Κυριακή 17 Δεκέμβριος 2017, 15:49:23 μμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: ..
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα. « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 2 3 [4] 5 | Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Έλεγχος σε ΤΑ700/ABS (Oδηγία Honda)  (Αναγνώστηκε 33728 φορές)
Nuc
Απλώς ένας...
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 149



« Απάντηση #75 στις: Κυριακή 30 Νοέμβριος 2008, 23:34:41 μμ »

Δεν εχω παρει καμια επιστολη και ο αντιπροσωπος εδω στην Κυπρο δεν γνωριζει κατι..
Παντως το θεμα εχει ηδη συζητηθει σε ενα Αγγλικο φορουμ, με καποια μελοι να εχουν παρει επιστολες ανακλησης.

Σημερα μετα την πρωινη βολτα ελεγξα το πισω φρενο και μου εκανε εντυπωση το ποσο ζεστος ητανε ο δισκος αντιιθετως με τον μπροστα που ητανε σχεδον κρυος. Ηταν τοσο ζεστος που δεν μπορουσα να αφησω το δαχτυλο μου πανω !

Επειδη εχω αρχισει να ανησυχω μιας και δεν εχω παρει σχετικη επιστολη ανακλησης σκεφτομαι να επικηνωνησω με τη χοντα ευρωπης για μια επισημη τοποθετηση

Το ίδιο ακριβώς φίλε παρατήρησα κι εγώ! Να υποθέσω ότι οι μπροστά δίσκοι ψύχονται καλύτερα?
Επίσης αναφέρω ότι το πίσω φρένο μου όταν πατιέται σφυρίζει κι έχω μόνο 3200km στο σύνολο. Να θεωρήσω ότι οφείλεται σε υγρασία? Κακής ποιότητας τακάκια μήπως? Μήπως η αντλία του φρένου που λέτε (πάντως ο αριθμός πλαισίου μου δεν ανήκει σ'αυτούς που μας είπαν τα παιδιά στο forum). Θα ελέγξω όμως ούτως ή άλλως σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο!!!
Καταγράφηκε
Nuc
Απλώς ένας...
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 149



« Απάντηση #76 στις: Κυριακή 30 Νοέμβριος 2008, 23:50:24 μμ »

Και τί service είναι αυτό που πρέπει να γίνεται κάθε εξάμηνο ή κάθε 6,000 χιλιόμετρα; Huh
Μήπως εννοείς (γενικό) έλεγχο;

Ακριβώς. Ελέγχους. Έλεγα να διευκρινίσω, αλλά ξεχάστηκα. Εν πάσει περιπτώσει θα σκανάρω τις 2 σελ. του manual να σας τις στείλω σε mail αν θέλετε.
Καταγράφηκε
Nkapa
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 186


Μαζί μου έλα πάνω απ' τα σύννεφα...


« Απάντηση #77 στις: Δευτέρα 01 Δεκέμβριος 2008, 13:19:10 μμ »

Παιδιά έχω την αίσθηση ότι τα πίσω τακάκια βρίσκουν στο δίσκο χωρίς εγώ να πατάω φρένο. Αυτό το κατάλαβα όταν κατέβαινα μια κατηφόρα χωρίς γκάζι και φρένο. Έχει παρατηρήσει κάτι παρόμοιο κάποιος άλλος. Ούτε ο δικός μου αριθμός πλαισίου είναι μέσα.
Καταγράφηκε

Η σιωπή είναι η πιο τέλεια έκφραση της περιφρόνησης...
Chris_de_Ze
Veteran
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9269



« Απάντηση #78 στις: Δευτέρα 01 Δεκέμβριος 2008, 15:13:41 μμ »

Σήκωσε τον πίσω τροχό (στο κεντρικό stand αν έχεις), βάλε ταχύτητα, πάτα λίγο γκάζι, πάτα μερικές φορές φρένο, σβήσε κινητήρα, πάτα ξανά λίγο φρένο, και δες μετά αν ο τροχός γυρίζει ελεύθερα.
Καταγράφηκε

Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
Nkapa
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 186


Μαζί μου έλα πάνω απ' τα σύννεφα...


« Απάντηση #79 στις: Τρίτη 02 Δεκέμβριος 2008, 12:46:59 μμ »

Χρήστο δυστυχώς δε παίζει γιατί δεν έχω κεντρικό stand Sad
Καταγράφηκε

Η σιωπή είναι η πιο τέλεια έκφραση της περιφρόνησης...
louros
Μονάχος μονάχος
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7233


Kαι αδιάβροχος.....!


« Απάντηση #80 στις: Τρίτη 02 Δεκέμβριος 2008, 12:49:45 μμ »

Bρες ένα τρόπο να το κάνεις .(ενα γρύλο και μιά σανίδα).
Να είναι και κάποιος μαζί σου να κρατάτρε τη μηχανή.
Αν βρίσκουν λίγο ίσα ν ακούγονται δεν πειράζει.
Το θέμα είναι να μη φρενάρει ο τροχός.
Παιδεψέ το λίγο.
Καταγράφηκε

ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?
Nkapa
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 186


Μαζί μου έλα πάνω απ' τα σύννεφα...


« Απάντηση #81 στις: Τρίτη 02 Δεκέμβριος 2008, 13:25:46 μμ »

Όχι δε φρενάρει ίσα που ακούγεται
Καταγράφηκε

Η σιωπή είναι η πιο τέλεια έκφραση της περιφρόνησης...
louros
Μονάχος μονάχος
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7233


Kαι αδιάβροχος.....!


« Απάντηση #82 στις: Τρίτη 02 Δεκέμβριος 2008, 14:03:08 μμ »

Όχι δε φρενάρει ίσα που ακούγεται
Χέστο.
Μόνο να τα τσεκάρεις που και που.
Δες και αν ζεσταίνονται οι δίσκοι χωρίς να φρενάρεις.
Καταγράφηκε

ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?
Ζορπας
ΤΑ 700 Golden Edition, και ασε τους αλλους να ειναι
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1443


Ο Κυπριος του forum


« Απάντηση #83 στις: Τρίτη 02 Δεκέμβριος 2008, 14:40:28 μμ »

Δες και αν ζεσταίνονται οι δίσκοι χωρίς να φρενάρεις.

Πολυ απλο και πολυ σωστο !
Τωρα πως και δεν το σκεφτηκα..  Huh
Καταγράφηκε

And so you touch this limit, something happens and you suddenly can go a little bit further. With your mind power, your determination, your instict, and the experience as well, you can fly very high.
Ayrton Senna
louros
Μονάχος μονάχος
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7233


Kαι αδιάβροχος.....!


« Απάντηση #84 στις: Τρίτη 02 Δεκέμβριος 2008, 14:45:03 μμ »

Πολυ απλο και πολυ σωστο !
Τωρα πως και δεν το σκεφτηκα..  Huh

Γιά πετάξου μέχρι  εδώ
Καταγράφηκε

ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?
KostasC
Administrator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 10365


Γαβ !


« Απάντηση #85 στις: Τρίτη 02 Δεκέμβριος 2008, 16:23:07 μμ »

Πολυ απλο και πολυ σωστο !
Τωρα πως και δεν το σκεφτηκα..  Huh

Αν έχεις ABS (άρα και CBS) δε μπορείς να το κάνεις.
Πλάγιασε τη μηχανή και στρίψε τη ρόδα με το χέρι... λιγο χχχχχχχρρρρ θα το ακούς.
Αν σταματά τη ροή της ρόδας σύντομα, μάλλον πιέζουν τα τακάκια.

Καταγράφηκε

Sotos
Global Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 10310



« Απάντηση #86 στις: Τρίτη 02 Δεκέμβριος 2008, 18:24:45 μμ »

Χέστο.
Μόνο να τα τσεκάρεις που και που.
Δες και αν ζεσταίνονται οι δίσκοι χωρίς να φρενάρεις.


δεν γινεται

μολις παει να σταματησει θα πατησει αναγκαστικα και το πισω (CBS)
Καταγράφηκε

Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 49.144km
Sotos
Global Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 10310



« Απάντηση #87 στις: Τρίτη 02 Δεκέμβριος 2008, 18:25:31 μμ »

Αν έχεις ABS (άρα και CBS) δε μπορείς να το κάνεις.
Πλάγιασε τη μηχανή και στρίψε τη ρόδα με το χέρι... λιγο χχχχχχχρρρρ θα το ακούς.
Αν σταματά τη ροή της ρόδας σύντομα, μάλλον πιέζουν τα τακάκια.




Ουπς, τωρα το ειδα, σορρυ.
Καταγράφηκε

Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 49.144km
louros
Μονάχος μονάχος
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7233


Kαι αδιάβροχος.....!


« Απάντηση #88 στις: Τετάρτη 03 Δεκέμβριος 2008, 10:51:28 πμ »

Ξεφτέρια και οι δυό .
Δηλ δε μπορεί να πάει σε μιά ευθεία  γιά κανα δυό χλμ και να το σταματήσει με ταχύτητες ?
Καταγράφηκε

ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?
KostasC
Administrator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 10365


Γαβ !


« Απάντηση #89 στις: Τετάρτη 03 Δεκέμβριος 2008, 11:09:51 πμ »

Ξεφτέρια και οι δυό .
Δηλ δε μπορεί να πάει σε μιά ευθεία  γιά κανα δυό χλμ και να το σταματήσει με ταχύτητες ?

ΟΧΙ ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ παλιο καουμπόι...
Καταγράφηκε

louros
Μονάχος μονάχος
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7233


Kαι αδιάβροχος.....!


« Απάντηση #90 στις: Τετάρτη 03 Δεκέμβριος 2008, 11:25:00 πμ »

ΟΧΙ ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ παλιο καουμπόι...
Δε μπορείς ΕΣΥ .....(σ εμποδίζουν οι βοηθητικές.)
Καταγράφηκε

ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?
Nuc
Απλώς ένας...
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 149



« Απάντηση #91 στις: Παρασκευή 05 Δεκέμβριος 2008, 19:44:23 μμ »

Παιδιά, πριν από λίγο ήμουν στον Καρακώστα στο Γαλάτσι (HONDA Καρακώστας) και του ανέφερα αυτά που έμαθα από το forum για το πρόβλημα σε μερικά ΤΑ700 ABS. Δε γνώριζε ούτε είχε ακούσει τίποτα! Να πω ότι με εντυπωσίασε; Μάλλον όχι... Δυστυχώς έχω αρχίσει να συνηθίζω στην προχειρότητα στη χώρα μας...  Angry

Δε γνωρίζω αν θα ξέρει ο μηχανικός του (Πάρνηθος 74 -αν θυμάμαι καλά το νούμερο- στο Γαλάτσι είναι το service του). Μου είπε να τον ρωτήσω. Δε μου έδωσε την εντύπωση ότι θ' ασχοληθεί να μάθει ο ίδιος πάντως...

Ωστόσο μου λέει είναι πολύ εύκολο να τσεκάρουμε. Γύραμε λοιπόν τη μηχανή στο πλευρικό stand και γυρίζαμε τη ρόδα. Του φάνηκε ότι κύλαγε μια χαρά (όπως κι εμένα άλλωστε). Μου είπε επίσης ότι θα είχε σημάδια η δισκόπλακα αν συνέβαινε κάτι (θα ήταν μαύρη ή με αλλοιωμένο χρώμα) και μου έδειξε για παράδειγμα κάτι μεταχειρισμένες μηχανές.

Εσείς τί λέτε;
Καταγράφηκε
Sotiris
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 737

Χανια!!!!!


« Απάντηση #92 στις: Παρασκευή 05 Δεκέμβριος 2008, 20:12:52 μμ »



Δε γνωρίζω αν θα ξέρει ο μηχανικός του (Πάρνηθος 74 -αν θυμάμαι καλά το νούμερο- στο Γαλάτσι είναι το service του). Μου είπε να τον ρωτήσω. Δε μου έδωσε την εντύπωση ότι θ' ασχοληθεί να μάθει ο ίδιος πάντως...


Τάσο τον λένε τον μηχανικό εκεί???
Καταγράφηκε
Chris_de_Ze
Veteran
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9269



« Απάντηση #93 στις: Σάββατο 06 Δεκέμβριος 2008, 00:17:43 πμ »

Δεν καταλαβαίνω γιατί ανησυχείς. Αυτή η οδηγία βγήκε για συγκεκριμένη παρτίδα μηχανάκια (όχι πολλά τον αριθμό, από τα οποία λίγα ήταν στην Ελλάδα). Μετά  στα επόμενα, η Χόντα διόρθωσε το πρόβλημα. Αν ο αρ.πλαισίου σου δεν είναι μέσα σε αυτούς που "ανακλήθηκαν" τότε δεν υπάρχει πρόβλημα.
Καταγράφηκε

Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
ΚΡΑΣΟΠΑΤΕΡΑΣ
Ο ΑΣΤΡΑΠΟΓΙΑΝΝΟΣ
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3675


Δεν σπάει δεν χαλάει…δεν στραβώνει δεν λυγάει !!


« Απάντηση #94 στις: Σάββατο 06 Δεκέμβριος 2008, 00:20:26 πμ »

Το δικό μου το αγόρασα τον Ιούλιο και ο αριθμός πλαισίου είναι κάτι χιλιάδες μετά από αυτούς που είχαν το πρόβλημα.
Μην ανησυχείς τσάμπα....
Καταγράφηκε

Οι άνθρωποι είναι σαν το κρασί, οι καλοί βελτιώνονται με τα χρόνια, οι άχρηστοι γίνονται ξύδι…..
Nuc
Απλώς ένας...
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 149



« Απάντηση #95 στις: Κυριακή 07 Δεκέμβριος 2008, 15:59:44 μμ »

Τάσο τον λένε τον μηχανικό εκεί???

Όχι. Γιάννη.
Καταγράφηκε
Nuc
Απλώς ένας...
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 149



« Απάντηση #96 στις: Κυριακή 07 Δεκέμβριος 2008, 16:07:12 μμ »

Δεν καταλαβαίνω γιατί ανησυχείς. Αυτή η οδηγία βγήκε για συγκεκριμένη παρτίδα μηχανάκια (όχι πολλά τον αριθμό, από τα οποία λίγα ήταν στην Ελλάδα). Μετά  στα επόμενα, η Χόντα διόρθωσε το πρόβλημα. Αν ο αρ.πλαισίου σου δεν είναι μέσα σε αυτούς που "ανακλήθηκαν" τότε δεν υπάρχει πρόβλημα.

Ο αριθμός πλαισίου μου δεν ανήκει σε αυτούς που "ανακλήθηκαν", αλλά αγχώθηκα λίγο μήπως υπήρχε το πρόβλημα και σε "διάσπαρτα" ΤΑ700. Άλλωστε σε 2 ρόδες είμαστε και είναι θέμα ασφάλειας. Σ' ευχαριστώ πολύ για την απάντησή σου, όπως και όλα τα παιδιά εδώ.
« Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη 22 Απρίλιος 2009, 20:48:01 μμ από Nuc » Καταγράφηκε
newtransalpakias
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 16



« Απάντηση #97 στις: Κυριακή 17 Μάιος 2009, 20:13:57 μμ »

Γεια σας παιδιά
 Έχω κι εγώ την XL700ABS 08 από τον προηγούμενο απρίλιο περίπου.
Όταν πήγα για σέρβις στα 10.000χλμ (εκτός από τα 360Ε) που πλήρωσα, μου είπε ο τεχνικός πως τα πίσω τακάκια έχουν σχεδόν φαγωθεί και θα χρειαστούν σύντομα αλλαγή. Αυτό που σκέφτομαι τώρα που διάβασα το φόρουμ (και θα κολλήσω από οτι φαίνεται) είναι μήπως έχουν ένα κατι τις πρόβλημα τα πίσω φρένα, αν και ο αριθμός πλαισίου είναι λίγες εκατοντάδες έξω από τους αριθμούς που είπαμε. Ή μήπως είναι λογική φθορά;
 Επίσης όντως σφύριζαν κι εμένα τα φρένα, άλλα όχι τώρα που έχω ξεπεράσει τις 14.000χλμ.
Καταγράφηκε
Chris_de_Ze
Veteran
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9269



« Απάντηση #98 στις: Δευτέρα 18 Μάιος 2009, 08:55:01 πμ »

10.000 χλμ μπορεί να θεωρηθεί μέσα στα φυσιολογικά όρια/πλαίσια για αλλαγή πίσω τακάκια (ανάλογα βέβαια και τον τρόπο οδήγησης).
Καταγράφηκε

Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
Γιάννης Σταυρουλάκης
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4154


by Jstavrou


« Απάντηση #99 στις: Δευτέρα 18 Μάιος 2009, 10:01:20 πμ »

Εγώ αλλάζω ακόμα πιο νωρίς, στις 6.000.
Ο λόγος είναι οτι κάνω πολύ χρήση του πίσω, αφού μένω σε γειτονιά που έχει πολλές ανηφόρες, άρα και κατηφόρες και ο χώρος πάρκιν που νοικιάζω για το ΤΑ μου είναι στο -2 (δεύτερο υπόγειο).
Καταγράφηκε

There are 3 kinds of people.
Those who MAKE things happen.
Those who WATCH what happens.
Those who WONDER what happened.
Μέλος Κ.Τ. XL650V
Σελίδες: 1 2 3 [4] 5 | Πάνω Εκτύπωση 
« προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!