Hellas Transalp Forum

Νεο μελος

Απεναντι · 5168

Offline Απεναντι

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 210
on: Σάββατο 11 Οκτώβριος 2008, 06:44:02 πμ
Γεια σας και απο μενα.
Ειμαι ο Κωστας απο Βολο και ειμαι κατοχος και εγω XLV 650 03



Offline Thanosf

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1781
  • Όποιος φοβάται, πέφτει και κοιμάται ...
    • www.zesta.gr
Reply #1 on: Σάββατο 11 Οκτώβριος 2008, 06:45:10 πμ
Γειά σου Κώστα....

Καλωσόρισες στην παρέα μας....


. . .


Offline ΚΡΑΣΟΠΑΤΕΡΑΣ

  • Ο ΑΣΤΡΑΠΟΓΙΑΝΝΟΣ
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3677
  • Δεν σπάει δεν χαλάει…δεν στραβώνει δεν λυγάει !!
    • http://www.biowines.gr/
Reply #2 on: Σάββατο 11 Οκτώβριος 2008, 07:12:24 πμ
 :welcome: :welcome: :welcome:
Καλώς ήρθες στην παρέα μας.


Οι άνθρωποι είναι σαν το κρασί, οι καλοί βελτιώνονται με τα χρόνια, οι άχρηστοι γίνονται ξύδι…..


Offline GDP

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 127
  • ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΜΑΖΙ!!!
Reply #3 on: Σάββατο 11 Οκτώβριος 2008, 15:33:04 μμ
 :welcome: :welcome: :welcome:
Καλωσόρισες…(και εγώ φρέσκος είμαι…χθεσινός).


ΓΙΑΤΙ ΑΞΙΖΕΙ ΦΙΛΕ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΟΝΕΙΡΟ
ΚΑΙ ΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΦΩΤΙΑ ΤΟΥ ΝΑ ΣΕ ΚΑΨΕΙ…


Offline georig25

  • Θα ήθελα να είμαι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 4162
  • Η ζωή είναι ωραία . . . . . συνήθως
    • ΡΗΓΑΣ
Reply #4 on: Σάββατο 11 Οκτώβριος 2008, 16:00:54 μμ
Γειά σου Κώστα

 :welcome:

Καλωσόρισες στην παρέα μας


Δεν γεννήθηκα με εξαρτήσεις, γιατί να τις αποκτήσω;

:moped:Γιώργος Ρήγας
click me!


Offline ΛΟΥΛΟΥΔΗΣ

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 545
  • Πάω αργά γιατί......δε μπορώ να πάω πιο γρήγορα
Reply #5 on: Σάββατο 11 Οκτώβριος 2008, 16:13:49 μμ
Γεία σου Κωνσταντίνε  :welcome:


ΦΟΒΑΜΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΜΕΡΑ ΜΗΠΩΣ ΜΕ ΑΦΗΣΟΥΝ ΟΛΟΙ KAI......
            ΜΕΙΝΟΥΝ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ !!!!!!!!!
     

XL600V HONDA-FJR 1300 YAMAHA-P200E VESPA PIAGGIO


Offline Yianni

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7278
Reply #6 on: Σάββατο 11 Οκτώβριος 2008, 16:14:41 μμ
Καλωσόρισες Κώστα. Η Θεσσαλία δημιουργεί δύναμη στο φόρουμ. :)



Offline Chtech

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1378
  • Honda XL650V 2004 Black
Reply #7 on: Σάββατο 11 Οκτώβριος 2008, 23:08:52 μμ
Καλώς όρισες Κώστα. Καλά χλμ να έχεις και φυσικά πάντα όρθιος.



Offline Παύλος

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9976
Reply #8 on: Σάββατο 11 Οκτώβριος 2008, 23:12:40 μμ
Καλώς ήρθες Κώστα στην παρέα μας...μια ερώτηση, η απέναντη ποια είναι; :goofy:


Παύλος Καρούμπης


giorgio

  • Guest
Reply #9 on: Κυριακή 12 Οκτώβριος 2008, 04:05:20 πμ
Kώστα καλώς ήρθες στην  :discussion: μας.  ;)



DRAKE RAMORE

  • Guest
Reply #10 on: Κυριακή 12 Οκτώβριος 2008, 04:10:10 πμ
...μια ερώτηση, η απέναντη ποια είναι; :goofy:

Η Σκιάθος ???

Η Σκόπελος ???

Η Αλόννησος ???

Η γυναίκα του γείτονα ???
 ;D

Καλωσήρθες ;D





costas

  • Guest
Reply #11 on: Κυριακή 12 Οκτώβριος 2008, 04:39:53 πμ
Καλώς όρισες Κώστα ! Τώρα γίναμε 990 οι κώστηδες!!!!



Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • mods
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #12 on: Κυριακή 12 Οκτώβριος 2008, 04:44:29 πμ
..μια ερώτηση, η απέναντη ποια είναι; :goofy:
Μήπως για την "απέναντη", πιο κατάλληλο φόρουμ είναι αυτό?

Κώστα καλώς ήρθες και από μένα. Στην περιοχή της Θεσαλίας υπάρχουν αρκετοί φίλοι από εδώ.


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline Zan Klon

  • οδηγώντας στους ελληνικούς δρόμους έγινα...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2202
  • μοτοσυκλετιστής παντός καιρού και εδάφους !!!
Reply #13 on: Κυριακή 12 Οκτώβριος 2008, 06:43:41 πμ
καλως ηρθες,καλα χμ  :welcome:


Offline Panoulis_ser

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 443
  • Σεργετζής Παναγιώτης
Reply #14 on: Δευτέρα 13 Οκτώβριος 2008, 01:44:48 πμ
 :welcome: :welcome: :welcome:




Offline thanos_trikala

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1753
Reply #15 on: Δευτέρα 13 Οκτώβριος 2008, 08:15:18 πμ
Καλως ηρθες Κωστα καλα χλμ να εχεις! δυναμικο παρον απο τη θεσσαλια




Offline Derd

  • The Oracle..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 541
Reply #16 on: Δευτέρα 13 Οκτώβριος 2008, 17:47:42 μμ
γουελκαμ!


May the force be with you..