Εχω βαλει εξάτμιση MIVV στο ΤΑ μου απο την περασμένη άνοιξη, είχα ρωτήσει παλιότερα σ'αυτο το νήμα:
http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=1996. Ο κύριος λόγος που την έβαλα ήτανε η αύξηση της απόδοσης (έχω επίσης φίλτρο K&N απο τα 20Κ χμ), το μικρότερο βάρος, το look και όχι η μείωση της ζέστης ή ο ήχος. Επειδή πολλοί κατα καιρούς ζητάνε πληροφορίες, παραθέτω τις εντυπώσεις μου και κάποια στοιχεία για καλύτερη τοποθέτηση και απόδοση, συνοδευόμενα απο μερικές φωτογραφίες.
Κατ'αρχήν διάλεξα την MIVV λογω εμφάνισης και απόδοσης σύμφωνα μ'αυτά που είχα ακούσει. Πήρα την carbon επειδή ταιριάζει με το ασημί ΤΑ μου, αν είχα μαυρο ίσως είχα πάρει titanium. Οταν την πηρα εγω έκανε 380 ευρώ, τώρα κάνει 430 (και η titanium 440).
Ερχεται με πριτσινωμένο σιγαστήρα με σχετικά μικρή τρύπα για να περνάει τις προδιαγραφές θορύβου. Ετσι πριν ακόμα τη βάλω έβγαλα το πριτσίνι με τρυπάνι και στερέωσα τον σιγαστήρα με ανοξείδωτη βίδα/παξιμάδι ώστε να μπορεί να βγαίνει. Ο θόρυβος με το σιγαστήρα είναι ελάχιστα λιγότερος απο τη μαμίσια, αλλα είναι ωραίος, πιο σπορτίβικος σε τόνο, και μπορεί κανείς να ξεχωρίσει τις πιστονιές του δικύλινδρου V κινητήρα.
Απο απόδοση παίρνει αρκετά χαμηλά και λίγο ψηλά. Θυμάμαι την επόμενη που την πέρασα, φεύγοντας απο την Αθήνα είπα να ανοίξω το μηχανάκι τέρμα μετα τον Σείριο. Ενω συνήθως έβλεπα με το ζόρι 175χμω, το μηχανάκι ανέβηκε μέχρι τα 185χμω με την πέμπτη “σπασμένη”. Να πω επίσης ότι χωρίς τον σιγαστήρα αυξάνονται οι κραδασμοί, μειώνεται η ροπή χαμηλά σε βαθμό που το μηχανάκι θέλει μεγαλύτερο συμπλεξάρισμα για να ξεκινήσει και έχει πρόβλημα σε δύσκολα ανηφορικά χωμάτινα κομμάτια. Επίσης στις μεσαίες κάνει τρύπες. Δέν ξέρω αν αυτά φτιάχνονται με σετάρισμα καρμπυρατέρ σε δυναμόμετρο αλλά δεν συνιστώ το βγάλσιμο.
Παραθέτω δυο φωτογραφίες, επίσης η εξάτμιση φαίνεται απο άλλη γωνία εδω:
http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=4794.msg86018#msg86018