Καλώς ήρθες στην ηλεκτρονική μας συντροφιά.
Με το καλό και να μας γνωρίσεις από κοντά στο ΣΥΜΟΦΕ, όπου μαζευόμαστε κάθε Τρίτη, αλλά αυτό μάλλον το γνωρίζεις ήδη μιας και όπως λες μας "κατασκοπεύεις" καιρό !

Πολύ καλό το αγγλικό "στιχάκι" που έβαλες !!!
