η λαμπα που σας λεω ειναι αυτη
Μερικές ερωτήσεις:
1) Αυτή η λάμπα είναι διπλή? Μια ξένον και μια αλογόνου μαζί σε μία Η4?
2) Το ballast είναι μεταλικό η πλαστικό το περίβλημα?
3) Η καλωδίωση προβλέπει ανεξάρτητη τροφοδοσία του ballast μέσω ρελέ/ασφάλειας από την μπαταρία?
4) Στις προδιαγραφές, στην παράμετρο "Iin max" τί αριθμό "Α" αναφέρει?
Το κιτ που παρήγγειλα είναι καθαρά Bi-Xenon Η4 και είναι ειδικά κατασκευασμένο για μοτοσυκλέτες που φοράνε μία και μόνο Η4. Έχει μια και μοναδική λάμπα ξένον αλλά με ειδικό ηλεκτρομαγνήτη πηγαίνει πάνω-κάτω για την εναλλαγή από μεσαία σε προβολείς (οπότε και στη μεγάλη σκάλα έχεις
πάλι ξένον φως). Στοίχισε (όλο το σετ + μεταφορικά) €44. Περιμένω να το παραλάβω. Δεν γνωρίζω το πώς θα είναι όταν το τοποθετήσω και το πόσο καλά θα φωτίζει. Όταν το τοποθετήσω, θα αναφέρω εντυπώσεις.
(Προς το παρόν δεν έχω πρόβλημα με τα φώτα του ΤΑ αφού εδώ και 10 χρόνια έχω εγκαταστήσει, με ειδική καλωδίωση, μεγάλη λάμπα αλογόνου 100/130W, η οποία κάνει κυριολεκτικά τη νύχτα μέρα. Το ξένον κιτ το παρήγγειλα από περιέργεια)
Παραθέτω μια φωτό του κιτ. (Περισσότερα μετά την τοποθέτηση!)
« Last Edit: Τρίτη 16 Οκτώβριος 2007, 14:46:35 μμ by Chris_de_Ze »
Ιδρυτικό μέλος HTC. XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.