Hellas Transalp Forum

Έλεγχος σε ΤΑ700/ABS (Oδηγία Honda)

Daemon · 85735

Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #50 on: Πέμπτη 08 Μάιος 2008, 14:49:27 μμ
Από bug στο firmware του body computer στο 800GS, ο κινητήρας σβήνει χωρίς προειδοποίηση, ιδιαίτερα όταν καταλαβαίνει ότι υπερφορτώνεται (αντί να σκορτσάρει, όπως θα έπρεπε), πχ. σε άνοιγμα γκαζιού μετά από επιβράδυνση. Χρειάζεται να γίνει αναβάθμιση στο firmware. Έχουν προκληθεί ατυχήματα από αυτό το πρόβλημα, πχ. να είσαι πλαγιασμένος σε στροφή και να θέλεις να επιταχύνεις στην κορυφή της στροφής για να προετοιμάσεις την έξοδό σου και ξαφνικά ... να σου σβήσει ο κινητήρας! Τα είδες όλα!

ΥΓ: Όταν είναι πολύ περισσότερα τα νέα μοντέλα που παρουσιάζουν πρόβλημα όταν πρωτοβγούν στην αγορά (σε σχέση με αυτά που δεν βγάζουν κανένα), τότε ως κανόνα μόνο μπορώ να το ονομάσω!
« Last Edit: Πέμπτη 08 Μάιος 2008, 15:56:28 μμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline M. I. Pagalos

  • ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8637
  • Όλα είναι δρόμος...Keep going!
Reply #51 on: Πέμπτη 08 Μάιος 2008, 15:05:04 μμ
  Ναι, αυτό είναι όντως σοβαρό!




ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!


DRAKE RAMORE

  • Guest
Reply #52 on: Πέμπτη 08 Μάιος 2008, 15:11:24 μμ
Πάρτε παλιά.....είναι πιο αξιόπιστα....έχουν και προσωπικότητα ;)



Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #53 on: Πέμπτη 08 Μάιος 2008, 15:41:54 μμ
Ένα άλλο "προβληματάκι" στο νέο 800GS έχει να κάνει με ελατωματικό αισθητήρα στην παροχή καυσίμου (και αυτό σοβαρό πρόβλημα, υπάρχει κίνδυνος να διαρεύσει βενζίνη). Έχει γίνει ανάκληση από την εταιρία.

ΥΓ: Είμαστε ήδη off-topic όμως!
« Last Edit: Πέμπτη 08 Μάιος 2008, 15:43:46 μμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline Ζορπας

  • ΤΑ 700 Golden Edition, και ασε τους αλλους να ειναι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1443
  • Ο Κυπριος του forum
Reply #54 on: Πέμπτη 08 Μάιος 2008, 20:47:21 μμ
Ένα άλλο "προβληματάκι" στο νέο 800GS έχει να κάνει με ελατωματικό αισθητήρα στην παροχή καυσίμου (και αυτό σοβαρό πρόβλημα, υπάρχει κίνδυνος να διαρεύσει βενζίνη). Έχει γίνει ανάκληση από την εταιρία.

ΥΓ: Είμαστε ήδη off-topic όμως!

Χιλιες φορες Χοντα !!


And so you touch this limit, something happens and you suddenly can go a little bit further. With your mind power, your determination, your instict, and the experience as well, you can fly very high.
Ayrton Senna


Offline M. I. Pagalos

  • ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8637
  • Όλα είναι δρόμος...Keep going!
Reply #55 on: Παρασκευή 09 Μάιος 2008, 07:20:45 πμ
  Πρόβλημα να 'ναι αρκεί να 'ναι χόντα, ε? Ε, ρεεε....




ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!


Offline Ζορπας

  • ΤΑ 700 Golden Edition, και ασε τους αλλους να ειναι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1443
  • Ο Κυπριος του forum
Reply #56 on: Παρασκευή 09 Μάιος 2008, 08:26:36 πμ
  Πρόβλημα να 'ναι αρκεί να 'ναι χόντα, ε? Ε, ρεεε....

Μιχαλη εννοω οτι αμα στο Χοντα το προβλημα ειναι με μια ασφαλεια στην αντλια φρενου, και στο BMW να μιλαμε για διαρροη βενζινης και να σβηνει ο κινητηρας χωρις προειδοποιηση, τοτε ναι, χιλιες φορες Χοντα ρε φιλε !!


And so you touch this limit, something happens and you suddenly can go a little bit further. With your mind power, your determination, your instict, and the experience as well, you can fly very high.
Ayrton Senna


Offline M. I. Pagalos

  • ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8637
  • Όλα είναι δρόμος...Keep going!
Reply #57 on: Παρασκευή 09 Μάιος 2008, 08:44:35 πμ
Μιχαλη εννοω οτι αμα στο Χοντα το προβλημα ειναι με μια ασφαλεια στην αντλια φρενου, και στο BMW να μιλαμε για διαρροη βενζινης και να σβηνει ο κινητηρας χωρις προειδοποιηση, τοτε ναι, χιλιες φορες Χοντα ρε φιλε !!

  Ε, ναι αλλά αυτό δεν αποτελεί τετελεσμένο. Θα μπορούσε να είναι ανάποδα. Η χόντα να είχε διαρροή και η BMW πρόβλημα με την ασφάλεια του φρένου.
  Μεταξύ των δύο προβλημάτων, σίγουρα είναι πιο σοβαρό αυτό που παρουσίασε η BMW.




ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!


Offline Αιγαιοπλόος

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 359
Reply #58 on: Πέμπτη 21 Αύγουστος 2008, 12:53:34 μμ
Εχουμε κανένα νεότερο για το θέμα του ABS στα Transalp 700;
Οσο κι αν έψαξα πάντως, δεν είδα πουθενά τίποτα σχετικό με πρόβλημα στο συνδυασμένο ABS της Honda για το νέο Transalp 700.
Υπάρχει τελικά θέμα ή όχι;



Μια αστραπή είν' η ζωή και στ' άναμμα που κάνει, ό,τι προλάβει ο άνθρωπος, τα υπόλοιπα τα χάνει.


Offline Ζορπας

  • ΤΑ 700 Golden Edition, και ασε τους αλλους να ειναι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1443
  • Ο Κυπριος του forum
Reply #59 on: Πέμπτη 21 Αύγουστος 2008, 13:03:51 μμ
Το προβλημα υπηρξε στα πρωτα μοντελα που κατασκευαστηκαν. μετα το φτιαξανε. Αν εσυ πηρες τη μηχανη σου προσφατα τοτε δεν εχεις προβλημα


And so you touch this limit, something happens and you suddenly can go a little bit further. With your mind power, your determination, your instict, and the experience as well, you can fly very high.
Ayrton Senna


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #60 on: Πέμπτη 21 Αύγουστος 2008, 13:29:10 μμ
Εχουμε κανένα νεότερο για το θέμα του ABS στα Transalp 700;
Όπως αναφέρθηκε, το πρόβλημα υπήρξε σε συγκεκριμένη (περιορισμένη) σειρά ΤΑ700/ABS. Ειδοποιήθηκαν οι ιδιοκτήτες τους και αλλάχθηκε προληπτικά η πίσω αντλία φρένου (λόγω κάποιου ελατωματικού εσωτερικού clip). Δεν έχει συνέχεια το πρόβλημα.
Εσύ τσέκαρες το δικό σου αρ. πλαισίου σε σχέση με εκείνα που είχαν το πρόβλημα για να είσαι ήσυχος?
« Last Edit: Πέμπτη 21 Αύγουστος 2008, 13:32:40 μμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline Αιγαιοπλόος

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 359
Reply #61 on: Παρασκευή 22 Αύγουστος 2008, 13:06:57 μμ
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις και την ενημέρωση, παιδιά.
Ρώτησα για το μηχανάκι ενός φίλου, που είναι με ABS.
Το δικό μου το πηρα χωρίς ABS. Δεν ξέρω αν έκανα καλά βέβαια, γιατί οι περισσότεροι υποστηρίζουν ότι το συνδυασμένο ABS της Honda είναι κορυφαίο. Ισως έπρεπε να το είχα πάρει κι εγώ με το ABS αλλά με ξένιζε λίγο η ιδέα της συνδυασμένης πέδησης, δηλ. το "πατάω το πεντάλ και πιάνει ένα έμβολο από τα τρία κάθε μπροστινής δασκάνας". Πάντως μέχρι στιγμής τα φρένα του Transalp (έστω και χωρίς το ABS, με τις διπίστονες δαγκάνες εμπρός) μου φαίνονται πολύ καλά και, κυρίως, με πολύ καλή αίσθηση. 



Μια αστραπή είν' η ζωή και στ' άναμμα που κάνει, ό,τι προλάβει ο άνθρωπος, τα υπόλοιπα τα χάνει.


Offline louros

  • Μονάχος μονάχος
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7324
  • Kαι αδιάβροχος.....!
Reply #62 on: Παρασκευή 22 Αύγουστος 2008, 13:38:33 μμ
S αλλά με ξένιζε λίγο η ιδέα της συνδυασμένης πέδησης, δηλ. το "πατάω το πεντάλ και πιάνει ένα έμβολο από τα τρία κάθε μπροστινής δασκάνας".
Mα νομίζω ότι το σύστημα αυτό το έχεις έτσι κι αλλιώς και χωρίς abs.


ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #63 on: Παρασκευή 22 Αύγουστος 2008, 13:42:06 μμ
Όχι Θανάση. Τα απλά (με τις διπίστονες και χωρίς ABS) δεν το έχουν αυτό το σύστημα. Έχουν τα ίδια φρένα με το 650.
Οι τριπίστονες προσφέρουν σαφώς καλύτερη πέδηση.


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline louros

  • Μονάχος μονάχος
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7324
  • Kαι αδιάβροχος.....!
Reply #64 on: Παρασκευή 22 Αύγουστος 2008, 14:32:45 μμ
Καλά ρε τους ματζίρηδες ,γιατί να μη βάζουν τον διανεμητή τουλάχιστο.

Πιό παλία στα vara το παρείχαν και χωρις abs.


ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #65 on: Παρασκευή 22 Αύγουστος 2008, 15:03:03 μμ
Αυτό είναι ένα πολύ καλό ερώτημα Θανάση!
Ε εδώ που τα λέμε και το ΤΑ700 δεν είναι και κανένα νέο τεχνολογικό θαύμα! Δοκιμασμένα πράγματα από το παρελθόν, του έβαλαν επάνω! Πράγματα που τα είχαν ήδη έτοιμα. Ίσως μόνο αυτό το χιλιοσυζητημένο φανάρι αποτελεί νέα εξέλιξη!


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #66 on: Σάββατο 30 Αύγουστος 2008, 06:16:51 πμ
Mα νομίζω ότι το σύστημα αυτό το έχεις έτσι κι αλλιώς και χωρίς abs.
Θανάση αυτό που πρόσεξα επίσης (βλέποντας κάποια ΤΑ700 χωρίς CBS) είναι ότι το πίσω φρένο έχει ABS ακόμα και όταν το μπροστινό δεν έχει! Δηλ. το ABS στο πίσω φρένο είναι standard σε όλα τα μοντέλα (είτε έχουν CBS είτε όχι, είτε έχουν ABS στο μπροστινό είτε όχι)


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline Αιγαιοπλόος

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 359
Reply #67 on: Πέμπτη 11 Σεπτέμβριος 2008, 10:38:08 πμ
Ο αισθητήρας του ABS υπάρχει και στην απλή έκδοση, διότι χρησιμεύει για το ταχύμετρο του κοντέρ. Δεν έχει όμως ABS, απλώς υπάρχει ο αισθητήρας.



Μια αστραπή είν' η ζωή και στ' άναμμα που κάνει, ό,τι προλάβει ο άνθρωπος, τα υπόλοιπα τα χάνει.


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #68 on: Πέμπτη 11 Σεπτέμβριος 2008, 11:43:17 πμ
Με ένα σμπάρο, δυο τρυγόνια!
Βαρέθηκαν μάλλον να τοποθετήσουν sensor στο κιβώτιο (όπως γίνεται σε άλλες μηχανές/αυτοκίνητα).


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline louros

  • Μονάχος μονάχος
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7324
  • Kαι αδιάβροχος.....!
Reply #69 on: Πέμπτη 11 Σεπτέμβριος 2008, 14:05:31 μμ
Φτήνειες και χαζοπολιτική.
Εφόσον υπάρχει δηλ. η εγκατάσταση κολλήσανε σε ένα σένσορα ?
 Πως φαίνεται τελικά το πόσο δυσανάλογο είναι το κόστος γιά την εταιρεία σε σχέση με αυτό που πληρώνουμε.
Μηδαμινη η αξϊα εγκαταστασης  γιά την εταιρεία σε σχέση με τα 1000 σχεδόν που εμείς καλούμαστε να πληρώσουμε..


ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?


Offline Venumis (Mike)

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 832
Reply #70 on: Κυριακή 23 Νοέμβριος 2008, 15:01:40 μμ
Κακό δεν είναι σίγουρα ,αλλά είναι τουλάχιστον αφελές.
Γιατί ? τι θα πάθει ?
Κοστίζει κιόλας , επιβαρύνεις και το περιβάλλον με 3 κιλά άχρηστα λάδια καινούρια ακόμη.
Δεν ξαναλλάζω λάδι κάτω από 6.000 τουλάχιστον.

πολύ σωστό και με οικολογική συνείδηση. μπράβο πολύ μου άρεσε η τοποθέτησή σου 


Μετά απο τόσα χρόνια ακόμα ακούω Heavy metal και το γουστάρω τρελά..Μπράβο μου ο μπαγάσας, μου αρέσω !


Offline Nuc

  • Απλώς ένας...
  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 149
Reply #71 on: Κυριακή 30 Νοέμβριος 2008, 23:08:59 μμ


Σέρβις 4000 χλμ ? κάθε 12 δεν λέει η Honda ή τουλάχιστον κάθε 6 ?

Στο manual του Transalp 700 λέει service κάθε εξάμηνο ή κάθε 6,000 χιλιόμετρα (ό,τι προκύψει πρώτο). Λάδια κάθε 12,000km ή κάθε χρόνο.



Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #72 on: Κυριακή 30 Νοέμβριος 2008, 23:19:02 μμ
Και τί service είναι αυτό που πρέπει να γίνεται κάθε εξάμηνο ή κάθε 6,000 χιλιόμετρα; ???
Μήπως εννοείς (γενικό) έλεγχο;
« Last Edit: Κυριακή 30 Νοέμβριος 2008, 23:20:34 μμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline ΚΡΑΣΟΠΑΤΕΡΑΣ

  • Ο ΑΣΤΡΑΠΟΓΙΑΝΝΟΣ
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3677
  • Δεν σπάει δεν χαλάει…δεν στραβώνει δεν λυγάει !!
    • http://www.biowines.gr/
Reply #73 on: Κυριακή 30 Νοέμβριος 2008, 23:22:52 μμ
Στο manual του Transalp 700 λέει service κάθε εξάμηνο ή κάθε 6,000 χιλιόμετρα (ό,τι προκύψει πρώτο). Λάδια κάθε 12,000km ή κάθε χρόνο.
Σαχλαμάρες λένε…άμα είναι κάθε εξάμηνο να κάνουμε σέρβις πάμε χαμένοι…
Και κάθε 6000χλμ λίγο υπερβολικό είναι, αν αλλάζεις τα λαδάκια του και τα φίλτρα του δεν έχει ανάγκη να το πάς κάθε 6000χλμ. Και δεν πρόκειται  να του κάνουν και τίποτα, τσάμπα λεφτά μας παίρνουν.



Οι άνθρωποι είναι σαν το κρασί, οι καλοί βελτιώνονται με τα χρόνια, οι άχρηστοι γίνονται ξύδι…..


DRAKE RAMORE

  • Guest
Reply #74 on: Κυριακή 30 Νοέμβριος 2008, 23:24:50 μμ
Σαχλαμάρες λένε…άμα είναι κάθε εξάμηνο να κάνουμε σέρβις πάμε χαμένοι…
Και κάθε 6000χλμ λίγο υπερβολικό είναι, αν αλλάζεις τα λαδάκια του και τα φίλτρα του δεν έχει ανάγκη να το πάς κάθε 6000χλμ. Και δεν πρόκειται  να του κάνουν και τίποτα, τσάμπα λεφτά μας παίρνουν.



Το αυτό!