Καλησπέρα στους χρήστες του Forum. Είμαι νέος χρήστης και ευτυχής κάτοχος ενός
ΤΑ 650 του 2002 το όνομα μου είναι Γιάννης, και είμαι από την Λάρισα. Κατά το παρελθόν ήμουν <<γραμμένος>> και στην mail list του club, παρακολουθώ ανελλιπώς τα αναγραφόμενα στο forum και με την ευκαιρία θέλω να συγχαρώ όλους
τους χρήστες αυτού, για το όμορφο κλήμα που επικρατεί και ιδιαίτερα του δημιουργούς για το μεράκι, και την ενέργεια που ξόδεψαν για την κατασκευή του. Μερικά λόγια λοιπόν για μένα. Όπως προανέφερα είμαι από την Λάρισα, έχω με το ΤΑ διανύσει 56000 χιλ αποκλειστικά σε ταξίδια (εννοώ πως δεν το χρησιμοποιώ για να πηγαίνω έρχωμαι στην δουλειά μου) σχεδόν σε όλη την Ελλάδα, και σε τρία ταξίδια στο εξωτερικό (Ιταλία, Αυστρία, Ελβετία, Σερβία). Εκ των προτέρων θέλω να εκφράσω την ζήλεια μου στους φίλους που θα μετάσχουν στην συνάντηση στην Αυστρία, έχω πάει δύο φορές στην ευρύτερη περιοχή του Τιρόλου με το ΤΑ και το μόνο που έχω να πω είναι για όσους φυσικά δεν έχουν περάσει από εκεί είναι πως για πάντα θα τους μείνει χαραγμένη σε βαθμό εθισμού η εν λόγω περιοχή και για το μέλλον όλα τους τα ταξίδια στο Εξωτερικό θα περιέχουν έστω και ένα πέραμα από εκεί, δεν είναι τυχαία η επιλογή της συγκεκριμένης περιοχής από τους διοργανωτές. Δεν θέλω να σας κουράσω άλλο, και είμαι στην διάθεσή σας για ότι πληροφορία μπορεί να σας φανεί χρήσιμη. Φιλικά Γιάννης Talon.