Τετάρτη 13 Δεκέμβριος 2017, 13:16:15 μμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: Αν είναι η πρώτη σας επίσκεψη στο Forum, ειναι σημαντικό να δείτε πρώτα  αυτό
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα. « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 2 [3] 4 5 | Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Έλεγχος σε ΤΑ700/ABS (Oδηγία Honda)  (Αναγνώστηκε 33623 φορές)
Chris_de_Ze
Veteran
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9269



« Απάντηση #50 στις: Πέμπτη 08 Μάιος 2008, 15:49:27 μμ »

Από bug στο firmware του body computer στο 800GS, ο κινητήρας σβήνει χωρίς προειδοποίηση, ιδιαίτερα όταν καταλαβαίνει ότι υπερφορτώνεται (αντί να σκορτσάρει, όπως θα έπρεπε), πχ. σε άνοιγμα γκαζιού μετά από επιβράδυνση. Χρειάζεται να γίνει αναβάθμιση στο firmware. Έχουν προκληθεί ατυχήματα από αυτό το πρόβλημα, πχ. να είσαι πλαγιασμένος σε στροφή και να θέλεις να επιταχύνεις στην κορυφή της στροφής για να προετοιμάσεις την έξοδό σου και ξαφνικά ... να σου σβήσει ο κινητήρας! Τα είδες όλα!

ΥΓ: Όταν είναι πολύ περισσότερα τα νέα μοντέλα που παρουσιάζουν πρόβλημα όταν πρωτοβγούν στην αγορά (σε σχέση με αυτά που δεν βγάζουν κανένα), τότε ως κανόνα μόνο μπορώ να το ονομάσω!
« Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη 08 Μάιος 2008, 16:56:28 μμ από Chris_de_Ze » Καταγράφηκε

Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
M. I. Pagalos
ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8637


Όλα είναι δρόμος...Keep going!


« Απάντηση #51 στις: Πέμπτη 08 Μάιος 2008, 16:05:04 μμ »

  Ναι, αυτό είναι όντως σοβαρό!
Καταγράφηκε



ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!
DRAKE RAMORE
Επισκέπτης
« Απάντηση #52 στις: Πέμπτη 08 Μάιος 2008, 16:11:24 μμ »

Πάρτε παλιά.....είναι πιο αξιόπιστα....έχουν και προσωπικότητα Wink
Καταγράφηκε
Chris_de_Ze
Veteran
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9269



« Απάντηση #53 στις: Πέμπτη 08 Μάιος 2008, 16:41:54 μμ »

Ένα άλλο "προβληματάκι" στο νέο 800GS έχει να κάνει με ελατωματικό αισθητήρα στην παροχή καυσίμου (και αυτό σοβαρό πρόβλημα, υπάρχει κίνδυνος να διαρεύσει βενζίνη). Έχει γίνει ανάκληση από την εταιρία.

ΥΓ: Είμαστε ήδη off-topic όμως!
« Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη 08 Μάιος 2008, 16:43:46 μμ από Chris_de_Ze » Καταγράφηκε

Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
Ζορπας
ΤΑ 700 Golden Edition, και ασε τους αλλους να ειναι
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1443


Ο Κυπριος του forum


« Απάντηση #54 στις: Πέμπτη 08 Μάιος 2008, 21:47:21 μμ »

Ένα άλλο "προβληματάκι" στο νέο 800GS έχει να κάνει με ελατωματικό αισθητήρα στην παροχή καυσίμου (και αυτό σοβαρό πρόβλημα, υπάρχει κίνδυνος να διαρεύσει βενζίνη). Έχει γίνει ανάκληση από την εταιρία.

ΥΓ: Είμαστε ήδη off-topic όμως!

Χιλιες φορες Χοντα !!
Καταγράφηκε

And so you touch this limit, something happens and you suddenly can go a little bit further. With your mind power, your determination, your instict, and the experience as well, you can fly very high.
Ayrton Senna
M. I. Pagalos
ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8637


Όλα είναι δρόμος...Keep going!


« Απάντηση #55 στις: Παρασκευή 09 Μάιος 2008, 08:20:45 πμ »

  Πρόβλημα να 'ναι αρκεί να 'ναι χόντα, ε? Ε, ρεεε....
Καταγράφηκε



ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!
Ζορπας
ΤΑ 700 Golden Edition, και ασε τους αλλους να ειναι
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1443


Ο Κυπριος του forum


« Απάντηση #56 στις: Παρασκευή 09 Μάιος 2008, 09:26:36 πμ »

  Πρόβλημα να 'ναι αρκεί να 'ναι χόντα, ε? Ε, ρεεε....

Μιχαλη εννοω οτι αμα στο Χοντα το προβλημα ειναι με μια ασφαλεια στην αντλια φρενου, και στο BMW να μιλαμε για διαρροη βενζινης και να σβηνει ο κινητηρας χωρις προειδοποιηση, τοτε ναι, χιλιες φορες Χοντα ρε φιλε !!
Καταγράφηκε

And so you touch this limit, something happens and you suddenly can go a little bit further. With your mind power, your determination, your instict, and the experience as well, you can fly very high.
Ayrton Senna
M. I. Pagalos
ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8637


Όλα είναι δρόμος...Keep going!


« Απάντηση #57 στις: Παρασκευή 09 Μάιος 2008, 09:44:35 πμ »

Μιχαλη εννοω οτι αμα στο Χοντα το προβλημα ειναι με μια ασφαλεια στην αντλια φρενου, και στο BMW να μιλαμε για διαρροη βενζινης και να σβηνει ο κινητηρας χωρις προειδοποιηση, τοτε ναι, χιλιες φορες Χοντα ρε φιλε !!

  Ε, ναι αλλά αυτό δεν αποτελεί τετελεσμένο. Θα μπορούσε να είναι ανάποδα. Η χόντα να είχε διαρροή και η BMW πρόβλημα με την ασφάλεια του φρένου.
  Μεταξύ των δύο προβλημάτων, σίγουρα είναι πιο σοβαρό αυτό που παρουσίασε η BMW.
Καταγράφηκε



ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!
Αιγαιοπλόος
Οδηγάρα
****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 359



« Απάντηση #58 στις: Πέμπτη 21 Αύγουστος 2008, 13:53:34 μμ »

Εχουμε κανένα νεότερο για το θέμα του ABS στα Transalp 700;
Οσο κι αν έψαξα πάντως, δεν είδα πουθενά τίποτα σχετικό με πρόβλημα στο συνδυασμένο ABS της Honda για το νέο Transalp 700.
Υπάρχει τελικά θέμα ή όχι;
Καταγράφηκε


Μια αστραπή είν' η ζωή και στ' άναμμα που κάνει, ό,τι προλάβει ο άνθρωπος, τα υπόλοιπα τα χάνει.
Ζορπας
ΤΑ 700 Golden Edition, και ασε τους αλλους να ειναι
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1443


Ο Κυπριος του forum


« Απάντηση #59 στις: Πέμπτη 21 Αύγουστος 2008, 14:03:51 μμ »

Το προβλημα υπηρξε στα πρωτα μοντελα που κατασκευαστηκαν. μετα το φτιαξανε. Αν εσυ πηρες τη μηχανη σου προσφατα τοτε δεν εχεις προβλημα
Καταγράφηκε

And so you touch this limit, something happens and you suddenly can go a little bit further. With your mind power, your determination, your instict, and the experience as well, you can fly very high.
Ayrton Senna
Chris_de_Ze
Veteran
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9269



« Απάντηση #60 στις: Πέμπτη 21 Αύγουστος 2008, 14:29:10 μμ »

Εχουμε κανένα νεότερο για το θέμα του ABS στα Transalp 700;
Όπως αναφέρθηκε, το πρόβλημα υπήρξε σε συγκεκριμένη (περιορισμένη) σειρά ΤΑ700/ABS. Ειδοποιήθηκαν οι ιδιοκτήτες τους και αλλάχθηκε προληπτικά η πίσω αντλία φρένου (λόγω κάποιου ελατωματικού εσωτερικού clip). Δεν έχει συνέχεια το πρόβλημα.
Εσύ τσέκαρες το δικό σου αρ. πλαισίου σε σχέση με εκείνα που είχαν το πρόβλημα για να είσαι ήσυχος?
« Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη 21 Αύγουστος 2008, 14:32:40 μμ από Chris_de_Ze » Καταγράφηκε

Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
Αιγαιοπλόος
Οδηγάρα
****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 359



« Απάντηση #61 στις: Παρασκευή 22 Αύγουστος 2008, 14:06:57 μμ »

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις και την ενημέρωση, παιδιά.
Ρώτησα για το μηχανάκι ενός φίλου, που είναι με ABS.
Το δικό μου το πηρα χωρίς ABS. Δεν ξέρω αν έκανα καλά βέβαια, γιατί οι περισσότεροι υποστηρίζουν ότι το συνδυασμένο ABS της Honda είναι κορυφαίο. Ισως έπρεπε να το είχα πάρει κι εγώ με το ABS αλλά με ξένιζε λίγο η ιδέα της συνδυασμένης πέδησης, δηλ. το "πατάω το πεντάλ και πιάνει ένα έμβολο από τα τρία κάθε μπροστινής δασκάνας". Πάντως μέχρι στιγμής τα φρένα του Transalp (έστω και χωρίς το ABS, με τις διπίστονες δαγκάνες εμπρός) μου φαίνονται πολύ καλά και, κυρίως, με πολύ καλή αίσθηση. 
Καταγράφηκε


Μια αστραπή είν' η ζωή και στ' άναμμα που κάνει, ό,τι προλάβει ο άνθρωπος, τα υπόλοιπα τα χάνει.
louros
Μονάχος μονάχος
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7233


Kαι αδιάβροχος.....!


« Απάντηση #62 στις: Παρασκευή 22 Αύγουστος 2008, 14:38:33 μμ »

S αλλά με ξένιζε λίγο η ιδέα της συνδυασμένης πέδησης, δηλ. το "πατάω το πεντάλ και πιάνει ένα έμβολο από τα τρία κάθε μπροστινής δασκάνας".
Mα νομίζω ότι το σύστημα αυτό το έχεις έτσι κι αλλιώς και χωρίς abs.
Καταγράφηκε

ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?
Chris_de_Ze
Veteran
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9269



« Απάντηση #63 στις: Παρασκευή 22 Αύγουστος 2008, 14:42:06 μμ »

Όχι Θανάση. Τα απλά (με τις διπίστονες και χωρίς ABS) δεν το έχουν αυτό το σύστημα. Έχουν τα ίδια φρένα με το 650.
Οι τριπίστονες προσφέρουν σαφώς καλύτερη πέδηση.
Καταγράφηκε

Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
louros
Μονάχος μονάχος
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7233


Kαι αδιάβροχος.....!


« Απάντηση #64 στις: Παρασκευή 22 Αύγουστος 2008, 15:32:45 μμ »

Καλά ρε τους ματζίρηδες ,γιατί να μη βάζουν τον διανεμητή τουλάχιστο.

Πιό παλία στα vara το παρείχαν και χωρις abs.
Καταγράφηκε

ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?
Chris_de_Ze
Veteran
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9269



« Απάντηση #65 στις: Παρασκευή 22 Αύγουστος 2008, 16:03:03 μμ »

Αυτό είναι ένα πολύ καλό ερώτημα Θανάση!
Ε εδώ που τα λέμε και το ΤΑ700 δεν είναι και κανένα νέο τεχνολογικό θαύμα! Δοκιμασμένα πράγματα από το παρελθόν, του έβαλαν επάνω! Πράγματα που τα είχαν ήδη έτοιμα. Ίσως μόνο αυτό το χιλιοσυζητημένο φανάρι αποτελεί νέα εξέλιξη!
Καταγράφηκε

Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
Chris_de_Ze
Veteran
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9269



« Απάντηση #66 στις: Σάββατο 30 Αύγουστος 2008, 07:16:51 πμ »

Mα νομίζω ότι το σύστημα αυτό το έχεις έτσι κι αλλιώς και χωρίς abs.
Θανάση αυτό που πρόσεξα επίσης (βλέποντας κάποια ΤΑ700 χωρίς CBS) είναι ότι το πίσω φρένο έχει ABS ακόμα και όταν το μπροστινό δεν έχει! Δηλ. το ABS στο πίσω φρένο είναι standard σε όλα τα μοντέλα (είτε έχουν CBS είτε όχι, είτε έχουν ABS στο μπροστινό είτε όχι)
Καταγράφηκε

Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
Αιγαιοπλόος
Οδηγάρα
****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 359



« Απάντηση #67 στις: Πέμπτη 11 Σεπτέμβριος 2008, 11:38:08 πμ »

Ο αισθητήρας του ABS υπάρχει και στην απλή έκδοση, διότι χρησιμεύει για το ταχύμετρο του κοντέρ. Δεν έχει όμως ABS, απλώς υπάρχει ο αισθητήρας.
Καταγράφηκε


Μια αστραπή είν' η ζωή και στ' άναμμα που κάνει, ό,τι προλάβει ο άνθρωπος, τα υπόλοιπα τα χάνει.
Chris_de_Ze
Veteran
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9269



« Απάντηση #68 στις: Πέμπτη 11 Σεπτέμβριος 2008, 12:43:17 μμ »

Με ένα σμπάρο, δυο τρυγόνια!
Βαρέθηκαν μάλλον να τοποθετήσουν sensor στο κιβώτιο (όπως γίνεται σε άλλες μηχανές/αυτοκίνητα).
Καταγράφηκε

Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
louros
Μονάχος μονάχος
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7233


Kαι αδιάβροχος.....!


« Απάντηση #69 στις: Πέμπτη 11 Σεπτέμβριος 2008, 15:05:31 μμ »

Φτήνειες και χαζοπολιτική.
Εφόσον υπάρχει δηλ. η εγκατάσταση κολλήσανε σε ένα σένσορα ?
 Πως φαίνεται τελικά το πόσο δυσανάλογο είναι το κόστος γιά την εταιρεία σε σχέση με αυτό που πληρώνουμε.
Μηδαμινη η αξϊα εγκαταστασης  γιά την εταιρεία σε σχέση με τα 1000 σχεδόν που εμείς καλούμαστε να πληρώσουμε..
Καταγράφηκε

ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?
Venumis (Mike)
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 831



« Απάντηση #70 στις: Κυριακή 23 Νοέμβριος 2008, 15:01:40 μμ »

Κακό δεν είναι σίγουρα ,αλλά είναι τουλάχιστον αφελές.
Γιατί ? τι θα πάθει ?
Κοστίζει κιόλας , επιβαρύνεις και το περιβάλλον με 3 κιλά άχρηστα λάδια καινούρια ακόμη.
Δεν ξαναλλάζω λάδι κάτω από 6.000 τουλάχιστον.

πολύ σωστό και με οικολογική συνείδηση. μπράβο πολύ μου άρεσε η τοποθέτησή σου 
Καταγράφηκε

Μετά απο τόσα χρόνια ακόμα ακούω Heavy metal και το γουστάρω τρελά..Μπράβο μου ο μπαγάσας, μου αρέσω !
Nuc
Απλώς ένας...
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 149



« Απάντηση #71 στις: Κυριακή 30 Νοέμβριος 2008, 23:08:59 μμ »



Σέρβις 4000 χλμ ? κάθε 12 δεν λέει η Honda ή τουλάχιστον κάθε 6 ?

Στο manual του Transalp 700 λέει service κάθε εξάμηνο ή κάθε 6,000 χιλιόμετρα (ό,τι προκύψει πρώτο). Λάδια κάθε 12,000km ή κάθε χρόνο.
Καταγράφηκε
Chris_de_Ze
Veteran
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9269



« Απάντηση #72 στις: Κυριακή 30 Νοέμβριος 2008, 23:19:02 μμ »

Και τί service είναι αυτό που πρέπει να γίνεται κάθε εξάμηνο ή κάθε 6,000 χιλιόμετρα; Huh
Μήπως εννοείς (γενικό) έλεγχο;
« Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή 30 Νοέμβριος 2008, 23:20:34 μμ από Chris_de_Ze » Καταγράφηκε

Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
ΚΡΑΣΟΠΑΤΕΡΑΣ
Ο ΑΣΤΡΑΠΟΓΙΑΝΝΟΣ
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3675


Δεν σπάει δεν χαλάει…δεν στραβώνει δεν λυγάει !!


« Απάντηση #73 στις: Κυριακή 30 Νοέμβριος 2008, 23:22:52 μμ »

Στο manual του Transalp 700 λέει service κάθε εξάμηνο ή κάθε 6,000 χιλιόμετρα (ό,τι προκύψει πρώτο). Λάδια κάθε 12,000km ή κάθε χρόνο.
Σαχλαμάρες λένε…άμα είναι κάθε εξάμηνο να κάνουμε σέρβις πάμε χαμένοι…
Και κάθε 6000χλμ λίγο υπερβολικό είναι, αν αλλάζεις τα λαδάκια του και τα φίλτρα του δεν έχει ανάγκη να το πάς κάθε 6000χλμ. Και δεν πρόκειται  να του κάνουν και τίποτα, τσάμπα λεφτά μας παίρνουν.

Καταγράφηκε

Οι άνθρωποι είναι σαν το κρασί, οι καλοί βελτιώνονται με τα χρόνια, οι άχρηστοι γίνονται ξύδι…..
DRAKE RAMORE
Επισκέπτης
« Απάντηση #74 στις: Κυριακή 30 Νοέμβριος 2008, 23:24:50 μμ »

Σαχλαμάρες λένε…άμα είναι κάθε εξάμηνο να κάνουμε σέρβις πάμε χαμένοι…
Και κάθε 6000χλμ λίγο υπερβολικό είναι, αν αλλάζεις τα λαδάκια του και τα φίλτρα του δεν έχει ανάγκη να το πάς κάθε 6000χλμ. Και δεν πρόκειται  να του κάνουν και τίποτα, τσάμπα λεφτά μας παίρνουν.



Το αυτό!
Καταγράφηκε
Σελίδες: 1 2 [3] 4 5 | Πάνω Εκτύπωση 
« προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!