Πάντως το στρώσιμο δεν έχει να κάνει αποκλειστικά με τα χιλιόμετρα. Ειδάλλως, μόλις το παίρναμε θα πηγαίναμε εθνικη και σε λίγες ώρες θα ήταν στρωμένο.
Το καλό στο στρώσιμο είναι να αφουγκραστείς τον τρόπο που δουλεύει ο κινητήρας και τα λοιπά εξαρτήματα (μανέτες, συμπλέκτης, ανάρτηση κοκ).
Το στρώσιμο είναι το δέσιμο με το καινούργιο μηχανάκι, η γνωριμία μαζί του.
Αν το δεις έτσι, θα έρθει μόνο του και το άνοιγμα στο γκάζι. Άνοιγμα κλείσιμο δίχως άγχος και ζόρι, φρενάρισμα, στρίψιμο μπλα μπλα μπλα....
Η ωραιότερη στιγμή...όλες οι νέες γνωριμίες ξεκινάνε με ενθουσιασμό !