Hellas Transalp Forum

Το μεγαλύτερο scooter παραγωγής (Gilera GP800)!

Chris_de_Ze · 5774

Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • mods
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
on: Τρίτη 15 Απρίλιος 2008, 16:09:42 μμ
Αν σας περάσει βολίδα κανένα scooter στο δρόμο, τότε μάλλον θα είναι αυτό.
Gilera GP800. Δικύλινδρος κινητήρας V, 840cc, 75 ίπποι, τελική κοντά στα 200! Τιμούλα €9.300. Βάρος 245 κιλά.
Ξεφύγανε παντελώς τα σκουτεροειδή!

Η πανελλήνια παρουσίαση του έγινε στην ... Κρήτη!
« Last Edit: Τρίτη 15 Απρίλιος 2008, 16:12:11 μμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7624
    • eGeorgalas
Reply #1 on: Τρίτη 15 Απρίλιος 2008, 16:29:59 μμ

Και με αλυσίδα κιόλας έτσι;;;Τέλος οι ιμάντες;;


Δεν θα αργήσουν να  βγάλουν και τα 1000 mega scooter


Μεγάλος ο ανταγωνισμός…….. και ο πειρασμός….. :eusa_think: :eusa_think: :eusa_think:


"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"


Offline Chtech

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1378
  • Honda XL650V 2004 Black
Reply #2 on: Τρίτη 15 Απρίλιος 2008, 16:34:48 μμ
Η Gilera γενικά βγάζει γρήγορα μηχανάκια. Είμαι σίγουρος ότι θα πουλήσει. Είναι πολλοί αυτοί που θέλουν ένα γρήγορο μηχανάκι αλλά φοβούνται το ύψος. Οπότε αντί να δώσουν αυτά τα χρήματα για άλλα μηχανάκια θα προτιμήσουν το αυτόματο "πύραυλο" της Gilera. Σαν μηχανάκι η μούρη του κάποιο άλλο μου θυμίζει αλλά ακόμα δεν το έχω προσδιορίσει. Οι μικρές ρόδες του ,απ' όσο φαίνονται στις φωτογραφίες, δεν θα εμπνέουν μεγάλο αίσθημα σιγουριάς σε δρόμους με λακούβες. Όπως έχει η Αθήνα ας πούμε. Εγώ προσωπικά δεν βρίσκω κανένα ενδιαφέρον στα αυτόματα scooter (μηχανάκια) , αλά για κάποιους είναι πολύ εύχρηστα και ωραία. Δεν έχω λοιπόν και την πιο αντικειμενική άποψη για το συγκεκριμένο τομέα δικύκλων αλλά ρε γ@μοτο 9300 € για αυτόματο; Ωρέ που πάμε ωρέ;...



Offline giorgosxl650v

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 411
  • Παρε μανέτα μαζί σου Γιωργάκι.
Reply #3 on: Τρίτη 15 Απρίλιος 2008, 16:38:30 μμ
Το δες και το δίκαννο  πίσω άντε να το περάσεις το ρημάδι στην εθνική άκου 210 και δεν έχει στρώσει κινητήρα  ακόμη. του χρόνου τι θα βγάλουν.


Γιώργος Κεκές


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • mods
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #4 on: Τρίτη 15 Απρίλιος 2008, 16:47:41 μμ
Δεν είναι άσχημο και δεν είναι και τόσο βαρύ. Από τις φωτό φαίνεται αρκετά μαζεμένο και αισθητικά ωραίο. Μια κινούμενη πολυθρονένια βολίδα. Ούτε και εμένα με εντυπωσιάζουν τα σκουτεροειδή, αλλά για ταξίδι και εθνική θα πρέπει να είναι πολύ ξεκούραστο! Τώρα μέσα στην πόλη...

ΥΓ: Όταν βλέπω κάτι τέτοια, σκέπτομαι πόσο μεγάλη βλακεία έκανε η Χόντα να μην βγάλει το ΤΑ με 750cc μια και καλή! Τον κινητήρα τον είχε (σχεδόν) έτοιμο! Αλλά βλέπεις, ένας μεγαλύτερος κινητήρας ήθελε και στιβαρότερο πλαίσιο και αν έπαιρνε το πλαίσιο από το ΑΤ τότε γιατί το σταμάτησε? (η μια βλακεία φέρνει την άλλη)!


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline Derd

  • The Oracle..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 541
Reply #5 on: Τετάρτη 16 Απρίλιος 2008, 10:16:32 πμ
Δεν είναι άσχημο και δεν είναι και τόσο βαρύ. Από τις φωτό φαίνεται αρκετά μαζεμένο και αισθητικά ωραίο. Μια κινούμενη πολυθρονένια βολίδα. Ούτε και εμένα με εντυπωσιάζουν τα σκουτεροειδή, αλλά για ταξίδι και εθνική θα πρέπει να είναι πολύ ξεκούραστο! Τώρα μέσα στην πόλη...

ΥΓ: Όταν βλέπω κάτι τέτοια, σκέπτομαι πόσο μεγάλη βλακεία έκανε η Χόντα να μην βγάλει το ΤΑ με 750cc μια και καλή! Τον κινητήρα τον είχε (σχεδόν) έτοιμο! Αλλά βλέπεις, ένας μεγαλύτερος κινητήρας ήθελε και στιβαρότερο πλαίσιο και αν έπαιρνε το πλαίσιο από το ΑΤ τότε γιατί το σταμάτησε? (η μια βλακεία φέρνει την άλλη)!


Μην το μελετάς γιατί το επόμενο βήμα θα είναι να σταματήσει το ΤΑ και να βγάλει το Varkafrica(XLRV) 800 με τον εξελιγμένο κινητήρα του ΑΤ (υπεκυβισμενο κατά 50 cc ,ψεκασμό ,1 μπούζι ανά κύλινδρο,~80hp,4,5lt/100klm) μπας και χτυπήσει την αγορά γιατί κακά τα ψέματα το ΤΑ700 μάλλον θα πάει άπατο..  ;D ;D
« Last Edit: Τετάρτη 16 Απρίλιος 2008, 10:18:41 πμ by Derd »


May the force be with you..


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • mods
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #6 on: Τετάρτη 16 Απρίλιος 2008, 11:04:36 πμ
Αν έβγαζε το ΤΑ με 750 κυβικά, θα είχε όχι μόνο τον κόσμο του ΤΑ αλλά και του ΑΤ, ο οποίος κόσμος (μετά την απόσυρση του ΑΤ) στράφηκε (αναγκαστικά) αλλού! Με ένα σμπάρο, δυο τρυγόνια.

Μερικές φορές είναι να απορείς με το marketing μερικών εταιριών. Και μετά σου λένε "δεν πάνε καλά οι πωλήσεις".

Κάτι τέτοιες ανήκουστες "βλακείες" κάνει και η Άλφα Ρομέο. Μέχρι πριν λίγο είχε ένα προσιτό (στο μέσο οικογενειάρχη) και πάρα πολύ πετυχημένο οικογενειακό αυτοκίνητο, την 156. Σήμερα δεν έχει κανένα!!! Η 147 είναι μικρή, ενώ η 159 μεγάλη και ακριβή. Ζντουπ-ζντουπ, γκα-γκα!


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


DRAKE RAMORE

  • Guest
Reply #7 on: Τετάρτη 16 Απρίλιος 2008, 13:23:11 μμ
......................... γιατί κακά τα ψέματα το ΤΑ700 μάλλον θα πάει άπατο..  ;D ;D

Συνονόματε παρότι το νέο ΤΑ 700 δεν μου άρεσε καθόλου , μπορώ να σου πω μετα βεβαιότητας οτι όχι απλά δεν θα πάει άπατο αλλα απο του χρόνου και τουλάχιστον για καμια 3ετία- 4ετία θα σαρώνει στις πωλήσεις.

Λέω απο του χρόνου γιατι γενικά αργεί  το ΤΑ να ξεκινήσει εμπορικά...τα ίδια ζήσαμε και το 2000 με την αλλαγή απο ΤΑ 600 σε ΤΑ 650......Για να μην πω για τον εθνάρχη 1987 που όταν πρωτοβγήκε κανείς δεν το αγόραζε.....τα περιοδικά δεν έβρισκαν τον λόγο που υπήρχε......και έπρεπε να κάνουν την αρχή κάποιοι που είδαν μπροστα απο κατηγορίες και ονόματα "Οι μορφωμένοι με τα Transalp" για να ξεκινήσει εμπορικά.

Θυμάμαι το 2000 φίλους να λένε:......

"Πως είναι έτσι στρογγυλεμμένο"........"Αυτό δεν πάει χώμα"......"Σιγα αλλάξανε δυο πλαστικά, και ανέβασαν κυβικά και το λένε καινούριο"......"Αυτο δεν είναι Honda, είναι προδοσία"......και πολλά ακόμα γλαφυρά ....και ανόητα.

Πολλοί απο αυτούς το αγόρασαν, και τουλάχιστον οι μισοί το ξέσκισαν στο χώμα.....

Το πρόβλημα του Ελληνα είναι οτι δεν γουστάρει την αλλαγή. Ομάδα που κερδίζει δεν αλλάζει. Για να αποτυπωθει κάτι στην συνείδηση του κοινού ως καλό και άξιο πρέπει να δοκιμαστεί πρώτα απο "άλλους".....

....Δυστυχώς για εμάς οι άλλοι λαοί έχουν διαφορετική γνώμη.......

Ασχετο αλλα σχετικό....αν αύριο η Honda βγάλει μοντέλο με την ονομασία Africa Twin....
Πρώτον:Πόσο θα πουλήσει?
Δευτερον :Πόσο θα ανέβει η αξία μιας μεταχειρισμένης Αφρικα, και αν δεν ανέβει θα σταθεροποιηθεί?
Τρίτον :Τι γνώμη θα έχουν "Οι Αφρικάνοι" για το νέο μοντέλο?




DRAKE RAMORE

  • Guest
Reply #8 on: Τετάρτη 16 Απρίλιος 2008, 13:34:49 μμ
.......... Σαν μηχανάκι η μούρη του κάποιο άλλο μου θυμίζει αλλά ακόμα δεν το έχω προσδιορίσει.....

Hayabusa  ;)



Offline manolo

  • MudMonster
  • HTC ΔΣ
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 889
  • Three and the Koukos Band
Reply #9 on: Τετάρτη 16 Απρίλιος 2008, 13:37:54 μμ
Και με αλυσίδα κιόλας έτσι;;;Τέλος οι ιμάντες;;


Απλώς οι ίδοι οι ιμάντες δεν αντέχουν στη παραπάνω ιποδύναμη που προσφέρει απλόχερα το 800 με αποτέλεσμα οι Ιταλοί να σκεφτούν τη λύση της αλυσίδας.


Όλα είναι δρόμος. Ακόμα και αν φαίνεται ότι δεν υπάρχει, τότε μπορεί να δημιουργήσουμε έναν καινούριο για να φτάσουμε εκεί που θέλουμε.....


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • mods
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #10 on: Τετάρτη 16 Απρίλιος 2008, 14:22:20 μμ
Μάλλον θέμα κόστους είναι η χρήση αλυσίδας. Γιατί υπάρχουν και κάτι buel με ιμάντα που σαρώνουν!


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline Derd

  • The Oracle..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 541
Reply #11 on: Τετάρτη 16 Απρίλιος 2008, 14:53:57 μμ
Συνονόματε παρότι το νέο ΤΑ 700 δεν μου άρεσε καθόλου , μπορώ να σου πω μετα βεβαιότητας οτι όχι απλά δεν θα πάει άπατο αλλα απο του χρόνου και τουλάχιστον για καμια 3ετία- 4ετία θα σαρώνει στις πωλήσεις.


Μόλις φτάσει τα 6990€ (οσο εκανε και το 650 πριν αποσυρθεί) μαζί με το abs τότε σαφώς και θα τα πάει καλά γιατί παρά το όνομα ο ανταγωνισμός πλέον είναι σκληρος..

Μέχρι τότε πάντως πρέπει να ετοιμαστούμε όλοι μας στην ιδέα ότι έφτασε η εποχή που θα μας προσπερνάνε τα scooters στην εθνική ..
(για να μη σας πω ότι τρέμω στη ιδέα ενός on-off scooter 2X2 ...)


May the force be with you..


Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7624
    • eGeorgalas
Reply #12 on: Τετάρτη 16 Απρίλιος 2008, 15:05:52 μμ
Και τα Harley μεγάλου κυβισμού έχουν ιμάντα…….

Όπως και πολλά μηχανάκια ιαπωνικά έχουν τροφοδοτηθεί με μετάδοση μέσω ιμάντα……..

Μπορεί να συντρέχουν και τα δύο μαζί που αναφέρατε ,  Χρήστος και Manolo..  :eusa_think: :eusa_think:


"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • mods
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #13 on: Τετάρτη 16 Απρίλιος 2008, 16:21:24 μμ
Άστα Απόστολε (derd), θα μας προσπερνάνε σε εθνική και αττική και θα σφυρίζουμε αμέριμνα κάνοντας πως απολαμβάνουμε το τοπίο και τη θέα! Μην πώ τί θα γίνεται στα φανάρια, με την αυτόματη μετάδοση που έχουν! Άλλαξαν οι εποχές. Για αυτό πάρτε τους χωματόδρομους για να ... τους κλείνουμε μετά το μάτι!

75 ίπποι σε σκούτερ είνα όντως μεγάλο νούμερο!


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.