Hellas Transalp Forum

ΓΕΙΑ ΧΑΡΑ

lagosm · 2470

Offline lagosm

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 1
on: Πέμπτη 01 Μάρτιος 2007, 22:03:32 μμ
Γεια σε όλους. Είμαι κάτοχος και εγώ της Transalp από Σεπτέμβρη 2005. Και μόλις πριν λίγο καιρό ανακάλυψα ότι υπάρχει αυτό το web site. Με μια γρήγορη βόλτα που έκανα στο forum είδα αρκετά ενδιαφέροντα πράγματα. Ελπίζω να παρέχονται χρήσιμες συμβουλές.
Και μια ερώτηση. Πώς μπορώ να αποκτήσω κάρτα μέλους ώστε να μπορώ και εγώ να έχω έκπτωση σε διάφορα πράγματα?



Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11471
Reply #1 on: Πέμπτη 01 Μάρτιος 2007, 22:11:56 μμ
Γεια σου Μιχαλη και καλως ηρθες.

Σχετικα με την εγραφη σου στον επίσημο συλλογιο, μπορεις να δεις περισσότερες πληροφορίες εδω
Η εκπτωση στις συνεργαζομενες επιχειρησεις, δεν ειναι το μονο ούτε και το πρώτο που εχεις να κερδισεις.


Καλη αναγνωση και ποσταρισματα στο φορουμ.
« Last Edit: Πέμπτη 01 Μάρτιος 2007, 22:13:50 μμ by Sotos »


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km