεις και πάντα όρθιος.



DRAKE RAMORE

  • Guest
Reply #2 on: Κυριακή 09 Νοέμβριος 2008, 17:02:45 μμ
Καλωσόρισες Γιάννη.
Ότι βοήθεια χρειαστείς για την αγορά του 600 μην διστάσεις... (είμαστε και κοντα) ;)

Καλά χιλιόμετρα και πάντα όρθιος ;)



andy

  • Guest
Reply #3 on: Κυριακή 09 Νοέμβριος 2008, 17:03:50 μμ
Καλώς όρισες στην παρέα μας.



Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11471
Reply #4 on: Κυριακή 09 Νοέμβριος 2008, 17:10:27 μμ
Καλως ηρθες Γιαννη!

Με ο καλο και η 600αρα, να σε παει πιο μακρυα !
Βαλε και καμια φωτο μολις ερθει.


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


giorgio

  • Guest
Reply #5 on: Κυριακή 09 Νοέμβριος 2008, 21:52:22 μμ
Καλώς ήρθες Γιάννη στην παρέα μας. Καλή αγορά σου εύχομαι ρε καρντάσι.  ;)



Offline ΚΡΑΣΟΠΑΤΕΡΑΣ

  • Ο ΑΣΤΡΑΠΟΓΙΑΝΝΟΣ
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3677
  • Δεν σπάει δεν χαλάει…δεν στραβώνει δεν λυγάει !!
    • http://www.biowines.gr/
Reply #6 on: Κυριακή 09 Νοέμβριος 2008, 21:57:46 μμ
Καλώς ήρθες Γιάννη, και καλά ταξίδια…πάντα όρθιος.


Οι άνθρωποι είναι σαν το κρασί, οι καλοί βελτιώνονται με τα χρόνια, οι άχρηστοι γίνονται ξύδι…..


Offline salcon

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 5
Reply #7 on: Κυριακή 09 Νοέμβριος 2008, 22:22:40 μμ
 να ειστε καλα για το καλοσορισμα  :D


Γιαννης


We may not know where we are, but we ain't lost
If your mind wanders............Ride after it!
Share the Dream

http://www.geocities.com/jsalcon33/


strofakias

  • Guest
Reply #8 on: Κυριακή 09 Νοέμβριος 2008, 23:57:31 μμ
 :welcome: :welcome: :welcome:



Offline georig25

  • Θα ήθελα να είμαι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 4162
  • Η ζωή είναι ωραία . . . . . συνήθως
    • ΡΗΓΑΣ
Reply #9 on: Δευτέρα 10 Νοέμβριος 2008, 00:41:40 πμ
:welcome: John ! :welcome:


Δεν γεννήθηκα με εξαρτήσεις, γιατί να τις αποκτήσω;

:moped:Γιώργος Ρήγας
click me!


Offline Βάιος ο Βραδύπους_ΤΑ

  • Απο
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2457
  • Tie wrap friendly
Reply #10 on: Δευτέρα 10 Νοέμβριος 2008, 01:25:31 πμ
Καλώς ήρθες Γιάννη





Πάντα να αφήνεις κάποιον άλλον να οργανώνει τις εκδρομές και τα ταξίδια. Μετά θα έχεις κάποιον να βρίζεις.


Offline Venumis (Mike)

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 832
Reply #11 on: Δευτέρα 10 Νοέμβριος 2008, 01:35:18 πμ
Καλώς όρισες Γιάννη ,

Απ οτι είδα έχεις ενα zzr 1400 όποτε μπορείς περιέγραψε μας και τις εμπειρίες σου απο αυτή την μηχανή, προφανώς είσαι του ταξιδιού ε? 400άρα είχα κ εγώ και πραγματικά την έχω μες στην καρδιά μου αυτή την μηχανή 


Μετά απο τόσα χρόνια ακόμα ακούω Heavy metal και το γουστάρω τρελά..Μπράβο μου ο μπαγάσας, μου αρέσω !


Offline GDP

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 127
  • ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΜΑΖΙ!!!
Reply #12 on: Δευτέρα 10 Νοέμβριος 2008, 03:09:50 πμ
 :welcome: :welcome: :welcome:
Καλωσόρισες Γιάννη.


ΓΙΑΤΙ ΑΞΙΖΕΙ ΦΙΛΕ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΟΝΕΙΡΟ
ΚΑΙ ΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΦΩΤΙΑ ΤΟΥ ΝΑ ΣΕ ΚΑΨΕΙ…


Offline salcon

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 5
Reply #13 on: Δευτέρα 10 Νοέμβριος 2008, 03:13:55 πμ
Τα ταξιδια σε πιο δεν αρεσουν και οποτε μου δινετε η δυνατοτητα αναλογα ταξιδευω για να πω καλυτερα ταξιδευουμε με την γυναικα.Δεν με ενδιαφερει αν ειναι μεγαλο ( εχω ταξιδεψει εξω-Βαρκελωνη-Προβηγκια-ολα την Β.ιταλια και Δολομιτες και το 90% των Αλπεων Γαλλια- Ελβετια-Αυστρια ) ή μικρο το ταξιδι,απλα να φευγω.Δε θα σταματησω ποτε φυσικα.Παντα ακομα και ενα ΣΚ να φευγεις σε κραταει ( τουλαχιστον εμενα ) δυνατο για ολη την εβδομαδα
Εν συντομια μετα το 400αρι πηρα ενα 650 vstroμ,το Fjr και τωρα το zzr14.
Eν συντομια παλι ,οκ ,καταπληκτικη μοτοσυκλετα,φοβερο στησιμο,σου εμπνεει εμπιστοσυνη με το που την ανεβεις,συγχωρει λαθη δεν μου εβγαλε το παραμικρο προβλημα την εχω 1,5 χρονο περιπου ,25000 km

Αλλα να πω και την μεγαλη αληθεια ,αν βαλεις κατω την λογικη και τα γεγονοτα απλα η μηχανη Δεν κανει για  τους δρομους μας.
Ποναει η ψυχη μου στην παραμικρη λακουβιτσα,θα σε κουρασει στα βουνα και σε κλειστα κοματια (πανε Γιαννενα απο γρεβενα και μετα το Μετσοβο ή Κονιτσα ή στα οερεινα Πελοποννησο πχ και να εχει και κινηση,απλα θα τα παιξεις -αν εχεις δε και συνεπιβατη και ειναι και λιγο κατηφορικα? αστα )
+ του οτι ολα αυτα που ζειτε εσεις εδω τα ξεχναμε
+ ειναι πολυεξοδη με τα τωρινα-σημερινα δεδομενα,βενζινη-ασφαλεια 220ε-σημα 110ε,τακακια μπροστινα μονο 120ε,λαστιχα 420ε κτλ.
Τα παραπανω τα αναφερω γιατι χρειαζεσε και 2η μοτοσυκλετα για να μη την κυκλοφορεις καθημερινα και ματωνει η ψυχη σου καθε μερα.
Γιατι την πηρα? Μας αρεσε πολυ και τους δυο και θελαμε να την δοκιμασουμε
Αν το μετανιωσα? Σαν εμπειρια οχι και δε προκειτε,ειναι φοβερη.
Αλλα η λογικη οπως ειπα με κανει στο να ειμαι πολυ κοντα να την δωσω και να παρω ενα transalp και ενα vfr 800 μεταχειρισμενο και απο Γερμανια φυσικα για τα μεγαλα ταξιδια.Με τα ιδια εξοδα ισως και λιγοτερα θα εχω δυο φοβερες μηχανες κατα την γνωμη μου που θα τις χαρω-ουμε περισσοτερο.
« Last Edit: Δευτέρα 10 Νοέμβριος 2008, 03:17:04 πμ by salcon »


Γιαννης


We may not know where we are, but we ain't lost
If your mind wanders............Ride after it!
Share the Dream

http://www.geocities.com/jsalcon33/


Offline memos

  • Με xlv 400 γίνομαι
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4642
  • Πάω αργά για να φτάσω πρώτος...
Reply #14 on: Δευτέρα 10 Νοέμβριος 2008, 04:18:26 πμ
Καλώς μας ήρθες Γιάννη.

Καλά ταξίδια να έχεις-τε...


Γιατί ρε Μάνο; Γιατί;


Το αγαπημένο μου παραμύθι... ο Λαγός με τη Χελώνα.

Όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα………


Offline Ξενος

  • a.k.a. Νίκος Ταξιδευτής
  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 241
  • θέλω να φύγω μακρυα...
    • Open Horizons
Reply #15 on: Δευτέρα 10 Νοέμβριος 2008, 15:29:50 μμ
Καλως τον φιλο Γιαννη απο το Mybike! :)
Σε καταλαβαινω απολυτα στα οσα αναφερεις για το ZZR... Φαντασου εγω με την 999 τι τραβαω! Τακακια; Μπροστα φοραει οκτω της Brembo. Κοστος; Ασε...
Αγωνιστικη αναρτηση με επιχρυσωμενα καλαμια VS Ελληνικες λακουβες;
Δευτερο ατομο γενικα (ασε τις κατηφορες); Κλαψ...

Τουλαχιστον εσυ με το ZZR μπορεις να κανεις ενα μακρυνο ταξιδι σε ανοιχτους δρομους και να δικαιολογησεις την παρουσια της. Εγω τι να πω; Δεν ειναι καλη καν για αυτο!

Δεν περιμενα το ΖΖR να ειναι τοσο δυσκολο στην συμβιωση... Ακριβο ναι, σιγουρα, αλλα σε αυτα τα επιπεδα μοτο ξερεις τι παιρνεις...

Παντως για αυτο κ πηρα τωρα κ εγω τη VFR... θα κανω τα ταξιδια μου ωραιοτατα! Αλλα σιγουρα δεν ειναι τοσο ολοκληρωμενο και οικονομικο μηχανακι οπως ενα Transalp...
Τελικα για τα καθημερινα με βλεπω να παιρνω καμια παπιτσα κ να γουσταρω! :P Καμμενοι τελειως λεμε δικε μου!!! ;D

Aντε, καλωσηρθες και καλους δρομους να εχουμε!


Νίκος

'Nothing behind me, everything ahead of me, as is ever so on the road.'

openhorizons.wordpress.com


axidous

  • Guest
Reply #16 on: Δευτέρα 10 Νοέμβριος 2008, 15:41:22 μμ
Καλως ηρθες στην παρεα μας

φιλικα



Offline azwros

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3928
  • Ερωτας με την πρώτη ματιά!!
Reply #17 on: Δευτέρα 10 Νοέμβριος 2008, 16:02:05 μμ
 :welcome: :wave:


Δεν   πλαλάου!!!!
γιατί νουγάου!!!! γκε γκε;;
[img]http://farm3.static.flickr.com[img]


Offline Derd

  • The Oracle..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 541
Reply #18 on: Δευτέρα 10 Νοέμβριος 2008, 17:04:23 μμ
καλως μας βρήκες!


May the force be with you..


Offline thanos_trikala

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1753
Reply #19 on: Δευτέρα 10 Νοέμβριος 2008, 17:12:06 μμ
Καλως ηρθες, καλα και ορθια χλμ να εχεις  !




Offline louros

  • Μονάχος μονάχος
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7326
  • Kαι αδιάβροχος.....!
Reply #20 on: Δευτέρα 10 Νοέμβριος 2008, 17:42:36 μμ
Γεία σου Γιάννη και καλωσόρισες.
Μπελαλίδικα τα μεγάλα συμφωνώ και πολυέξοδα.
Αλλά κάνουν τη διαφορά στο μεγάλο ταξίδι και σε αποζημιώνουν.
’βυσσος η ψυχή του μοτοσυκλετιστή.
Καλά και ασφαλή ταξίδια , πάντα. :welcome:


ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?


Offline azwros

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3928
  • Ερωτας με την πρώτη ματιά!!
Reply #21 on: Δευτέρα 10 Νοέμβριος 2008, 17:51:47 μμ
Καλως ηρθες, καλα και ορθια χλμ να εχεις  !
:eusa_think: καλά και όρθια χλμ;;;
Δηλαδή Θάνο υπάρχουν και διαφορετικά;;; Καθιστά χλμ,ξαπλωτά χλμ, μπρούμητα χλμ  κτλ;;;; ;D


Δεν   πλαλάου!!!!
γιατί νουγάου!!!! γκε γκε;;
[img]http://farm3.static.flickr.com[img]


Offline παλτακης

  • η anaconda team..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8209
  • anaconda team is back sssssssssssssss
Reply #22 on: Δευτέρα 10 Νοέμβριος 2008, 18:16:59 μμ
καλως ηρθες Γιαννη και καλα χλμ  :welcome: :welcome:




Offline salcon

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 5
Reply #23 on: Δευτέρα 10 Νοέμβριος 2008, 18:40:04 μμ
ουπς ο Νικος  :D
Την δυσκολια Νικο την εστιαζω καθαρα σε διαδρομες (οχι με εθνικη και με ανοιχτα κομματια), που  ολοι μας γουσταρουμε να κανουμε και 90% δικαβαλο.Για εμενα τουλαχιστον ειναι ψιλομανικι οταν μου αποσπουν και αλλα πραγματα το μυαλο εκτος απο την οδηγηση.
Φυσικα ξερω τι πηρα και το οικονομικο το εστιαζω παλι στο οτι θελει και 2η μοτο ( παπακια και σκουτερακια ντε τελω,τελω transalp  ;D )με οτι συνεπαγετε αυτο κα με βαση τα σημερινα δεδομενα και οχι πριν 1μιση χρονο που την πηρα ή παλαιοτερα με το fjr ( ειχα ενα τσοπερακι και την εβγαζα τοτε σαν δευτερο ) που δεν ειχα ουσιαστικο προβλημα να τα συντηρω.

Anyway ειδωμεν
και οπως λεει και ο φιλος μας ο Θανασης <<<’βυσσος η ψυχή του μοτοσυκλετιστή >>>
χαχαχα με λιγα λογια η ...τρελα δε παει στα βουνα  ;D

Ευχαριστω και τους υπολοιπους για το καλοσορισμα


Γιαννης


We may not know where we are, but we ain't lost
If your mind wanders............Ride after it!
Share the Dream

http://www.geocities.com/jsalcon33/


Offline Adonis 78

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 35
Reply #24 on: Τρίτη 11 Νοέμβριος 2008, 02:16:27 πμ
Καλώς ήρθες Γιάννη και με το καλό το καινούργιο εργαλείο!