Hellas Transalp Forum

καλος σας βρηκα διτροχοι!!

shadow.gr · 4149

Offline shadow.gr

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 9
on: Δευτέρα 26 Φεβρουάριος 2007, 04:45:24 πμ
 :) καλως σας βρηκα και καλα χιλ.μετρα σε ολους ....παρακολουθω καιρο το site σας αλλα τωρα εκανα κινηση για να τα πουμε...


......''Only a Biker knows why a dog sticks his head out of a car window.'' ............


Offline gianngeor

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 927
  • Ανοίγει νέος κύκλος ... (?)
Reply #1 on: Δευτέρα 26 Φεβρουάριος 2007, 05:24:32 πμ
Καλώς ήρθες στην ηλεκτρονική μας συντροφιά.
Με το καλό και να μας γνωρίσεις από κοντά στο ΣΥΜΟΦΕ, όπου μαζευόμαστε κάθε Τρίτη, αλλά αυτό μάλλον το γνωρίζεις ήδη μιας και όπως λες μας "κατασκοπεύεις" καιρό !  ;)
Πολύ καλό το αγγλικό "στιχάκι" που έβαλες !!! :D


Γιώργος Γιαννόπουλος, ( ORIENT Status 21 ταχ...)


Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11471
Reply #2 on: Δευτέρα 26 Φεβρουάριος 2007, 05:32:32 πμ
καλως ηρθες shadow.gr
καλή αναγνωση και καλα ποσταρισματα.

Απο ποια περιοχη της Ελλάδας εισαι?


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline Ταξιδευτής

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2067
  • Κυνηγός ηλιοφάνειας.
Reply #3 on: Δευτέρα 26 Φεβρουάριος 2007, 07:43:38 πμ
καλώς μάς ήρθες   :)

Πές μας λίγα γιά σένα.


Όλοι θά πεθάνουμε , λίγοι όμως θά ... ζήσουμε

ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΤΣΑΚΙΣΤΕΙΣ ΣΕ ΑΓΝΩΣΤΑ ΠΕΛΑΓΗ ΠΑΡΑ ΝΑ ΣΚΟΥΡΙΑΖΕΙΣ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ......

Κυνηγός ηλιοφάνειας.

Η καλύτερη δουλειά.
Ούτε όπλα χρειάζεσαι, ούτε άδειες και έχεις και το θήραμα χωρίς να το σκοτώσεις.


Offline shadow.gr

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 9
Reply #4 on: Τετάρτη 28 Φεβρουάριος 2007, 04:57:43 πμ
καλως ηρθες shadow.gr
καλή αναγνωση και καλα ποσταρισματα.

Απο ποια περιοχη της Ελλάδας εισαι?

 :)

Ειμαι απο σαλονικα οποτε λιγο δυσκολο να σας βρω,υπαρχει club και εδω??


......''Only a Biker knows why a dog sticks his head out of a car window.'' ............


Offline Δημήτρης

  • Μέλος HTC
  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 229
Reply #5 on: Τετάρτη 28 Φεβρουάριος 2007, 07:12:00 πμ
:)

Ειμαι απο σαλονικα οποτε λιγο δυσκολο να σας βρω,υπαρχει club και εδω??

Βεβαίως και υπάρχει club και στη Θεσσαλονίκη και θα χαρούμε πάρα πολύ να σε γνωρίσουμε.
Μαζευόμαστε κάθε Τετάρτη βράδυ στο cafe Terra Matter στην Καρακάση 81 περιοχή Κ.Τούμπα. από τις 22:00 και μετά.
Έλα να πιούμε μια  :beer: και να τα πούμε.


Δημήτρης Μπαλτζής

"WHERE CAN IT BE THIS LAND OF ELDORADO?"
Edgard Allan Poe