Εγώ που το έχει δει να κυκλοφορεί αρκετά πρωϊνά στην Λιοσίων, έχω κάτσει μια φορά επίτηδες από πίσω του στην κίνηση για να δω πως ελίσσεται και πως περνάει ανάμεσα από τα αυτοκίνητα. Αυτό που είδα με ικανοποίησε. Θέλω να πώ δηλαδή ότι δεν είναι και τόσο ογκώδες και κινείται ικανοποιητικά μέσα σε σταματημένα αυτοκίνητα. Οι λαχτάρες που παίρνω καθημερινά από τους διάφορους καραγκιόζηδες που σε κάνουν να φρενάρεις απότομα χωρίς να σε υπολογίζουν, με αποτέλεσμα να σφίγγεται το στομάχι μου για το αν, το πως και το που θα σταματήσω με έκαναν να σκεφτώ σοβαρά την απόκτηση του. Το ιδανικό για μένα (το τονίζω το ΓΙΑ ΜΕΝΑ) και για τις ανάγκες μου θα ήταν να δώσω το ΤΑ, να πάρω μια μηχανή μεγαλύτερου κυβισμού για τουρισμό (είτε αυτή είναι VARA, είτε FJR1300 κλπ) και να πάρω και αυτό τό σίγουρα πιο ασφαλές scooter για τις καθημερινές μετακινήσεις μου μέσα στην πόλη. Έλα όμως που για να τα κάνω όλα αυτά θέλω γύρω στα 20.000€... Αυτός είναι και ο μόνος ανασταλτικός παράγοντας για μένα (το κόστος). Διαφορετικά το βρίσκω αρκετά ασφαλές, έξυπνο, εύχρηστο και πρακτικό μηχανάκι πόλης.
Ταρρός Ιγνάτιος, Πετρούπολη, Αθήνα
XLV 650, 08/2005 Μαύρο