Hellas Transalp Forum

Πρόβλημα με Immobilizer Transalp (HISS)

Γιάννης Σταυρουλάκης · 268232

Offline petros047

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 118
Reply #425 on: Τρίτη 18 Δεκέμβριος 2018, 21:16:23 μμ
Εμενα παλι μου το κανει μονο οταν ειναι κρυο και μετα απο ολοκληρο βραδυ ποτε ενδιαμεσα το καθενα ΤΑ εχει και διαφορετικο τροπο τελικα :) :) :) :) :)
Αν πατησω μιζα και μετα ανοιξω τον δολοφόνο τοτε σιγουρα ξεμπλοκαρει το γιατι αγνωστο.
Τωρα η μετρηση που θα γινει θα ειναι στην τροφοδοσια του icm πριν πατησω μιζα και μετα την μιζα αν πριν πατησω μιζα εχω πχ 13.3 βολτ και πατησω μιζα και δω οτι ανεβηκε τοτε κατι γινεται με πτωση τασης αν παλι εκει δεν υπαρχει προβλημα θα μετρησω στην εξοδο τον 5 βολτ αν πχ ειναι 4 τοτε κατι γινεται και θα μετρησω και μετα απο μιζα.
Ολα θεωρητικα αυτα ακομα δεν ξερω.
Επισης πολυ πιθανων να φταιει αυτο που αναφερεις το πηνιο και απλα οταν παταμε μιζα να στελνει παλμους και να το αναγνωριζει μετα η ICM.Θα μπορουσε να συμβαινει αν με τα χρονια εχει αποκτησει διαφορετικη ομικη αντισταση.
Ο πυκνωτης αν θα έμπαινε δοκιμαστικα στην φισα του δεκτη στην τροφοδοσια τον 5 βολτ και αυτο για να κρατηση  σταθερη την ταση σε περιπτωση που εχουμε μικρες αυξομειωσεις.
To hiss εχει μπει σε πολλα μηχανακια αλλα σιγουρα εχει εσωτερικα update απο χρονια σε χρονια δλδ αλλο το δικο μου του 2001 και αλλο του 2009 ετσι πιστευω τουλαχιστον.
Επισης για μενα λαθος που στελνουν παλμους με απλα καλωδια και οχι με ομοαξωνικο.
« Last Edit: Τρίτη 18 Δεκέμβριος 2018, 21:32:14 μμ by petros047 »



Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3489
Reply #426 on: Τετάρτη 19 Δεκέμβριος 2018, 09:20:59 πμ
Κάποια στιγμή παύεις να του δίνεις σημασία.
Κάνεις το "κόλπο" κι όλα καλά, δηλαδή:
1) Βάζεις νεκρά
2) Κλίνεις τον διακόπτη
3) Πατάς το μπουτόν της μίζας και το κρατάς πατημένο
4) Ανοίγεις τον διακόπτη και παίρνει μπροστά.

Μια φορά μόνο δεν πήρε αλλά τότε έφταιγε το κλειδί. Είχε "αποσυντονιστεί".


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9810
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #427 on: Τετάρτη 19 Δεκέμβριος 2018, 19:19:06 μμ
Εμενα παλι μου το κανει μονο οταν ειναι κρυο και μετα απο ολοκληρο βραδυ ποτε ενδιαμεσα το καθενα ΤΑ εχει και διαφορετικο τροπο τελικα :) :) :) :) :)

ετσι φαίνεται

Αν πατησω μιζα και μετα ανοιξω τον δολοφόνο τοτε σιγουρα ξεμπλοκαρει το γιατι αγνωστο.

Ισως είναι αυτό που γράφει η βίβλος για τον αισθητήρα θέσης του στροφάλου.
Αφου πατάμε μίζα , κ έχουμε τον διακόπτη με το κλειδί ανοικτό, κ τον killSw επίσης , όταν κλείσουμε τον killSw η μίζα αρχίζει να στρέφει τον κινητήρα , κ αν ο αισθητήρας ήταν σε κάποια θέση που διάβαζε σφάλμα η θέση αυτή αλλάζει κ ετσι η ICU δίνει πλέον σπινθήρα.
Τωρα που το σκέφτομαι , δεν είχα προσπαθήσει ποτέ να κάνω το εξής:
Πριν το βάλω μπροστά να γυρίσω με ταχύτητα κ σβηστό τον κινητήρα .
Θα μου πείς αφού δεν ξερεις αν θα το έπιανε το τρελό του θα πρέπει να το κάνεις κάθε φορά , λογικόν.

Ομως αν ανοιξεις τον διακόπτη με το κλειδί κ δεν σβήνει το λαμπάκι , αν εκείνη την στιγμή το σπρώξεις με ταχύτητα , λες να σβήσει το λαμπάκι ?
Δεν ξερω, σκέψεις κ υποθέσεις κάνω.

Επισης πολυ πιθανων να φταιει αυτο που αναφερεις το πηνιο και απλα οταν παταμε μιζα να στελνει παλμους και να το αναγνωριζει μετα η ICM.Θα μπορουσε να συμβαινει αν με τα χρονια εχει αποκτησει διαφορετικη ομικη αντισταση.

Δεν είναι πηνίο, η ίσως κ να είναι πηνίο, αισθητήρας είναι στην δεξιά εμπρός μεριά του κινητήρα βγάζει δύο καλώδια .

Επισης για μενα λαθος που στελνουν παλμους με απλα καλωδια και οχι με ομοαξωνικο.

Αυτό διορθώνεται , αλλά δεν ξερουμε αν θα φέρει αποτέλεσμα κ αν αξίζει τον κόπο.



Offline petros047

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 118
Reply #428 on: Πέμπτη 20 Δεκέμβριος 2018, 13:11:46 μμ
Σημερα το πρωι μου το εκανε.
Δοκιμασα αυτο που ειπες εβαλα ταχυτητα την κουνησα μπρος πισω οσο μπορουσα δοκιμαζω τπτ
Παταω μιζα μετα τον δολοφονο ολα οκ
Θελει ψαξιμο....



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9810
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #429 on: Πέμπτη 20 Δεκέμβριος 2018, 18:08:39 μμ
Θελει ψαξιμο....

Πράγματι ...

Μαζί σου οτι κ αν κάνεις .



Offline petros047

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 118
Reply #430 on: Παρασκευή 21 Δεκέμβριος 2018, 18:09:39 μμ
Στον δεκτη immobilzer μπορουμε να εχουμε προσβαση χωρις να βγαλουμε κατι απο την μηχανη? εστω στην φυσα
Θα βαλω τον παλμογραφο στο βαλιτσάκι να ειμαι ετοιμος ;D ;D ;D



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9810
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #431 on: Σάββατο 22 Δεκέμβριος 2018, 12:12:06 μμ
Λογικά , κ αν εννοείς πρόσβαση τον κονέκτορά του ,πρέπει να βγάλεις το κάλυμα των οργάνων για να έχεις πρόσβαση στην μεταλική βάση με τους κονέκτορες στα δεξιά του λαιμού.
Πρέπει να έχεις πρόσβαση στον κόκκινο κονεκτορα του διακόπτη με το κλειδί κ στον Sumitomo του HISS



Eδώ σου δείχνω με τον κύκλο την πλεξούδα του HISS κ με το τρίγωνο του διακόπτη, με κίτρινο τις βίδες που στερεώνουν το HISS στον διακόπτη.



Εδώ η κεραία αλοκληρη :



Και εδώ δείχνω τους κονέκτορες :



Κατάλαβες πιστεύω τι ψάχνεις .



Offline petros047

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 118
Reply #432 on: Σάββατο 22 Δεκέμβριος 2018, 16:35:56 μμ
Σε ευχαριστω παρα πολυ εισαι αρχηγος.
Δυστηχως απο οτι βλεπω δεν γινεται να το μετρησεις αμεσα αλλα θα ανεβασω φωτογραφιες απο μετρησεις οταν ανοιξω την μηχανη



Offline mpoukiki

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 23
Reply #433 on: Σάββατο 20 Ιούλιος 2019, 12:31:51 μμ
   Κώστα, Σωτήρη, Χρήστο
   Έχετε απόλυτο δίκιο όσον αφορά το χρόνο ανάγνωσης του ΗΙSS και το χρόνο που αυτό μένει αναμμένο μόνο και μόνο για να το δει ο χειριστής.
   
   Κώστα, Σωτήρη
   Έχετε απόλυτο άδικο όσον αφορά το μαγνητισμό του κλειδιού. Είναι αλήθεια! Το hiss αναγνωρίζει τα κλειδιά μαγνητικά. Όχι μόνο δεν πρέπει να τοποθετείτε το κλειδί κοντά σε μαγνητικά πεδία αλλά ούτε καν τα δύο κλειδιά μαζί!!! Όταν το έμαθα τρελάθηκα. Υπάρχει κίνδυνος απομαγνητισμού τους. Θα κοιτάξω να βρω το σχετικό Link και θα σας το στείλω.
   

Το έπαθα τον ιουνιο στης διακοπες  εβαλα και τα δυο κλειδιά στο τσαντάκι στην ιδια θήκη με αποτέλεσμα τρεις φορες με ταλαιπώρησε  πάνω απο εικοσι  λεπτα την καθε φορά μεχρι να πάρει μπρος η μηχανη .Και μετα το καταλαβα ξεχώρισα τα κλειδια και δεν μου το ξανα εκανε.



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9810
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #434 on: Κυριακή 21 Ιούλιος 2019, 18:04:39 μμ
Τα κλειδιά δεν έχουν μαγνητισμό, έχουν τσιπάκι, αλλά προγραμματίζονται με μαγνητισμό.
Το κάθε κλειδί έχει το δικό του τσιπάκι κ άρα έναν δικό του κωδικό που μπορεί να διαγραφεί αν το τοποθετήσουμε κοντά σε μαγνητες όπως πολύ σωστά ειπώθηκε.
Τώρα το αν ένα κλειδί μπορεί να διαγράψει ένα άλλο αυτό δεν το ξέρω.

Ο πομπός/δέκτης του HISS περιέχει  περιμετρικά ένα πηνίο, όταν το πηνίο αυτό δεχθεί τον μαγνητικό παλμό απο την ICU την στιγμή που γυρίζουμε το κλειδί ,  παράγει τάση που αυτή ενεργοποιεί το τσιπάκι που με την σειρά του εκπέμπει τον κωδικό.(Eίναι η ίδια διαδικασία που γίνεται όταν περάσουμε ένα αντικείμενο με κώδικα απο τις μπάρες ενός καταστήματος χωρίς ο ταμιας να έχει αφαιρέσει το πλαστικό με το τσιπάκι).

Με την αγορά της μηχανής μας δίνουν δύο κλειδιά κ μια καρτούλα με τον κωδικό, αν χάσουμε την καρτούλα αυτή δεν μπορούμε να αναπαράγουμε κλειδιά αλλά εγγράφουμε στην ICU αναγκαστικά κάθε νέο κλειδί.

Και να έχουμε υπ' όψιν μας οτι η ICU έχει περιορισμένο αριθμό κλειδιών/κωδικών που μπορεί να δεχθεί.
Αν δλδ κάποιος είναι ξεχασιάρης κάποια στιγμή θα αλλάξει ICU.




Offline Pierros

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 52
Reply #435 on: Κυριακή 21 Ιούλιος 2019, 18:24:56 μμ
 Ονομάζετε RFID (Radio Frequency Identification). Το πηνίο λειτουργεί σαν ασύρματη παροχή ηλεκτρισμού που φορτίζει ένα μικρό πυκνωτή στο τσιπάκι όπως λες και αυτο με τη σειρά του, εκπέμπει μερικά bytes (κωδικό αναγνώρισης) και το πηνίο λειτουργεί ως κεραία που τα λαμβάνει.

Αν το κλειδί το έχουμε κοντά σε ισχυρό μαγνητικό πεδίο όπως κάποιο μαγνήτη, μπορεί να χάσει τα δεδομένα του.

Αν έχουμε και άλλα κλειδιά με τσιπάκι μαζί (ειδικά σε μικρή απόσταση), τότε και αυτά λαμβάνουν τροφοδοσία από το πηνίο και εκπέμπουν παράλληλα με αποτέλεσμα να γίνετε παρεμβολή και να μην μπορεί να διαβαστεί το κλειδί.

Ακόμα μια περίπτωση που έχει τύχει σε εμένα, ήταν υποσταθμός της ΔΕΗ, που δημιουργούσε παρεμβολές και δεν έσβηνε το immobiliser... Την μετακίνησα 50 μέτρα και πήρε κανονικά.



Offline Crazy_doctor81

  • Μέλος HTC
  • οδηγός τρίκυκλου
  • ***
    • Posts: 6
Reply #436 on: Τετάρτη 19 Φεβρουάριος 2020, 19:00:32 μμ
Καλησπέρα σε όλους,είμαι κάτοχος ενός   xlv700 και πριν ένα μήνα μου έσβησε εν κινήσει.Μετά από επίσκεψη σε τοπικό μάστορα (λόγω επαρχίας) δεν βρήκε τπτ,έλεγξε ολα τα καλώδια και το βύσμα προς την ηλεκτρονική.την προηγούμενη εβδομάδα το πήγα σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο το βάλαμε στο διαγνωστικό αλλά δεν βρήκε τπτ ούτε και αυτός. Σήμερα πάω να βάλω βενζίνη και με το που πάω να φύγω από το πρατήριο δεν έπαιρνε μπρος..πήρε μετά από πολλές προσπάθειες.. Υπάρχει περίπτωση να μην διαβάζει σωστά το κλειδί;



Offline KKalantzis

  • HTC ΔΣ
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 2750
  • Where the streets have no name!
Reply #437 on: Πέμπτη 20 Φεβρουάριος 2020, 11:48:28 πμ
Τρελλογιατρέ, είναι είτε αυτό που λέει ο Pierros είτε ο αισθητήρας θέσης στροφάλου.
Αλλά αυτό το δεύτερο θα σου το έβρισκε το διαγνωστικό, ειδικά στην πρώτη περίπτωση που σου έσβησε εν κινήσει.
Το λαμπάκι του FI σου μένει αναμένο όταν το κάνει; Μήπως θέλουν καθάρισμα τα μπεκ του ψεκασμού;


Keep riding !!!


Offline Crazy_doctor81

  • Μέλος HTC
  • οδηγός τρίκυκλου
  • ***
    • Posts: 6
Reply #438 on: Πέμπτη 20 Φεβρουάριος 2020, 14:59:17 μμ
kkalantzis από το ξενέρωμα που έφαγα (γτ ήμουν έτοιμος για βόλτα αλλά δεν πήγα τελικά) δεν θυμάμαι αν ήταν αναμενο το λαμπάκι,θα βάλω τα δεύτερα κλειδιά και θα γίνει κ καθάρισμα άρα μπλε ψεκασμού κ ελπίζω να είναι αυτό..Ευχαριστώ για τις πληροφορίες..



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9810
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #439 on: Πέμπτη 20 Φεβρουάριος 2020, 19:57:25 μμ
Κάνε κ ενα ελεγχο στις φύσες, αν δεν έχει κάποια κουμπώσει καλά εχεις θέμα .

Το εχει πάθει φίλος, ηταν φίσα οχι σωστα κουμπωμένη απο το εργοστάσιο.



Offline Crazy_doctor81

  • Μέλος HTC
  • οδηγός τρίκυκλου
  • ***
    • Posts: 6
Reply #440 on: Παρασκευή 21 Φεβρουάριος 2020, 07:59:38 πμ
Κάνε κ ενα ελεγχο στις φύσες, αν δεν έχει κάποια κουμπώσει καλά εχεις θέμα .

Το εχει πάθει φίλος, ηταν φίσα οχι σωστα κουμπωμένη απο το εργοστάσιο.
Θα τις ελέγξω και  αυτές.. Ευχαριστώ..



Offline Crazy_doctor81

  • Μέλος HTC
  • οδηγός τρίκυκλου
  • ***
    • Posts: 6
Reply #441 on: Κυριακή 23 Φεβρουάριος 2020, 11:38:35 πμ
Καλημέρα σε όλο το γκρουπ, επειδή δεν βλέπω να βγάζω άκρη με τον τοπικό μάστορα και φτιάχνει κ ο καιρός κ θα αρχίσουν οι εξορμήσεις, υπάρχει κάποιος που να ξέρει κάποιον μάστορα  να ασχοληθεί με το θέμα που είχα αναφέρει πιο πάνω; ευχαριστώ...



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9810
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #442 on: Δευτέρα 24 Φεβρουάριος 2020, 18:58:17 μμ
Αν θυμάμαι καλά υπάρχει κ στην 700 κάποιο λαμπάκι που παραμένει αναμένο όση ώρα διαρκεί ο έλεγχος του κλειδιού,
το λαμπάκι αυτό ανάβει με το γύρισμα του κλειδιού ? Μετά σβήνει ?

Γράφεις : Σήμερα πάω να βάλω βενζίνη και με το που πάω να φύγω από το πρατήριο δεν έπαιρνε μπρος..πήρε μετά από πολλές προσπάθειες.. Υπάρχει περίπτωση να μην διαβάζει σωστά το κλειδί;

Οση ώρα δεν έπαιρνε μπροστά μήπως παρατήρησες τι έκανε το λαμπάκι του HISS στα δεξιά ?

Γιατί αν το λαμπάκι παραμένει ανοικτό λογικό να μην παίρνει κ έχει θέμα το HISS, αν όμως σβήνει κανονικά μετα απο 2-3 δευτερόλεπτα τότε είναι αλλού η βλάβη.

ΥΓ: Εχεις το μάνιουαλ για να διαβασεις ?



Offline Crazy_doctor81

  • Μέλος HTC
  • οδηγός τρίκυκλου
  • ***
    • Posts: 6
Reply #443 on: Δευτέρα 24 Φεβρουάριος 2020, 22:35:36 μμ
Stoneman το λαμπάκι για τον έλεγχο ανάβει κανονικά κ μετά από λίγο σβήνει, αλλά δεν θυμάμαι αν το Hiss έσβηνε ή έμενε ανοικτό,τώρα πάντως έχω βάλει τα δεύτερα κλειδιά κ λειτουργεί κανονικά,πέρισυ είχα αλλάξει το immobilazer σε αντιπροσωπεία. Το μάνιουαλ
Δεν το έχω..



Offline Στησίλαος

  • Μέλος HTC
  • οδηγός τρίκυκλου
  • ***
    • Posts: 37
Reply #444 on: Πέμπτη 27 Φεβρουάριος 2020, 09:22:05 πμ
Προχθές μου το έκανε και εμένα εν κινήσει. Σταμάτησα στην άκρη, έπαιξα λίγο με το kill switch, και τον διακόπτη, είδα τα λαμπάκια να ανάβουν και να σβήνουν κανονικά, δοκίμασα και μετά όλα καλά. Έκανε 1-2 προσπάθειες να πάρει μπροστά, αλλά μετά πήρε κανονικά.


"Μόνο οι νεκροί βλέπουν το τέλος του πολέμου" Πλάτων


Offline Talinos

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 316
Reply #445 on: Πέμπτη 27 Φεβρουάριος 2020, 14:46:51 μμ
Το είχα αναφέρει κάπου και παλιότερα για το 700. Σβήνουμε απο το κλειδι και δεν πειράζουμε το kill switch χωρίς λόγο.
Σε πολλές περιπτώσεις εκεί είναι το πρόβλημα, άσχετα αν έχουν βάλει κόσμο να αλλάξει αισθητήρες στροφάλου, κεραίες και δεν ξέρω και εγώ τι άλλο.
Είχα και εγώ τον πρώτο χρόνο κάποιες δυσκολίες που βάραγε η μίζα αλλά δεν έπαιρνε.
Απο όταν σταμάτησα να δουλεύω τον kill switch (το λέει άλλωστε και το βιβλίο ότι είναι εκεί όχι για να σβήνουμε τακτικά, αλλά για περίπτωση έκτακτης ανάγκης) δεν ξαναείχα ποτέ πια πρόβλημα και αισίως σε 4 μήνες κλείνω 12ετία με το 700άρι.

Υ.Γ. κάνουμε και έναν έλεγχο αραιά και που στα καλώδια που φεύγουν απο το διακόπτη. Υπάρχει περίπτωση κάποια απο αυτά να έχει με τα χρόνια πληγωθεί και να κάνει οριακή επαφή.
Ο έλεγχος του immo πάντως νομίζω πως γίνεται μόνο στην αρχή του ανοίγματος του διακόπτη και όχι αφού έχει πάρει εμπρός και γι'αυτό το λόγο είναι αδύνατο να σβήσει εν κινήσει η μοτοσυκλέτα εξαιτίας κακής κεραίας ή immobilizer.
Ας το επιβεβαιώσει κάποιος αυτό παρακαλώ.
« Last Edit: Πέμπτη 27 Φεβρουάριος 2020, 14:53:36 μμ by Talinos »



Offline mav

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 1
Reply #446 on: Τετάρτη 30 Δεκέμβριος 2020, 21:24:12 μμ
Καλησπέρα σε όλους είχα κι εγώ το ίδιο προβλημα ... Δεν έπαιρνε μπροστά το μηχανάκι με τίποτα.... Ουτε με το μαμά κλειδί ουτε με το δευτερο.... Δεν έσβηνε  το λαμπάκι του ιμο με τιποτα.... Το εσβηναα το ξαναβαζα το βαζα το βγαζα τίποτα.... Ώσπου έκανα αυτή τη μαγκιά που διάβασα εδώ.... Πατημενη η μίζα και μετά γυρίζω το διακόπτη και  παιρνει κατευθείαν!!!!!  Μάγκες μια φορά το έκανα... Μετά ξεμπλοκαραν όλα δουλευουν και τα δυο κλειδιά κανονικά.... Ουτε μου το ξανακανε να μένει το λαμπάκι αναμενο και να μην σβήσει.... Μένει 2_3 Δευτέρα αναμμένο σβήνει παταω μίζα και τέλος.....



Offline Christos

  • Μέλος HTC
  • οδηγός τρίκυκλου
  • ***
    • Posts: 14
  • Hooooonda...
Reply #447 on: Δευτέρα 10 Μάιος 2021, 14:33:02 μμ
Καλησπέρα και από μένα. Είμαι κάτοχος ΤΑ650 2001 και αντιμετωπίζω το εξής θέμα:

Μετά από επίσκεψη σε ΚΤΕΟ*, μέσα στη Μ. Εβδομάδα, ανακάλυψα ότι γυρίζοντας το κλεδί ανάβει το λαμπάκι του immobilizer για 1- 2" και μετά σβήνει μόνο του και η μηχανή παίρνει κανονικά μπροστά χωρίς πρόβλημα, χωρίς να πατήσω το κουμπί στο μπρελόκ του συναγερμού. Στην ουσία δεν ακούγεται ο χαρακτηριστικός ήχος (επαναλαμβανόμενα beep) που ακουγόταν και έπρεπε να πατήσω το κουμπί, να ακουστεί ένας λίγο παρατεταμένος ήχος και να σβήσει το λαμπάκι ένδειξης. Υπάρχει κάποιος που το έχει αντιμετωπίσει και αν ναι πως το έλυσε; Κάθε συμβουλή και πρόταση δεκτή.

*το αναφέρω μήπως κατά τον έλεγχο έφυγε κάποιο φισάκι ή κάτι άλλο που συνδέεται με το σύστημα HISS.

Σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον.


Δε θ'αντέξω..θα την παίξω..


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9810
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #448 on: Δευτέρα 10 Μάιος 2021, 21:22:53 μμ
Για να καταλάβω , θες να πείς οτι μετα το ΚΤΕΟ άλλαξε συμπεριφορά ο συναγερμός ?

Και αν αυτό οφείλεται στο Hiss?

Συνήθως οι προγραμματιζόμενοι συναγερμοί έχουν κ λειτουτργία Immo, δλδ μετα απο καάποιο χρονικό διάστημα μπλοκάρουν τα πάντα , δεν καταλαβαίνουν ούτε το χειριστήριό τους κ για να απεμπλακούν πρέπει να γυρίσεις το  διακόπτη με το κλειδί στο ΟΝ.



Offline Christos

  • Μέλος HTC
  • οδηγός τρίκυκλου
  • ***
    • Posts: 14
  • Hooooonda...
Reply #449 on: Τρίτη 11 Μάιος 2021, 08:57:22 πμ
Καταρχάς ευχαριστώ για το ενδιαφέρον. Κατά δεύτερον, για να βοηθήσω στη συζήτηση περιγράφω όσο πιο αναλυτικά μπορώ για το πως λειτουργούσε το σύστημα:
1. Ο συναγεργμός έχει το ίδιο κουμπί με το immo.
2. Πατούσα το κουμπί του συναγεργμού.
3. Έβγαζα κράνος από μπαγκαζιέρα.
4. Στο μεσοδιάστημα από το πάτημα του κουμπιού μέχρι να ετοιμαστώ ακουγόταν ένα μπιπ.
5. Έβαζα το κλειδί στο διακόπτη, το πήγαινα στο ΟΝ και εκεί άναβε το λαμπάκι-κλειδί και έκανε περιοδικό μπιπ.
6. Πατούσα το ίδιο κουμπί του συναγερμού, σταματούσε ο ήχος και έσβηνε το λαμπάκι-κλειδί.
7. Πατούσα τη μίζα, έπαιρνε μπροστά και ήμουν έτοιμος.

Τώρα δεν υπάρχει καθόλου το 4, από το 5 σταμάτησε το περιοδικό μπιπ και δε χρειάζεται καθόλου το 6.

Το ΚΤΕΟ το ανέφερα γιατί μετά από κει ξεκίνησε το θέμα. Δούλευε κανονικά πριν το πάω. Για το ιστορικό.

Δεν ξέρω αν δείχνω όλη την εικόνα. Αν όχι να τραβήξω βίντεο και να το ανεβάσω.

Σας ευχαριστώ πολύ και πάλι.
« Last Edit: Τρίτη 11 Μάιος 2021, 09:40:11 πμ by Christos »


Δε θ'αντέξω..θα την παίξω..