Login
Register
Menu
Home
Help
Search
News:
Δείτε το ανανεωμένο Site του συλλόγου:
εδώ
Εάν είσαι νέος στην παρέα επισκέψου πρώτα:
εδώ
Hellas Transalp Forum
Γενικά Θέματα
Νέος στην ηλεκτρονική-παρέα μας?
(Moderators:
Παύλος
,
Yianni
)
Νεο μελος
News
Δείτε το ανανεωμένο Site του συλλόγου:
εδώ
Νεο μελος
Απεναντι
·
5168
« προηγούμενο
επόμενο »
Send this topic
Print
Pages:
1
Go Down
Απεναντι
Απλός οδηγός
Posts:
210
Νεο μελος
on:
Σάββατο 11 Οκτώβριος 2008, 06:44:02 πμ
Γεια σας και απο μενα.
Ειμαι ο Κωστας απο Βολο και ειμαι κατοχος και εγω XLV 650 03
Thanosf
Rossi και πάνω !
Posts:
1781
Όποιος φοβάται, πέφτει και κοιμάται ...
Απ: Νεο μελος
Reply #1 on:
Σάββατο 11 Οκτώβριος 2008, 06:45:10 πμ
Γειά σου Κώστα....
Καλωσόρισες στην παρέα μας....
. . .
ΚΡΑΣΟΠΑΤΕΡΑΣ
Ο ΑΣΤΡΑΠΟΓΙΑΝΝΟΣ
Rossi και πάνω !
Posts:
3677
Δεν σπάει δεν χαλάει…δεν στραβώνει δεν λυγάει !!
Απ: Νεο μελος
Reply #2 on:
Σάββατο 11 Οκτώβριος 2008, 07:12:24 πμ
Καλώς ήρθες στην παρέα μας.
Οι άνθρωποι είναι σαν το κρασί, οι καλοί βελτιώνονται με τα χρόνια, οι άχρηστοι γίνονται ξύδι…..
GDP
Απλός οδηγός
Posts:
127
ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΜΑΖΙ!!!
Απ: Νεο μελος
Reply #3 on:
Σάββατο 11 Οκτώβριος 2008, 15:33:04 μμ
Καλωσόρισες…(και εγώ φρέσκος είμαι…χθεσινός).
ΓΙΑΤΙ ΑΞΙΖΕΙ ΦΙΛΕ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΟΝΕΙΡΟ
ΚΑΙ ΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΦΩΤΙΑ ΤΟΥ ΝΑ ΣΕ ΚΑΨΕΙ…
georig25
Θα ήθελα να είμαι
Rossi και πάνω !
Posts:
4162
Η ζωή είναι ωραία . . . . . συνήθως
Απ: Νεο μελος
Reply #4 on:
Σάββατο 11 Οκτώβριος 2008, 16:00:54 μμ
Γειά σου Κώστα
Καλωσόρισες στην παρέα μας
Δεν γεννήθηκα με εξαρτήσεις, γιατί να τις αποκτήσω;
Γιώργος Ρήγας
click me!
ΛΟΥΛΟΥΔΗΣ
Rossi και πάνω !
Posts:
545
Πάω αργά γιατί......δε μπορώ να πάω πιο γρήγορα
Απ: Νεο μελος
Reply #5 on:
Σάββατο 11 Οκτώβριος 2008, 16:13:49 μμ
Γεία σου Κωνσταντίνε
ΦΟΒΑΜΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΜΕΡΑ ΜΗΠΩΣ ΜΕ ΑΦΗΣΟΥΝ ΟΛΟΙ KAI......
ΜΕΙΝΟΥΝ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ !!!!!!!!!
XL600V HONDA-FJR 1300 YAMAHA-P200E VESPA PIAGGIO
Yianni
Moderator
Rossi και πάνω !
Posts:
7278
Απ: Νεο μελος
Reply #6 on:
Σάββατο 11 Οκτώβριος 2008, 16:14:41 μμ
Καλωσόρισες Κώστα. Η Θεσσαλία δημιουργεί δύναμη στο φόρουμ.
Chtech
Rossi και πάνω !
Posts:
1378
Honda XL650V 2004 Black
Απ: Νεο μελος
Reply #7 on:
Σάββατο 11 Οκτώβριος 2008, 23:08:52 μμ
Καλώς όρισες Κώστα. Καλά χλμ να έχεις και φυσικά πάντα όρθιος.
Παύλος
Moderator
Rossi και πάνω !
Posts:
9976
Απ: Νεο μελος
Reply #8 on:
Σάββατο 11 Οκτώβριος 2008, 23:12:40 μμ
Καλώς ήρθες Κώστα στην παρέα μας...μια ερώτηση, η απέναντη ποια είναι;
Παύλος Καρούμπης
giorgio
Guest
Απ: Νεο μελος
Reply #9 on:
Κυριακή 12 Οκτώβριος 2008, 04:05:20 πμ
Kώστα καλώς ήρθες στην
μας.
DRAKE RAMORE
Guest
Απ: Νεο μελος
Reply #10 on:
Κυριακή 12 Οκτώβριος 2008, 04:10:10 πμ
Quote from: Παύλος on Σάββατο 11 Οκτώβριος 2008, 23:12:40 μμ
...μια ερώτηση, η απέναντη ποια είναι;
Η Σκιάθος
Η Σκόπελος
Η Αλόννησος
Η γυναίκα του γείτονα
Καλωσήρθες
costas
Guest
Απ: Νεο μελος
Reply #11 on:
Κυριακή 12 Οκτώβριος 2008, 04:39:53 πμ
Καλώς όρισες Κώστα ! Τώρα γίναμε 990 οι κώστηδες!!!!
Chris_de_Ze
Veteran
mods
Rossi και πάνω !
Posts:
9270
Απ: Νεο μελος
Reply #12 on:
Κυριακή 12 Οκτώβριος 2008, 04:44:29 πμ
Quote from: Παύλος on Σάββατο 11 Οκτώβριος 2008, 23:12:40 μμ
..μια ερώτηση, η απέναντη ποια είναι;
Μήπως για την "απέναντη", πιο κατάλληλο φόρουμ είναι
αυτό
?
Κώστα καλώς ήρθες και από μένα. Στην περιοχή της Θεσαλίας υπάρχουν αρκετοί φίλοι από εδώ.
Ιδρυτικό μέλος HTC. XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
Zan Klon
οδηγώντας στους ελληνικούς δρόμους έγινα...
Rossi και πάνω !
Posts:
2202
μοτοσυκλετιστής παντός καιρού και εδάφους !!!
Απ: Νεο μελος
Reply #13 on:
Κυριακή 12 Οκτώβριος 2008, 06:43:41 πμ
καλως ηρθες,καλα χμ
Deep για Deep!!!
Golden Edition
Panoulis_ser
Οδηγάρα
Posts:
443
Σεργετζής Παναγιώτης
Απ: Νεο μελος
Reply #14 on:
Δευτέρα 13 Οκτώβριος 2008, 01:44:48 πμ
thanos_trikala
Rossi και πάνω !
Posts:
1753
Απ: Νεο μελος
Reply #15 on:
Δευτέρα 13 Οκτώβριος 2008, 08:15:18 πμ
Καλως ηρθες Κωστα καλα χλμ να εχεις! δυναμικο παρον απο τη θεσσαλια
Derd
The Oracle..
Rossi και πάνω !
Posts:
541
Απ: Νεο μελος
Reply #16 on:
Δευτέρα 13 Οκτώβριος 2008, 17:47:42 μμ
γουελκαμ!
May the force be with you..
Send this topic
Print
Pages:
1
Go Up
« προηγούμενο
επόμενο »
Hellas Transalp Forum
Γενικά Θέματα
Νέος στην ηλεκτρονική-παρέα μας?
(Moderators:
Παύλος
,
Yianni
)
Νεο μελος
Search
Username
Password
Always stay logged in
Forgot your password?