Hellas Transalp Forum

Ιστορικές μοτοσυκλέτες

xplast · 79404

Offline xplast

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3652
on: Τετάρτη 09 Απρίλιος 2008, 21:26:14 μμ
Μιχαήλ Πάγκαλε, αυτές είναι για σένα!

</img>

</img>

</img>

</img>

</img>



Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • mods
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #1 on: Τετάρτη 09 Απρίλιος 2008, 22:28:47 μμ
Αριστούργημα!
Ο τύπος την έχει άριστα συντηρημένη!


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


DRAKE RAMORE

  • Guest
Reply #2 on: Τετάρτη 09 Απρίλιος 2008, 22:36:35 μμ
Τι άριστα?
Θαρεις δεν την καβάλησε να πάει εκεί!
Νομίζεις οτι του την κουβάλησαν απο το μουσείο και την τοποθέτησαν για φωτογραφία!

 :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:



Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • mods
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #3 on: Τετάρτη 09 Απρίλιος 2008, 23:08:39 μμ
Μερακλής ο άνθρωπος!


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7624
    • eGeorgalas
Reply #4 on: Τετάρτη 09 Απρίλιος 2008, 23:21:21 μμ
Μερακλής ο άνθρωπος!
Μιχαήλ Πάγκαλε, αυτές είναι για σένα!

</img>




Μοντέλο 1981-1982

350cc    34 άλογα έτσι……


μια ιστορία αληθινή………


πολύ όμορφη....... και αρκετά μπροστά για την εποχή της


"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • mods
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #5 on: Τετάρτη 09 Απρίλιος 2008, 23:28:21 μμ
Μέχρι και CBS φρένα είχε! Η δε καύση του μίγματος γινόταν μέσα σε κοιλότητα του πιστονιού αντί στην κεφαλή! Τεχνολογία μπροστά για την εποχή του!

Ας μεταφέρουμε αυτά τα τελευταία posts στο Άλλες Μηχανές!
Αξίζει οπωσδήποτε της "κυρίας" μια ξεχωριστή ενότητα.


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7624
    • eGeorgalas
Reply #6 on: Τετάρτη 09 Απρίλιος 2008, 23:35:37 μμ
Αυτό θα σου έλεγα Χρήστο, τα φρένα της και μόνο αποδεικνύουν του λόγου το αληθές,


και πράγματι,  Άξιζε να ανοίξουμε ένα θέμα , για τις μηχανές που γράψανε ιστορία….
« Last Edit: Πέμπτη 10 Απρίλιος 2008, 14:53:52 μμ by LEON »


"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"


Offline M. I. Pagalos

  • ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8637
  • Όλα είναι δρόμος...Keep going!
Reply #7 on: Πέμπτη 10 Απρίλιος 2008, 16:14:33 μμ
  Ευχαριστώ για την αφιέρωση. Αυτό είναι το V-35 Imola (350 κ.ε). Εγώ έχω το μεγάλο αδελφάκι to V-50 Monza (500 κ.ε). Είναι ίδιο με μεγαλύτερο κινητήρα το monza. Και υπάρχει ακόμα το ακόμα μεγαλύτερο, το ξακουστό Le Mans (800 κ.ε).

  Όπως είπε ο Χρήστος, πολύ μπροστά για την εποχή τους. Απίστευτο ζύγισμα (λόγω του κινητήρα), μετάδοση με άξονα, άνεση στο ταξίδι και παροιμιώδη φρένα, τα γνωστά ιντεγκράλε. Πατώντας το πίσω, διένειμε την πίεση και έπιανε 30% πίσω και 70% μπροστά (ο ένας από τους δύο μπροστινούς δίσκους). Πατώντας το μπροστινό, έπιανε και ο δεύτερος μπροστινός δίσκος. Δεν μπλόκαρε με τίποτα, ενώ σταματούσε σε ελάχιστη απόσταση και χωρίς γλιστρήματα ή ασάφειες δεξιά-αριστερά. Μιλάμε για τρένο. Φανταστείτε, ότι το σημερινό CBS της χόντα είναι απλώς η εξέλιξη αυτού.
  Γεννήτρια ικανή να τροφοδοτήσει λεωφορείο, μπαταρία και μίζα αυτοκινήτου (Fiat 127) και χώροι να ξαπλώσεις επάνω. Ε, ρε τι μου θύμισες τώρα!!! Μπράβο, μπράβο!



ΥΓ: Μου βάζει φιτίλια ο μηχανικός μου να το στήσουμε ξανά.




ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!


Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7624
    • eGeorgalas
Reply #8 on: Πέμπτη 10 Απρίλιος 2008, 18:39:11 μμ
  Ευχαριστώ για την αφιέρωση. Αυτό είναι το V-35 Imola (350 κ.ε). Εγώ έχω το μεγάλο αδελφάκι to V-50 Monza (500 κ.ε). Είναι ίδιο με μεγαλύτερο κινητήρα το monza. Και υπάρχει ακόμα το ακόμα μεγαλύτερο, το ξακουστό Le Mans (800 κ.ε).


To Le mans  αν δεν κάνω λάθος βγήκε στην παραγωγή στα 850cc και όχι στα 800cc με 75ps  και στα 1000cc με 82ps το 1986.

 Σου στέλνω και την elite της Moto Guzzi 850 T5 Racing / Le Mans







"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"


Offline M. I. Pagalos

  • ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8637
  • Όλα είναι δρόμος...Keep going!
Reply #9 on: Πέμπτη 10 Απρίλιος 2008, 19:57:17 μμ
  Ναι, 850. Εκ παραδρομής γράφτηκε 800.




ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!


Offline Trans-wagon

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 71
Reply #10 on: Πέμπτη 21 Μάιος 2009, 19:12:20 μμ

« Last Edit: Πέμπτη 21 Μάιος 2009, 19:16:58 μμ by Trans-wagon »



Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2746
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #11 on: Πέμπτη 12 Νοέμβριος 2009, 10:02:21 πμ
Και πού να δήτε το μονοκύλινδρο από την άλλη πλευρά με το εξωτερικό βολάν να γυρίζει δίπλα στο πόδι. Όσο αφορά το V 35 σωστά τα περι κούκλας, φρένων και ζυγίσματος, αλλά η συγκεκριμένη σειρά των Guzzi από V35 έως V65 ήταν τα πιό άχρηστα που έβγαλε ποτέ το εργοστάσιο και ήταν η αιτία που έκλεισε. Η αντίστροφα ήταν τόσο χάλια οικονομικά και οργανωτικά το εργοστάσιο που μόνο τέτοιες πατάτες κατάφερε να βγάλει. Μακρυά από τη συγκεκριμένη σειρά.   


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline xplast

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3652
Reply #12 on: Πέμπτη 12 Νοέμβριος 2009, 10:15:55 πμ
Aπό το καλοκαίρι, Ιταλός που το συγκεκριμένο το είχε για ταξίδια, μιας και το άλλο, το "συλλεκτικό", το είχε αφήσει σπίτι μαζί με τα υπόλοιπα! Κούκλα το είχε......... Φτου να μην του το ματιάσω..........






Offline Airhead

  • Trollάρεις δεν trollαρεις ο καιρός περνάει...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2218
Reply #13 on: Πέμπτη 24 Δεκέμβριος 2009, 14:46:31 μμ
Και πού να δήτε το μονοκύλινδρο από την άλλη πλευρά με το εξωτερικό βολάν να γυρίζει δίπλα στο πόδι. Όσο αφορά το V 35 σωστά τα περι κούκλας, φρένων και ζυγίσματος, αλλά η συγκεκριμένη σειρά των Guzzi από V35 έως V65 ήταν τα πιό άχρηστα που έβγαλε ποτέ το εργοστάσιο και ήταν η αιτία που έκλεισε. Η αντίστροφα ήταν τόσο χάλια οικονομικά και οργανωτικά το εργοστάσιο που μόνο τέτοιες πατάτες κατάφερε να βγάλει. Μακρυά από τη συγκεκριμένη σειρά.   

Όντως 3 συνάδεφοι είχαν κατά καιρούς αγοράσει Imola "ευκαιρείες". Μιλάμε ξεβαφτιστήκανε οι άνθρωποι με τα μπρδλα. Σαν ιδέες και σχεδίαση σούπερ, αλλά δουλεύανε με το ρωμαικό εορτολόγιο και είχε πολλές αργίες μορ' αδερφάκι μου. Ηταν και χαμηλά το τιμόνι σακατευτήκανε στο σμπρώξιμο και τελικά καταλήξανε σε γιαπωνέζικα.


TEAM Αϊστοπαμπωλ


Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2746
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #14 on: Τετάρτη 09 Ιούνιος 2010, 17:43:44 μμ

HONDA C92
Το Benly από 6/6/10 ξανά στους δρόμους.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #15 on: Πέμπτη 10 Ιούνιος 2010, 05:27:17 πμ

HONDA C92
Το Benly από 6/6/10 ξανά στους δρόμους.
Σλουρπ!!!!.......
Ποιανου ειναι το κουφετο?



Offline Nikos Paxinos

  • Παλιά Σχολή
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 647
  • Emperor of Bans
Reply #16 on: Πέμπτη 10 Ιούνιος 2010, 06:43:29 πμ
Επειδή είχα μπλέξει με ένα Guzzi Breva 750 και δεν θέλω ούτε να το θυμάμαι  :2hysterical: όποιος έχει ονειρώξεις σχετικά με τις κατασκευές του Mandello Del Lario, μπορώ να βάλω ένα ταξίδι που είχα κάνει πέρυσι τον Οκτώβριο στο μουσείο της Guzzi...με το Honda βέβαια  ;D ...


Ετσι κι αλλιώς μόνοι μας ερχόμαστε και μόνοι μας φεύγουμε από αυτή τη ζωή.Ολα τα υπόλοιπα είναι διασκέδαση της μοναξιάς μας και δρόμος...


Offline Nikos Paxinos

  • Παλιά Σχολή
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 647
  • Emperor of Bans
Reply #17 on: Πέμπτη 10 Ιούνιος 2010, 07:03:08 πμ
 ;D


Ετσι κι αλλιώς μόνοι μας ερχόμαστε και μόνοι μας φεύγουμε από αυτή τη ζωή.Ολα τα υπόλοιπα είναι διασκέδαση της μοναξιάς μας και δρόμος...


Offline Tassos (Chios)

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 1398
Reply #18 on: Πέμπτη 10 Ιούνιος 2010, 07:50:18 πμ
Σλουρπ!!!!.......
Ποιανου ειναι το κουφετο?

Του γκ φυσικά :)

Χτες το είδα από κοντά και σε πλήρη λειτουργία. Ομορφαίνει τους δρόμους μας σου λέω  :goofy: :goofy: :goofy:



Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2746
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #19 on: Τρίτη 12 Οκτώβριος 2010, 08:54:43 πμ

Η πρώτη νόμιμη βόλτα τη περασμένη Κυριακή. Τις πινακίδες όπως βλέπετε - δεν είναι πρόσθετα αυτοκόλλητα, τα σήματα των λεσχών - τις δίνουν οι λέσχες, βάσει του νόμου που αναφαίρεται δεξιά στην πινακίδα. Η διαδικασία δεν αργεί, αλλά έκανα την αίτηση μέσα στο καλοκαίρι και οι λέσχες έχουν κι΄ αυτές τις διακοπές τους. Λίγα μαζέματα θέλει για να είναι όπως βγήκε το 63 από το εργοστάσιο!


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2746
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #20 on: Τρίτη 12 Οκτώβριος 2010, 08:56:55 πμ
Α ναι και με την πολεμική σημαία της Ιαπωνίας :2hysterical: Και με δυο σιλανσιέ, όπως το Varadero :2hysterical:


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


tranten

  • Guest
Reply #21 on: Τρίτη 12 Οκτώβριος 2010, 09:06:01 πμ

Η πρώτη νόμιμη βόλτα τη περασμένη Κυριακή. Τις πινακίδες όπως βλέπετε - δεν είναι πρόσθετα αυτοκόλλητα, τα σήματα των λεσχών - τις δίνουν οι λέσχες, βάσει του νόμου που αναφαίρεται δεξιά στην πινακίδα. Η διαδικασία δεν αργεί, αλλά έκανα την αίτηση μέσα στο καλοκαίρι και οι λέσχες έχουν κι΄ αυτές τις διακοπές τους. Λίγα μαζέματα θέλει για να είναι όπως βγήκε το 63 από το εργοστάσιο!

Σλουρπ!!!!.......
Ποιανου ειναι το κουφετο?
:o :o :2bowing:



tranten

  • Guest
Reply #22 on: Τρίτη 12 Οκτώβριος 2010, 09:15:55 πμ
κ μιας κ ζωντανεψε το θεματακι ας ριξουμε δυο ιδια τεμαχια που ειχα συναντησει εξω
το πρωτο ηταν στην Σιενα το 2008

κ το δευτερο στην Megeve φετος

απιστευτα συντηρημενα,ακρως εντυπωσιακα...!!



Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7624
    • eGeorgalas
Reply #23 on: Τρίτη 12 Οκτώβριος 2010, 10:24:50 πμ
Πανέμορφες και οι δύο και πολύ προσεγμένες..........


"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"


Offline artorios

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 57
Reply #24 on: Παρασκευή 13 Μάιος 2011, 10:38:54 πμ
τρίκυκλο απο Amsterdam, ιστορικό όσο και το καφέ του...  :2hysterical: