Εγώ βλέπω ότι τέρμα πια η μόδα με τις εξατμίσεις στην ουρά. Τώρα πια σχεδόν όλα τα steetάκια (naked ή όχι) έχουν το καζανάκι κάτω από τον κινητήρα και το τελικο βγαίνει (ελάχιστα) προς το πλάι. Πολύ σωστή κίνηση, τόσο για το κέντρο βάρος όσο και για τα οπίσθια του/της συνεπιβάτη, που έτρωγαν τρελή ζέστη από τα τελικά κάτω από τη σέλα.
Το νέο Fazer, αν τελικά θα βγει έτσι στην παραγωγή, ήταν επιτακτική ανάγκη, καθώς το παλιό είχε πια μπαγιατέψει πολύ. Λογικό ήταν, αφού τα μηχανάκια της κατηγορίας δεν έχουν τη διαχρονικότητα που έχουν τα on-off για παράδειγμα. Καλοδεχούμενη η αλλαγή επομένως και αναγκαία αλλά φαίνεται πως η Yamaha έχει χάσει το παιχνίδι της φιλικότητας και της ευχρηστίας, που είναι βασικά στοιχεία για την κατηγορία που παίζει το Fazer. Δε μιλάμε για supersport κατηγορία (εκεί υπάρχει το R6). Μιλάμε για κατηγορία sport-touring, όπου η πρακτικότητα, οι χώροι, η ανεση και η φιλικότητα συνδυάζονται με μια σπορ συμπεριφορά. Εδώ φαίνεται, εκ πρώτης όψεως, ότι υπάρχει μόνο σπορ συμπεριφορά και τα άλλα πήγαν περίπατο. Αν μάλιστα και ο κινητήρας παραμείνει υστερικός (φουλ δύναμη στις 12.000 σ.α.λ. και ψόφιος στα χαμηλά), πιστεύω ότι η Honda με το Hornet και με το CB1000R θα κάνει περίπατο.