Hellas Transalp Forum

Φώτα Xenon

KostasC · 117812

Offline Ταξιδευτής

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2067
  • Κυνηγός ηλιοφάνειας.
Reply #50 on: Τρίτη 16 Οκτώβριος 2007, 09:41:04 πμ


η τιμη που μπορω να σας δωσω ειναι65ευρω για μισο σετ δηλ.1 λαμπα και 1 μετασχηματιστη.
ενα χρονο εγγυηση και πληρη καλυψη μετα!!



  καί ή τοποθέτηση ?


Όλοι θά πεθάνουμε , λίγοι όμως θά ... ζήσουμε

ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΤΣΑΚΙΣΤΕΙΣ ΣΕ ΑΓΝΩΣΤΑ ΠΕΛΑΓΗ ΠΑΡΑ ΝΑ ΣΚΟΥΡΙΑΖΕΙΣ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ......

Κυνηγός ηλιοφάνειας.

Η καλύτερη δουλειά.
Ούτε όπλα χρειάζεσαι, ούτε άδειες και έχεις και το θήραμα χωρίς να το σκοτώσεις.


Offline thleon

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 836
  • Transalp GS Forum
Reply #51 on: Τρίτη 16 Οκτώβριος 2007, 09:51:57 πμ
και απο δεσμη?
Πως παει απο δεσμη στα μεγαλα?

Αν είναι όπως στο αυτοκίνητο που έχω, πορείας χενον μεγάλη αλογόνου θα είναι οκ, βεβαια εκεί είναι με διαφορετική λάμπα και εργοστασιακά

η φωτεινότητα είναι μικρότερη αλλα φωτίζει πολύ πιο μακριά.

Δυστυχώς με όλα αυτά μόνο αν τα βάλεις επάνω θα ξέρεις...



« Last Edit: Τρίτη 16 Οκτώβριος 2007, 09:53:36 πμ by thleon »



Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #52 on: Τρίτη 16 Οκτώβριος 2007, 10:12:58 πμ
η λαμπα που σας λεω ειναι αυτη

Μερικές ερωτήσεις:
1) Αυτή η λάμπα είναι διπλή? Μια ξένον και μια αλογόνου μαζί σε μία Η4?
2) Το ballast είναι μεταλικό η πλαστικό το περίβλημα?
3) Η καλωδίωση προβλέπει ανεξάρτητη τροφοδοσία του ballast μέσω ρελέ/ασφάλειας από την μπαταρία?
4) Στις προδιαγραφές, στην παράμετρο "Iin max" τί αριθμό "Α" αναφέρει?


Το κιτ που παρήγγειλα είναι καθαρά Bi-Xenon Η4 και είναι ειδικά κατασκευασμένο για μοτοσυκλέτες που φοράνε μία και μόνο Η4. Έχει μια και μοναδική λάμπα ξένον αλλά με ειδικό ηλεκτρομαγνήτη πηγαίνει πάνω-κάτω για την εναλλαγή από μεσαία σε προβολείς (οπότε και στη μεγάλη σκάλα έχεις πάλι ξένον φως). Στοίχισε (όλο το σετ + μεταφορικά) €44. Περιμένω να το παραλάβω. Δεν γνωρίζω το πώς θα είναι όταν το τοποθετήσω και το πόσο καλά θα φωτίζει. Όταν το τοποθετήσω, θα αναφέρω εντυπώσεις.

(Προς το παρόν δεν έχω πρόβλημα με τα φώτα του ΤΑ αφού εδώ και 10 χρόνια έχω εγκαταστήσει, με ειδική καλωδίωση, μεγάλη λάμπα αλογόνου 100/130W, η οποία κάνει κυριολεκτικά τη νύχτα μέρα. Το ξένον κιτ το παρήγγειλα από περιέργεια)

Παραθέτω μια φωτό του κιτ. (Περισσότερα μετά την τοποθέτηση!)
« Last Edit: Τρίτη 16 Οκτώβριος 2007, 14:46:35 μμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #53 on: Τρίτη 16 Οκτώβριος 2007, 10:38:26 πμ
  καί ή τοποθέτηση ?

Ζάχο, οποιοδήποτε κιτ και να πάρεις θα χρειαστείς τοποθέτηση, η οποία κυμαίνεται (σε ένα ηλεκτρολόγο) €30-€40. Εκτός και αν ο ηλεκτρολόγος, σου παρέχει ο ίδιος δικό του κιτ οπότε η τιμή που σου δίνει είναι συνήθως με τοποθέτηση.

Ζάχο, το Honda ST1300 Pan-European τί λάμπες φοράει?
Από όσο θυμάμαι έχει διπλά φώτα μπροστά με 2 λάμπες Η4. Έτσι δεν είναι?
Άρα εσύ θα χρειαστείς ένα πλήρες σετ (με 2 λάμπες) όπως τα αυτοκίνητα.
« Last Edit: Τρίτη 16 Οκτώβριος 2007, 11:12:55 πμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline thleon

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 836
  • Transalp GS Forum
Reply #54 on: Τρίτη 16 Οκτώβριος 2007, 11:10:54 πμ
Πάντως ένα ζητημα έιναι και το που θα τοποθετηθεί το balast μια που είμαι σίγουρος ότι θα ζεσταίνεται αρκετά...



Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #55 on: Τρίτη 16 Οκτώβριος 2007, 11:17:03 πμ
Πάντως ένα ζητημα έιναι και το που θα τοποθετηθεί το balast μια που είμαι σίγουρος ότι θα ζεσταίνεται αρκετά...

Το ballast (λόγω κάποιου όγκου) πρέπει να τοποθετηθεί σταθερά σε κάποιο σημείο κάτω από το πλαστικό των οργάνων ή δίπλα στα όργανα, χωρίς να ακουμπάει σε αυτά. Θέλει λίγο σκέψη η στήριξή του. Γενικά πάντως σε κάθε μοτό, το σημείο στήριξης διαφέρει.


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline puntocc

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 45
Reply #56 on: Τρίτη 16 Οκτώβριος 2007, 16:25:24 μμ
το σετ ειναι κινεζικο,ο μετασχηματιστης ειναι μεταλικος.
στο δικο μου ειχα παρει ενα λαμακι βασουλα που εχει,το ειχα τσακισει σαν Γ και το ειχα βιδωσει στην βιδα που πιανει τα οργανα αριστερα και ο μετασχηματιστης ηταν κατω απο το πλαστικο!!
το κυριωτερο ειναι οτι η εγγυηση ειναι απο εδω!!αυτο θα το καταλαβετε
οσοι παρετε απο εξω σε 8-10 μηνες!!!



Offline nikosr

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 810
Reply #57 on: Τετάρτη 17 Οκτώβριος 2007, 08:30:34 πμ
Μέμο οι μπλέ λάμπες έχουν άσπρο φως αλλά η απόδοσή τους είναι πολύ μικρότερη.

Μπράβο Παύλο.
Επιτέλους είπες το σωστό.

Οποιοδήποτε άλλο τζαμάκι που έχει ένας λαμπτήρας πυρακτώσεως - πλην του διάφανου - κάνει τον λαμπτήρα να χάνει σε απόδοση.




Offline thleon

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 836
  • Transalp GS Forum
Reply #58 on: Τετάρτη 17 Οκτώβριος 2007, 08:36:00 πμ
το σετ ειναι κινεζικο,ο μετασχηματιστης ειναι μεταλικος.
στο δικο μου ειχα παρει ενα λαμακι βασουλα που εχει,το ειχα τσακισει σαν Γ και το ειχα βιδωσει στην βιδα που πιανει τα οργανα αριστερα και ο μετασχηματιστης ηταν κατω απο το πλαστικο!!
το κυριωτερο ειναι οτι η εγγυηση ειναι απο εδω!!αυτο θα το καταλαβετε
οσοι παρετε απο εξω σε 8-10 μηνες!!!

Άρα όσο να 'ναι ένα ξηλωμα θα χρειαστεί το φαιρινγ. Το θέμα είναι αν και πόσο ζεσταίνεται το ballast και αν υπάρχει πρόβλημα με τα πλαστικά.

Τέλος πάντων δεν ξέρω αν αξίζει να βάλω αυτό με τις 2 λάμπες ή το bi xenon.
« Last Edit: Τετάρτη 17 Οκτώβριος 2007, 08:40:48 πμ by thleon »



Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #59 on: Τετάρτη 17 Οκτώβριος 2007, 08:54:37 πμ
Άρα όσο να 'ναι ένα ξηλωμα θα χρειαστεί το φαιρινγ. Το θέμα είναι αν και πόσο ζεσταίνεται το ballast και αν υπάρχει πρόβλημα με τα πλαστικά.
Τέλος πάντων δεν ξέρω αν αξίζει να βάλω αυτό με τις 2 λάμπες ή το bi xenon.

1) Για να το τοποθετήσεις θα πρέπει να βγάλεις τα πλαστικά
2) Αν το στηρίξεις κάπου που δεν έρχεται σε επαφή με τα πλαστικά, δεν θα έχεις πρόβλημα
3) Η κάθε λύση έχει τα υπέρ και τα κατά της. Με τη διπλή λάμπα έχεις ξένον μόνο στη μεσαία αλλά μπορείς να ανάβεις και τις 2 μαζί. Με τη μονή έχεις ξένον και στις 2 σκάλες αλλά δεν μπορείς να τις ανάβεις μαζί.


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline Παύλος

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9897
Reply #60 on: Τετάρτη 17 Οκτώβριος 2007, 09:09:58 πμ
Χρήστο μόλις τα βάλεις να βρεθούμε (ή και κατά την τοποθέτηση) γιατί μετά και το καρβουνιασμένο "ενισχυμένο" ντουί, με ενδιαφέρει πολύ


Παύλος Καρούμπης


Offline puntocc

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 45
Reply #61 on: Τετάρτη 17 Οκτώβριος 2007, 09:42:52 πμ
θελει ξηλωμα μονο το πλαστικο των οργανων.ο μετασχηματιστης δεν εχει θερμοκρασια μονο αν εχει προβλημα(πχ ειναι ειναι βραχυκυκλωμενος),στο δικο μου ΤΑ ενα χρονο δεν ειχα προβλημα!εχθες εβαλα σε ενα cbf και ειχε τα ιδια οργανα και το εβαλα ακριβως στην ιδια θεση!!οποιος θελει (οτι και να παρει οχι μονο τα δικα μου)μπορω να του η και να βρεθουμε να του δειξω!!



andy

  • Guest
Reply #62 on: Τετάρτη 17 Οκτώβριος 2007, 09:48:01 πμ
Ο δικος μου μαστορης χτες μου είπε όλο το πακέτο με τοποθέτηση 170 ευρο, με λαμπα 8εκατομυρια κερια και όχι με 6 που συνηθιζεται στο εμπόριο.



Offline memos

  • Με xlv 400 γίνομαι
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4642
  • Πάω αργά για να φτάσω πρώτος...
Reply #63 on: Τετάρτη 17 Οκτώβριος 2007, 10:00:03 πμ
Μπράβο Παύλο.
Επιτέλους είπες το σωστό.

Οποιοδήποτε άλλο τζαμάκι που έχει ένας λαμπτήρας πυρακτώσεως - πλην του διάφανου - κάνει τον λαμπτήρα να χάνει σε απόδοση.

Νίκο,  σας  είχε  δώσει  "ένας  κοινός  μας  φίλος"  από  μία  τέτοια  λάμπα "μπλέ" πριν  από  κάποιους  μήνες.
Τι  έγινε  την  τοποθέτησες;
Ούτε  και  αυτή  είναι  καλή;


Γιατί ρε Μάνο; Γιατί;


Το αγαπημένο μου παραμύθι... ο Λαγός με τη Χελώνα.

Όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα………


Offline Ταξιδευτής

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2067
  • Κυνηγός ηλιοφάνειας.
Reply #64 on: Τετάρτη 17 Οκτώβριος 2007, 10:20:58 πμ
Ζάχο, οποιοδήποτε κιτ και να πάρεις θα χρειαστείς τοποθέτηση, η οποία κυμαίνεται (σε ένα ηλεκτρολόγο) €30-€40. Εκτός και αν ο ηλεκτρολόγος, σου παρέχει ο ίδιος δικό του κιτ οπότε η τιμή που σου δίνει είναι συνήθως με τοποθέτηση.

Ζάχο, το Honda ST1300 Pan-European τί λάμπες φοράει?
Από όσο θυμάμαι έχει διπλά φώτα μπροστά με 2 λάμπες Η4. Έτσι δεν είναι?
Άρα εσύ θα χρειαστείς ένα πλήρες σετ (με 2 λάμπες) όπως τα αυτοκίνητα.

Έτσι ακριβώς.
Στή πραγματικότητα δέν έχω πρόβλημα μέ τά φώτα αλλά ψάχνομαι γιά κάτι δυνατότερο γιατί ώς γνωστόν "ό εχθρός τού καλού είναι τό καλύτερο"


Όλοι θά πεθάνουμε , λίγοι όμως θά ... ζήσουμε

ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΤΣΑΚΙΣΤΕΙΣ ΣΕ ΑΓΝΩΣΤΑ ΠΕΛΑΓΗ ΠΑΡΑ ΝΑ ΣΚΟΥΡΙΑΖΕΙΣ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ......

Κυνηγός ηλιοφάνειας.

Η καλύτερη δουλειά.
Ούτε όπλα χρειάζεσαι, ούτε άδειες και έχεις και το θήραμα χωρίς να το σκοτώσεις.


Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11470
Reply #65 on: Τετάρτη 17 Οκτώβριος 2007, 10:23:22 πμ
Νικο, αν δεν τις χρειαζεσαι, τις θελω παλι.


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline thleon

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 836
  • Transalp GS Forum
Reply #66 on: Τετάρτη 17 Οκτώβριος 2007, 14:09:51 μμ
θελει ξηλωμα μονο το πλαστικο των οργανων.ο μετασχηματιστης δεν εχει θερμοκρασια μονο αν εχει προβλημα(πχ ειναι ειναι βραχυκυκλωμενος),στο δικο μου ΤΑ ενα χρονο δεν ειχα προβλημα!εχθες εβαλα σε ενα cbf και ειχε τα ιδια οργανα και το εβαλα ακριβως στην ιδια θεση!!οποιος θελει (οτι και να παρει οχι μονο τα δικα μου)μπορω να του η και να βρεθουμε να του δειξω!!

Δηλαδή τις 4 βιδούλες που βγαίνει το γκρι πάνω πλαστικό και έχεις πρόσβαση στη βάση των οργάνων.

Χμ ψηνομαι...

Πάντως θα προτιμούσα να βάλω κάτι σχετικά φτηνότερο, διότι νομίζω οτι οι τιμές θα πέσουν. Εδω μου είπαν 250€ για bi-xenon made in japan. Σιγουρα θα είναι καλύτερο αλλά και 250 είναι πολλά νομίζω. Επίσης δεν μου αρέσει η ιδέα τις extra καλωδίωσης ούτε και έχω πολύ εμπιστοσύνη σε αυτα που λένε τα μαστόρια.   
« Last Edit: Τετάρτη 17 Οκτώβριος 2007, 14:55:25 μμ by thleon »



Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #67 on: Τετάρτη 17 Οκτώβριος 2007, 14:26:42 μμ
Ο δικος μου μαστορης χτες μου είπε όλο το πακέτο με τοποθέτηση 170 ευρο, με λαμπα 8εκατομυρια κερια και όχι με 6 που συνηθιζεται στο εμπόριο.

τα 6000Κ με τα 7000Κ δε σημαίνει οτι έχεις καλύτερο φως.
Αν ψάξεις στα σχετικά site θα δεις τις διαφορές


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #68 on: Τετάρτη 17 Οκτώβριος 2007, 17:19:44 μμ
Την καλύτερη απόδοση, φωτεινότητα και ξεκούραστη οδήγηση έχουν οι 6000Κ. Οτιδήποτε παραπάνω μειώνει τη φωτεινότητα. Το φυσικό ηλιακό φως είναι 5000Κ. Το 8000 μπλεδίζει και κουράζει το βράδυ. Το 10000 είναι μωβ!

Ο μάστορας του Andy είναι για κλάματα (ή για γέλια)!
« Last Edit: Τετάρτη 17 Οκτώβριος 2007, 17:21:18 μμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline Fratello Giovanni

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2647
  • μμμμεεεε..μμμεεεε....
Reply #69 on: Τετάρτη 17 Οκτώβριος 2007, 18:15:17 μμ
Τα πλαϊνά προβολάκια μήπως κάνουν τη δουλειά και στοιχίζουν λιγότερο? δε ξέρω, έτσι? ρωτάω....


καλύτερα μια ώρα ελεύθερη βοσκή, παρά σαράντα χρόνια τριφύλλι στο μαντρί



Της καταστροφής οιωνός η περηφάνεια,και της πτώσης,η υπεροψία.


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #70 on: Τετάρτη 17 Οκτώβριος 2007, 18:26:39 μμ
Τα πλαϊνά προβολάκια δεν κάνουν τόσο καλή δουλειά (ως προς τη φωτεινότητα) γιατί έχουν μικρό κάτοπτρο. Και καταναλώνουν και πολύ ρεύμα! Δεν νομίζω ότι αξίζει ως προς την απόδοσή τους.
« Last Edit: Τετάρτη 17 Οκτώβριος 2007, 18:37:11 μμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline nikosr

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 810
Reply #71 on: Πέμπτη 18 Οκτώβριος 2007, 08:49:08 πμ
Νικο, αν δεν τις χρειαζεσαι, τις θελω παλι.

Δεν έχω καταφέρει να την δοκιμάσω ακόμη !
Έχω μόνο την μία. Την άλλη αν θυμάσαι την έδωσα παρουσία σου σε έναν φίλο.
Πες μου με p.m. που και πότε να σου την επιστρέψω.



Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11470
Reply #72 on: Πέμπτη 18 Οκτώβριος 2007, 08:56:17 πμ
Δεν έχω καταφέρει να την δοκιμάσω ακόμη !
Έχω μόνο την μία. Την άλλη αν θυμάσαι την έδωσα παρουσία σου σε έναν φίλο.
Πες μου με p.m. που και πότε να σου την επιστρέψω.

Οχι. Να την δοκιμασεις μπας και σου κανει πρωτα.


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline eXoTiC

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 452
  • Γιώργος Κανελλάκης Tiger1050 2010
Reply #73 on: Σάββατο 20 Οκτώβριος 2007, 12:35:47 μμ
Χρήστο περιμένω Γνώμη για τα Xenon που αγώρασες. Δε ξέρω αν λέει να πάρεις κάτι τόσο φτηνό με 20000 volt που δουλεύει αυτό, αν πάθει κανα βραχυκύκλωμα (εύκολα κινέζικο πράμα) θα προσπαθείς να σβήσεις το ΤΑ με πυροσβεστήρα!


Αν το πάθημα (δικό μας ή φίλων) δε μας γίνεται μάθημα τότε είμαστε άξιοι της μοίρας μας! Φοράτε κράνος!


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #74 on: Σάββατο 20 Οκτώβριος 2007, 20:36:36 μμ
Γιώργο, τα περισσότερα κιτς που κυκλοφορούν είναι κινέζικα ή κορεάτικα.
Είχα παραγγείλει 2 κιτς: ένα (με 2 λάμπες) για το αυτοκίνητο και ένα (με 1 λάμπα bi-xenon) για τη μηχανή. Τα ballasts είναι με μεταλλικό περίβλημα και αρκετά ανθεκτικά (έτσι δείχνουν). Άνοιξα ένα, και μέσα είναι γεμάτο σιλικόνη και αδιάβροχο. Στο κιτ για τη μηχανή πρόσεξα ότι όλα είναι ΟΚ εκτός του ότι έχει άλλο βύσμα για την Η4 λάμπα και πρέπει να κάνω μετατροπή.

Στο αυτοκίνητο τα έβαλα ήδη και είναι μια χαρά.
Στη μηχανή δεν έχω ακόμα προλάβει. Ίσως την ερχόμενη βδομάδα.
Είναι και αυτή η βροχή που ανέβαλε για σήμερα την τοποθέτηση.
« Last Edit: Σάββατο 20 Οκτώβριος 2007, 20:39:14 μμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.