Hellas Transalp Forum

Καρμπυρατέρ (καθαρισμός / επισκευές / ρυθμίσεις)

επισκέπτης · 111365

Offline Padis

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1436
Reply #200 on: Τρίτη 20 Φεβρουάριος 2024, 06:24:17 πμ

αλλά μου μυρίζει ακαφτη .....
 πρέπει να ζεσταθεί πάρα πολύ για να κρατήσει ρελαντί...
κανει ενα μπαμ η εξατμιση λες κ μου την επεσε κανενας με κανενα κουμπουρι πρωι πρωι

Τα παραπάνω δείχνουν πολύ πλούσιο μίγμα και λαδωμένα μπουζί...
Για τα υπόλοιπα περιμένω απάντηση απο τους γκουρού της μηχανολογίας.


«H ταχύτητα δε σκότωσε ποτέ κανέναν... Tο να σταματήσεις ξαφνικά είναι αυτό που βλάπτει...»


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9805
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #201 on: Τρίτη 20 Φεβρουάριος 2024, 10:56:07 πμ
Σκασίματα ισον φτωχο μίγμα
Ρελαντι ασταθες ισον ανομοιόμορφη φθορα στος κυλίνδρους, διαφορά στην συμπίεση η αναγκη για ρύθμιση βαλβίδων.
Κατανάλωση παίζει ρύθμιση ρελαντί κ το δεξί χεράκι.

Με τα χρόνια η φθορά στον κινητήρα μπορεί να προκαλέσει ακόμα και μη δυνατότητα ρύθμισης μίγματος με τα εργοστασιακά ζιγκλέρ κ να χρειαστεί
να ανεβασεις ενα δύο νουμερα.
Η ρύθμιση με το αυτί γίνεται ως εξής :
Αφήνεις να ζεσταθεί μεχρι να πάρει εστω μια φορά το βεντιλατερ.
Βιδώνεις και τα δύο pilots terma μέσα ισα να πατησουν και μετα ξεβιδώνεις τρείς στροφες.
Βαζεις μπροστα
Και ρυθμίζεις το αριστερο (η το δεξι δεν εχει σημασία αφου η διαδικασία είναι ίδια κ για τα δύο) βιδώνοντας μεχρι να καταλάβεις
οτι το ρελαντί πέφτει κ σημειώνεις κάπου πόσες στροφες εδωσες.
Μετα πάς πάλι στις τρείς στροφες κ ξεβιδώνεις μεχρι οι στροφες να πέσουν και σημειώνεις κ πάλι.
Η σωστη ρύθμιση είναι ανάμεσα στα στις στροφές που εχεις σημειώσει.
Οποτε βαζεις το αριστερο εκεί που πρέπει ρυθμιζεις ρελαντί στις 1200+-50 στροφές κ κάνεις το ίδιο κ απο την αλλη πλευρά.

Αυτη είναι μια χοντρική ρύθμιση.

Τωρα , αν το δεκι pilot δεν αντιδράει ισως εχει βουλώσει και τραβαει απον αλλού αέρα η δουλεύει το μηχανάκι με εναν κυλινδρο.

Μπαμ κατα την εκκίνηση μου έκανε εμένα οταν ηταν ο συγχρονισμός ηταν στα μαύρα χάλια του. Υπάρχει εδώ μέσα στα μηχανολογικά
νήμα σχετικό που μπορείς να διαβασεις και να το ρυθμίσεις μόνος κ με μεγάλη ακρίβεια.

Οταν στις αλλαγές οι στροφές δεν πέφτουν φταίει το χαμηλό μίγμα .

Το φίλτρο και η εξάτμιση παίζουν κάποιο ρόλο αλλά οχι κ τρομερό, ισως δλδ να θές λιγο ανέβασμα σε μίγμα , αλλά ετσι όπως τα περιγράφεις
εχεις δρόμο μπροστά μεχρι να λύσεις αλλα πιο βασικά .

Δεν ξέρω κ αν πιάνουν τα χέρια σου , οπότε να μιλάμε πιο πρακτικά .

Τα λέμε



Offline MrVoidGr

  • WhatGoesAroundComesAround
  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 25
Reply #202 on: Τρίτη 20 Φεβρουάριος 2024, 18:14:08 μμ
Παιδιά ευχαριστώ πολύ για της πληροφορίες ! Θα κάτσω την Παρασκευή λογικά να την κοιτάξω κ θα σας πω !



Offline MrVoidGr

  • WhatGoesAroundComesAround
  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 25
Reply #203 on: Τρίτη 20 Φεβρουάριος 2024, 23:34:43 μμ
Αλλά με προβληματίζει ότι μυρίζει πολύ ακαυτη στης 2μιση στροφές
Τα χέρια μου πιάνουν, το θέμα είναι να βρω χρόνο να πιάσουν την μηχανή :(



Online papg

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 25
Reply #204 on: Τετάρτη 21 Φεβρουάριος 2024, 09:00:33 πμ
Μηπως πρεπει να κοιταξω κ λιγο βαλβιδες ; γιατι καμια φορα οταν παω το πρωι να την βαλω μπρος με την πρωτη μιζια κανει ενα μπαμ η εξατμιση λες κ μου την επεσε κανενας με κανενα κουμπουρι πρωι πρωι
  Σκάσιμο στην πρώτη μιζιά κάνει και όταν δεν φτάνει το ρεύμα.(σύνηθες φαινόμενο όταν η μπαταρία δεν δίνει σωστό ρεύμα)



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9805
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #205 on: Πέμπτη 22 Φεβρουάριος 2024, 10:19:58 πμ
Προχώρα μάστορα και οτι συμπέρασμα βγάλεις εδώ είμαστε .

Και αν θές κ να την διαβασεις την διαδικασία να έχεις εναν μπούσουλα δές παρακάτω το μάνιουαλ του Haynes και το γνήσιο βιβλίο της Χόντα






Offline MrVoidGr

  • WhatGoesAroundComesAround
  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 25
Reply #206 on: Πέμπτη 22 Φεβρουάριος 2024, 18:11:21 μμ
δεν πειραζει που πανω λεει για 650 ετσι ;;
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥΥΥ !!!



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9805
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #207 on: Παρασκευή 23 Φεβρουάριος 2024, 22:36:27 μμ
Οχι , μόνο τα νούμερα των ζιγκλέρ αλλάζουν ισως και η εισαγωγή αλλά σαν κατασκευή κ ρύθμιση είναι ίδια .

Οτι άλλο θές τα λέμε .

Μπορείς να διαβάσεις κ εδώ : https://www.transalpforum.gr/index.php?topic=20128.0

κ εδώ για συγχρονισμό: https://www.transalpforum.gr/index.php?topic=21920.0
« Last Edit: Παρασκευή 23 Φεβρουάριος 2024, 22:40:17 μμ by Stoneman »



Offline MrVoidGr

  • WhatGoesAroundComesAround
  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 25
Reply #208 on: Τρίτη 27 Φεβρουάριος 2024, 11:04:27 πμ
Παιδιά καλημέρα ! Έκατσα χτες τελικά και το πάλεψα με τα pilots. Τώρα ας κάνω μια περίληψη.
Ζεστανα την κυρά μου κάνοντας μια απόσταση περίπου 25 χιλιόμετρα
Μετά έσβησα, έβαλα τα pilots στης 3 στροφές έβαλα εμπρός η κυρά δούλευε κομπλέ απλά οι στροφές αργούσαν να πέσουν λίγο δηλαδή από της 5.500 που έσκασα γκάζια μέχρι της 4.200-3.800 κατέβαιναν νορμάλ, από 3.800 περίπου κ λίγο ποιο κάτω μέχρι 1.600 αργούσαν λίγο αλλά από 1.600 μέχρι 1.200 έπεφταν σταδιακά.
Πάω μετά να βιδώσω τα pilots σιγά σιγά αλλά με το που πήγα 2.5 στροφές κ λίγο παραπάνω είχα σκάσιμο στην εξάτμιση, οπότε τα άφησα στης 3 που έχω πάρα πολύ λίγα σκασιματα (νομίζω ότι έχω τα "σωστά" σκασιματα λόγο εξάτμισης), ψιλοκατεύασα και λίγο το ρελαντί δουλεύει καλύτερα τώρα μεν αλλά δεν δουλεύει ξερά ας το πούμε έχει ένα μικρό λαγκ από της 1.600 μέχρι να πέσουν 1.200 το θέμα είναι ότι δεν θα μείνουν στς 1.200 θα πέσουν κ άλλο λίγο μετά κ θα πάνε 1.000.
Επόμενο βήμα τώρα είναι να κοιτάξω συγχρονισμό γιατί έχω μερικά σκαμπανευάσματα στο στροφόμετρο.
Το δεξί pilot δεν άλλαξε στάση πάντως, τι το κλείνω τι το ανοίγω το ίδιο ειναι
« Last Edit: Τρίτη 27 Φεβρουάριος 2024, 11:07:01 πμ by MrVoidGr »



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9805
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #209 on: Τρίτη 27 Φεβρουάριος 2024, 16:14:52 μμ

Το δεξί pilot δεν άλλαξε στάση πάντως, τι το κλείνω τι το ανοίγω το ίδιο ειναι


Ετσι δεν γίνεται δουλειά , πρέπει αυτό να επισκευαστεί-διορθωθεί κ μετα όλα τα άλλα.

Μπορείς να διαβάσεις κ το νήμα ενός σύντροχου που είχε τα ίδια βάσανα εδώ:  http://motocikleta.gr/distribution/topic10711.html
τίτλος Honda Bros Pilot screws


Παράθεση από το http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=886.msg9020;topicseen#quickreply


Το άκαυτο μίγμα στην εξαγωγή/εξάτμιση μπορεί να προέρχεται από πολλές αιτίες. Μερικές (οι πιο συνηθισμένες) είναι (κατά φθίνουσα σειρά):
1) Ρωγμές στις πλαστικές βάσεις των καρμπυρατέρ
2) Ελατωματική cut-off valve ή ρωγμές στη φούσκα της cut-off valve του καρμπυρατέρ
3) Ακανόνιστο μίγμα βενζίνης/αέρα
4) Ασυγχρόνιστα (πολύ) καρμπυρατέρ
5) Τρύπια εξάτμιση




Offline sot econ

  • Administrator
  • Οδηγάρα
  • *****
    • Posts: 360
Reply #210 on: Παρασκευή 01 Μάρτιος 2024, 00:08:13 πμ
Σκασίματα ισον φτωχο μίγμα

1. Φτωχό εννοείς λίγο καύσιμο πολύ αέρα σωστά;
και γιατί να κάνει σκασίματα που σημαίνει άκαυστη βενζίνη;

2. Στο link που έχεις βάλει με το bros λέει πλούσιο μίγμα βιδώνεις τα pilot για να το διορθώσεις. μα το βίδωμα των pilot δεν σημαίνει λιγότερο αέρα άρα πιο πλούσιο μίγμα;

Μάλλον μπερδεύομαι κάπου.

Εμένα έχει αρχίσει τα σκασίματα, στο κλείσιμο του γκαζιού, μετά απο sεrvice σε γνωστό και πολυδιαφημισμένο στο Facebook συνεργείο. την πήγα γιατί πλέον ο χρόνος δεν φτάνει ούτε για ξεκούραση.

¨οταν όμως τραβήξεις λίγο το τσόκ στρώνει. Αυτό συνηγορεί στο φτωχό μείγμα που λές.





Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9805
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #211 on: Παρασκευή 01 Μάρτιος 2024, 15:52:35 μμ
Φτωχό μίγμα δεν είναι σίγουρο οτι ευθύνεται το καρμπ.
Μπορεί να τραβάει αέρα ακόμα και απο ξεραμένα λάστιχα στην εισαγωγή.
Αυτό το βλέπεις με ενα σπρέυ αιθέρα, με τον κινητήρα σε λειτουργεία ψεκάζεις στα ύποπτα σημεία και αν ψεκάζοντας κάπου οι στροφές
ανεβαίνουν εκεί είναι το πρόβλημα

Τωρα σε οτι έχει να κάνει με το φτωχό μιγμα , αυτό ευθύνεται για τα σκασίματα στην εξάτμιση , βέβαια ο Βε   κινητήρας  πάντα έχει κατι παράξενα
κουφά ψιλοσκασίματα αρκεί να είναι χαμηλά .

Τα pilot όσο βιδώνεις κόβεις μιγμα δλδ κοβεις καύσιμο , όσο ξεβιδώνεις κάνεις το μίγμα πλούσιο σε βενζίνη. Καλά τα λέει αυτός

Στο σέρβις τι ακριβώς εργασίες σου κάνανε? Θυμάσαι ?

Και επαναλαμβάνω οτι πρέπει να βρείς τι παίζει με την pilot που δεν ρυθμίζει. Δεν πρέπει το μίγμα να μην ρυθμίζεται, ισως έχεις κολημένη καποια βαλβίδα
cut-off, αυτές οι βαλβίδες είναι βιδωμένες στο κορμό του κάθε καρμπ και λειτουργούν με την υποπίεση, όταν δλδ αφήνεις το γκάζι η βαλβίδα κόβει
το καύσιμο ωστε να μειώσει τα σκασίματα . Αν δλδ κάποια έχει φρακάρει ισως δεν δίνει καύσιμο, τώρα που δίνει καύσιμο και πότε δεν το ξέρω , δεν ξέρω δλδ
αν επηρεάζουν την παροχή καυσίμου και στο ρελαντί.




Offline sot econ

  • Administrator
  • Οδηγάρα
  • *****
    • Posts: 360
Reply #212 on: Σάββατο 02 Μάρτιος 2024, 19:49:56 μμ
Και επαναλαμβάνω οτι πρέπει να βρείς τι παίζει με την pilot που δεν ρυθμίζει. Δεν πρέπει το μίγμα να μην ρυθμίζεται, ισως έχεις κολημένη καποια βαλβίδα
cut-off, αυτές οι βαλβίδες είναι βιδωμένες στο κορμό του κάθε καρμπ και λειτουργούν με την υποπίεση, όταν δλδ αφήνεις το γκάζι η βαλβίδα κόβει
το καύσιμο ωστε να μειώσει τα σκασίματα . Αν δλδ κάποια έχει φρακάρει ισως δεν δίνει καύσιμο, τώρα που δίνει καύσιμο και πότε δεν το ξέρω , δεν ξέρω δλδ
αν επηρεάζουν την παροχή καυσίμου και στο ρελαντί.

Νίκο  μάλλον μας μπέρδεψες με τον φίλο MrVoidGr.

ώστε  οι pilot ρυθμίζουν το κάυσιμο και εγώ τόσο καιρό νόμιζα οτι ρυθμίζουν τον αέρα.

Συνδέονταο δηλαδή  με κάποια δίοδο "ζιγκλέρ¨ με το λεκανάκι;
Πρέπι να ξανακοιτάξω το ποστ σου με το λύσιμο του καρμπ.
https://www.transalpforum.gr/index.php/topic,20128.0.html

Edit: Τώρα που το ξαναδιάβασα είδα ότι συνδέονται με το slow jet.
« Last Edit: Σάββατο 02 Μάρτιος 2024, 19:59:10 μμ by sot econ »



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9805
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #213 on: Κυριακή 03 Μάρτιος 2024, 20:34:19 μμ
Νίκο  μάλλον μας μπέρδεψες με τον φίλο MrVoidGr.

Μου φαίνεται οτι το Αλτζχαιμερ μου χτυπάει την πόρτα

 :2hysterical: :2hysterical:


ώστε  οι pilot ρυθμίζουν το κάυσιμο και εγώ τόσο καιρό νόμιζα οτι ρυθμίζουν τον αέρα.

Το ίδιο δεν είναι ? μια βίδα που ρυθμίζει μίγμα , και πρός την μια κατεύθυνση το κατεβαζει και πρός την αλλη το ανεβαζει ουσιαστικά οτι κάνει βιδώντας για τον αέρα
το κάνει ξεβιδώνοντας για το καύσιμο. Ε? καλά δεν τα λέω?


Edit: Τώρα που το ξαναδιάβασα είδα ότι συνδέονται με το slow jet.

Για να πώ την αλήθεια με το καρμπ διαλυμένο και κρατωντας τον κορμό του προσπάθησα με αέρα κ νερό (με καθαριστικό δεν δοκίμασα αφου αν το φας στη μάπα
είναι κάπως  :goofy: :goofy: ) να βρώ ολες αυτες οι δίοδοι που πάνε , ορισμένες τις βρήκα, άλλες συνδέονται μεταξυ τους και άλλες είναι τυφλές.

Το θέμα είναι οτι ο σύντροχος έχει πρόβλημα στο ενα pilot,  δεν ξέρω και αν έχει κοπεί το μικροσκοπικό Ορινγκ που έχει μπροστα και έχει φρακάρει την
δίοδο, η ακόμα και αν καποιος ατζαμής το έσφιξε υπερβολικά και πλέον η βίδα δεν κάνει δουλειά αν έχει δλδ παραμορφωθεί η βίδα η η πατουρα .

Μου έχει τύχει σε μηχανάκι 650 μάλιστα, η pilot να ρυθμίζει βιδώνοντας , δλδ να κόβει στροφές αφου κόβει το καύσιμο, και ξεβιδώνοντας να παίρνεις την βίδα στο χέρι
κ να μην αντιδράει ο κινητήρας. Σε μια τέτοια περίπτωση πρέπει να αυξήσεις το ζιγκλέρ του slow jet ωστε να εμπλουτίζει με περισσότερο καύσιμο     
κ πλέον η βίδα να ρίχνει το ρελαντί και ξεβιδώνοντας.

Κάποτε υπήρχαν κ μαστόρια αφου οτι κινιόταν είχε καρμπ, τώρα πλέον δεν ασχολείται κανείς .



Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2452
  • XLV650, CRF1000
Reply #214 on: Σάββατο 09 Μάρτιος 2024, 12:13:41 μμ
Καλημερα, μου κανει εντυπωση που διαβαζω κατα καιρους ποσταρισματα για "θεματα/σκαλισμα" καρμπυρατερ σε XLV. Εχω δυο XLV650, ενα με 190Κ χμ και ενα δευτερο με 82K χμ και δεν ειχα ποτε θεμα με τα καρμπυρατερ - εκτος απο μια μεμβρανη που εσπασε στα 170Κ στο πρωτο και αλλαχτηκε. Επισης αρκετοι γνωστοι και φιλοι με XRV750 απ'οσο ξερω δεν ασχολουνται με τα καρμπ - εκτος απο ενα καλο καθαρισμα μετα απο πολλα χμ, οπως εκανα και στο (πρωτο) δικο μου στα 100 και 180Κ χμ.

Θυμαμαι οταν ειχα βαλει φιλτρο K&N ανοιξα τις δυο βιδες του αερα στις 3.5 στροφες (αντι για τις στανταρ 3) αλλα δε νομιζω οτι πραγματικα χρειαζοτανε. Τα τελευταια χρόνια βαζω απομιμηση του μαμισιου χαρτινου φιλτρου απο τον Ασημενιο Δαυιδ αλλά δεν ξαναγυρισα τον αερα στις 3 στροφες, δεν ασχοληθηκα καν. Η δικη μου φιλοσοφια ειναι "δε σκαλιζουμε τα καρμπ" γιατι ειναι δυσκολη περιπτωση και μπορει να μπλεξουμε χειροτερα.


" the PouroDuro spirit "


Offline foris

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 15
Reply #215 on: Σάββατο 09 Μάρτιος 2024, 18:56:14 μμ
Δηλαδη @XLGeorge το βιβλιαρακι που λεει οτι στο μεγαλο σερβις καθε 24χλμ κανουμε καθαρισμο καρμπς?Θεωρεις οτι εαν δεν εχουμε θεμα με καταλανωση και ακαυφτη δεν πρεπει να τα κανουμε ?



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9805
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #216 on: Κυριακή 10 Μάρτιος 2024, 09:28:39 πμ
Γεώργιε έχεις δίκιο, αλλά όπως λέω τα μηχανάκια δεν χαλάνε , τα μαστόρια και οι βενζίνες τα χαλάνε.

Θυμάμαι κάποτε που καθάρισα σχολαστικά τα καρμπς (χωρίς φυσικά να τα διαιρέσω ) κ μετα απο μια καταδρομική Θεσσαλονίκη χρειάστηκε να τα
καθαρίσω κ πάλι , δε φαντάζεσαι τι κόκκινο χρώμα και κατάλοιπα απο τις νοθείες βρήκα μέσα σε μόλις 1000χλμ

Στα καρμπς του σύντροχου όμως δεν δουλεύει η μία pilot, και κάτι πρέπει να γίνει ωστε να βρεθεί μια ακρη.



Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2452
  • XLV650, CRF1000
Reply #217 on: Κυριακή 10 Μάρτιος 2024, 12:36:41 μμ
Δηλαδη @XLGeorge το βιβλιαρακι που λεει οτι στο μεγαλο σερβις καθε 24χλμ κανουμε καθαρισμο καρμπς?Θεωρεις οτι εαν δεν εχουμε θεμα με καταλανωση και ακαυφτη δεν πρεπει να τα κανουμε ?

Οχι φιλε μου, το βιβλιαρακι στο service schedule δε γραφει για καθαρισμο καρμπ, για συγχρονισμο γραφει. Και μαλιστα το συστηνει καθε 12Κ χμ μαζι με τον ελεγχο βαλβιδων. Αλλα οπως εχει γραφτει εδω μεσα και αλλου, τα 12Κ ειναι φοβερα συντηρηρικο διαστημα γι'αυτη τη δουλεια που ειναι καλυτερα να γινεται καθε 24Κ χμ - στο "μεγαλο σερβις" οπως γραφεις.

Ο συγχρονισμος καρμπ ειναι καλο να γινεται καθε φορα που ρυθμιζουμε βαλβιδες, οπως λεει και το βιβλιαρακι. Αλλά το να πειραζουμε τις pilot θεωρω οτι δεν πρεπει/χρειαζεται, οπως εγραψα και στο προηγουμενο ποσταρισμα, εκτος και αν υπαρχει καποιο χοντρο προβλημα στην τροφοδοσια. Επισης ανοιγμα καρμπ για καθαρισμο χρειαζεται μετα απο 10άδες χιλιαδες χμ, οπως εγραψα και πιο πανω, εγω το εκανα στο δικο μου στα 100 και 180Κ χμ.


Γεώργιε έχεις δίκιο, αλλά όπως λέω τα μηχανάκια δεν χαλάνε , τα μαστόρια και οι βενζίνες τα χαλάνε.

Στα καρμπς του σύντροχου όμως δεν δουλεύει η μία pilot, και κάτι πρέπει να γίνει ωστε να βρεθεί μια ακρη.

Ναι Νικόλαε, απο τη στιγμη που η μια pilot δε δουλευει κατι πρεπει να γινει. Αλλα συτη η ζημια εγινε επειδη προφανως πειραχτηκε η pilot (πιθανα καρασφιχτηκε στο τερματισμα) ενω μαλλον δεν χρειαζοτανε. Γενικα κατα τη γνωμη μου τα καρμπ θελουν "αποχη" οσο δεν εχουμε χοντρα θεματα γιατι, αν δημιουργησουμε, τα μαστορια που μπορουν να πιαστουν σωστα και να τα διορθωσουν ειναι ελαχιστα.


" the PouroDuro spirit "


Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2742
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #218 on: Κυριακή 10 Μάρτιος 2024, 21:38:04 μμ
Tα προβλήματα που περιγράφονται δεν εμφανίζονται στα ΤΑ πριν τα 100. 000 χλμ.
Όπως γράφει και ο Γιώργος περίπου.
ΤΑ του 97. Με πόσα χλμ; Εσύ από πότε την έχεις;


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline foris

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 15
Reply #219 on: Δευτέρα 11 Μάρτιος 2024, 12:14:16 μμ
Οταν γραφει πχ σε ενα συνεργειο εξαγωγη και καθαρισμος πεταλουδες @XLGeorge εκει τη εχουμε ακριβως ? Ειναι κατι που χρειαζεται να γινει στο μεγαλο σερβις ?



Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2452
  • XLV650, CRF1000
Reply #220 on: Δευτέρα 11 Μάρτιος 2024, 18:57:41 μμ
Οταν γραφει πχ σε ενα συνεργειο εξαγωγη και καθαρισμος πεταλουδες @XLGeorge εκει τη εχουμε ακριβως ? Ειναι κατι που χρειαζεται να γινει στο μεγαλο σερβις ?

Εξαγωγη και καθαρισμος πεταλουδας σημαινει ανοιγμα/διαιρεση καρμπυρατερ και δεν ειναι κατι που αναφερει το βιβλιο σερβις, το μονο που λεει ειναι για συγχρονισμο των δυο καρμπυρατερ καθε φορα που ρυθμιζουμε βαλβιδες.

Στο δικο μου ΤΑ με τα 190Κ χμ, διαιρεση καρμπυρατερ εκανα μονο οταν ανοιξα κινητηρα για ελατηρια/τσιμουχακια στα 178Κ χμ - και αυτο επειδη υπηρχε μαστορι-γατονι που μπορουσε να το κανει. Ο λογος που τοκανα ειναι οτι αφου ειχαμε λυσει ολο το μηχανακι και ειχε και σχεδον 180Κ χμ, ειπαμε να λυσουμε και τα καρμπ. Βρηκαμε μεσα αρκετη μουργα αλλα και παλι το μηχανακι δουλευε σωστα πριν απο αυτο το λυσιμο κ ενδελεχες καθαρισμα.
« Last Edit: Δευτέρα 11 Μάρτιος 2024, 18:59:53 μμ by XLGeorge »


" the PouroDuro spirit "


Offline Padis

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1436
Reply #221 on: Τρίτη 12 Μάρτιος 2024, 06:30:01 πμ
Οταν γραφει πχ σε ενα συνεργειο εξαγωγη και καθαρισμος πεταλουδες @XLGeorge εκει τη εχουμε ακριβως ? Ειναι κατι που χρειαζεται να γινει στο μεγαλο σερβις ?

Συνήθως γίνεται αναφορά στον καθαρισμό των κλαπέτων των καρμπυρατέρ (πεταλούδες) με σπρέι καθαρισμού καρμπυρατέρ χωρίς να λυθούν αυτά και χωρίς να βγουν από την θέση τους.
Μία τακτική που προσφέρει μερικά € παραπάνω στην τσέπη του μάστορα...
Δεν είναι όλοι ίδιοι βέβαια.


«H ταχύτητα δε σκότωσε ποτέ κανέναν... Tο να σταματήσεις ξαφνικά είναι αυτό που βλάπτει...»


Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2452
  • XLV650, CRF1000
Reply #222 on: Τρίτη 12 Μάρτιος 2024, 12:38:40 μμ
Οταν γραφει πχ σε ενα συνεργειο εξαγωγη και καθαρισμος πεταλουδες @XLGeorge εκει τη εχουμε ακριβως ? Ειναι κατι που χρειαζεται να γινει στο μεγαλο σερβις ?

Συνήθως γίνεται αναφορά στον καθαρισμό των κλαπέτων των καρμπυρατέρ (πεταλούδες) με σπρέι καθαρισμού καρμπυρατέρ χωρίς να λυθούν αυτά και χωρίς να βγουν από την θέση τους.
Μία τακτική που προσφέρει μερικά € παραπάνω στην τσέπη του μάστορα...
Δεν είναι όλοι ίδιοι βέβαια.

Σωστα τα λεει ο Παντελης-Padis, δικη μου παρανοηση πιο πανω καθως το συνεργειο που λεει "εξαγωγη και καθαρισμος πεταλουδες" εννοει εξαγωγη των καρμπυρατερ, ενω εγω νομισα οτι εννοει εξαγωγη πεταλουδων - το οποιο για να γινει χρειαζεται ολικο ανοιγμα/διαιρεση των καρμπ.

Δε νομιζω παντως οτι τετοιος καθαρισμος χρειαζεται καθε 24Κ χμ, οπως εγραψα πιο πανω (και οπως εγραψε και ο Γιαννης-γκ) καλο ειναι να γινεται καθε 96Κ χμ, καπου τοτε εκανα κι'εγω τα δικα μου.


" the PouroDuro spirit "


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9805
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #223 on: Τρίτη 12 Μάρτιος 2024, 16:11:34 μμ
Αν δεν κάνω λάθος , κάπου διάβασα οτι τα καρμπς γίνονται ζευγάρια απο την Χόντα , και κάθε ζευγάρι έχει κ το δικό του
ρυθμισμένο απο το εργοστάσιο TPS,  αυτός είναι ισως και ο λόγος που οι βίδες του TPS έχουν επάνω αυτήν την κίτρινη
μπογιά σαν ένα είδος ασφάλειας τύπου ...... μην αγγίζετε τζιζ  :2hysterical: