Νίκο μάλλον μας μπέρδεψες με τον φίλο MrVoidGr.
Μου φαίνεται οτι το Αλτζχαιμερ μου χτυπάει την πόρτα
ώστε οι pilot ρυθμίζουν το κάυσιμο και εγώ τόσο καιρό νόμιζα οτι ρυθμίζουν τον αέρα.
Το ίδιο δεν είναι ? μια βίδα που ρυθμίζει μίγμα , και πρός την μια κατεύθυνση το κατεβαζει και πρός την αλλη το ανεβαζει ουσιαστικά οτι κάνει βιδώντας για τον αέρα
το κάνει ξεβιδώνοντας για το καύσιμο. Ε? καλά δεν τα λέω?
Edit: Τώρα που το ξαναδιάβασα είδα ότι συνδέονται με το slow jet.
Για να πώ την αλήθεια με το καρμπ διαλυμένο και κρατωντας τον κορμό του προσπάθησα με αέρα κ νερό (με καθαριστικό δεν δοκίμασα αφου αν το φας στη μάπα
είναι κάπως
) να βρώ ολες αυτες οι δίοδοι που πάνε , ορισμένες τις βρήκα, άλλες συνδέονται μεταξυ τους και άλλες είναι τυφλές.
Το θέμα είναι οτι ο σύντροχος έχει πρόβλημα στο ενα pilot, δεν ξέρω και αν έχει κοπεί το μικροσκοπικό Ορινγκ που έχει μπροστα και έχει φρακάρει την
δίοδο, η ακόμα και αν καποιος ατζαμής το έσφιξε υπερβολικά και πλέον η βίδα δεν κάνει δουλειά αν έχει δλδ παραμορφωθεί η βίδα η η πατουρα .
Μου έχει τύχει σε μηχανάκι 650 μάλιστα, η pilot να ρυθμίζει βιδώνοντας , δλδ να κόβει στροφές αφου κόβει το καύσιμο, και ξεβιδώνοντας να παίρνεις την βίδα στο χέρι
κ να μην αντιδράει ο κινητήρας. Σε μια τέτοια περίπτωση πρέπει να αυξήσεις το ζιγκλέρ του slow jet ωστε να εμπλουτίζει με περισσότερο καύσιμο
κ πλέον η βίδα να ρίχνει το ρελαντί και ξεβιδώνοντας.
Κάποτε υπήρχαν κ μαστόρια αφου οτι κινιόταν είχε καρμπ, τώρα πλέον δεν ασχολείται κανείς .