Εμενα παλι μου το κανει μονο οταν ειναι κρυο και μετα απο ολοκληρο βραδυ ποτε ενδιαμεσα το καθενα ΤΑ εχει και διαφορετικο τροπο τελικα
ετσι φαίνεται
Αν πατησω μιζα και μετα ανοιξω τον δολοφόνο τοτε σιγουρα ξεμπλοκαρει το γιατι αγνωστο.
Ισως είναι αυτό που γράφει η βίβλος για τον αισθητήρα θέσης του στροφάλου.
Αφου πατάμε μίζα , κ έχουμε τον διακόπτη με το κλειδί ανοικτό, κ τον killSw επίσης , όταν κλείσουμε τον killSw η μίζα αρχίζει να στρέφει τον κινητήρα , κ αν ο αισθητήρας ήταν σε κάποια θέση που διάβαζε σφάλμα η θέση αυτή αλλάζει κ ετσι η ICU δίνει πλέον σπινθήρα.
Τωρα που το σκέφτομαι , δεν είχα προσπαθήσει ποτέ να κάνω το εξής:
Πριν το βάλω μπροστά να γυρίσω με ταχύτητα κ σβηστό τον κινητήρα .
Θα μου πείς αφού δεν ξερεις αν θα το έπιανε το τρελό του θα πρέπει να το κάνεις κάθε φορά , λογικόν.
Ομως αν ανοιξεις τον διακόπτη με το κλειδί κ δεν σβήνει το λαμπάκι , αν εκείνη την στιγμή το σπρώξεις με ταχύτητα , λες να σβήσει το λαμπάκι ?
Δεν ξερω, σκέψεις κ υποθέσεις κάνω.
Επισης πολυ πιθανων να φταιει αυτο που αναφερεις το πηνιο και απλα οταν παταμε μιζα να στελνει παλμους και να το αναγνωριζει μετα η ICM.Θα μπορουσε να συμβαινει αν με τα χρονια εχει αποκτησει διαφορετικη ομικη αντισταση.
Δεν είναι πηνίο, η ίσως κ να είναι πηνίο, αισθητήρας είναι στην δεξιά εμπρός μεριά του κινητήρα βγάζει δύο καλώδια .
Επισης για μενα λαθος που στελνουν παλμους με απλα καλωδια και οχι με ομοαξωνικο.
Αυτό διορθώνεται , αλλά δεν ξερουμε αν θα φέρει αποτέλεσμα κ αν αξίζει τον κόπο.