Hellas Transalp Forum

Άλλο ένα μέλος στην παρέα

ΓIANNHΣ · 8163

Offline ΓIANNHΣ

  • Γιάννης Αποστόλου
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3763
on: Δευτέρα 11 Αύγουστος 2008, 07:41:07 πμ
Γεια σας και από εμένα.
Το όνομα μου είναι Γιάννης και πριν από 1,5 μήνα περίπου απέκτησα μία TRANSALP 650 μοντέλο 2002.
Περιττό να πω ότι είμαι κατενθουσιασμένος (πριν είχα ένα KLR650)



Ποτέ μην μαλώνεις με έναν ηλίθιο.
Θα σε ρίξει στο επίπεδο του και θα σε νικήσει λόγω μεγαλύτερης εμπειρίας


Offline ΛΟΥΛΟΥΔΗΣ

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 545
  • Πάω αργά γιατί......δε μπορώ να πάω πιο γρήγορα
Reply #1 on: Δευτέρα 11 Αύγουστος 2008, 07:45:51 πμ
Καλώς όρισες Γιάννη και καλοτάξιδο  :eusa_clap:

 :welcome:



ΦΟΒΑΜΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΜΕΡΑ ΜΗΠΩΣ ΜΕ ΑΦΗΣΟΥΝ ΟΛΟΙ KAI......
            ΜΕΙΝΟΥΝ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ !!!!!!!!!
     

XL600V HONDA-FJR 1300 YAMAHA-P200E VESPA PIAGGIO


Offline thanos_trikala

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1753
Reply #2 on: Δευτέρα 11 Αύγουστος 2008, 08:38:44 πμ
Γεια σου Γιαννη μεγιες μεγιες~! καλα και ορθια χλμ ...




Offline georig25

  • Θα ήθελα να είμαι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 4162
  • Η ζωή είναι ωραία . . . . . συνήθως
    • ΡΗΓΑΣ
Reply #3 on: Δευτέρα 11 Αύγουστος 2008, 16:17:25 μμ
Kalos hrthes Gianni kai me geia to neo motori.


Δεν γεννήθηκα με εξαρτήσεις, γιατί να τις αποκτήσω;

:moped:Γιώργος Ρήγας
click me!


Offline Chtech

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1378
  • Honda XL650V 2004 Black
Reply #4 on: Δευτέρα 11 Αύγουστος 2008, 17:13:37 μμ
Καλώς όρισες στην παρέα μας. Καλά και ασφαλή χλμ να έχεις πάντα.



Offline olmega

  • νομίζει ότι είναι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2559
Reply #5 on: Δευτέρα 11 Αύγουστος 2008, 17:16:42 μμ
 :welcome: :welcome:


Η ημιμάθεια είναι χειρότερη της αμάθειας \"...Είμαστε πίθηκοι με λεφτά και όπλα\" Tom Waits



Offline louros

  • Μονάχος μονάχος
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7326
  • Kαι αδιάβροχος.....!
Reply #6 on: Δευτέρα 11 Αύγουστος 2008, 17:31:13 μμ
Καλωσήρθες φίλε.
Μεγία τη μηχανή ,καλοτάξιδη και πάντα γερός.
 :welcome:
« Last Edit: Δευτέρα 11 Αύγουστος 2008, 17:44:35 μμ by louros tana »


ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?


Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11471
Reply #7 on: Δευτέρα 11 Αύγουστος 2008, 17:43:57 μμ
Καλως ηρθες στην παρεα μας Γιαννη!
Καλες βολτες!


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline ΓIANNHΣ

  • Γιάννης Αποστόλου
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3763
Reply #8 on: Δευτέρα 11 Αύγουστος 2008, 18:56:43 μμ
Σας ευχαρισώ όλους.
Καλώς σας βρήκα και με πρώτη ευκαιρία θα τα πούμε και από κοντά


Ποτέ μην μαλώνεις με έναν ηλίθιο.
Θα σε ρίξει στο επίπεδο του και θα σε νικήσει λόγω μεγαλύτερης εμπειρίας


Offline spirpat

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 21
Reply #9 on: Δευτέρα 11 Αύγουστος 2008, 19:40:10 μμ
Καλώς βρισκόμαστε!!!!!!!  και καλά χιλιόμετρα


80-90/motobecane 50,simson 50,zundapp 80,honda mt80,motoguzzi 250,honda c90,yamaha rd350, suzuki rg250, suzuki rggamma500,honda c90.
2005-08/ yamaha fazer 600, yamaha R1/05, suzuki vstrom 1000,yamaha R1, yamaha fz1 fazer1000,piaggio fly 100-150,yamaha wr450f 2008, suzuki burgman 400, HONDA DL700VAB


Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #10 on: Δευτέρα 11 Αύγουστος 2008, 23:19:36 μμ
Καλώς ήρθες Γιάννη.
Οταν βρείς χρόνο, κάνε ενα post με συγκριτικό ανάμεσα στις δυο μηχανές


Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7629
    • eGeorgalas
Reply #11 on: Τρίτη 12 Αύγουστος 2008, 03:33:12 πμ
Καλώς μας βρήκες Γιάννη καλά  χιλιόμετρα και πάντα όρθιος …….


"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • mods
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #12 on: Τρίτη 12 Αύγουστος 2008, 04:08:45 πμ
Ένα KLR650 είχε κάποτε ένας παλιός φίλος. Καλό μηχανάκι για χώμα και σύντομες διαδρομές (είχαμε πάει μια φορά μαζί διακοπές) αλλά δύσκολα θα κινηθεί (χωρίς ζόρι) παραπάνω από 120-130 με 2 άτομα στην εθνική. Στα ταξίδια, οι κραδασμοί ήταν ανυπόφοροι!


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline ΓIANNHΣ

  • Γιάννης Αποστόλου
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3763
Reply #13 on: Τρίτη 12 Αύγουστος 2008, 06:48:58 πμ
Καλώς ήρθες Γιάννη.
Οταν βρείς χρόνο, κάνε ενα post με συγκριτικό ανάμεσα στις δυο μηχανές


Βασικά δεν θέλω να μπω στη λογική της σύγκρισης των 2 μηχανών.
Το KLR που είναι ένα πολύ αξιόλογο enduro, αλλά όπως ανέφερε και ο Chris_de_Ze
Quote
Καλό μηχανάκι για χώμα και σύντομες διαδρομές αλλά δύσκολα θα κινηθεί (χωρίς ζόρι) παραπάνω από 120-130 με 2 άτομα στην εθνική. Στα ταξίδια, οι κραδασμοί ήταν ανυπόφοροι!

Θα αναφέρω μόνο ότι με την Transalp μέσα σε ένα μήνα έχω γράψει γύρω στα 3.000 χιλιόμετρα και με το KLR είχα κάνει σε 14 μήνες 5.500


Ποτέ μην μαλώνεις με έναν ηλίθιο.
Θα σε ρίξει στο επίπεδο του και θα σε νικήσει λόγω μεγαλύτερης εμπειρίας


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • mods
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #14 on: Τρίτη 12 Αύγουστος 2008, 08:10:57 πμ
Τα KLR650 παρουσίαζαν και κάποιο συχνό πρόβλημα με τους τεντωτήρες των καδένων ή με τα ράουλα του αντικραδασμικού άξονα ή κάτι τέτοιο, αν θυμάμαι καλά. Σου είχε παρουσιάσει εσένα τέτοιο πρόβλημα?

Κώστα, δεν νομίζω ότι υπάρχει σύγκριση μεταξύ των 2 μηχανών. Άλλη χρήση το ένα και άλλη το άλλο. Πρέπει να είσαι πολύ εντουράς για να προτιμήσεις το KLR. Άσε που η μεταπωλητική του αξία είναι πολύ μικρή. Έχω την εντύπωση ότι η αντιπροσωπεία δεν το εισάγει πια (βλ. χαμηλές πωλήσεις). Και ο κινητήρας είναι πολύ παλιάς σχεδίασης (αμφιβάλλω αν περνάει Euro3 προδιαγραφές χωρίς να "φιμωθεί" ακόμα περισσότερο, πράγμα εμπορικά ασύμφορο). Και η kawa έκρινε ότι δεν υπάρχει λόγος να το εξελίξει (ίσως γιατί επένδυσε περισσότερο στο KLE). Θα μπορούσε όμως κάλλιστα να βγάλει ένα KLE650 δικύλινδρο!
« Last Edit: Τρίτη 12 Αύγουστος 2008, 08:21:36 πμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline ΓIANNHΣ

  • Γιάννης Αποστόλου
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3763
Reply #15 on: Τρίτη 12 Αύγουστος 2008, 18:49:21 μμ
Ευτυχώς δεν πρόλαβε να μου βγάλει προβλήματα,εκτός από γρήγορη φθορά στα πίσω τακάκια.
Όσο για τη μεταπώληση ευτυχώς το έδωσα στην επαρχία και έπιασε καλή τιμή.
Η Kawasaki πάντως το βγάζει ακόμα, νομίζω μάλιστα σε νέα έκδοση και σε ιδιαίτερα καλή τιμή (γύρω στις 5000 euro)


Ποτέ μην μαλώνεις με έναν ηλίθιο.
Θα σε ρίξει στο επίπεδο του και θα σε νικήσει λόγω μεγαλύτερης εμπειρίας


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • mods
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #16 on: Τρίτη 12 Αύγουστος 2008, 19:02:22 μμ
Η Kawasaki πάντως το βγάζει ακόμα, νομίζω μάλιστα σε νέα έκδοση και σε ιδιαίτερα καλή τιμή (γύρω στις 5000 euro)
Πάντως στο επίσημο ελληνικό site της Kawasaki, δεν έχει το μοντέλο KLR650 για το 2008. Άρα μάλλον δεν το εισάγει. Αναφέρει μόνο ότι έχει διαθέσιμο(?) το KLR 650 ως μοντέλο 2004 (δηλ. το παλιό μοντέλο) με τιμή €4.990.
Αντίθετα, στην Αμερική εισάγεται το νέο KLR650 μοντέλο 2008 (βλ. φωτό) με τιμή $5.349.

Όπως και δεν εισάγει πια στην Ελλάδα το KLE500 (ή σταμάτησε να βγαίνει λόγω του ότι αντικαταστάθηκε με το Versys). Το έχει όμως ακόμα διαθέσιμο ως μοντέλο 2007 με τιμή €5.890.
« Last Edit: Τρίτη 12 Αύγουστος 2008, 19:11:41 μμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline junior CAESAR

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1309
  • ...¨Οποιος έχει μυαλό το προστατεύει!!
Reply #17 on: Πέμπτη 14 Αύγουστος 2008, 14:38:19 μμ
Καλως ηρθες Γιαννη :welcome:


Salonica Iron Club

ΤΟ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑΞΙ
Η ΑΣΚΟΠΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΠΩΛΕΙΑ ΖΩΗΣ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟ ΜΑΣ
ΠΡΟΣΟΧΗ!
ΜΗΝ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΠΟΤΕ ΤΟ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟ ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΣΟΒΑΡΟΥ ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ


afpa0c

  • Guest
Reply #18 on: Πέμπτη 14 Αύγουστος 2008, 17:02:06 μμ
Καλωσόρισες Γιάννη,  :eusa_clap:
έκανες πολύ καλη επιλογή με το TA.
Καλά χιλιόμετρα!



Offline TASOS

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 5912
  • Aν θα μπορουσα τον κοσμο να αλλαζα.....
Reply #19 on: Παρασκευή 15 Αύγουστος 2008, 17:17:44 μμ


Καλως ηλθες και καλοριζικο!!!!!!!



giorgio

  • Guest
Reply #20 on: Σάββατο 16 Αύγουστος 2008, 19:16:44 μμ
Kαλώς ήρθες Γιάννη. Καλορίζικο το "εργαλείο" & καλά & ασφαλή χλμ να έχεις.  ;)



Offline panbou

  • Homo-Provatus
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1120
  • Carpe Diem
    • Μένουμε Σούνιο
Reply #21 on: Σάββατο 16 Αύγουστος 2008, 19:24:39 μμ
Καλώς ήρθες Γιάννη, εγώ ακόμα δεν μπορώ ν' αποχωριστώ την KLE500 μου...
 ???


Παναγιώτης Μπουρλέσης
www.sounion.gr


Offline Yianni

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7278
Reply #22 on: Τρίτη 19 Αύγουστος 2008, 08:45:39 πμ
Συνονόματε καλωσόρισες. Καλά ταξίδια να 'χεις.



Offline Derd

  • The Oracle..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 541
Reply #23 on: Τρίτη 19 Αύγουστος 2008, 18:37:20 μμ
γουελκαμ! :welcome:


May the force be with you..


strofakias

  • Guest
Reply #24 on: Τετάρτη 20 Αύγουστος 2008, 06:58:44 πμ
 :welcome: :welcome: :welcome: