Hellas Transalp Forum

Καλημέρα σε όλους.

Γιάννης Σταυρουλάκης · 4423

Offline Γιάννης Σταυρουλάκης

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4154
  • by Jstavrou
on: Τρίτη 20 Φεβρουάριος 2007, 18:52:41 μμ
Καλημέρα σας.

Ονομάζομαι Γιάννης Σταυρουλάκης και είμαι από την Αθήνα.
Πριν δύο δβομάδες αγόρασα κι εγώ ένα Transalp μετά από 12 περίπου χρόνια που είχα μία βέσπα για τη μετακίνησή μου μέσα στην πόλη. Ακόμα το στρώνω πηγαίνοντας "σαν κότα", από το σπίτι στο γραφείο και πίσω μέχρι να γράψει τα πρώτα 1000 για το πρώτο σέρβις.
Ανακάλυψα το όμορφο site σας και βρήκα εξαιρετικά ενδιαφέροντα τα όσα κάνετε, την τεχνογνωσία που ανταλλάσετε, και τις εκδρομές που διοργανώνετε. Σίγουρα στο μέλλον θα συμμετέχω κι εγώ σε κάποιες από τις εξορμήσεις σας. Πιθανότατα, σήμερα το βράδυ να μεράσω κι από το "meeting point".

Θα ήθελα να μιλήσω με κάποιον "παλιό" σχετικά με κράνη, γιατί ενδιαφέρομαι να αγοράσω αλλά και να γνωρίσω από κοντά κάποιους από εσάς.

Να είστε όλοι καλά.
Χαίρομαι που σας βρήκα και μπήκα κι εγώ σε μια "κεφάτη" παρέα. Κοντεύω τα 40, αλλά μέσα μου κρύβω ένα μικρό και ανήσυχο παιδάκι (όπως οι περισσότεροι, φαντάζομαι). Ελπίζω να βρει στην ομάδα σας κι άλλα "παιδάκια" για να κάνει παρέα.

Να είστε όλοι καλά.

Γιάννης.


There are 3 kinds of people.
Those who MAKE things happen.
Those who WATCH what happens.
Those who WONDER what happened.
Μέλος Κ.Τ. XL650V


Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11471
Reply #1 on: Τρίτη 20 Φεβρουάριος 2007, 19:02:31 μμ
Καλως ήρθες Γιαννη...


Μην ανυσηχεις...
Ολα τα ανησυχα παιδάκια, στους κολπους του HTC βρίσκονται !   :angel12:

 Μακαρι να τα καταφερεις σημερα το βραδυ και να ερθεις.

Καλή συνέχεια


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline Yianni

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7278
Reply #2 on: Τρίτη 20 Φεβρουάριος 2007, 19:32:02 μμ
Καλως ήρθες Γιαννη...


Μην ανυσηχεις...

Σώτο αν ξαναγράψεις έτσι θα αρχίσουμε εμείς να "ανησυχούμε" γιά σένα....  :oops:



Offline Παύλος

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9976
Reply #3 on: Τρίτη 20 Φεβρουάριος 2007, 19:34:05 μμ
Καλώς ήρθες στην παρέα μας Γιάννη και περιμένουμε να σε γνωρίσουμε από κοντά.
Μπορείς να ρωτήσεις για οτιδήποτε θες να αγοράσεις, στις αντίστοιχες ενότητες του forum.


Παύλος Καρούμπης


Offline Yianni

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7278
Reply #4 on: Τρίτη 20 Φεβρουάριος 2007, 19:39:07 μμ
Καλημέρα σας.

Ονομάζομαι Γιάννης Σταυρουλάκης και είμαι από την Αθήνα.
Πριν δύο δβομάδες αγόρασα κι εγώ ένα Transalp μετά από 12 περίπου χρόνια που είχα μία βέσπα για τη μετακίνησή μου μέσα στην πόλη. Ακόμα το στρώνω πηγαίνοντας "σαν κότα", από το σπίτι στο γραφείο και πίσω μέχρι να γράψει τα πρώτα 1000 για το πρώτο σέρβις.
Ανακάλυψα το όμορφο site σας και βρήκα εξαιρετικά ενδιαφέροντα τα όσα κάνετε, την τεχνογνωσία που ανταλλάσετε, και τις εκδρομές που διοργανώνετε. Σίγουρα στο μέλλον θα συμμετέχω κι εγώ σε κάποιες από τις εξορμήσεις σας. Πιθανότατα, σήμερα το βράδυ να μεράσω κι από το "meeting point".

Θα ήθελα να μιλήσω με κάποιον "παλιό" σχετικά με κράνη, γιατί ενδιαφέρομαι να αγοράσω αλλά και να γνωρίσω από κοντά κάποιους από εσάς.

Να είστε όλοι καλά.
Χαίρομαι που σας βρήκα και μπήκα κι εγώ σε μια "κεφάτη" παρέα. Κοντεύω τα 40, αλλά μέσα μου κρύβω ένα μικρό και ανήσυχο παιδάκι (όπως οι περισσότεροι, φαντάζομαι). Ελπίζω να βρει στην ομάδα σας κι άλλα "παιδάκια" για να κάνει παρέα.

Να είστε όλοι καλά.

Γιάννης.

Γειά σου συνονόματε, καλωσόρισες στη παρέα μας και καλοτάξιδη η κούκλα σου. Θα χαρούμε να σε δούμε και στο ΣΥΜΟΦΕ και σήμερα και κάθε Τρίτη.
Γιά να μην αισθάνεσαι άσχημα στο χώρο μας έχουμε ανήσυχους νέους και άνω των 50...

« Last Edit: Τρίτη 20 Φεβρουάριος 2007, 19:40:55 μμ by Yianni »



Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7629
    • eGeorgalas
Reply #5 on: Τετάρτη 21 Φεβρουάριος 2007, 08:17:33 πμ
Καλημέρα Γιάννη.Σιγουρα τα παιδιά θα σε βοηθήσουν για ότι θελήσεις.
Καλά και προσεχτικά χιλιόμετρα με την καλή σου....
Ξέρεις κ απο vespa;;;;


"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"


Offline gianngeor

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 927
  • Ανοίγει νέος κύκλος ... (?)
Reply #6 on: Τετάρτη 21 Φεβρουάριος 2007, 21:31:21 μμ
 Κι άμα την άλλη Τρίτη έρθεις και με το "παιχνίδι" σου, θα σε παίξουν και πιο πολλά παιζζάκια !!!  ;) :D

(ωραία ανέκδοτα, να κάνουμε "διαγωνισμό" μια Τρίτη στο ΣΥΜΟΦΕ !)

Καλό μεσημέρι σε όλους-ες.


Γιώργος Γιαννόπουλος, ( ORIENT Status 21 ταχ...)