Hellas Transalp Forum

Έλεγχος σε ΤΑ700/ABS (Oδηγία Honda)

Daemon · 86273

Offline Ζορπας

  • ΤΑ 700 Golden Edition, και ασε τους αλλους να ειναι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1443
  • Ο Κυπριος του forum
Reply #100 on: Δευτέρα 18 Μάιος 2009, 10:18:47 πμ
Το προβλημα δεν αφορουσε υπερβολικη φθορα στα τακακια αλλα πιθανη υπερθερμανση στο πισω φρενο.


And so you touch this limit, something happens and you suddenly can go a little bit further. With your mind power, your determination, your instict, and the experience as well, you can fly very high.
Ayrton Senna


Offline spyridon

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 42
Reply #101 on: Δευτέρα 18 Μάιος 2009, 17:30:29 μμ
Eμενα ειναι το ΤΑ 700 ΑΒΣ που εχω στουσ αριθμους πλαισιου που υπαρχει προβλημα αλλα δουλευει κανονικα το πισω φρενο.



Offline newtransalpakias

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 16
Reply #102 on: Δευτέρα 18 Μάιος 2009, 23:10:24 μμ
 Νομίζω πως με καθυσηχάσατε και αν και ακόμη με τσούζει λίγο η συντήρηση, όταν την οδηγώ τα ξεχνώ όλα ;)



Offline makisaris

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 427
Reply #103 on: Τρίτη 19 Μάιος 2009, 11:39:42 πμ
εγω καλα πρεπει να ειμαι!!!



Offline KKalantzis

  • HTC ΔΣ
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 2750
  • Where the streets have no name!
Reply #104 on: Τρίτη 16 Ιούνιος 2009, 17:14:49 μμ
Δεν είμαι μέσα στα κρίσιμα νούμερα και δεν έχω παρατηρήσει κάτι περίεργο. Ούτε υπερθέρμανση ούτε τίποτα!


Keep riding !!!


Offline panisk

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3729
Reply #105 on: Παρασκευή 31 Ιούλιος 2009, 22:03:35 μμ
Και εγώ μια από τα ίδια. Δουλεύει κανονικά.


Αφού το φως ταξιδεύει γρηγορότερα απο τον ήχο, εγώ γιατί πρώτα ακούω τις μ@λ@κίες και μετά μου ανάβουν τα λαμπάκια;

Live to Drive - Drive to Live


Offline Αιγαιοπλόος

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 359
Reply #106 on: Τετάρτη 12 Αύγουστος 2009, 21:44:57 μμ
Κι εμένα δεν είναι στα επίμαχα νούμερα. Και φυσικά δουλεύει άψογα.



Μια αστραπή είν' η ζωή και στ' άναμμα που κάνει, ό,τι προλάβει ο άνθρωπος, τα υπόλοιπα τα χάνει.


Offline kostasj

  • >>>>>>
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1523
Reply #107 on: Σάββατο 12 Σεπτέμβριος 2009, 14:38:45 μμ
Φίλος μου που έχει πάρει το 700άρι πριν 4 μήνες, τον απασχολούν 2 θέματα.

1. αν και δεν του έχει ανεβάσει πότε θερμοκρασία πάνω από 104. Του φαίνεται ότι ανεβάζει πολύ εύκολα θερμοκρασία. Δηλαδή ξεκινοντας με κρύο κινητήρα, η θερμοκρασία ανεβαίνει πολύ εύκολα στους 100 βαθμούς.

2. Εδώ και 3 μέρες παρατήρησε ότι πάνω στις βάσεις της ζελατίνας που έχει κάτι σαν 'λάμες' σταχτί χρώματος, φαίνονται στίγματα σκουριάς (πανω στις λαμες αυτες).

Περιμένω τις απόψεις σας.


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Αφού όλοι ψάχνουμε την αλήθεια..
Κι αφού σχεδόν όλοι ξέρουμε ποια είναι..
Γιατί το ψέμα είναι πιο δημοφιλές  ???


Offline makisaris

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 427
Reply #108 on: Σάββατο 12 Σεπτέμβριος 2009, 16:07:37 μμ
ανεβαζει σχετικα γρηγορα θερμοκρασια αλλα οχι οπως αναφερεις..
για τις λαμες που λες δε γνωριζω.ποιο εχει το επετιακο?τα αλλα δεν εχουν τετοια πραγματα..



Offline Αιγαιοπλόος

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 359
Reply #109 on: Σάββατο 12 Σεπτέμβριος 2009, 16:48:05 μμ
Φίλος μου που έχει πάρει το 700άρι πριν 4 μήνες, τον απασχολούν 2 θέματα.
1. αν και δεν του έχει ανεβάσει πότε θερμοκρασία πάνω από 104. Του φαίνεται ότι ανεβάζει πολύ εύκολα θερμοκρασία. Δηλαδή ξεκινοντας με κρύο κινητήρα, η θερμοκρασία ανεβαίνει πολύ εύκολα στους 100 βαθμούς.
........
Οντως ανεβάζει πολύ εύκολα θερμοκρασία αλλά ποτέ δεν ξεπερνάει τους 103 βαθμούς (τουλάχιστον σε εμένα). Και μόλις δουλέψει για λίγα δευτερόλεπτα το βεντιλατέρ, πέφτει στους 99 - 100 βαθμούς, έστω κι αν είσαι πηγμένος στην κίνηση με καύσωνα.
Μόλις ανοίξεις λίγο και ξεφύγεις από την κίνηση, η θερμοκρασία πέφτει αμέσως και παίζει γύρω στους 85 - 90 βαθμούς κελσίου.
Είναι γεγονός ότι αυτή η ζέστη από τον κινητήρα είναι λίγο ενοχλητική. Αλλά όχι σε εκνευριστικό βαθμό. Τί να πουν τα 4κύλινδρα, δηλαδή; Εκεί ψήνεις λουκάνικο πάνω στη σέλα, όταν μποτιλιαριστείς.
Και ποτέ δεν έχω ακούσει ή διαβάσει ότι υπήρξε κάτοχος ΤΑ700 που να του έβγαλε πρόβλημα το μηχανάκι από την υψηλή θερμοκρασία.
No problem, λοιπόν.
Καλά χιλιόμετρα στο φίλο σου.






Μια αστραπή είν' η ζωή και στ' άναμμα που κάνει, ό,τι προλάβει ο άνθρωπος, τα υπόλοιπα τα χάνει.


Offline makisaris

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 427
Reply #110 on: Σάββατο 12 Σεπτέμβριος 2009, 16:56:35 μμ
Οντως ανεβάζει πολύ εύκολα θερμοκρασία αλλά ποτέ δεν ξεπερνάει τους 103 βαθμούς (τουλάχιστον σε εμένα). Και μόλις δουλέψει για λίγα δευτερόλεπτα το βεντιλατέρ, πέφτει στους 99 - 100 βαθμούς




αυτο ακριβως.



Offline babis-x

  • OXI... δεν είμαι
  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 173
Reply #111 on: Σάββατο 12 Σεπτέμβριος 2009, 17:57:44 μμ
Για μεν την θερμοκρασία  ισχύει ότι είπαν  οι συμφορουμίτες, για δε τις σκουρίες, πρέπει να είναι κάτι άλλο καθ΄ όσον  όπως είδα στο μοτο του γαμπρού μου (20 Km, 2 ημερών), το υλικό δεν είναι σιδηρούχο, άρα δεν σκουριάζει.



Offline kostasj

  • >>>>>>
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1523
Reply #112 on: Σάββατο 12 Σεπτέμβριος 2009, 19:09:25 μμ
Οντως ανεβάζει πολύ εύκολα θερμοκρασία αλλά ποτέ δεν ξεπερνάει τους 103 βαθμούς (τουλάχιστον σε εμένα). Και μόλις δουλέψει για λίγα δευτερόλεπτα το βεντιλατέρ, πέφτει στους 99 - 100 βαθμούς, έστω κι αν είσαι πηγμένος στην κίνηση με καύσωνα.
Μόλις ανοίξεις λίγο και ξεφύγεις από την κίνηση, η θερμοκρασία πέφτει αμέσως και παίζει γύρω στους 85 - 90 βαθμούς κελσίου.




Αυτό ακριβώ μου έχει πει και αυτός. Απλά του έκανε εντύπωση ότι ανεβάζει γρήγορα θεσμ.
Εγώ του είπα ότι ίσως επειδή είναι καινούριο ακόμα, γι αυτό ανεβάζει εύκολα.

Τώρα για ενοχλητική θερμότητα, ΔΕΝ μου έχει πει κάτι τέτοιο.


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Αφού όλοι ψάχνουμε την αλήθεια..
Κι αφού σχεδόν όλοι ξέρουμε ποια είναι..
Γιατί το ψέμα είναι πιο δημοφιλές  ???


Offline makisaris

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 427
Reply #113 on: Σάββατο 12 Σεπτέμβριος 2009, 19:19:07 μμ


Τώρα για ενοχλητική θερμότητα, ΔΕΝ μου έχει πει κάτι τέτοιο.
το καλοκαιρι αυτα!



Offline kostasj

  • >>>>>>
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1523
Reply #114 on: Σάββατο 12 Σεπτέμβριος 2009, 19:21:58 μμ
..
για τις λαμες που λες δε γνωριζω.ποιο εχει το επετιακο?τα αλλα δεν εχουν τετοια πραγματα..

Ναι το επετειακό είναι.

για δε τις σκουρίες, πρέπει να είναι κάτι άλλο καθ΄ όσον  όπως είδα στο μοτο του γαμπρού μου (20 Km, 2 ημερών), το υλικό δεν είναι σιδηρούχο, άρα δεν σκουριάζει.

Πιστεύω να καταλάβατε τι ακριβώς εννοώ. (Όχι τις βάσεις της ζελατίνας, αλλά αυτό που είναι σαν 'λαμες' κάτω από την βάση και φτάνουν έως το φανάρι.)

Εγώ που το είδα χθες βράδυ, μου φάνηκε περίεργο, αλλά όντως φαίνεται σαν σκουριά.
Αυτός το διαπίστωσε πριν 3 μέρες αμέσως μετά από πλύσιμο.
Αν δεν είναι σκουριά, εμένα πάει το μυαλό μου σε ξέφτισμα του χρώματος.

Πάντως ούτε πλαστικές είναι.


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Αφού όλοι ψάχνουμε την αλήθεια..
Κι αφού σχεδόν όλοι ξέρουμε ποια είναι..
Γιατί το ψέμα είναι πιο δημοφιλές  ???


Offline kostasj

  • >>>>>>
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1523
Reply #115 on: Σάββατο 12 Σεπτέμβριος 2009, 19:26:03 μμ
το καλοκαιρι αυτα!

Ναι αφού 4 μήνες την έχει τη μηχανή.

ΥΓ Δεν την εχω καβαλήσει για να δω αν έχει πιο πολύ η' πιο λίγο θερμότητα από το 650


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Αφού όλοι ψάχνουμε την αλήθεια..
Κι αφού σχεδόν όλοι ξέρουμε ποια είναι..
Γιατί το ψέμα είναι πιο δημοφιλές  ???


Offline makisaris

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 427
Reply #116 on: Σάββατο 12 Σεπτέμβριος 2009, 19:28:38 μμ
πες τον δικο σου να απευθυνθει στην εγγυηση..κριμα αν ειναι σκουρια.καινουρια ειναι η μηχανη.



Offline kostasj

  • >>>>>>
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1523
Reply #117 on: Σάββατο 12 Σεπτέμβριος 2009, 19:43:05 μμ
πες τον δικο σου να απευθυνθει στην εγγυηση..κριμα αν ειναι σκουρια.καινουρια ειναι η μηχανη.

Αυτό του είπα χθες που τον βρήκα.
Αν και, το εξάρτημα αυτό, είναι καθαρά διακοσμητικό. Δεν παύει να του χαλάει τη 'μόστρα' (αν σκουριάσει η χάσει το χρώμα του)

Παρεπιπτώντος. Δεν έχει δει σε Κανένα άλλο σημείο σκουριά.


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Αφού όλοι ψάχνουμε την αλήθεια..
Κι αφού σχεδόν όλοι ξέρουμε ποια είναι..
Γιατί το ψέμα είναι πιο δημοφιλές  ???


Offline panlask

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 72
    • radioamateur
Reply #118 on: Κυριακή 13 Σεπτέμβριος 2009, 08:34:30 πμ
Και εγω εχω δει αυτο που λετε σκουριά αλλα δεν νομιζω οτι οτι ειναι.
Την πρωτη φορα που το παρατηρησα και εγω ηταν μολις μιας μερας η μηχανη και μετα απο μια διαδρομη που ειχε παρα πολλα μυγακια και διαφορα αλλα(πρωτη βολτα εξω απο την πολη). Ειδα και επαθα για να βγαλω αυτα τα στιγματα γιατι δεν ξερω απο τι υλικο το εχουν κανει αυτο και οτι πεσει πανω του αφηνει σημαδια στιγματα.Αν τα τριψεις καλα με ενα σφουγγαρι βγαινουν σιγα σιγα (οχι εντελως).
Παντως ειναι προβλημα γιατι ειναι σε εμφανες σημειο.
Πρεπει να φταιει το υλικο απο το οποιο ειναι φτιαγμενα αυτα τα λαμακια γιατι ουτε σιδερο ειναι ουτε αλουμινιο ουτε και πλαστικο και οτι πεσει πανω του αμεσως αφηνει στιγμα.



Offline billias

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 46
Reply #119 on: Τετάρτη 16 Σεπτέμβριος 2009, 16:10:51 μμ
και εγω ειδα εχθες (ηταν παρατημενη μια εβδομαδα ) εφαγε και τις βροχες
προσπαθησα λιγο να τα αφαιρεσω αλλα τιποτα



Offline zoulou

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 104
  • epitelous vrike o zoulou thn africana tou !!!
Reply #120 on: Τρίτη 22 Σεπτέμβριος 2009, 16:16:52 μμ
Πάρτε παλιά.....είναι πιο αξιόπιστα....έχουν και προσωπικότητα ;)

Πες το ανοιχτα φιλε μου....

Africa twin το λενε μη ντρεπεσαι :D


komfoukios eipe: ola ta taxidia arxizoun me to prwto vhma...

Zoulou eipe : ola ta taxidia arxizoun me zestama sto moter!!!