Hellas Transalp Forum

Στρώσιμο καινούριας μηχανής

nonos1503 · 30556

Offline Ζορπας

  • ΤΑ 700 Golden Edition, και ασε τους αλλους να ειναι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1443
  • Ο Κυπριος του forum
Reply #25 on: Δευτέρα 04 Φεβρουάριος 2008, 23:34:51 μμ
Επειδη γνωριζω οτι ειστε ολοι πεπεραμενοι μηχανοβιοι και τρανσαλπαδες, και επειδη εγω ειμαι κανουριος στην τρανσαλποπαρεα και κατηγορια θα ηθελα να υποβαλω την εξης χαζη ερωτηση και να ζητησω τη γνωμη σας, στα ποσα χιλιομετρα θεωρειτε οτι το στρωσιμο της καινουριας μηχανης εχει τελειωσει...

Ειμαι ηδη στα 1000 χιλιομετρα και παω για την πρωτη αλλαγη λαδιου..

Ευχαριστω εκ των προτερων !!


And so you touch this limit, something happens and you suddenly can go a little bit further. With your mind power, your determination, your instict, and the experience as well, you can fly very high.
Ayrton Senna


Offline petervic

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 635
Reply #26 on: Τρίτη 05 Φεβρουάριος 2008, 01:34:27 πμ
Άρχισε να το ανοίγεις λίγο περισσότερο τώρα και στα 1500 θα είσαι ΟΚ. Πιστεύω πως παραπάνω είναι περιττό.



Η ασημουλα μου, το 4ο παιδι μου...

Πέτρος
XL650V


tranten

  • Guest
Reply #27 on: Τρίτη 05 Φεβρουάριος 2008, 02:11:32 πμ
καλο θα ηταν για τα επομενα 1000 χιλ να ανεβαζεις σιγα σιγα στροφες κ να κανεις συχνες αλλαγες ταχυτητων κατα την πορεια.αν επιλεξεις να το ανοιξεις καντο απο την 4η κ μετα.



Offline Ζορπας

  • ΤΑ 700 Golden Edition, και ασε τους αλλους να ειναι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1443
  • Ο Κυπριος του forum
Reply #28 on: Τρίτη 05 Φεβρουάριος 2008, 02:13:08 πμ
Ελα Πετρο εννοεις οτι στα 1500 θα ειναι ηδη στρωμενο, ετσι ?

Και να μην το ανοιξω αποτομα, σιγα σιγα για ακομα καμια 500αρια ?


And so you touch this limit, something happens and you suddenly can go a little bit further. With your mind power, your determination, your instict, and the experience as well, you can fly very high.
Ayrton Senna


Offline Ζορπας

  • ΤΑ 700 Golden Edition, και ασε τους αλλους να ειναι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1443
  • Ο Κυπριος του forum
Reply #29 on: Τρίτη 05 Φεβρουάριος 2008, 02:14:22 πμ
καλο θα ηταν για τα επομενα 1000 χιλ να ανεβαζεις σιγα σιγα στροφες κ να κανεις συχνες αλλαγες ταχυτητων κατα την πορεια.αν επιλεξεις να το ανοιξεις καντο απο την 4η κ μετα.

Δηλαδη να το ανοιξω στις 4 χιλιαδες ?


And so you touch this limit, something happens and you suddenly can go a little bit further. With your mind power, your determination, your instict, and the experience as well, you can fly very high.
Ayrton Senna


Offline Ζορπας

  • ΤΑ 700 Golden Edition, και ασε τους αλλους να ειναι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1443
  • Ο Κυπριος του forum
Reply #30 on: Τρίτη 05 Φεβρουάριος 2008, 02:16:25 πμ
παντως η μαμα χοντα λεει μεχρι τα 500κμ, λιγα δεν ειναι ?


And so you touch this limit, something happens and you suddenly can go a little bit further. With your mind power, your determination, your instict, and the experience as well, you can fly very high.
Ayrton Senna


Offline TASOS

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 5912
  • Aν θα μπορουσα τον κοσμο να αλλαζα.....
Reply #31 on: Τρίτη 05 Φεβρουάριος 2008, 02:21:26 πμ

Γιωργο καλησπερα.

Εχει ξαναγινει συζητηση για το "στρωσιμο".

Για διαβασε γιατι σε βλεπω λιγο αγχωμενο. ;D

http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=466.0



tranten

  • Guest
Reply #32 on: Τρίτη 05 Φεβρουάριος 2008, 02:45:36 πμ
Δηλαδη να το ανοιξω στις 4 χιλιαδες ?

οχι,εννοω οταν το ανοιγεις να το κανεις με τις μεγαλες σχεσεις του κιβωτιου 4η,5η κτλ.καλο ειναι στην αρχη να μην σπαμε τις μικρες.



costas

  • Guest
Reply #33 on: Τρίτη 05 Φεβρουάριος 2008, 04:14:07 πμ
ΤΟ ΕΣΤΡΩΣΕΣ ΗΔΗ!!!!!!!!!!!!!
ΔΟΚΙΜΑΣΕ ΤΟ ΤΩΡΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!



Offline Ζορπας

  • ΤΑ 700 Golden Edition, και ασε τους αλλους να ειναι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1443
  • Ο Κυπριος του forum
Reply #34 on: Τρίτη 05 Φεβρουάριος 2008, 06:49:00 πμ
Παιδες σας ευχαριστω ολους παρα πολυ !! ;)


And so you touch this limit, something happens and you suddenly can go a little bit further. With your mind power, your determination, your instict, and the experience as well, you can fly very high.
Ayrton Senna


Offline nikos 238

  • If you doubt, loose it...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3198
Reply #35 on: Τρίτη 05 Φεβρουάριος 2008, 22:59:10 μμ
Πάντως το στρώσιμο δεν έχει να κάνει αποκλειστικά με τα χιλιόμετρα. Ειδάλλως, μόλις το παίρναμε θα πηγαίναμε εθνικη και σε λίγες ώρες θα ήταν στρωμένο.

Το καλό στο στρώσιμο είναι να αφουγκραστείς τον τρόπο που δουλεύει ο κινητήρας και τα λοιπά εξαρτήματα (μανέτες, συμπλέκτης, ανάρτηση κοκ).

Το στρώσιμο είναι το δέσιμο με το καινούργιο μηχανάκι, η γνωριμία μαζί του.

Αν το δεις έτσι, θα έρθει μόνο του και το άνοιγμα στο γκάζι. Άνοιγμα κλείσιμο δίχως άγχος και ζόρι, φρενάρισμα, στρίψιμο μπλα μπλα μπλα....

Η ωραιότερη στιγμή...όλες οι νέες γνωριμίες ξεκινάνε με ενθουσιασμό ! 
 


ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΙΤΙΑ (Αριστοτέλης ο Σταγειρίτης)



Offline Ζορπας

  • ΤΑ 700 Golden Edition, και ασε τους αλλους να ειναι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1443
  • Ο Κυπριος του forum
Reply #36 on: Τρίτη 05 Φεβρουάριος 2008, 23:17:00 μμ
Πάντως το στρώσιμο δεν έχει να κάνει αποκλειστικά με τα χιλιόμετρα. Ειδάλλως, μόλις το παίρναμε θα πηγαίναμε εθνικη και σε λίγες ώρες θα ήταν στρωμένο.

Το καλό στο στρώσιμο είναι να αφουγκραστείς τον τρόπο που δουλεύει ο κινητήρας και τα λοιπά εξαρτήματα (μανέτες, συμπλέκτης, ανάρτηση κοκ).

Το στρώσιμο είναι το δέσιμο με το καινούργιο μηχανάκι, η γνωριμία μαζί του.

Αν το δεις έτσι, θα έρθει μόνο του και το άνοιγμα στο γκάζι. Άνοιγμα κλείσιμο δίχως άγχος και ζόρι, φρενάρισμα, στρίψιμο μπλα μπλα μπλα....

Η ωραιότερη στιγμή...όλες οι νέες γνωριμίες ξεκινάνε με ενθουσιασμό ! 
 

Ευχαριστω Νικο !

πολυ χρησιμες πληροφοριες οπως και οι υπολοιπες στο αλλο ποστ..
Πιστευω ακολουθησα σε ικανοποιητικο βαθμο τις  γενικες γραμμες στρωσιματος στο τρανσαλπ

ευχαριστω ολους για τις συμβουλες !!


And so you touch this limit, something happens and you suddenly can go a little bit further. With your mind power, your determination, your instict, and the experience as well, you can fly very high.
Ayrton Senna


Offline louros

  • Μονάχος μονάχος
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7326
  • Kαι αδιάβροχος.....!
Reply #37 on: Τρίτη 05 Φεβρουάριος 2008, 23:33:54 μμ
Mη ξεχνάς να της δίνεις και κανα φιλάκι που και που ,μετά το μπαλαμούτιασμα... :glasses9:


ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?


Offline Παύλος

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9976
Reply #38 on: Τρίτη 05 Φεβρουάριος 2008, 23:42:29 μμ
Mη ξεχνάς να της δίνεις και κανα φιλάκι που και που ,μετά το μπαλαμούτιασμα... :glasses9:

Σιγά μη δεν την πέταγες εσύ... :clubbed: :haha:


Παύλος Καρούμπης


Offline nikos 238

  • If you doubt, loose it...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3198
Reply #39 on: Τετάρτη 06 Φεβρουάριος 2008, 00:17:20 πμ
Mη ξεχνάς να της δίνεις και κανα φιλάκι που και που ,μετά το μπαλαμούτιασμα... :glasses9:

Αρκεί να μη σε βλέπει κανένας...


ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΙΤΙΑ (Αριστοτέλης ο Σταγειρίτης)



Offline Παύλος Α

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 905
Reply #40 on: Τετάρτη 06 Φεβρουάριος 2008, 00:19:33 πμ
Δεν σου είπε κανείς οτι και το πλυσημο κάνει καλό στο στρώσιμο,
με τα χέρια σου ομως, έτσι σαν να την χαιδεύεις.... :D :D


Παύλος Αγγελίδης


Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11471
Reply #41 on: Τετάρτη 06 Φεβρουάριος 2008, 01:03:25 πμ
Αρκεί να μη σε βλέπει κανένας...


Αμα γουσταρεις να σε βλεπουν και αλλοι βεβαια.. κανενα προβλημα...
Δες το αβαταρ μου...


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline Ζορπας

  • ΤΑ 700 Golden Edition, και ασε τους αλλους να ειναι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1443
  • Ο Κυπριος του forum
Reply #42 on: Τετάρτη 06 Φεβρουάριος 2008, 02:07:08 πμ
 :lol:


Μωρε και φιλακια της ριχνω, και χαιδακια της δινω,και γλυκολογα της λεω τρυφερα, και οποιος θελει ας με βλεπει...αμα εισαι ερωτευμενος δεν σε νοιαζει τιποτα !!  :love4:


And so you touch this limit, something happens and you suddenly can go a little bit further. With your mind power, your determination, your instict, and the experience as well, you can fly very high.
Ayrton Senna


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #43 on: Τετάρτη 06 Φεβρουάριος 2008, 02:24:02 πμ
Αυτή η "φιλικότητα" του ΤΑ συνεχίζεται και με το νέο μοντέλο! Δεν χάθηκε.
Αυτό ακριβώς εξαίρει και το άρθρο στο τελευταίο τεύχος του ΜΟΤΟ (που δημοσιεύει ένα τεστ για το 700). Γενικά λέει πολύ καλά λόγια!
Κάνει επίσης και μια σύγκριση του 700 με το v-strom. Επίσης, του ΤΑ700 με το ΤΑ650.
« Last Edit: Τετάρτη 06 Φεβρουάριος 2008, 02:27:38 πμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline olmega

  • νομίζει ότι είναι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2559
Reply #44 on: Παρασκευή 11 Ιούλιος 2008, 17:28:32 μμ
Μάλλον λίγο αργά βρήκα αυτό το θέμα και τα έκανα όλα ανάποδα στο στρώσιμο :(. Ξεκίνησα και οδηγούσα το μηχανάκι μέχρι τις 5000 στροφές για τα πρώτα 100 χιλιόμετρα (αυτό μου είχε πει ο μηχανικός) στη συνέχεια το λυπήθηκα δεν πήγαινε η καρδιά μου να το ανοίγω και τα υπόλοιπα 220 τα έχω κάνει μέχρι τις 3000 στροφές χωρίς ανοίγματα μόνο σε ελάχιστες στιγμές το άνοιξα 4000 με 4500 στροφές. Ο μηχανικός μου είπε στα 1000χλμ. να πάω να αλλάξω λάδια.


Η ημιμάθεια είναι χειρότερη της αμάθειας \"...Είμαστε πίθηκοι με λεφτά και όπλα\" Tom Waits



Offline panisk

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3729
Reply #45 on: Παρασκευή 13 Φεβρουάριος 2009, 16:36:37 μμ
Επιτέλους Τρίτη - Τετάρτη παραλαμβάνω το νέο μου ΤΑ XLV700. Τι γίνεται με το στρώσιμο? Τι πρέπει να προσέξω στις πρώτες βόλτες? Να φύγω για εθνική, για βουνό ή και γύρω από την πόλη είναι καλά? Η εμπειρία των παλιότερων τι με συμβουλεύει? Όσοι το αγόρασαν πριν από εμένα τι πρόσεξαν? Κάθε συμβουλή εκτιμητέα γιατί θα είναι το πρώτο μου μηχανάκι καινούργιο.


Αφού το φως ταξιδεύει γρηγορότερα απο τον ήχο, εγώ γιατί πρώτα ακούω τις μ@λ@κίες και μετά μου ανάβουν τα λαμπάκια;

Live to Drive - Drive to Live


DRAKE RAMORE

  • Guest
Reply #46 on: Παρασκευή 13 Φεβρουάριος 2009, 16:47:03 μμ
Οι νέοι κινητήρες είθισται να είναι στρωμένοι απο το εργοστάσιο πλέον οπότε δεν χρειάζεται να κάνεις κάτι δραματικό.
Δύο τρία πράγματα πρέπει να προσέξεις.
Πρώτον για τα πρώτα χιλιόμετρο μην μπαίνεις στα κόκκινα.Δώσε ευκαιρία στα μέταλλα να αρχίσουν να συνεργάζονται μεταξύ τους σε φυσιολογικές , και όχι ακραίες συνθήκες.
Απέφυγε το βουνό για αρχή.Οι αντιπροσωπείες δίνουν οδηγίες για το στρώσιμο ώστε στα πρώτα 2-3 χιλ.χλμ να μπορέσεις μέσα απο ήπια χρήση πρώτον να γνωρίσεις την μηχανή σου και τα χούγια της, και δευτερον να κινείσαι σε νορμάλ ρυθμούς σε περίπτωση που κάποιο υλικό έχει κάποια αστοχία , για να την διορθώσεις χωρίς να κινδυνεύσεις.

Κατα τα άλλα οδήγησε φυσιολογικά με αλλάγές ταχυτήτων μέχρι την περιοχή της μέγιστης ροπής, και συνάμα φρόντιζε να δοκιμάσεις όσο μπορείς περισσότερο φρένα, και αναρτήσεις.

Τα παραπάνω ισχύουν σε όλες τις μηχανές...όχι μονο στο 700αρι.

Μεγειά και καλές βόλτες.



Offline Fratello Giovanni

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2647
  • μμμμεεεε..μμμεεεε....
Reply #47 on: Παρασκευή 13 Φεβρουάριος 2009, 16:54:56 μμ
μέχρι να αλλάξεις τα πρώτα λάδια χαλαρά τις στροφές του κινητήρα. Μετά πιες του το αίμα, αφού το ζεσταίνεις καλά (καθ'οδόν όχι στο ρελαντί).


καλύτερα μια ώρα ελεύθερη βοσκή, παρά σαράντα χρόνια τριφύλλι στο μαντρί



Της καταστροφής οιωνός η περηφάνεια,και της πτώσης,η υπεροψία.


Offline Thanosf

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1781
  • Όποιος φοβάται, πέφτει και κοιμάται ...
    • www.zesta.gr
Reply #48 on: Παρασκευή 13 Φεβρουάριος 2009, 17:02:03 μμ
Συμφωνώ με τον Δράκουλο.... Όχι υπερβολές!

Ωραία διαδικασία το στρώσιμο σε μηχανή αλλά και αυτοκίνητο!!!

Με γειά... Να το χαρείς!


. . .


Offline Hypersonic

  • Γιώργος... Mr. Anderson
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5166
  • Μπαμπάς * 2
Reply #49 on: Παρασκευή 13 Φεβρουάριος 2009, 17:23:15 μμ
Επισης, χαλαρα στην αρχη με τα φρενα γιατι (αν κρινω απο το 650) εχει "δυνατο" μπροστινο...
Και στην αρχη οχι δικαβαλο (επειδη ολοι θα θελουν να τους πας βολτα), οχι για θεμα στρωσιματος, αλλα για να μαθεις τη μηχανη...

Κατα τα αλλα ΤΑ ειναι  :eusa_clap:

Καλοριζικο και καλα ορθια χιλιομετρα...