Hellas Transalp Forum

Honda XRV 750 Africa Twin 2000 - 2002 Black/gold

tserts · 24000

Offline tserts

  • Θιασώτης του τραμπουκισμού
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3530
  • Transalp GS Forum
on: Σάββατο 10 Μάιος 2008, 23:52:12 μμ
Ρε παιδιά πρόσφατα είδα αυτήν την Αφρικάνα και έπαθα πλάκα...



Το σκέφτομαι αφού πάει γύρω στα 4000 με 5000 ευρώ με τα προικιά της..

10 άλογα παραπάνω  έχει μόνο, αλλά εμένα κάπου με ευχαριστεί αυτό αφού το γκάζι είναι γλυκό (και επικίνδυνο)..

Από κατανάλωση πόσο περισσότερο να καίει;

Ταξιδεύει οικονομικά με 140;

Αξιοπιστία θεωρώ ότι θα είναι παρόμοια...

Σαν μέγεθος για το ύψος μου (1.93) είναι πιο "χορταστική" και δεν θα χρειάζομαι τρύπες στη ζελατίνα για τις δύνες..

Στην ΙΤΤ ανέβηκε πολύ η άποψη μου για τις ΑΤ από τις δηλώσεις κάποιων συνταξιδιωτών..

Είναι και κούκλα όπως και να το κάνουμε η άτιμη..

Τι λέτε; Ειδικά οι κάτοχοι ΑΤ που είχαν πριν ΤΑ.. Ακούς Γιώργο;  ;)


Το δικό μου φόρουμ κερδίζει το δικό σου φόρουμ και είναι πιο δυνατό.


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • mods
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #1 on: Κυριακή 11 Μάιος 2008, 00:06:25 πμ
Το είχε ο κουνιάδος μου για 2 χρόνια (πριν πάρει τη Hayabusa) και το είχα πάρει πολλές φορές.
Η πρώτη εντύπωση που μου έκανε ήταν ότι δεν στρίβει (τόσο άμεσα, γρήγορα, εύκολα) όπως το ΤΑ (ειδικά μέσα στην πόλη που θέλεις κάτι τέτοιο, δηλ. στρίβει αλλά αυτό του αρέσει να ...συνεχίζει ευθεία, ίσως λόγω μεγαλύτερου μεταξονίου), ενώ μπορείς να κινείσαι σε όλη σου τη ζωή (στις καθημερινές μετακινήσεις σου) μέχρι ... 4000 στροφές! Ανεβάζει στροφές λίγο πιο δύσκολα (όχι τόσο γρήγορα) από ένα ΤΑ. Οι παραπάνω ίπποι δεν φαίνονται (η ροπή ναι). Μέχρι τα 150-155 πάνε σχεδόν δίπλα-δίπλα με το ΤΑ (όσο παράξενο και αν ακούγεται αυτό). Στις εκκινήσεις φεύγει μπροστά το ΑΤ (λόγω ροπής), μετά το TA το προλαβαίνει και περνάει μπροστά (λόγω υψηλότερων στροφών), και μετά πάλι (σε κάθε αλλαγή) το AT φεύγει μπροστά, μετά το ΤΑ το φτάνει, και πάει λέγοντας. Από εκεί και πάνω το ΑΤ ξεφεύγει αργά (μα πάρα πολύ αργά) κερδίζοντας λίγο μεγαλύτερη τελική.

Κατά τα άλλα είναι ένα πάρα πολύ αξιόπιστο μηχανάκι. Η θέση/στάση οδήγησης άψογη. Ο (αξιόπιστος) κινητήρας είναι ίδιος (κατασκευαστικά) με του ΤΑ με περισσότερα κυβικά. Τα φώτα του άψογα. Τα φρένα του άψογα, καλύτερα από του ΤΑ σε αίσθηση.  Από την ανάρτηση κανένα παράπονο. Σε χωμάτινες διαδρομές δεν το πήγα.

Ο Κώστας Χατζ είχε πριν ΑΤ και ΤΑ.

ΥΓ1: Οι συγκρίσεις που αναφέρω έγιναν με το δικό μου ΤΑ600.
ΥΓ2: Και σε άλλα posts μέσα εδώ στο φόρουμ έχουν γίνει αναφορές και συγκρίσεις του ΤΑ με το ΑΤ. Κάνε ένα search...
« Last Edit: Κυριακή 11 Μάιος 2008, 18:45:25 μμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


DRAKE RAMORE

  • Guest
Reply #2 on: Κυριακή 11 Μάιος 2008, 00:18:05 πμ
Εγω μια που τα οδηγικά τα κάλυψε μια χαρά ο Χρήστος θα σου πω για τα εργονομικά.

Επειδή έχουμε ίδιο ύψος πιστεύω θα σε διαφωτίσω λίγο μια που έχω προσφατο Test Ride και απο ΤΑ και απο ΑΤ.

Τρεις βασικές διαφορές:

-Το ΑΤ το νιώθεις πιο γομάρι κάτω απο τα πόδια σου, πιο βαρύ και δυσκίνητο, αλλα και πιο σίγουρο στα πολλά.
-Η κάλυψη του αέρα στο ύψος μας είναι σαφώς ανωτερη του ΤΑ.
-Στον :asshaking: σου δεν θα αρέσει καθόλου η σέλα(αυτό έμαθα οτι διορθώνεται με after market) αλλα η μαμα σέλα είναι....

την γνώμη μου απο εκει και πέρα στην είπα και πριν....



Offline Fratello Giovanni

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2647
  • μμμμεεεε..μμμεεεε....
Reply #3 on: Κυριακή 11 Μάιος 2008, 12:58:23 μμ
Καταρχήν αποφάσισε αν θα πάρεις κάτι που θα δίνεις και στον υπάλληλο για τη δουλειά ή αν θα πάρεις κάτι για σένα και μόνο. Πιστεύω ότι πρέπει να έχεις άλλο για τη δουλειά και άλλο για σένα και την κυρία σου που κάνεις βόλτες και εκδρομούλες. Κανένας υπάλληλος δε θα το προσέχει όπως εσύ και πάνω από όλα η ΑΣΦΑΛΕΙΑ.


καλύτερα μια ώρα ελεύθερη βοσκή, παρά σαράντα χρόνια τριφύλλι στο μαντρί



Της καταστροφής οιωνός η περηφάνεια,και της πτώσης,η υπεροψία.


Offline tserts

  • Θιασώτης του τραμπουκισμού
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3530
  • Transalp GS Forum
Reply #4 on: Κυριακή 11 Μάιος 2008, 13:06:45 μμ
ΤΑ400 για το μαγαζί σκέφτομαι και αυτήν για αποκλειστική δικιά μου..

Αλλά μήπως τότε να δώσω και το παπί, να μην μαζεύονται πολλά... Τέλος πάντων αυτά είναι διαδικαστικά θέματα. Εγώ θέλω να δω τις γνώμες σας για την αλλαγή σε ΑΤ αντί για κάτι πιο σύγχρονο όπως το στρομ.


Το δικό μου φόρουμ κερδίζει το δικό σου φόρουμ και είναι πιο δυνατό.


Offline gianngeor

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 927
  • Ανοίγει νέος κύκλος ... (?)
Reply #5 on: Κυριακή 11 Μάιος 2008, 13:12:45 μμ
Γιάννη όπως ανέφερε και ο Χρήστος, εγώ δεν είχα (-ω) ούτε ΤΑ, ούτε ΑΤ - 750.
Το ΑΤ - 650 είναι (εκτός από μουσειακό υλικό  :goofy:) αρκετά διαφορετικό μηχανάκι  από την κούκλα που δικαιολογημένα ορέγεσε.
Είναι πιο κοντό και πιο ψηλό από το αντίστοιχο ΑΤ - 750 και κατά συνέπεια έχει εντελώς άλλη γεωμετρία.
Υστερεί σε μουαγιέν και τελικές, αλλά έχει καλύτερη απόκριση από χαμηλά.
Περιττά βέβαια όλα αυτά, γιατί δεν πωλείται !!!
Ούτε επιπλωμένο, ούτε αντιπαροχή, ούτε... με σφαίρες !  ;) 8)

Να σου αναφέρω απλώς ένα "θεματάκι" που παρουσιάζουν ορισμένα ΑΤ - 750 με τον ανορθωτή και την αντλία βενζίνης... Κατά τα άλλα είναι μπόμπα !!  :D


Γιώργος Γιαννόπουλος, ( ORIENT Status 21 ταχ...)


Offline Fratello Giovanni

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2647
  • μμμμεεεε..μμμεεεε....
Reply #6 on: Κυριακή 11 Μάιος 2008, 13:15:09 μμ
ΤΑ400 για το μαγαζί σκέφτομαι και αυτήν για αποκλειστική δικιά μου..

Αλλά μήπως τότε να δώσω και το παπί, να μην μαζεύονται πολλά... Τέλος πάντων αυτά είναι διαδικαστικά θέματα. Εγώ θέλω να δω τις γνώμες σας για την αλλαγή σε ΑΤ αντί για κάτι πιο σύγχρονο όπως το στρομ.


Να πάρεις κάτι με ABS. Εγώ τρόμαξα με τις δύο ανηφόρες στο σπίτι σου, άντε να κατέβεις αυτό το δρόμο μουσκεμένο


καλύτερα μια ώρα ελεύθερη βοσκή, παρά σαράντα χρόνια τριφύλλι στο μαντρί



Της καταστροφής οιωνός η περηφάνεια,και της πτώσης,η υπεροψία.


Offline memos

  • Με xlv 400 γίνομαι
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4642
  • Πάω αργά για να φτάσω πρώτος...
Reply #7 on: Κυριακή 11 Μάιος 2008, 13:23:18 μμ
Γιάννη κάνε ένα test drive πρώτα και στα δύο, μπες ΚΑΙ στα δύο FORUM στα "προβλήματα" (AFRICA & V-STORM) βάλε κάτω το τι θα κάνεις με όποιο πάρεις (ταξίδια ή χώμα ή πέτρες) και πάλι εδώ είμαστε.
Την δικιά μου την γνώμη την ξέρεις... αλλά και εγώ ακόμα το ψάχνω... ;) ;) ;)

(Ά ρε HONDA τι μας έκανες!!!)  :banghead: :banghead: :banghead:


Γιατί ρε Μάνο; Γιατί;


Το αγαπημένο μου παραμύθι... ο Λαγός με τη Χελώνα.

Όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα………


giorgio

  • Guest
Reply #8 on: Κυριακή 11 Μάιος 2008, 13:33:47 μμ
Johnny με πρόλαβε ο Μέμος. Το ίδιο θα σου έγραφα & εγω. Ψάξτο καλά φίλε. Μην την βλέπεις μόνο οπτικά την οποιαδήποτε μηχανή. Αφού το σκέφτεσαι σοβαρά να αφήσεις την γριούλα σου, κοίτα την επόμενη επιλογή σου πιο προσεκτικά. Εύχομαι να κάνεις καλή επιλογή, γιατί ξέρεις.......................εδω θα είμαι με το "πιστόλι" στο χέρι.  ;)



Offline Derd

  • The Oracle..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 541
Reply #9 on: Κυριακή 11 Μάιος 2008, 13:41:17 μμ
κάτι μου θυμίζει αυτό το post..  ;D ;D


May the force be with you..


Offline tserts

  • Θιασώτης του τραμπουκισμού
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3530
  • Transalp GS Forum
Reply #10 on: Κυριακή 11 Μάιος 2008, 15:30:10 μμ
Μέμο έχω μπει εδώ και καιρό και στα 2 φόρουμ. Και για να απαντήσω στον Γιώργο (Γιαννόπουλο), μπαίνει ρελέ στην αντλία βενζίνης και δεν καίγεται, ο ανορθωτής αντέχει αρκετά μετά την αλλαγή..

Οι ανάγκες μου είναι:

Πόλη (πολλές στάσεις, κίνηση, πιο λίγο σε ανοιχτούς δρόμους πχ Αττική) 70%
Ταξίδια και εκδρομές του Συλλόγου εντός συνόρων (έγινα οπαδός) 20%
Ταξίδια εκτός συνόρων (δεν έχει γίνει ακόμα αλλά σύντομα θα αρχίσω) 10%

Οι προβληματισμοί που έχω σχετικά με τη γριά (μιλάτε σιγά μη μας ακούσει!) είναι:

Μέγεθος. Θέλω κάτι λίγο πιό μεγάλο, βλέπω τις φωτό και σε μερικές φαίνομαι λίγο αστείος (εντάξει Γιωργάκη (giorgio) πολύ αστείος  :P).

Ταξίδι στην εθνική. Με το 16άρι γρανάζι άλλαξαν τα πράγματα πολύ προς το καλύτερο αλλά ακόμα δεν πάω όπως θέλω για να μην πονάω τη μηχανή..

Ασφάλεια. Και ενεργητική και παθητική. Για να την παω εκεί που θέλω θα επενδύσω γύρω στα 700 - 900 ευρώ (αναρτήσεις, λάστιχα, αλυσίδες, σωληνάκια υψηλής), έ, δεν βάζω κάτι ακόμα και να αναβαθμίσω το σύνολο;

Εννοείται δεν έχω καταλήξει και γι' αυτό ζητάω τη γνώμη σας, πάντως Γιώργο μην ανησυχείς, η γριά θα γίνει κομματάκια και θα μοιραστεί στα μέλη του φόρουμ σε ειδική κλήρωση, θα σου φυλάξω μια μανέτα...  ;D


Το δικό μου φόρουμ κερδίζει το δικό σου φόρουμ και είναι πιο δυνατό.


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • mods
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #11 on: Κυριακή 11 Μάιος 2008, 18:47:30 μμ
Αν δεν περιμένεις να πάει ρεζέρβα κάθε φορά για να βάλεις βενζίνη, η αντλία δεν καταπονείται για να χαλάσει πρόωρα.


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #12 on: Δευτέρα 12 Μάιος 2008, 10:31:45 πμ
είχα για 2 χρόνια το ίδιο ΤΑ με αυτό της photo .
Το είχα πάρει με 6 μηνών με 1000χλμ (μύριζε εργοστάσιο), και το έδωσα σε 2 χρόνια με 52.000χλμ
Τα μόνα προβλήματα  μια κολλημένη αντλία (με χτύπημα ήρθε), και μια λαστιχένια τσιμούχα σε ενα καπάκι που λέρωνε
Πραγματικά πολύ ικανοποιημένος. Άριστη ποιότητα κατασκευής σε ολα τα επίπεδα !
Οικονομικότερο στην εθνική απο το ΤΑ650 (-1λτ/200χλμ με ~130χλμ/ω )
πολύ καλά φώτα,αυτονομία,θέση οδήγησης,χωμάτινες δυνατότητες, πολύ καλά (άριστα) πλαστικά, δε κοπανάνε δε σπάνε.
στα μείον η σέλα,κάποια αδυναμία στις στροφές όπως ανέφερε ο Χρήστος,η αντλία.
Ταξιδεύεις με +10χλμ απο το ΤΑ με σχετικά καλή άνεση και προστασία.

άριστη επιλογή που κρατάει τρομερή αξία μεταπώλησης (και μηχανάκι που έχει σταματήσει απο το 2002 ουσιαστικά)



Offline louros

  • Μονάχος μονάχος
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7324
  • Kαι αδιάβροχος.....!
Reply #13 on: Δευτέρα 12 Μάιος 2008, 11:05:46 πμ
Kάτσε όπως είσαι.
Σε ένα το πολύ δυό χρόνια θα πάρεις μηχανή.
Αυτή που θα κρατήσεις.
Καλά τα Africa γιά όσους τα έχουν ήδη και εγώ το εκτιμάω πολύ αλλά δεν θα το αγόραζα πιά.

Ξέρεις όμως τώρα βγαίνουν κάτι καινούρια μηχανάκια όπως βαραντέρια ,στρόμια ,νέα τράνσαλπ ,τίγρεις ,.....που σε ένα δυό χρόνια θα τα παίρνεις κοψοχρονιά μτχ.... ;)
Ήδη βρίσκεις vara με 5000 καρμπυρατεράτα και στρόμια με 4500 .


ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?


Offline memos

  • Με xlv 400 γίνομαι
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4642
  • Πάω αργά για να φτάσω πρώτος...
Reply #14 on: Δευτέρα 12 Μάιος 2008, 15:03:28 μμ
Οικονομικότερο στην εθνική απο το ΤΑ650 (-1λτ/200χλμ με ~130χλμ/ω )
Εσύ δηλαδή το γέμισες 10-15 φορές και μετά το έδωσες  :goofy: :goofy: :goofy:





Γιάννη στα άλλα forum (ειδικά στο V-STORM) τι βλέπεις από βλάβες και προβλήματα;;;


Γιατί ρε Μάνο; Γιατί;


Το αγαπημένο μου παραμύθι... ο Λαγός με τη Χελώνα.

Όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα………


Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #15 on: Δευτέρα 12 Μάιος 2008, 15:14:29 μμ
Εσύ δηλαδή το γέμισες 10-15 φορές και μετά το έδωσες  :goofy: :goofy: :goofy:


λέω
Quote
το έδωσα σε 2 χρόνια με 52.000χλμ


το Αφρικα 51.000/280χλμ = ~180 γεμίσματα.
 
το ΤΑ 115.000(δικά μου, ~>210.000 σύνολο)/230 = ~500 γεμίσματα

το Varadero 58.000 (δικά μου, 76.000 σύνολο)/280χλμ = 207 γεμίσματα.

(btw με μέσο όρο 18 λ ανα γέμισμα, το κόστος ήταν : 887χ18λ= 15966λ = ~16 τόνοι καύσιμο για 11 χρόνια χρήσης αυτών των μηχανών
περίπου 12.000 ευρώ μ.ο




Offline tserts

  • Θιασώτης του τραμπουκισμού
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3530
  • Transalp GS Forum
Reply #16 on: Δευτέρα 12 Μάιος 2008, 15:26:46 μμ
Εσύ δηλαδή το γέμισες 10-15 φορές και μετά το έδωσες  :goofy: :goofy: :goofy:





Γιάννη στα άλλα forum (ειδικά στο V-STORM) τι βλέπεις από βλάβες και προβλήματα;;;

Το vstrom παιδικές αρρώστειες μόνο βγάζει, τίποτα σοβαρό δεν είναι σύνηθες (μέχρι τώρα).. Τα μεγαλύτερα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα παιδιά είναι πώς γυρίζει το πληκτρολόγιο στα Ελληνικά και που θα βρουν αυτοκόλλητα "σπλάτς" για τη ζελατίνα..  ;) Δεν έχουν ακόμα βρει τον Ντε Ζε τους και στα τεχνικά είναι στο στάδιο: "μου είχε στραβώσει ο καθρέπτης, το πήγα στο μάστορα και τώρα φυσάει το εργαλείο"!  ;D

Να πω κάτι αλλά δεν θα με βαρέσετε... Είδα και το Caponord της Aprilia και έχω ψιλοπάθει:

Με 5000 αγοράζεις 1000άρι τουριστικό του '94, με 98 αλόγατα, ψεκαστό, με 6άρι κιβώτιο, σούπερ άνεση, και κουκλάρα στο μάτι... Στο φόρουμ τους έχουν ένα "Ντε Ζε" (ο όρος θα γίνει coined) ο οποίος είναι επαγγελματίας και έχει παρει όλο το φόρουμ πελάτες αλλά όλοι πίνουν νερό στο όνομά του... Οι δηλώσεις είναι ότι αν το πας το Capo εκεί, με 220 ευρώ γίνονται κάποιες προληπτικές αλλαγές (ανορθωτής, σωληνάκια τροφοδοσίας, κάτι ρελέ και κάτι άλλα που δεν θυμάμαι), και το μηχανάκι γίνεται "τέρας αξιοπιστίας" (σαν να λέμε ΤΑ;  ;D)..

Να πω την αλήθεια μου το γλυκοκοιτάω αφού θα το πάρω φτηνά (500 παραπάνω από το Άφρικα) και οι κριτικές το εκθειάζουν στο δρόμο για την άνεση, χαμηλή κατάλωση, εμφάνιση, δύναμη και αξιοπιστία παραδόξως (για τον κινητήρα)..

Τι γνώμη έχετε; Be gentle γιατί είμαι ερωτευμένος, έτσι;



Το δικό μου φόρουμ κερδίζει το δικό σου φόρουμ και είναι πιο δυνατό.


Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #17 on: Δευτέρα 12 Μάιος 2008, 15:31:30 μμ
πάρτο να ησυχάσεις !
μια χαρά θα κάνει αυτά που θες



Offline xplast

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3652
Reply #18 on: Δευτέρα 12 Μάιος 2008, 15:41:33 μμ
Και δεν πρόκειται να είναι χειρότερο από αυτό που έχεις!!



Offline tserts

  • Θιασώτης του τραμπουκισμού
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3530
  • Transalp GS Forum
Reply #19 on: Δευτέρα 12 Μάιος 2008, 15:49:00 μμ
Και δεν πρόκειται να είναι χειρότερο από αυτό που έχεις!!


Καλά εσύ δε ντρέπεσαι να μπαίνεις στα ξένα νήματα και να γράφεις αστειότητες; Με έχεις δει ποτέ εμένα να κάνω τέτοια; Παλιό-σπάμερ...   ;D


Το δικό μου φόρουμ κερδίζει το δικό σου φόρουμ και είναι πιο δυνατό.


Offline memos

  • Με xlv 400 γίνομαι
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4642
  • Πάω αργά για να φτάσω πρώτος...
Reply #20 on: Δευτέρα 12 Μάιος 2008, 15:56:43 μμ
Γιάννη δεν νομίζω ότι θα είναι καλύτερο από το DL 650...


Γιατί ρε Μάνο; Γιατί;


Το αγαπημένο μου παραμύθι... ο Λαγός με τη Χελώνα.

Όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα………


Offline thleon

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 836
  • Transalp GS Forum
Reply #21 on: Δευτέρα 12 Μάιος 2008, 16:13:34 μμ
Όπως έχεις καταλάβει αγαπητέ κ. tserts όλοι εδώ θα σου λένε το μακρύ και το κοντό τους, κάνε μια βόλτα που λέγαμε τα υποψήφια μοτόρια και βλέπεις. Τελικά ίσως αποφασίσεις να μείνεις και με τη γριά  ;D αλλά τουλάχιστον θα έχεις μια προσωπική άποψη ...



Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • mods
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #22 on: Δευτέρα 12 Μάιος 2008, 16:25:31 μμ
Γιάννη έχεις οδηγήσει DL 650?
Πιστεύω ότι για το ύψος σου θα σου πέφτει μάλλον ... μικρό!


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline thleon

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 836
  • Transalp GS Forum
Reply #23 on: Δευτέρα 12 Μάιος 2008, 16:28:07 μμ
Έτσι νομίζω και γω, σαν τσοπεράς θα πηγαίνει  :goofy:



Offline memos

  • Με xlv 400 γίνομαι
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4642
  • Πάω αργά για να φτάσω πρώτος...
Reply #24 on: Δευτέρα 12 Μάιος 2008, 16:33:26 μμ
Όπως έχεις καταλάβει αγαπητέ κ. tserts όλοι εδώ θα σου λένε το μακρύ και το κοντό τους, κάνε μια βόλτα που λέγαμε τα υποψήφια μοτόρια και βλέπεις. Τελικά ίσως αποφασίσεις να μείνεις και με τη γριά  ;D αλλά τουλάχιστον θα έχεις μια προσωπική άποψη ...

Θεόφραστε ο Γιάννης ζήτησε την γνώμη μας.
Άμα δεν του απαντούσε κανένας θα ήταν σα να τον "γράφαμε" και δε θα ήταν ότι το καλύτερο...


 :-* :-* :-*


Γιατί ρε Μάνο; Γιατί;


Το αγαπημένο μου παραμύθι... ο Λαγός με τη Χελώνα.

Όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα………