Hellas Transalp Forum

’λλος ένας στην όμορφη παρέα σας.

Loukakos · 4943

Offline Loukakos

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 1
on: Σάββατο 24 Φεβρουάριος 2007, 18:56:43 μμ
Γειά σας και από εμένα.
Ειμαι ο Ηλίας Λουκάκος ετών 42 απο Βάρκιζα. Απο σήμερα θα σας διαβάζω και θα προσπαθήσω να συμμετάσχω στην παρέα σας 'όποτε αυτο ειναι εφικτό ,λόγω επαγγελματικών-οικογενειακών υποχρεώσεων .

Ηλίας




Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11471
Reply #1 on: Σάββατο 24 Φεβρουάριος 2007, 19:56:47 μμ
š±»ΙΒ ·ΑΈ΅Β —»Ή± ΓΔ·½ ΐ±Α΅± Ό±Β. š±»· ±½±³½ΙΓ·. ‘½ ΐΑΏ»±²΅ΉΒ Ί±ΌΉ± ΔΑΉΔ· ΐ΅Α½± Ί±Ή ±ΐΏ ΔΏ Γ·Ό΅ΉΏ ΐΏΕ ΓΕ½±½ΔΉΏΌ±ΓΔ΅ ½± ³½ΙΑΉΓΔΏΕΌ΅ ΊΉΏ»±Β.

± Γ±Ή Ί±»±.


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline Ταξιδευτής

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2067
  • Κυνηγός ηλιοφάνειας.
Reply #2 on: Σάββατο 24 Φεβρουάριος 2007, 20:04:01 μμ
Γειά σου Ηλία.
Καλώς ήρθες στή παρέα. :)
Μή δίνεις σημασία στό Σώτο, από τή χαρά του κόμπλαρε. ;D


Όλοι θά πεθάνουμε , λίγοι όμως θά ... ζήσουμε

ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΤΣΑΚΙΣΤΕΙΣ ΣΕ ΑΓΝΩΣΤΑ ΠΕΛΑΓΗ ΠΑΡΑ ΝΑ ΣΚΟΥΡΙΑΖΕΙΣ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ......

Κυνηγός ηλιοφάνειας.

Η καλύτερη δουλειά.
Ούτε όπλα χρειάζεσαι, ούτε άδειες και έχεις και το θήραμα χωρίς να το σκοτώσεις.


Offline Yianni

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7278
Reply #3 on: Σάββατο 24 Φεβρουάριος 2007, 20:27:39 μμ
Γειά σας και από εμένα.
Ειμαι ο Ηλίας Λουκάκος ετών 42 απο Βάρκιζα. Απο σήμερα θα σας διαβάζω και θα προσπαθήσω να συμμετάσχω στην παρέα σας 'όποτε αυτο ειναι εφικτό ,λόγω επαγγελματικών-οικογενειακών υποχρεώσεων .

Ηλίας

Ηλία καλωσόρισες στην παρέα μας. Αν μπορείς πέρνα και καμιά Τρίτη να τα πούμε και από κοντά.



Offline TASOS

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 5912
  • Aν θα μπορουσα τον κοσμο να αλλαζα.....
Reply #4 on: Σάββατο 24 Φεβρουάριος 2007, 21:48:34 μμ
Αντε σιγα-σιγα να μαζευομαστε και οσοι ειναι
πανω απο 40!
Ολο και πληθαινουμε.



Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11471
Reply #5 on: Κυριακή 25 Φεβρουάριος 2007, 00:54:55 πμ
Καλως ήρθες Ηλία! (και στα Ελληνικά!)


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


rastabill

  • Guest
Reply #6 on: Κυριακή 25 Φεβρουάριος 2007, 01:28:36 πμ
Αντε σιγα-σιγα να μαζευομαστε και οσοι ειναι
πανω απο 40!
Ολο και πληθαινουμε.
Για ψηφίστε για ψηφίστε στα γενικά θέματα : πόσο χρονών είμαστε;


21 έως 26     - 3 (9.7%)
27 έως 32    - 7 (22.6%)
33 έως 38    - 13 (41.9%)
39 έως 44    - 6 (19.4%)
45 έως 50    - 1 (3.2%)
50 και άνω    - 1 (3.2%)
   
Σύνολο ψηφοφόρων: 30
« Last Edit: Κυριακή 25 Φεβρουάριος 2007, 02:54:16 πμ by rastabill »



Offline Παύλος

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9976
Reply #7 on: Κυριακή 25 Φεβρουάριος 2007, 21:10:51 μμ
Καλώς μας ήρθες Ηλία και καλή αντάμωση ;)


Παύλος Καρούμπης


Offline gianngeor

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 927
  • Ανοίγει νέος κύκλος ... (?)
Reply #8 on: Δευτέρα 26 Φεβρουάριος 2007, 05:17:41 πμ
Καλώς μας βρήκες Ηλία και χαίρω πολύ με την ευκαιρία, μιας και συστήνεσαι κανονικά.


Γιώργος Γιαννόπουλος, ( ORIENT Status 21 ταχ...)