Hellas Transalp Forum

Πρόβλημα με Immobilizer Transalp (HISS)

Γιάννης Σταυρουλάκης · 266535

Offline Θάνος

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 22
    • comicorange
Reply #400 on: Παρασκευή 16 Μάρτιος 2018, 19:12:12 μμ
Παντως το ιδιο προβλημα εχω και εγω με το λαμπακι αναβει εν κινησει και σβηνει τη μηχανη. Το προβλημα μου ειπαν πως ηταν η κεραια στο immobilizer αλλα αν το ξανακανει τοτε θα φταιει και το ματι γιατι υπαρχει συνδεση μεταξυ του,, δλδ κεραια-ματι,, Θα το παρω σε λιγο απο το συνεργειο και ειδωμεν!



Offline linuxfighter

  • The Technician
  • Μέλος HTC
  • Οδηγάρα
  • ***
    • Posts: 497
  • Ζήτα το και θα σου δωθεί!!!
Reply #401 on: Παρασκευή 16 Μάρτιος 2018, 20:22:13 μμ
Είχα την εντύπωση ότι το HISS κάνει έλεγχο στην εκκίνηση, απενεργοποιείται, και ενεργοποιείται ξανά όταν αφαιρέσεις το κλειδί. Πράγμα που κατά τη λογική σημαίνει ότι κατα τη διάρκεια μιας πορείας δεν κάνει έλεγχο. Γιαυτό που φαίνεται περίεργο.
Ένας λόγος να κάνει έλεγχο κατά την πορεία είναι να βραχυκυκλώνει το κουμπί δεξιά που κόβει το ρέυμα και για ένα λεπτό να απενεργοποιεί τον εγκέφαλο και να τον ενεργοποιεί ξανά.

Ενημέρωσέ μας να εμπλουτίσουμε τις γνώσεις μας ^^

EDIT: διαβάζοντας τα παλαιότερα ποστ βλέπω ότι επιβεβαιώνεται κάπως αυτό που γράφω. Οπότε μακάρι να είναι ο kill switch και όχι τπτ πιο χοντρό
« Last Edit: Παρασκευή 16 Μάρτιος 2018, 20:25:04 μμ by linuxfighter »



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #402 on: Σάββατο 17 Μάρτιος 2018, 09:42:06 πμ
Το hiss πράγματι ενεργοποιείται κάθε φορά που βάζουμε το κλειδί, κατά την πορεία δεν ενεργοποιείται , κατι τέτοιο θα ηταν επικίνδυνο.
Ομως αν για κάποια αιτία κόβεται η τάση στην ICU , τότε αυτή με την σειρά της ξεκινά ενα νεο κύκλο λειτουργίας , δλδ κανει ουσιαστικά μια επανεκινηση , αρα ελέγχει κ πάλι το κλειδί.

Υπάρχουν όμως περιπτώσεις που κόβεται κάποιο καλώδιο πχ αυτό της κεραίας που βρίσκεται περιμετρικά της θεσης που μπαίνει το κλειδί .
Σε αυτες τις περιπτωσεις έχω διαβάσει πως το μηχανάκι η δεν παίρνει μπροστά , πράμα φυσικό, αλλά κ οτι σβήνει σε πορεία ? δεν το θυμάμαι κατι τέτοιο, αν όμως σβήνει σε πορεία τότε ίσως υπάρχει κάποιος τρόπος η ICU να ελέγχει την ύπαρξη η όχι των διαφόρων εξαρτημάτων.
Πράμα κουφόν σε τετοιας ηλικίας ηλεκτρονική.

Πιστεύω οτι το σβήσιμο σε πορεία η ρελαντί προέρχεται απο βλάβη του αισθητήρα θέσης στροφάλου αφου αυτός ευθύνεται για την δημιουργία του σπινθήρα , αλλά κ για τον χρόνο που θα πραγματοποιηθεί.



Offline Θάνος

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 22
    • comicorange
Reply #403 on: Τρίτη 27 Μάρτιος 2018, 16:36:54 μμ
Καλησπερα παιδια, δεν σας απαντησα αμεσως γιατι ηθελα να το κυκλοφορησω πρωτα αρκετα και μετα να απαντησω εδω,, Λοιπον εν κινησει μου σβηνε αναβε το κλειδι, ξαναεβαζα μπρος ξανα μανα αναβε μετα εσβηνε 2-3 φορες αλλα μετα οκ, μ εβγαζε μεχρι το σπιτι με καμια 2 στασεις ακομα, ειχα σπασμενη κεραια οκ, παει αυτο, το παιρνω παλι τα ιδια αναβε το κελιδι εσβηνε και παλι λεγοντας,, το ξαναπαω συνεργειο (που ηδη μου ειχαν πει οτι αν σπαει η κεραια συνηθως επηρεαζει και το ματι), αλλαξα ματι τοτε που σας ειπα οτι παω να το παρω απο το συνεργειο και απο τοτε ολα γκουντ, μεχρι στιγμης, δεν μου το ξαναεκανε,, αλλα δεν το ζοριζω οπως το ζοριζα γιατι αν σε πιασει στο δρομο και σου αναψει το κλειδι και εισαι πρωτη φορα απο αριστερα με 110χιλιομετρα μετα εχεις ενα φοβο που παιρνει αρκετο καιρο να τον ξεπερασεις..



Offline Θάνος

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 22
    • comicorange
Reply #404 on: Τρίτη 27 Μάρτιος 2018, 16:40:45 μμ
Σε αυτες τις περιπτωσεις έχω διαβάσει πως το μηχανάκι η δεν παίρνει μπροστά , πράμα φυσικό, αλλά κ οτι σβήνει σε πορεία ? δεν το θυμάμαι κατι τέτοιο, αν όμως σβήνει σε πορεία τότε ίσως υπάρχει κάποιος τρόπος η ICU να ελέγχει την ύπαρξη η όχι των διαφόρων εξαρτημάτων.
Πράμα κουφόν σε τετοιας ηλικίας ηλεκτρονική.

Πολυ κουφο οντως,, Το πορισμα ειναι για μενα τουλαχιστον αν σου κοπει κεραια καλο θα ηταν να δωσεις κατι παραπανω να αλλαξεις κατευθειαν και το ματι και να σαι σιγουρος!



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #405 on: Τρίτη 27 Μάρτιος 2018, 17:53:22 μμ
Κομμένη κεραία πρώτη φορά διαβάζω εδώ μέσα, η κεραία σαν κεραία είναι ενα συρμάτινο πηνίο που βρίσκεται μέσα σε αυτό το κυκλικό που περικλύει το κλειδί.
Μηχανικά δεν πρόκειται ποτέ να πάθει ζημιά εκτός κ αν το βερέσεις με σφυρί.
Ηλεκτρικά ναι , μπορεί κ να κοπεί εσωτερικά σαν ενας μετασχηματιστής αλλά αυτό απαιτεί υπερθέρμανση απο υψηλό ρεύμα έτσι ώστε με την διαστολή να κοπεί σε κάποιο σημείο.

Λογικά κόβεται οχι το πηνίο αλλά τα καλώδια εξωτερικά που πάνε στον κονέκτορα.

Πιστεύω οτι στην περίπτωσή σου το πρόβλημα ήταν στον αισθητήρα .
 Eπειδή η λειτουργία του συστήματος είναι η ίδια ακριβώς με αυτήν που βαράει ο συναγερμός οταν κάποιος προσπαθήσει να ''βγάλει'' απο ενα κατάστημα αντικείμενο που έχει επάνω αυτήν την ασφαλισμένη κονκάρδα .
Οι δύο κάθετες μπαρες στην είσοδο παράγουν παλμούς κ λαμβάνουν παλμούς οπως στο HISS η κεραία , οταν περάσει ανάμεσα η κονκάρδα , εδώ το κλειδί  που διαθέτει τσιπάκι με κωδικό, η ακτινοβολούμενη ισχύς απο τις ράβδους λαμβάνεται παθητικά απο την κονκάρδα / κλειδί που με την σειρά του εκπέμπει ενα σήμα με τον κωδικό του η όχι.
Ετσι οταν οι μπάρες/κεραία απο λειτουργία εκπομπής γυρίσουν σε λειτουργία λήψης λαμβάνουν το σήμα αυτό .
Η μόνη διαφορά είναι οτι στα καταστήματα απλά εκπέμπεται παλμός δίχως κωδικό οτι δεν έχει πληρωθεί το αντικείμενο αρα έχει επάνω την κονκάρδα, ενώ στην ΤΑ εκπέμπεται κωδικός που ταυτοποιείται με αυτόν στην μνήμη της ICU.
Η όλη αυτη διαδικασία γίνεται ΜΟΝΟ μια φορά κατά την εκκίνηση.

Αρα απο τα παραπάνω βγαίνει το συμπέρασμα οτι δεν υπάρχει περίπτωση εν κινήσει το HISS να σβήσει τον κινητήρα.
Ο κινητήρας σβήνει απο σφάλμα του αισθητήρα αφού μένει δίχως σπινθήρα κ  πολύ απλά επαναλαμβάνει την διαδικασία σαν να παίρνει μπροστά απο την αρχή.



Offline Θάνος

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 22
    • comicorange
Reply #406 on: Τρίτη 27 Μάρτιος 2018, 19:39:17 μμ
Τώρα με άγχωσες,, Βασικά άλλαξα το μάτι και έτσι λύθηκε το πρόβλημα,, Λες να ήταν αυτό που λες? Αλλαξα κεραια και ειχα προβλημα, αλλαξα ματι και μια χαρά ομως,, αυτό πως εξηγείται? Λες να καναν κάτι με τον αισθητηρα που λες? Με προβλημάτισες φουλ! Επίσης σε ευχαριστώ και για τα φώτα που μου δίνεις!



Offline Θάνος

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 22
    • comicorange
Reply #407 on: Τρίτη 27 Μάρτιος 2018, 19:42:40 μμ

Πιστεύω οτι στην περίπτωσή σου το πρόβλημα ήταν στον αισθητήρα .

Αρα απο τα παραπάνω βγαίνει το συμπέρασμα οτι δεν υπάρχει περίπτωση εν κινήσει το HISS να σβήσει τον κινητήρα.
Ο κινητήρας σβήνει απο σφάλμα του αισθητήρα αφού μένει δίχως σπινθήρα κ  πολύ απλά επαναλαμβάνει την διαδικασία σαν να παίρνει μπροστά απο την αρχή.

Μου αναβε κλειδι και εσβηνε, σταματαγα παταγα μιζα και ξανανοιγε και ξαναεσβηνε κλπ κλπ.. Τωρα ομως δεν το κανει με την αλλαγη του ματιου!

Επισης, αυτό εχει καμια σχεση μ αυτα που άλλαξα? Παίζει δλδ να το ξανακάνει? να κοιτάξω και κάτι άλλο να αλλάξω? Με τον αισθητήρα τι εννοείς ακριβώς? δεν είμαι και ο πιο σχετικός με τα ηλεκτρονικά!



Offline ZeusTheGreat

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 94
  • Οτι γράφει δεν ξεγράφει...
Reply #408 on: Τρίτη 27 Μάρτιος 2018, 19:57:22 μμ
Καλησπέρα επειδή ειμαι παθών απο βραχυκύκλωμα στη μηχανη.. Εν κίνηση με άφηνε μονο απο βραχυκύκλωμα λόγω υψηλής τασης σε μια φυσα της μηχανης και συγκεκριμένα αυτή που πάει στο ρελε μιζας.. Οπότε συμφωνώ με τον Stoneman.. Εν κίνηση δεν σ αφήνει απο hiss


Δεν κάνεις ουτε για σφήνα σε γκασμά


Offline linuxfighter

  • The Technician
  • Μέλος HTC
  • Οδηγάρα
  • ***
    • Posts: 497
  • Ζήτα το και θα σου δωθεί!!!
Reply #409 on: Τρίτη 27 Μάρτιος 2018, 21:32:10 μμ
Ναι η αλήθεια είναι αυτή που έγραψε ο Stone (πολύ καλός ο παραλληλισμός με την ασφάλεια στα καταστήματα). Και εγώ ξέρω ότι ο έλεγχος γίνεται μία φορά στην αρχή και τέλος. Έπιασε τον κωδικό από το κλειδί, τέλος. Απο εκεί και μετά πρέπει να γίνει διακοπή του ρευματος και επανεκκίνηση για να κάνει πάλι έλεγχο στο HISS. Μακάρι όντως να σου λύθηκε το πρόβλημα απλά είναι λίγο περίεργο.



Offline Θάνος

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 22
    • comicorange
Reply #410 on: Τετάρτη 28 Μάρτιος 2018, 11:09:10 πμ
Καλημέρα, αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι το πως με το που άλλαξα κεραία και μάτι το πρόβλημα λύθηκε,, μέχρι στιγμής δλδ,, Είναι λογικό οτι με το που άλλαξα το μάτι να λύθηκε και το πρόβλημα? Σε όποιο φίλο και να το είπα μου είπαν οτι αυτό που έπαθα είναι και λίγο τζόκερ,,



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #411 on: Τετάρτη 28 Μάρτιος 2018, 13:08:15 μμ
Καλημέρα, αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι το πως με το που άλλαξα κεραία και μάτι το πρόβλημα λύθηκε,, μέχρι στιγμής δλδ,, Είναι λογικό οτι με το που άλλαξα το μάτι να λύθηκε και το πρόβλημα? Σε όποιο φίλο και να το είπα μου είπαν οτι αυτό που έπαθα είναι και λίγο τζόκερ,,

Δεν υπάρχει λόγος να αγχώνεσαι, δεν είπα πως έχεις ΚΑΙ  αλλού πρόβλημα , αυτό που είπα ήταν πως ΙΣΩΣ το πρόβλημα να ήταν στον αισθητήρα κ αλλάχτηκε κ η κεραία .
Η κεραία δεν ξέρω αν είναι δυνατόν να ελεγχθεί , απο ότι βλέπω απο το ηλεκτρικό διάγραμμα έχει 4 καλώδια, ενα κίτρινο/κόκκινο που δίνει (+) στο VCC, ενα πράσινο/μαύρο που δίνει γείωση (-) στο  GND, μια είσοδο (λήψη κωδικού)  σήματος με το ροζουλί στο RxDT, κ μια έξοδο (εκπομπή σήματος ) στο μπλέ που είναι το TxCT.
Aρα αν την έχεις την παλιά μπορείς να την δοκιμάσεις σε κοντινές διαδρομές κ αν είναι οκ, την έχεις γκαβάτζα .  ;D

O αισθητηρας που δείχνω στο σχεδιο δεξιά με το κόκκινο βέλος όμως μετριέται με Ωμόμετρο αφου δεν είναι τπτ παραπάνω απο ενα απλό πηνιο.
Ομως καλύτερα να αντικαθίσταται αφου υπάρχει περίπτωση μερικές φορές να δείχνει οκ κ μερικές όχι.
Ανάλογα δλδ με τα κέφια του η ανάλογα με την θερμοκρασία του κλπ.




Offline Θάνος

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 22
    • comicorange
Reply #412 on: Τετάρτη 28 Μάρτιος 2018, 15:27:24 μμ
Φιουξ τότες.. λολ,, Ευχαριστώ και πάλι για τα φώτα σου!  :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:



Offline vaggelis_peir

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 473
  • Το πιο όμορφο γουργουρητό
Reply #413 on: Σάββατο 19 Μάιος 2018, 10:00:49 πμ
Εμένα μου έκανε νερά το δεύτερο κλειδί και με 30 euro έβγαλα αντίγραφο του πρώτου. Δεν του πήρε πάνω από 5 λεπτά :-\



Offline linuxfighter

  • The Technician
  • Μέλος HTC
  • Οδηγάρα
  • ***
    • Posts: 497
  • Ζήτα το και θα σου δωθεί!!!
Reply #414 on: Σάββατο 19 Μάιος 2018, 13:25:12 μμ
Έλα μωρέ με μηχάνημα αντιγράφει τον κωδικό... Απλά σε χρεώνει τόσο γιατί απλά μπορεί...



Offline vaggelis_peir

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 473
  • Το πιο όμορφο γουργουρητό
Reply #415 on: Σάββατο 19 Μάιος 2018, 19:12:59 μμ
Ήταν λίγο τρομακτικό



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #416 on: Δευτέρα 21 Μάιος 2018, 14:52:48 μμ
Μετα τον έκανε delete τον κωδικό , η τον έκανε .... save?

Λέω τωρα εγώ ... :goofy:



Offline tdaf

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 21
Reply #417 on: Τετάρτη 06 Ιούνιος 2018, 11:18:12 πμ
Παντελώς καθυστερημένα να πω και γω πως λύθηκε το πρόβλημα που είχα και εγώ με το HISS. Αφού άλλαξα πλεξούδα (όπως έγραψα παραπάνω) και δεν λύθηκε εγχειρήθηκε η ηλεκτρονική και αντικαταστάθηκε το μάτι του στροφάλου. Τίποτις. Μπήκε νέα ηλεκτρονική (μεταγχειρισμένη) τα ίδια. Αλλάχτηκε η κεραία με μεταγχειρισμένη που υπήρχε στο συνεργείο καθαρίστηκαν (ξανά) οι επαφές της πλεξούδας. Το έκανε μία φορά και μετά ποτέ ξανά. Έχουν περάσει 8 μήνες από τότε περιμένοντας πότε θα το ξανακάνει. Γι αυτό και κυρίως άργησα να ενημερώσω. Ίσως πια πρέπει να το πάρω απόφαση πως μάλλον λύθηκε.
Μετά από όλα αδυνατώ να πω ποιος ήταν τελικά ο ένοχος. Αυτά και ευχαριστώ πολύ όσους βοήθησαν.



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #418 on: Τετάρτη 06 Ιούνιος 2018, 19:25:35 μμ
Το σίγουρο είναι πως ηταν ένα απ' όλα  ;D

Ευχαριστούμε για την ενημέρωση  :eusa_clap:



Offline petros047

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 118
Reply #419 on: Δευτέρα 17 Δεκέμβριος 2018, 18:16:30 μμ
Εδω και 3 μηνες που εχω την ΤΑ μου και εμενα οπως προ αναφερθηκε καποιες φορες δεν σβηνει το λαμπακι με αποτελεσμα να μην ξεκιναει η μηχανη πρεπει πρωτα να πατησω μιζα και μετα ξεκλειδωνει.
Απο την στιγμη που συμβαίνει αυτο σκέφτηκα οτι οταν παταμε μιζα γυριζει το βολαν αρα τα πηνια παραγουν ρευμα συνεπως αφου μετα ξεκλειδωνει αρα ειναι θεμα τασης.
Θα ηταν και λογικο γιατι οταν γυρναμε στο ΟΝ το κλειδι ταυτοχρονα δουλευει αντλια και ecu αρα μικρη πτωση τασης σιγουρα υπαρχει.
Σκεφτομαι να δοκιμασω να βαλω ενα πυκνωτη 10.000uf στην γραμη vcc/gnd του immobilizer ισως και μια διοδο για μην μπορει να παει το ρευμα προς τα αλλα κυκλωματα.
Υπο σκεψη ειναι αυτο θα κανω μετρησης πρωτα με ενα πολυμετρο και θα δουμε.
Στο manual παντως αναφερει για αυτο το προβλημα να ελεχθει η μπαταρια.
« Last Edit: Δευτέρα 17 Δεκέμβριος 2018, 18:19:08 μμ by petros047 »



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #420 on: Δευτέρα 17 Δεκέμβριος 2018, 20:38:19 μμ
Εδω και 3 μηνες που εχω την ΤΑ μου και εμενα οπως προ αναφερθηκε καποιες φορες δεν σβηνει το λαμπακι με αποτελεσμα να μην ξεκιναει η μηχανη πρεπει πρωτα να πατησω μιζα και μετα ξεκλειδωνει.

Καλώς ήρθες στο κλαμπ. ;D

Απο την στιγμη που συμβαίνει αυτο σκέφτηκα οτι οταν παταμε μιζα γυριζει το βολαν αρα τα πηνια παραγουν ρευμα συνεπως αφου μετα ξεκλειδωνει αρα ειναι θεμα τασης.

Δε θα τόλεγα .

Θα ηταν και λογικο γιατι οταν γυρναμε στο ΟΝ το κλειδι ταυτοχρονα δουλευει αντλια και ecu αρα μικρη πτωση τασης σιγουρα υπαρχει.

Αν δεν κάνω λάθος έχεις την 650 που δεν έχει αντλία .
Αλλά κ αν υποθέσουμε οτι υπάρχει μια πτώση τάσης τι μας ενοχλεί?
Αφού μιζάρουμε αφού σβήσει το λαμπάκι αρα το HISS εχει κάνει την δουλειά του κ έχει βγεί εκτός.
Εκτός κ αν εννοείς οτι μια πτώση τάσης ενοχλεί την διαδικασία ελέγχου του κλειδιού, αυτό όμως είναι θέμα μπαταρίας  .
Δεν πιστεύω οτι όλοι όσοι έχουν θέμα με το λαμπάκι είχαν κ με την μπαταρία.

Σκεφτομαι να δοκιμασω να βαλω ενα πυκνωτη 10.000uf στην γραμη vcc/gnd του immobilizer ισως και μια διοδο για μην μπορει να παει το ρευμα προς τα αλλα κυκλωματα.

Εχει τέτοια γραμμή το Hiss? Aπο ότι βλέπω στο διάγραμμα το vcc/gnd του Hiss είναι συνδεδεμένα στην ICU, το ίδιο κ το λαμπάκι . Αρα σε τι θα βοηθήσει ο πυκνωτής? Θα κρατήσει την ταση που στέλνει η ICU στο IMMO σταθερή ?
H λειτουργία είναι απλή:
 βαζουμε κλειδί ,
γυριζουμε κλειδί ,αναβει το λαμπάκι,
εκπέμπει το HISS ,
αντιδρά το κλειδί ,
διαβαζει ο δέκτης κ
στέλνει την παλμοσειρά στην ICU.

Αν το σήμα  ταυτίζεται με αυτό που έχει στην μνήμη της τότε σβήνει το λαμπάκι.
Σε ποιά φαση της διαδικασίας θα βοηθήσει ο πυκνωτής?
Να κάνει την έξοδο της ICU πρός το πομπό/δέκτη να κρατήσει περισσότερο σε διάρκεια?
Και που ξέρουμε τι ταση παίρνει το σύστημα?
Είσαι σίγουρος οτι είναι 12 βολτ στα vcc/gnd? κ αν μετρήσεις κ είναι 8,5 βολτ που ξέρουμε αν είναι σωστό η λάθος?

Υπο σκεψη ειναι αυτο θα κανω μετρησης πρωτα με ενα πολυμετρο και θα δουμε.

Τι είδους μετρήσεις ? Ξέρεις τι τάσεις ψάχνεις?

Στο manual παντως ανααφερει για αυτο το προβλημα να ελεχθει η μπαταρια.

Σε ποιό μανιουαλ?

Στην Βίβλο πάντως γράφει οτι οι βλάβες του HISS βρίσκονται με κάποια ειδικά εργαλεία , που ανάλογα με τα φλασαρίσματα που κάνει το λαμπάκι αναγνωρίζεις σε ποιο εξάρτημα υπάρχει πρόβλημα.
Για παράδειγμα :



Ακόμα δεν είναι τυχαίο που σε μερικές περιπτώσεις συμφορουμίτες γλύτωσαν απο αυτήν την ας πούμε βλάβη αλλάζοντας τον αισθητήρα παλμών η αισθητήρα στροφάλου ,
κάτι που γράφει η βίβλος εδώ:









Offline petros047

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 118
Reply #421 on: Τρίτη 18 Δεκέμβριος 2018, 00:00:34 πμ
Εχεις δικαιο αντλια δεν εχουμε  :-[ :-[ :-[
Συμφωνα με το manual σελιδα 20-11 λεει ξεκαθαρα οτι στον δεκτη του immobilizer πρεπει να εχουμε 5 volt σε θεση ignition on.
Οποτε το τι πρεπει να μετρησω το γραφει.
Επισης αναφερει και για μετρησεις στο ICM που πιστευω οτι δεν εχει καποιο προβλημα εκει ,ειναι οτι ταση εχει η μπαταρια και δεν πιστευω οτι θα επαιζε ρολο μια μικρη διαφορα τασης πχ απο 13,6 σε 13,2
Καλο ειναι να μετρηθει ομως για να εχουμε μια αρχη και ενα τελος.
Το προβλημα εξηγειτε παρακατω που αναφερει το manual οτι στην εξοδο του immobilizer καλωδιο ροζ εχουμε 5v πραγμα που σημαινει οτι ειναι ενας δεκτης με TTL εξοδο.
Η εξοδος TTL ειναι αρκετα ευαισθητη οσο αναφορα την ταση της αν δλδ στην ICM φτανουν 4 βολτ ειναι πολυ πιθανων να μην γινεται αναγνωριση παλμων, βασικα δεν θα γινεται.
Τωρα ή με τα χρονια τα καλωδια εχουν παρουσιασει μια μικρη ομικη αντισταση με αποτελεσμα να εχουμε μικρη πτωση τασης,το πιο πιθανων,ή αν εχουμε σωστη τροφοδοσια 5v  και εξοδο σωστη τοτε κατι γινεται στην κεραια.
Πυκνωτης ποτε δεν θα πρεπει να μπαινει σε εξοδο με παλμους γιατι πολυ απλα θα αλλαξει την κυματομορφη.
Στην τροφοδοσια του Immobilizer στα +5v δλδ καλωδιο κιτρινο/κοκκινο αναφερομουνα για πυκνωτη και αυτο γιατι για καποιο λογο μετα απο μιζα ξεκολαει.
Αρα κατα την γνωμη μου εχει να κανει με ταση και οχι με την κεραια γιατι αμα ηταν το πηνιο της κεραιας θα το ειχαμε και μετα το προβλημα.
Ευτηχως σε εμενα το κανει σπανια στης 15 φορες θα τυχει 1 να μην ξεκλειδωσει αλλα θα το δω οταν την ανοιξω για δουλιτσες.
Αν εχει καποιος απο καινουργια την μηχανη και μπορει να μας βοηθησει μετα απο ποσο καιρο του το παρουσιασε θα βοηθουσε να δουμε αν εχει να κανει με παλαιοτητα καλωδιοσης

 
 
« Last Edit: Τρίτη 18 Δεκέμβριος 2018, 00:02:56 πμ by petros047 »



Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #422 on: Τρίτη 18 Δεκέμβριος 2018, 08:12:51 πμ

Αν εχει καποιος απο καινουργια την μηχανη και μπορει να μας βοηθησει μετα απο ποσο καιρο του το παρουσιασε θα βοηθουσε να δουμε αν εχει να κανει με παλαιοτητα καλωδιοσης

 
 
Μετα απο 10+ χρονια
Απο τα υπολοιπα που κουβεντιαζετε δεν καταλαβα Χριστο!  :2hysterical:



Offline petros047

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 118
Reply #423 on: Τρίτη 18 Δεκέμβριος 2018, 11:09:12 πμ
Μετα απο 10+ χρονια
Απο τα υπολοιπα που κουβεντιαζετε δεν καταλαβα Χριστο!  :2hysterical:
Αρα μαλλον καλωδιωση ειναι το προβλημα.



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #424 on: Τρίτη 18 Δεκέμβριος 2018, 15:27:17 μμ
Η εξοδος TTL ειναι αρκετα ευαισθητη οσο αναφορα την ταση της αν δλδ στην ICM φτανουν 4 βολτ ειναι πολυ πιθανων να μην γινεται αναγνωριση παλμων, βασικα δεν θα γινεται..

Σωστά , αλλά να είναι τόσο ακριβής η τάση? Μηχανάκι είναι , σε χώμα , λάσπες , υγρασία κυκλοφορεί κ ζεί, δεν σκέφτηκαν την γήρανση της εγκαταστασης?
Δεν το νομίζω , μπορεί να έχουμε παραγωγή παλμών έως 5 βολτ , αλλά το κύκλωμα που τους ''διαβαζει'' πρέπει να έχει μικρότερες απαιτήσεις , αλλιώς θα οδηγούμαστε σε αστοχία , κ δεν μπαίνει κ σε λίγα μηχανάκια το HISS.

Τωρα ή με τα χρονια τα καλωδια εχουν παρουσιασει μια μικρη ομικη αντισταση με αποτελεσμα να εχουμε μικρη πτωση τασης,το πιο πιθανων,ή αν εχουμε σωστη τροφοδοσια 5v  και εξοδο σωστη τοτε κατι γινεται στην κεραια.

Δεν μπορώ να φέρω άποψη για αυτό, σαν κεραία κ κάτι που δεν κινείται θεωρητικά έχει μηδέν φθορες , αρα η δουλεύει η όχι, κ αν συμβαίνει το αντίθετο μάλλον θέμα καλωδίωσης η ακροδεκτών είναι.

Στην τροφοδοσια του Immobilizer στα +5v δλδ καλωδιο κιτρινο/κοκκινο αναφερομουνα για πυκνωτη και αυτο γιατι για καποιο λογο μετα απο μιζα ξεκολαει.

Αυτό το ξανάγραψες αλλά δεν το κατάλαβα,  τι εννοείς?
Οτι πριν την μίζα δεν σβήνει , κ οτι στο μιζάρισμα γίνεται ένα κάτι σαν reset?

Αρα κατα την γνωμη μου εχει να κανει με ταση και οχι με την κεραια γιατι αμα ηταν το πηνιο της κεραιας θα το ειχαμε και μετα το προβλημα.

Σωστό σαν σκέψη , αρα ψάχνεις να βρείς που χάνεις λόγω καλωδίωσης την τάση .
Γιατί όμως δεν συμβαίνει πάντα?
Γιατί συμβαίνει πάντα με ζεστό κινητήρα? (τουλάχιστον στο δικό μου)

Ευτηχως σε εμενα το κανει σπανια στης 15 φορες θα τυχει 1 να μην ξεκλειδωσει αλλα θα το δω οταν την ανοιξω για δουλιτσες.

Αρκετά συχνά στο παρουσιάζει.
Εμένα πάντα καλοκαίρι κ πάντα όταν ήταν ζεστό, αλλά το πολύ 3-5 φορές το χρόνο, σε βαθμό δλδ που δεν με ενοχλούσε.
Στην αρχή ανησύχησα μην με αφήσει στο δρόμο , αλλά αφού έμαθα το ''κόλπο'' δεν ασχολήθηκα.

Αν εχει καποιος απο καινουργια την μηχανη και μπορει να μας βοηθησει μετα απο ποσο καιρο του το παρουσιασε θα βοηθουσε να δουμε αν εχει να κανει με παλαιοτητα καλωδιοσης 

Η παλαιότητα όμως δεν είναι μόνο στα καλώδια /επαφές είναι κ στον αισθητήρα στροφάλου.

Και σε τι οφείλεται η επιτυχία του να παίρνει με το ''κόλπο΄΄ του Kill Switch και της πατημένης μίζας?
« Last Edit: Τρίτη 18 Δεκέμβριος 2018, 15:29:57 μμ by Stoneman »