Hellas Transalp Forum

Στρώσιμο καινούριας μηχανής

nonos1503 · 30549

Offline panbou

  • Homo-Provatus
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1120
  • Carpe Diem
    • Μένουμε Σούνιο
Reply #50 on: Παρασκευή 13 Φεβρουάριος 2009, 17:24:32 μμ
Καλοτάξιδο Φιλαράκο, πάντα όρθιος.

Αν ακολουθήσεις τα πιο πάνω είσαι στο σωστό δρόμο. Απέφυγε κάθε απότομη μεταβολή στους χειρισμούς γενικά και ιδιαίτερα γκάζι (άνοιγμα κλείσιμο) φρένα.

Καλωσήρθες :)


Παναγιώτης Μπουρλέσης
www.sounion.gr


Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11471
Reply #51 on: Σάββατο 14 Φεβρουάριος 2009, 04:24:30 πμ
Με το καλο!
Καλοταξιδο.

Μην το ζορισεις οταν δεν ειναι σε νορμαλ θερμοκρασια λειτουργιας.

Κατα τα αλλα μην φοβασαι τιποτε.
Οι νεοι κινητηρες ειναι ετοιμοι απο την μαμα.


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7629
    • eGeorgalas
Reply #52 on: Σάββατο 14 Φεβρουάριος 2009, 05:16:08 πμ
Απλά σου εύχομαι καλοτάξιδο, και να το χαρείς

τα υπόλοιπα στα είπαν και τα παιδιά παραπάνω....

Καλές και όμορφες βόλτες...


"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"


Offline panisk

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3729
Reply #53 on: Σάββατο 14 Φεβρουάριος 2009, 15:09:34 μμ
...Δεν βλέπω την ώρα !!! Σας ευχαριστώ όλους αλλά και τον mod που μετακόμισε το νήμα στη σωστή θέση.
Ελπίζω την άλλη Τρίτη να τα πούμε από κοντά.


Αφού το φως ταξιδεύει γρηγορότερα απο τον ήχο, εγώ γιατί πρώτα ακούω τις μ@λ@κίες και μετά μου ανάβουν τα λαμπάκια;

Live to Drive - Drive to Live


Offline jon t

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 546
Reply #54 on: Πέμπτη 14 Απρίλιος 2016, 19:22:34 μμ
http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm

Τυχαία έπεσα σε πάνω σε αυτό.

Υποστηρίζει ότι τα σύγχρονα μοτέρ πρέπει οπωσδήποτε να οδηγηθούν στην μέγιστη απόδοσή τους στα πρώτα είκοσι  ??? μίλια της λειτουργίας τους ώστε να αποκτήσουν τα βέλτιστα χαρακτηριστικά απόδοσης οικονομίας και αξιοπιστίας ! ! !

Αναλύει αρκετά την θεωρία του στο παραπάνω link (δυστυχώς στα Αγγλικά).