Hellas Transalp Forum

Στρώσιμο καινούριας μηχανής

nonos1503 · 30545

Offline nonos1503

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 68
on: Πέμπτη 22 Φεβρουάριος 2007, 18:55:07 μμ
Λογω του οτι πρωτη φορα περνω καινουρια μηχανη, θα ηθελα μια βοηθεια απο τη εμπειρια σας για το τι θα πρεπει να προσεξω ωστε να στρωσει σωστα ο κινητηρας... Το μονο που μου ειπαν ειναι να μην σπαω τις ταχυτητες κ να τις φτανω μεχρι 3000στρ για τα πρωτα 1000χλμ.
Ισχυει αυτο???
Υπαρχει και κατι αλλο που θα πρεπει να προσεξω??? ???
« Last Edit: Σάββατο 14 Φεβρουάριος 2009, 07:23:17 πμ by Chris_de_Ze »



Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #1 on: Πέμπτη 22 Φεβρουάριος 2007, 19:14:24 μμ
Στο στρώσιμο (engine break in) υπάρχουν αρκετές θεωρίες που κυκλοφορούν για τα πρώτα χιλιόμετρα. Και όλες είναι σεβαστές.
Εγώ προσωπικά ασπάζομαι (και αυτό έχω εφαρμόσει μέχρι τώρα) την άποψη ενός αρχιμηχανικού της General Dynamics, κατά την οποία με το που θα πάρεις ένα καινούριο κινητήρα τον οδηγείς μαλακά στα πρώτα 50-80 χλμ (για να δείς πώς "δένουν" μεταξύ τους όλα τα μέρη του) και μετά στα επόμενα 1000 χλμ με ζόρισμα στα ψηλά (όχι όμως παρατεταμένα) δηλ. "στο όριο" (τέρμα γκάζια όπου μπορείς!). Βέβαια αυτό αφού πρώτα ζεσταθεί ο κινητήρας. Με τον τρόπο αυτό (όπως εξηγεί) "κάθονται" και εφαρμόζουν άψογα τα ελατήρια (δαχτυλίδια) στους κυλίνδρους και ανοίγει ο κινητήρας.

Ούτως ή άλλως οι σημερινοί κινητήρες δεν έχουν γενικά πρόβλημα break-in.
« Last Edit: Σάββατο 14 Φεβρουάριος 2009, 07:25:06 πμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #2 on: Πέμπτη 22 Φεβρουάριος 2007, 19:17:44 μμ
Γεια σου Κυριακο.
Καλοτάξιδη η μηχανη και πάντα όρθιος !!!

Θα σου πρότεινα τα εξης : (προσωπική αποψη )
μεχρι τα 1000 πάς χαλαρά , με ενα άτομο καλύτερα ,μεχρι τις 4000rpm και με αρκετές
εναλλαγές ταχύτητας (απο 60-90-60-80-50 κοκ, δηλαδή  οχι σταθερά το γκάζι).
απο τα 1000 μεχρι 3000-4000χλμ ανεβάζεις μέχρι 6000rpm με ενα ή δυο άτομα
παλι με εναλλαγές ταχύτητας (οπως παραπάνω , αναλογα)
Οταν ξεπεράσεις τα 3000 κάνεις σε κάθε βόλτα κανα δυο ανοιγματα μέχρι 7000rpm ανοιγμα-κλεισιμο

Σε καθε ξεκίνημα αφήνεις να ζεσταθεί αρκετά ο κινητήρας έχοντας τις στροφές
πανω απο 1500 και κάτω απο 2500 χωρίς το chocke ανοιχτο !! (μη βαλεις ποτε chocke)
μονο με το γκάζι να κρατάς τις στροφές οταν ειναι κρύο .

επισης...
μη παρκάρεις πουθενα αν δε βλέπεις τη μηχανη ! καλυτερα παρε μετρο για να πας σινεμά , παρά να
έχεις το αγχος.


Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11471
Reply #3 on: Πέμπτη 22 Φεβρουάριος 2007, 19:34:00 μμ
Και εγω θα συμφωνησω με τον Χρηστο εν μερη.

Τα κραματα που χρησιμοποιούνται τωρα στους κινητηρες, δεν εχουν αναγκη απο ιδιαίτερη προσοχή απο τον χρηστη.
Δηλαδη αν εχεις τον νου σου, να μην ζητας φορτία απο τον κινητηρα οταν ειναι κρυος, να μην εχεις συνεχως σταθερες στροφες γι απολυ ωρα, να μην τον αφηνεις να σκορτσαρει (με λαθος σχεση στο κιβωτιο), τότε όλα θα πανε καλα και χωρις προβλημα, και θα τον χαρεις πολλα πολλα απροβληματιστα χρονια. Εξαλου ειναι σχεδιασμένος στην βαση του "δε σπαω δε χαλαω" .
 


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline Παύλος

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9976
Reply #4 on: Πέμπτη 22 Φεβρουάριος 2007, 20:06:51 μμ
Στο στρώσιμο (engine break in) υπάρχουν αρκετές θεωρίες που κυκλοφορούν για τα πρώτα χιλιόμετρα. Και όλες είναι σεβαστές.
Εγώ προσωπικά ασπάζομαι (και αυτό έχω εφαρμόσει αλάνθαστα μέχρι τώρα) την άποψη ενός αρχιμηχανικού της General Dynamics, κατά την οποία με το που θα πάρεις ένα καινούριο κινητήρα τον οδηγείς μαλακά στα πρώτα 50-80 χλμ (για να δείς πώς "δένουν" μεταξύ τους όλα τα μέρη του) και μετά στα επόμενα 1000 χλμ τον οδηγείς "στο όριο" (δηλ. τέρμα γκάζια όπου μπορείς!).

Πως άντεχε η καρδιά σου ρε Χρηστάκο να την οδηγείς στα όρια καινούργια μηχανή  :moped:; Πω πω δε θα το μπορουσα με τίποτα  :eusa_naughty:


Παύλος Καρούμπης


Offline Ταξιδευτής

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2067
  • Κυνηγός ηλιοφάνειας.
Reply #5 on: Πέμπτη 22 Φεβρουάριος 2007, 20:11:29 μμ
Και εγω θα συμφωνησω με τον Χρηστο εν μερη.

Τα κραματα που χρησιμοποιούνται τωρα στους κινητηρες, δεν εχουν αναγκη απο ιδιαίτερη προσοχή απο τον χρηστη.
Δηλαδη αν εχεις τον νου σου, να μην ζητας φορτία απο τον κινητηρα οταν ειναι κρυος, να μην εχεις συνεχως σταθερες στροφες γι απολυ ωρα, να μην τον αφηνεις να σκορτσαρει (με λαθος σχεση στο κιβωτιο), τότε όλα θα πανε καλα και χωρις προβλημα, και θα τον χαρεις πολλα πολλα απροβληματιστα χρονια. Εξαλου ειναι σχεδιασμένος στην βαση του "δε σπαω δε χαλαω" .
 

Έτσι μπράβο.
Σωστά.
Μονοκάβαλος στή πρώτη βόλτα, σέ επαρχιακό δρόμο, χαλαρά, μέ συνεχή ανεβοκατεβάσματα ταχυτήτων καναδυό ωρίτσες καί μετά δώστα όλα.
Όχι εθνική & όχι σταθερή ταχύτητα γιά τά πρώτα 100 - 150 χιλιόμετρα.
Καλές καβάλες καί αγρατζούνιστη.
Μεγειά σου.


Όλοι θά πεθάνουμε , λίγοι όμως θά ... ζήσουμε

ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΤΣΑΚΙΣΤΕΙΣ ΣΕ ΑΓΝΩΣΤΑ ΠΕΛΑΓΗ ΠΑΡΑ ΝΑ ΣΚΟΥΡΙΑΖΕΙΣ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ......

Κυνηγός ηλιοφάνειας.

Η καλύτερη δουλειά.
Ούτε όπλα χρειάζεσαι, ούτε άδειες και έχεις και το θήραμα χωρίς να το σκοτώσεις.


Offline Yianni

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7278
Reply #6 on: Πέμπτη 22 Φεβρουάριος 2007, 20:23:35 μμ
Και εγω θα συμφωνησω με τον Χρηστο εν μερη.

Τα κραματα που χρησιμοποιούνται τωρα στους κινητηρες, δεν εχουν αναγκη απο ιδιαίτερη προσοχή απο τον χρηστη.
Δηλαδη αν εχεις τον νου σου, να μην ζητας φορτία απο τον κινητηρα οταν ειναι κρυος, να μην εχεις συνεχως σταθερες στροφες γι απολυ ωρα, να μην τον αφηνεις να σκορτσαρει (με λαθος σχεση στο κιβωτιο), τότε όλα θα πανε καλα και χωρις προβλημα, και θα τον χαρεις πολλα πολλα απροβληματιστα χρονια. Εξαλου ειναι σχεδιασμένος στην βαση του "δε σπαω δε χαλαω" .
 

Εγώ θα συμφωνήσω με τον Κώστα. Χεχε! 2-2 το σκόρ!

Από την εμπειρία μου, ήρεμη οδήγηση γιά τα πρώτα 1000χλμ μεχρι τις 4000 στροφές, μετακινήσεις χωρίς δεύτερο άτομο και πολλές εναλλαγές στις ταχύτητες. Μετά τα πρώτα 1000χλμ αύξηση των στροφών έως τις 6000 σταδιακά.

Οποια μέθοδο πάντος και να ακολουθήσεις ο κινητήρας είναι δοκιμασμένος, δεν παθαίνει τίποτα.

Και Κυριάκο... πέρνα την τρίτη από ΣΥΜΟΦΕ αν μπορείς. Αυτή η μυρωδιά του καινούριου είναι καταπληκτική.



Offline nonos1503

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 68
Reply #7 on: Πέμπτη 22 Φεβρουάριος 2007, 20:31:24 μμ
Και Κυριάκο... πέρνα την τρίτη από ΣΥΜΟΦΕ αν μπορείς. Αυτή η μυρωδιά του καινούριου είναι καταπληκτική.


Χεχεχε...!!!Τι ωρες ειστε στο ΣΥΜΟΦΕ...???



Offline Παύλος

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9976
Reply #8 on: Πέμπτη 22 Φεβρουάριος 2007, 20:42:14 μμ

Χεχεχε...!!!Τι ωρες ειστε στο ΣΥΜΟΦΕ...???

Κάθε Τρίτη μετά της 9 Κυριάκο. Θα χαρούμε πολύ να σε δούμε


Παύλος Καρούμπης


Offline Yianni

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7278
Reply #9 on: Πέμπτη 22 Φεβρουάριος 2007, 20:43:16 μμ

Χεχεχε...!!!Τι ωρες ειστε στο ΣΥΜΟΦΕ...???

Ειδικά αυτή την Τρίτη 27 του μήνα, θα δεις και μέλη που έρχονται κάθε δύο χρόνια ( ;D ;D ;D) ..... Είναι ημέρα εκλογών στο σύλλογο.



Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #10 on: Πέμπτη 22 Φεβρουάριος 2007, 20:59:49 μμ
Ειδικά αυτή την Τρίτη 27 του μήνα, θα δεις και μέλη που έρχονται κάθε δύο χρόνια ( ;D ;D ;D) ..... Είναι ημέρα εκλογών στο σύλλογο.

Αν δεν εισαι μελος...ευκαιρία να γραφτείς πριν τις εκλογές για να μπορέσεις να ψηφίσεις.



Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11471
Reply #11 on: Πέμπτη 22 Φεβρουάριος 2007, 21:08:25 μμ
Αν δεν εισαι μελος...ευκαιρία να γραφτείς πριν τις εκλογές για να μπορέσεις να ψηφίσεις.



Και να μην σκεφτεσαι να γραφτεις η να ψηφισεις, έλα απλά για να γνωριστουμε και να την συστησουμε στις φίλες της (ΟΚ και να την μυρισουμε τωρα που ειναι καινουρια)!


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline nonos1503

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 68
Reply #12 on: Πέμπτη 22 Φεβρουάριος 2007, 21:28:43 μμ
9 ειναι καλη ωρα και πιστευω εκτος απροοπτου να ερθω... Πριν απο αυτο ομως λεω να την εγκαινιασω την κυριακη με μια βολτα μεχρι τη Λαμια...Εκ Θεου θελοντος κ καιρου επιτρεποντως...Οποιος-οι δεν εχει-ουν κατι καλυτερο, παμε παρεα Εκτος αν τελικα γινει η κοπη της πιτας στη δουλειας μου γιατι παιζει και αυτο...Θα ξερω το σαββατο για σιγουρα...



Offline gianngeor

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 927
  • Ανοίγει νέος κύκλος ... (?)
Reply #13 on: Πέμπτη 22 Φεβρουάριος 2007, 22:51:31 μμ
Άμα θέλεις έρχεσαι και νωρίτερα.  :clock:
Εκτός από το να την μυρίσουμε, θα σε βοηθήσουμε  και στο "στρώσιμο"...  :moped:  ;D ;D ;D


Γιώργος Γιαννόπουλος, ( ORIENT Status 21 ταχ...)


Offline M. I. Pagalos

  • ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8637
  • Όλα είναι δρόμος...Keep going!
Reply #14 on: Παρασκευή 23 Φεβρουάριος 2007, 00:50:20 πμ
   Όλοι ξεκίνησαν γράφοντας "εγώ θα συμφωνήσω με τον...." παραπέμποντας σε κάποιο άλλο ποστ. Εγώ θα συμφωνήσω με τον κατασκευαστή!  ;D  ;D  ;D
   Είναι αυτός που ξέρει καλύτερα απ' όλους μας. Παραθέτω λοιπόν τι συνιστούσε η aprilia στην προηγούμενη μοτό μου (στροφόμετρο με κόκκινο σις 7500 σαλ): μέχρι τα 500  χλμ, μην υπερβείτε τις 4000 σαλ
                                                                    μέχρι τα 1000 χλμ, μην υπερβείτε τις 4500 σαλ
                                                                    μέχρι τα 1500 χλμ, μην υπερβείτε τις 5500 σαλ

   Αντίστοιχες οδηγίες δίνουν όλοι οι κατασκευαστές, που καλό είναι να ακολουθούμε. Γενικά, όμως η σημερινή τεχνολογία φτιάχνει μέταλλα και κινητήρες χωρίς ιδιαίτερο πρόβλημα, αρκεί να μην κάνουμε "ταρζανιές"!
   Όλοι οι προλαλήσαντες, πάντως, είπαν και από κάτι σωστό, πράγματα που λίγο πολύ τα ξέρουμε όλοι μας και γι' αυτό θα συμπληρώσω κι εγώ τα εξής: μεγάλη προσοχή στην υπερθέρμανση, προσοχή στην ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΑΤΗ πρώτη αλλαγή λαδιού, όχι παρατεταμένη λειτουργία στο ρελαντί.

   Καλές και ασφαλείς βόλτες.




ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!


Offline nonos1503

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 68
Reply #15 on: Παρασκευή 23 Φεβρουάριος 2007, 04:30:05 πμ
Ευχαριστω ολους για τις συμβουλες κ σιγουρα θα μου φανουν πολυ χρησιμες..Η αληθεια ειναι πως για το θεμα ''στρωσιμο'' ενα σχετικο αγχος το εχω...Που θα παει θα περασει. Αλλωστε αν δεν στρωσεις κινητηρα, δεν καταλαβαινεις το καινουριο... ;)



Offline jon t

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 546
Reply #16 on: Παρασκευή 23 Φεβρουάριος 2007, 18:21:35 μμ
Κατά κάποιον τρόπο "στρώσιμο" υπάρχει και για άλλα μέρη της μοτο εκτός του κινητήρα.
- Φρένα: για περίπου 300χλμ όσο το δυνατόν πιο ομαλό φρένο, χωρίς απότομα δαγκώματα και παρατεταμένα φρεναρίσματα (προσοχή σε περίπτωση απρόοπτου δεν σκεπτόμαστε το στρώσιμο). Αποτέλεσμα καλύτερο πάτημα στα τακάκια και τους δίσκους χωρίς την δημιουργία γραμμών.
- Αναρτήσεις: Πάλι όχι απότομα κοπανήματα (π.χ. ψηλα πεζοδρόμια) για τα πρώτα χλμ.
- Ελαστικά: Σε κάθε αλλαγή ελαστικών, θέλουν προσοχή τα πρώτα 100-300χλμ προκειμένου να "πατήσουν" και να έχουν την μέγιστη απόδοση (όχι σπουδαία πράγματα, απλώς αποφεύγουμε τις ταρζανιές).

Μιά καλή μέθοδος στρωσίματος - ανοίγματος του μοτέρ είναι:
-Βάζουμε ένα αρχικό όριο στροφών (στο ΤΑ π.χ. 4000 στροφές). Οδηγούμε μέχρι αυτό το όριο για 300 περίπου χλμ.
-Στην συνέχεια με 4η ανεβάζουμε το όριο μερικές στροφές π.χ. 4.500 και οδηγούμε σε αυτό για 1 - 2 λεπτά και στην συνέχεια βάζουμε 5η ώστε οι στροφές να πέσουν στο αρχικό όριο.
- Επαναλαμβάνουμε συχνα την διαδικασία και μετά από 100 - 200χλμ μπορούμε να δουλεύουμε πλέον συνέχεια το μοτέρ στις 4.500 και συνεχίζουμε το προηγούμενο βήμα ανεβάζοντας ακόμα μερικές στροφές με 4η και ούτο καθεξης.
-Κάποια στιγμή πριν τα 1000χλμ ανοίγουμε το μοτέρ μέχρι πριν το κόκκινο πάλι με τετάρτη για 1-2 λεπτά και αλλάζουμε σε 5η.
- Τέλος οδηγούμε με σχετικά χαμηλότερες στροφές για άλλα 300 - 500 χλμ και είμαστε έτοιμοι. Καλό είναι στην συνέχεια να κάνουμε ένα καλό "άνοιγμα" στην μηχανή.

Σχετικά με τα λάδια τώρα.
Δεν ξέρω αν τα πρώτα (από το εργοστάσιο) λάδια στα καινούργια αλλάζονται τώρα στα 1000χλμ ή αργότερα βάση της εγγύησης. Σε κάθε περίπτωση είναι λάδια κατάλληλα για το στρώσιμο και καλό είναι να μην γίνονται υπερβολές και αλλάζονται νωρίτερα από το προβλεπόμενο.
Επίσης είχα διαβάσει σε συνέντευξη τεχνικού της Castrol ότι τα συνθετικά λάδια δεν επιτρέπουν στα μηχανικά μέρη του κινητήρα να στρώσουν εξαιτίας των υπερπροστατευτικών συστατικών που περιέχουν για να αντεχουν τις καταπονήσεις σε κινητήρες υψηλών αποδόσεων και σε συνθήκες υψηλών φορτίων. Συνεπώς καλό είναι να προτιμούνται απλά λάδια ή ημισυνθετικά (τέτοια βάζω) για τις πρώτες αλλαγές λαδιών - ειδικά για μοτοσυκλέτες όπως τα ΤΑ,  Varadero κλπ νομίζω δεν υπάρχει γενικά λόγος να μπουν ποτέ συνθετικά.
Σε περίπτωση χρήσης συνθετικών λαδιών από την αρχή της ζωής ενός κινητήρα, αυτός δεν θα στρώσει και δεν θα αποκτήσει την μέγιστη δυνατή απόδοσή του ποτέ- παρά μόνο όταν τελικά χρησιμοποιηθούν απλά λιπαντικά.

Τεάζης Γιάννης



Offline nonos1503

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 68
Reply #17 on: Σάββατο 24 Φεβρουάριος 2007, 02:54:46 πμ
Καλησπερα...

2 ερωτησεις ακομα.

1) απο που να σβηνω τον κινητηρα? απο διακοπτη ή απο κλειδι?

2) οταν την πηρα τη γεμισα βεντζινη και ενω εχω κανει 100 και κατι χλμ ακομα μου δειχνει ο δεικτης οτι ειναι γεματο το ρεζερβουαρ...

Τι να κανω ρε παιδια?



rastabill

  • Guest
Reply #18 on: Σάββατο 24 Φεβρουάριος 2007, 03:13:13 πμ
Καλησπερα...

2 ερωτησεις ακομα.

1) απο που να σβηνω τον κινητηρα? απο διακοπτη ή απο κλειδι?

2) οταν την πηρα τη γεμισα βεντζινη και ενω εχω κανει 100 και κατι χλμ ακομα μου δειχνει ο δεικτης οτι ειναι γεματο το ρεζερβουαρ...

Τι να κανω ρε παιδια?
Εγώ την δικιά μου δεν την έχω σβήσει ποτέ από το κλειδί.Με τέτοια χαλαρή οδήγηση που κάνεις όταν στρώνεις την μηχανή έχεις πολύ μικρή  κατανάλωση,αν και ο δείκτης βενζίνης στο Transalp δεν είναι και πολύ αξιόπιστος μέχρι την μέση αργεί να κατέβει και από εκεί και μετά δεν τον προλαβαίνεις.



Offline Yianni

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7278
Reply #19 on: Σάββατο 24 Φεβρουάριος 2007, 03:23:32 πμ
Εγώ την δικιά μου δεν την έχω σβήσει ποτέ από το κλειδί.Με τέτοια χαλαρή οδήγηση που κάνεις όταν στρώνεις την μηχανή έχεις πολύ μικρή  κατανάλωση,αν και ο δείκτης βενζίνης στο Transalp δεν είναι και πολύ αξιόπιστος μέχρι την μέση αργεί να κατέβει και από εκεί και μετά δεν τον προλαβαίνεις.

Εγώ πάλι δεν την σβήνω ποτέ ούτε με το κλειδί ούτε με τον διακόπτη. Εχοντας ταχύτητα, κατεβάζω το σταντ.

Οσο γιά τον δείκτη συμφωνώ με τον Βασίλη.



Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11471
Reply #20 on: Σάββατο 24 Φεβρουάριος 2007, 03:30:55 πμ
Εγω παντα απο το kill switch, για κανεναν λόγο.
Μαλλον μονο λόγω συνηθειας.

Παιζει ρόλο ?


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline nonos1503

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 68
Reply #21 on: Σάββατο 24 Φεβρουάριος 2007, 03:47:39 πμ
Ευχαριστω πολυ παιδες.... ;)



Offline M. I. Pagalos

  • ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8637
  • Όλα είναι δρόμος...Keep going!
Reply #22 on: Σάββατο 24 Φεβρουάριος 2007, 07:34:33 πμ
   Κι εγώ, 8 στις 10 φορές για να μην πω 9 στις 10 τη σβήνω με το σταντ. Και ο δείχτης μέχρι τη μέση αργεί να κατέβει.




ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!


Offline nonos1503

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 68
Reply #23 on: Σάββατο 24 Φεβρουάριος 2007, 21:25:45 μμ
Με γεματο ρεζερβουαρ, περιπου ποσα χλμ βγαζει σε κινηση? 120χλμ σημερα και μονο αμα ειναι στο σταντ που γερνει η μηχανη δειχνει ποιο κατω ο δεικτης, διαφορετικα σε ευθεια δειχνει οτι ειναι φουλ...Απλα φοβαμαι μη με αφησει απο βεντζινη... το KLE που ειχα δεν ειχε δεικτη και τις πρωτες μερες που το πηρα με αφησε στη μεσαια λωριδα της παραλιακης (αφου δεν περασανε απο πανω μου παλι καλα) και απο τοτε εχω χ@στει πανω μου...



Offline M. I. Pagalos

  • ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8637
  • Όλα είναι δρόμος...Keep going!
Reply #24 on: Σάββατο 24 Φεβρουάριος 2007, 21:41:16 μμ
  Εγώ έχω μετρήσει 267 χλμ και φιλοδοξώ να το ανεβάσω κι άλλο (με κατάλληλες ρυθμίσεις κλπ). Στα 120 χλμ είναι φυσιολογικό να είναι ο δείχτης στο φουλ. Σε λίγο θ αρχίσει να κατεβαίνει, σχετικά αργά μέχρι τη μέση και μετά πιο γρήγορα.




ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!