Λίγο "τζόγο" πρέπει και είναι φυσιλογικό να έχει (ο κατασκευαστής αναφέρει πόσο ακριβώς), αλλά παραπάνω απ' το αποδεκτό όριο δείχνει ότι κάτι δεν πάει καλά με την απλούστερη περίπτωση να θέλει απλώς ρύθμιση το συρματόσχοινο και την χειρότερη να είναι κάτι πιο βαθύ.
Στην περίπτωση που είναι απλώς θέμα συρματόσχοινου το ρυθμίζεις και καθάρισες. Αυτό το κάνεις εύκολα χωρλις καν εργαλεία. Σηκώνεις το ελαστικό κάλυμμα που καλύπτει την άκρη της ντίζας και της μανέτας και βλέπεις την κόντρα ροδέλλα, την οποία και ξεβιδώνεις. Ρυθμίζεις τη ντίζα βιδώνοντας ή ξεβιδώνοντας ανάλογα, και αφού τη φέρεις εκεί που τη θές ξανασφίγγεις την κόντρα ροδέλλα για να κρατάει τη ντίζα εκεί που τη ρύθμισες. Πιθανόν, να χρειαστεί να το κάνεις 2-3 φορές μέχρι να πετύχεις τη διαδρομή που θες. Ανάλογη ρύθμιση μπορεί να γίνει και από το κάτω μέρος της ντίζας, εκεί που πιάνει στο συμπλέχτη, αλλά δεν το συνιστώ σε άπειρους χρήστες όπως μάλλον φαίνεσαι, και επί πλέον απαιτεί εργαλεία (αν θυμάμαι 12-13 γερμανικό).
Προσοχή! Είναι το ίδιο κακό το να έχει υπερβολικό μπόσικο με το να μην έχει καθόλου! Βεβαιώσου λοιπόν ότι θα αφήσεις το προβλεπόμενο. 99% θα λύσεις το πρόβλημά σου. Αν εξαλολουθεί να υπάρχει, τότε επισκέψου το μηχανικό σου.