Τρίτη 24 Οκτώβριος 2017, 08:59:35 πμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: Website του συλλόγου www.transalp.gr
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 |   Κάτω
  Εκτύπωση  
Αποστολέας Θέμα: Έλεγχος σε ΤΑ700/ABS (Oδηγία Honda)  (Αναγνώστηκε 33050 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ζορπας
ΤΑ 700 Golden Edition, και ασε τους αλλους να ειναι
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1443


Ο Κυπριος του forum


« Απάντηση #25 στις: Πέμπτη 08 Μάιος 2008, 10:48:51 πμ »

Δηλαδη προσφερει 2 χρονια επιπλεον..αυτα χανονται αν το ιστορικο αλλαγης λαδιων η σερβις παραβλεφθει..
η βασικη εγγυηση σιγουρα παραμενει..
Καταγράφηκε

And so you touch this limit, something happens and you suddenly can go a little bit further. With your mind power, your determination, your instict, and the experience as well, you can fly very high.
Ayrton Senna
DRAKE RAMORE
Επισκέπτης
« Απάντηση #26 στις: Πέμπτη 08 Μάιος 2008, 10:50:25 πμ »

Το 4 χρόνια εγγύηση το έχεις εγγράφως?
Τι περιλαμβάνει?....Που σε καλύπτει?....Η αξία της κάλυψης υπερβαίνει αυτά που θα πληρώσεις νταβατζιλίδικα?....

Αν μελετήσεις τα παραπάνω και δεις οτι σε συμφέρει πάω πάσο....

αλλα αν σε συνέφερε....
Καταγράφηκε
Ζορπας
ΤΑ 700 Golden Edition, και ασε τους αλλους να ειναι
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1443


Ο Κυπριος του forum


« Απάντηση #27 στις: Πέμπτη 08 Μάιος 2008, 10:55:23 πμ »

Το 4 χρόνια εγγύηση το έχεις εγγράφως?
Τι περιλαμβάνει?....Που σε καλύπτει?....Η αξία της κάλυψης υπερβαίνει αυτά που θα πληρώσεις νταβατζιλίδικα?....

Αν μελετήσεις τα παραπάνω και δεις οτι σε συμφέρει πάω πάσο....

αλλα αν σε συνέφερε....

Υπαρχει εγγραφως και λεει πληρης εγγυηση..υποθετω ολα μεσα..

Εσεις τι θα κανατε ? Θα αλλαζατε το λαδι καθε 3 χιλ και να περνατε 2 χρονια εγγυηση επιπλεον, η θα αλλαζατε καθε 6 χιλ και να περνατε τη βασικη των 2 χρονων ?

Καταγράφηκε

And so you touch this limit, something happens and you suddenly can go a little bit further. With your mind power, your determination, your instict, and the experience as well, you can fly very high.
Ayrton Senna
louros
Μονάχος μονάχος
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7230


Kαι αδιάβροχος.....!


« Απάντηση #28 στις: Πέμπτη 08 Μάιος 2008, 10:59:43 πμ »

Μα το manual λέει αλλαγή λαδιών κάθε 3.000 χλμ.στο 700 ?η ο αντιπρόσωπος παραβλέπει το manual και κάνει ότι θέλει ?

Ρωτάω διότι
Η διαφορά στο σύνολο μαζί με το φίλτρο είναι περίπου 400 ευρώ στα 4 χρόνια .
40.000 αν πουλήσει 100 μηχανές.
Καλά δεν είναι ? Roll Eyes

Εσύ πάντως έχεις δίκιο αλλά και αυτός ξέρει τι πουλάει .
Transalp είναι τι θα πάθει?
Καταγράφηκε

ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?
Chris_de_Ze
Veteran
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9269



« Απάντηση #29 στις: Πέμπτη 08 Μάιος 2008, 11:05:47 πμ »

Πρόκειται για ένα από τα "πονηρά" σκαρφίσματα των εμπόρων.
Τα πρώτα 2 χρόνια τα δίνει ούτως ή άλλως η ίδια η Χόντα. Και για τη συντήρηση ισχύει ότι λέει η ίδια η Χόντα και τίποτα παραπάνω.

Τα υπόλοιπα 2 χρόνια τα δίνει ο ίδιος ο έμπορος με δικούς του όρους (όποιους θέλει).

Και σαφώς (αν ήμουν στη θέση σου) θα προτιμούσα τα 2 χρόνια της Χόντα και τίποτα παραπάνω.
Καταγράφηκε

Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
Ζορπας
ΤΑ 700 Golden Edition, και ασε τους αλλους να ειναι
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1443


Ο Κυπριος του forum


« Απάντηση #30 στις: Πέμπτη 08 Μάιος 2008, 11:05:55 πμ »

Μα το manual λέει αλλαγή λαδιών κάθε 3.000 χλμ.στο 700 ?η ο αντιπρόσωπος παραβλέπει το manual και κάνει ότι θέλει ?

Ρωτάω διότι
Η διαφορά στο σύνολο μαζί με το φίλτρο είναι περίπου 400 ευρώ στα 4 χρόνια .
40.000 αν πουλήσει 100 μηχανές.
Καλά δεν είναι ? Roll Eyes

Εσύ πάντως έχεις δίκιο αλλά και αυτός ξέρει τι πουλάει .
Transalp είναι τι θα πάθει?

Εχεις δικαιο, τι να παθει ?  αμα το προσεχεις κιολας...Εδω ειχα το χορνετ 6 χρονια και δεν επαθε το παραμικρο..
Καταγράφηκε

And so you touch this limit, something happens and you suddenly can go a little bit further. With your mind power, your determination, your instict, and the experience as well, you can fly very high.
Ayrton Senna
Ζορπας
ΤΑ 700 Golden Edition, και ασε τους αλλους να ειναι
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1443


Ο Κυπριος του forum


« Απάντηση #31 στις: Πέμπτη 08 Μάιος 2008, 11:09:44 πμ »

Πρόκειται για ένα από τα "πονηρά" σκαρφίσματα των εμπόρων.
Τα πρώτα 2 χρόνια τα δίνει ούτως ή άλλως η ίδια η Χόντα. Και για τη συντήρηση ισχύει ότι λέει η ίδια η Χόντα και τίποτα παραπάνω.

Τα υπόλοιπα 2 χρόνια τα δίνει ο ίδιος ο έμπορος με δικούς του όρους (όποιους θέλει).

Και σαφώς (αν ήμουν στη θέση σου) θα προτιμούσα τα 2 χρόνια της Χόντα και τίποτα παραπάνω.

Ευχαριστω για τις συμβουλες, και εγω αυτο σκεφτομουν..
Τι να τρεχω καθε λιγο και λιγακι για αλλαγες λαδιων και σερβις για 2 χρονια επιπλεον εγγυηση σε ενα απο τα πιο αξιοπιστα μηχανακια της αγορας..
Θα το αλλαξω τωρα στις 4χιλ και μετα καθε 6χιλ..
Καταγράφηκε

And so you touch this limit, something happens and you suddenly can go a little bit further. With your mind power, your determination, your instict, and the experience as well, you can fly very high.
Ayrton Senna
DRAKE RAMORE
Επισκέπτης
« Απάντηση #32 στις: Πέμπτη 08 Μάιος 2008, 11:10:27 πμ »

Γνώμη μου πάντα....

Το ΤΑ οτι είναι να βγάλει θα το βγάλει τους πρώτους μήνες. Οτι αστοχία υλικού μπορεί να υπάρξει σαν νέο μοντέλο που είναι...

...και θα αλλαχθεί μέσω της εγγύησης.

Δύο χρόνια για ΤΑ είναι υπέραρκετά.
Αν είχες κανα ζημιάρικο μηχανάκι(ονοματα δεν λέμε οικογένειες δεν θίγουμε) θα σου έλεγα ναι, πάρε την εγγύηση.

Απο την άλλη πάλι...αν νιώθεις εσύ καλύτερα καλυμένος...

Καταγράφηκε
Γιάννης Σταυρουλάκης
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4154


by Jstavrou


« Απάντηση #33 στις: Πέμπτη 08 Μάιος 2008, 11:18:37 πμ »

Θα το αλλαξω τωρα στις 4χιλ και μετα καθε 6χιλ..

Λογικά θα πρέπει να άλλαξες στα 1.000 χλμ. Εκεί βγήκε αυτό το "λάδι συντήρησης" που έχουν οι μηχανές όταν φεύγουν από το εργοστάσιο και που μπορεί να μείνει 2 και 3 χρόνια μέσα μέχρι να πουληθεί η μηχανή, βγήκαν και τα πρώτα "γρέζια" που δούλεψε ο κινητήρας και μπήκε λαδάκι κίνησης για τετράχρονο μοτο-κινητήρα σύμφωνα με τις προδιαγραφές της μαμάς Χόντα. Η γνώμη μου είναι να πας για αλλαγή στις 6.000χλμ. Ετσι κι αλλιώς, κι αυτό το λάδι 5.000 χιλιόμετρα θα έχει κάνει. και θα πηγαίνεις για σέρβις κάθε 6.000 χλμ. Τα σημερινά λάδια κρατάνε για άλλα τόσα χιλιόμετρα. Μην "ψαρώνεις". Απλά όπως είπε κι ο Χρήστος μην βάλεις ποτέ λάδι τύπου "μάρκα μ'έκαψες", ένα καλό ημισυνθετικό και καθάρισες.
Καταγράφηκε

There are 3 kinds of people.
Those who MAKE things happen.
Those who WATCH what happens.
Those who WONDER what happened.
Μέλος Κ.Τ. XL650V
Ζορπας
ΤΑ 700 Golden Edition, και ασε τους αλλους να ειναι
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1443


Ο Κυπριος του forum


« Απάντηση #34 στις: Πέμπτη 08 Μάιος 2008, 11:36:09 πμ »

Λογικά θα πρέπει να άλλαξες στα 1.000 χλμ. Εκεί βγήκε αυτό το "λάδι συντήρησης" που έχουν οι μηχανές όταν φεύγουν από το εργοστάσιο και που μπορεί να μείνει 2 και 3 χρόνια μέσα μέχρι να πουληθεί η μηχανή, βγήκαν και τα πρώτα "γρέζια" που δούλεψε ο κινητήρας και μπήκε λαδάκι κίνησης για τετράχρονο μοτο-κινητήρα σύμφωνα με τις προδιαγραφές της μαμάς Χόντα. Η γνώμη μου είναι να πας για αλλαγή στις 6.000χλμ. Ετσι κι αλλιώς, κι αυτό το λάδι 5.000 χιλιόμετρα θα έχει κάνει. και θα πηγαίνεις για σέρβις κάθε 6.000 χλμ. Τα σημερινά λάδια κρατάνε για άλλα τόσα χιλιόμετρα. Μην "ψαρώνεις". Απλά όπως είπε κι ο Χρήστος μην βάλεις ποτέ λάδι τύπου "μάρκα μ'έκαψες", ένα καλό ημισυνθετικό και καθάρισες.


Γιαννη, επειδη θα παω πρωτιστως για τον ελεγχο του ABS, αλλα επειδη εφτασα κιολας και στις 4χιλ θα αλλαζα και λαδι..
Παντως ναι στις 6000 καλυτερα θα ειναι.

Δεν εχουμε μαθει ακομη αν οντως η ανακληση στο ABS επιβαλλει αλλαγη της αντλιας η ειναι απλος ελεγχος..
Καταγράφηκε

And so you touch this limit, something happens and you suddenly can go a little bit further. With your mind power, your determination, your instict, and the experience as well, you can fly very high.
Ayrton Senna
Chris_de_Ze
Veteran
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9269



« Απάντηση #35 στις: Πέμπτη 08 Μάιος 2008, 12:49:42 μμ »

H Honda δεν την ονομάζει recall (ανάκληση) αλλά αναβάθμιση (product update)!
Από ότι κατάλαβα, πρέπει να αλλάζουν μια μικρή ασφάλεια στην αντλία του πίσω φρένου (η δαγκάνα είναι ΟΚ).
Καταγράφηκε

Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
Daemon
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 34


« Απάντηση #36 στις: Πέμπτη 08 Μάιος 2008, 13:35:35 μμ »

Ολη η αντλια αλλαζει.. Smiley
Καταγράφηκε
Ζορπας
ΤΑ 700 Golden Edition, και ασε τους αλλους να ειναι
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1443


Ο Κυπριος του forum


« Απάντηση #37 στις: Πέμπτη 08 Μάιος 2008, 13:39:36 μμ »

Ολη η αντλια αλλαζει.. Smiley

Εννοεις οτι την εχουν αλλαξει στη καλη σου ?

Και αν ναι, εχεις παρατηρησει αν τωρα ο πισω δισκος παραζεστενεται μετα απο λιγα χιλιομετρα ?
Καταγράφηκε

And so you touch this limit, something happens and you suddenly can go a little bit further. With your mind power, your determination, your instict, and the experience as well, you can fly very high.
Ayrton Senna
Daemon
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 34


« Απάντηση #38 στις: Πέμπτη 08 Μάιος 2008, 13:49:29 μμ »

Το εχω ξαναπει οτι δεν εχω TA700  Smiley (απλος εχω την τεχνικη ενημερωση μπροστα μου  Wink )
Καταγράφηκε
Ζορπας
ΤΑ 700 Golden Edition, και ασε τους αλλους να ειναι
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1443


Ο Κυπριος του forum


« Απάντηση #39 στις: Πέμπτη 08 Μάιος 2008, 13:53:44 μμ »

Τοτε θα διαφωνουσα με την Χοντα, αυτο δεν ειναι αναβαθμιση προιοντος...αυτο ειναι ανακληση !
Καταγράφηκε

And so you touch this limit, something happens and you suddenly can go a little bit further. With your mind power, your determination, your instict, and the experience as well, you can fly very high.
Ayrton Senna
Daemon
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 34


« Απάντηση #40 στις: Πέμπτη 08 Μάιος 2008, 13:57:22 μμ »

Βασικα λεγετε "Καμπανια Βελτιωσης Προιοντος" οπου προιον ειναι το TA700 οποτε.. καλα το λεει..  Tongue
Καταγράφηκε
Ζορπας
ΤΑ 700 Golden Edition, και ασε τους αλλους να ειναι
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1443


Ο Κυπριος του forum


« Απάντηση #41 στις: Πέμπτη 08 Μάιος 2008, 14:05:54 μμ »

Βασικα λεγετε "Καμπανια Βελτιωσης Προιοντος" οπου προιον ειναι το TA700 οποτε.. καλα το λεει..  Tongue

Θα διαφνησω μαζι σου οτι το λεει καλα

Η αλλαγη μιας ελαττωματικης αντλιας φρενου...δεν ειναι..βελτιωση προιοντος !!...
Καταγράφηκε

And so you touch this limit, something happens and you suddenly can go a little bit further. With your mind power, your determination, your instict, and the experience as well, you can fly very high.
Ayrton Senna
Daemon
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 34


« Απάντηση #42 στις: Πέμπτη 08 Μάιος 2008, 14:12:16 μμ »

Ισως να εχεις δικιο.. μην κολλησουμε στης λεξεις ομως.. Grin
Καταγράφηκε
Chris_de_Ze
Veteran
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9269



« Απάντηση #43 στις: Πέμπτη 08 Μάιος 2008, 14:12:43 μμ »

Ολη η αντλια αλλαζει.. Smiley
Μπορεί να αλλάζουν ολόκληρη την αντλία (για να συντομεύσουν τη διαδικασία κατά την παραμονή στο συνεργείο και να ελαχιστοποιήσουν τις ανθρωποώρες), αλλά το πρόβλημα (από ότι έχω ακούσει) είναι σε μια μικρή ασφάλεια μέσα στην αντλία.
Καταγράφηκε

Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
Daemon
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 34


« Απάντηση #44 στις: Πέμπτη 08 Μάιος 2008, 14:17:19 μμ »

Μπορεί να αλλάζουν ολόκληρη την αντλία (για να συντομεύσουν τη διαδικασία κατά την παραμονή στο συνεργείο και να ελαχιστοποιήσουν τις ανθρωποώρες), αλλά το πρόβλημα (από ότι έχω ακούσει) είναι σε μια μικρή ασφάλεια μέσα στην αντλία.

Σωστα, το προβλημα ειναι η ασφαλεια του εμβολου που ειναι εκτος θεσης.. Smiley
Καταγράφηκε
louros
Μονάχος μονάχος
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7230


Kαι αδιάβροχος.....!


« Απάντηση #45 στις: Πέμπτη 08 Μάιος 2008, 14:33:59 μμ »

Να πει η μάνα. Cool
Καταγράφηκε

ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?
M. I. Pagalos
ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8637


Όλα είναι δρόμος...Keep going!


« Απάντηση #46 στις: Πέμπτη 08 Μάιος 2008, 15:04:55 μμ »

  Ε! Ελάτε τώρα, δεν καταλαβαίνετε? Εμπορικά τεχνάσματα. Πώς θέλατε να το πει? Ανάκληση? Η λέξη παραπέμπει σε προβλήματα, κακή ποιότητα, λάθη, αστοχίες, μπλαμπλαμπλαμπλα. Θα ήταν δυσφήμιση, ειδικά για ένα καινουριο μοντέλο, να πει ανοιχτά φέρτε τα πίσω γιατί κάναμε λάθος. Προσπαθεί να το περάσει όσο πιο εξευγενισμένα και αναίμακτα γίνεται, και καλά κάνει.
Καταγράφηκε



ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!
Ζορπας
ΤΑ 700 Golden Edition, και ασε τους αλλους να ειναι
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1443


Ο Κυπριος του forum


« Απάντηση #47 στις: Πέμπτη 08 Μάιος 2008, 15:12:03 μμ »

Σωστος, εμπορικα τεχνασματα...

Απλα καμια φορα ειναι καλα να παραδεχεσαι τα λαθη σου, ειδικα αν εισαι και σχεδον αλανθαστος οπως η Χοντα.

Παλι ομως καινουριο μοντελο ειναι, πρεπει να πουλησει, εχει και ισχυρο ανταγωνισμο...ολα ειναι μαρκετινγκ !
Καταγράφηκε

And so you touch this limit, something happens and you suddenly can go a little bit further. With your mind power, your determination, your instict, and the experience as well, you can fly very high.
Ayrton Senna
Chris_de_Ze
Veteran
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9269



« Απάντηση #48 στις: Πέμπτη 08 Μάιος 2008, 15:22:50 μμ »

Η ίδια η Χόντα υποστηρίζει επίσημα ότι δεν πρόκειται για ανάκληση επειδή δεν τίθεται θέμα με την ασφάλεια (αναβάτη/μηχανής). Και για αυτό το ονόμασε "αναβάθμιση" και συνιστά έλεγχο και προληπτική αντικατάσταση. Έγιναν σχετικές επερωτήσεις προς τη Χόντα από Υπ. Μεταφορών ευρωπαικής χώρας και αυτή την εξήγηση έδωσε.

Τώρα κατά πόσο στην πράξη ισχύει αυτό και αν είναι όντως επικίνδυνο, αυτό είναι μια άλλη υπόθεση! Ο αναβάτης καλύτερα θα είναι να μην φτάσει στο σημείο να το μάθει!

ΥΓ: Ο κανόνας είναι ότι τα περισσότερα νέα μοντέλα στην αγορά όταν πρωτοκυκλοφορήσουν, πάντα κάτι βγάζουν! Πχ. και το 800GS παρουσίασε κάποια "προβληματάκια" (και το ένα μάλιστα ήταν και σοβαρό και αρκετά επικίνδυνο).




« Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη 08 Μάιος 2008, 15:34:27 μμ από Chris_de_Ze » Καταγράφηκε

Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
M. I. Pagalos
ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8637


Όλα είναι δρόμος...Keep going!


« Απάντηση #49 στις: Πέμπτη 08 Μάιος 2008, 15:38:35 μμ »

ΥΓ: Ο κανόνας είναι ότι τα περισσότερα νέα μοντέλα στην αγορά όταν πρωτοκυκλοφορήσουν, πάντα κάτι βγάζουν! Πχ. και το 800GS παρουσίασε κάποια "προβληματάκια" (και το ένα μάλιστα ήταν και σοβαρό και αρκετά επικίνδυνο).

  Το ότι συμβαίνουν είναι αλήθεια. Αλλά όχι, δεν θα το ονόμαζα κανόνα. Ποιο είναι αυτό που παρουσίασε το F800 GS?
Καταγράφηκε



ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!
Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 |   Πάνω
  Εκτύπωση  
 
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!