Δεν ξέρω το σκεπτικό του Χρήστου όταν σχεδίασε το κύκλωμα, αλλά γίνεται κ πιο εύκολα οπως θα δείς
Το ρελέ των φλάς είναι σε σειρά κ πρίν τον διακόπτη, ο διακόπτης δλδ απλά κάνει επιλογή πλευράς.
Εδώ υπάρχουν δύο λύσεις, ανάλογα το πως το βλέπει ο καθένας , μια λύση είναι τοποθέτηση ενός απλού διακόπτη που απλά ενώνει τα καλώδια των φλάς δλδ απλά ενώνεις τις δύο πλευρές.
Μια δεύτερη λύση είναι με ξεχωριστό ρελέ σε κάθε πλευρά. Ετσι ο υπάρχον διακόπτης στέλνει τάση στον ρελέ κάθε πλευράς και σε αλάρμ απλά μια εντολή και στα δύο ρελέ (η ένα διπλό ρελέ) αλλά με μικρότερες διόδους αφού πλέον το φορτίο το δέχεται το εκάστοτε ρελέ . Πιο πολύπλοκο και δεν κερδίζεις τπτ το ξεχνάμε.
Το σχέδιο είναι αυτό :
.
Eγώ δεν θα έβαζα διόδους , αλλά έναν διπλό διακόπτη .
Καλό αυτό που σκεφτηκες κ χρειάζεται, δεν θα έχεις θέμα με την μπαταρία αν δεν είσαι υπερβολικός , το μόνο που χάνεις είναι οτι σε μηχανάκι που έχει αλάρμ
αυτο λειτουργεί κ αφού σβήσεις κινητήρα κ σταματάει κλείνοντας τον διακόπτη του αλάρμ.
Αν θές να είναι περίπου σαν το γνήσιο τότε θα φτιάξεις το παρακάτω κύκλωμα , δίνοντας τάση στον διακόπτη των αλάρμ μέσω ασφάλειας 10Α απο ρεύμα που δεν ελέγχεται απο τον γενικό διακόπτη με το κλειδί.
Ετσι τα αλάρμ θα ανάβουν όποτε θές.
Για να γίνει η λειτουργία σαν το γνήσιο θέλεις και γνήσιο ρελέ απο μηχανάκι που να έχει αλάρμ.
Το σχέδιο είναι αυτό :
και συνεχίζουμε ........