Κυριακή 25 Αύγουστος 2019, 20:48:16 μμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: Αν είναι η πρώτη σας επίσκεψη στο Forum, ειναι σημαντικό να δείτε πρώτα  αυτό
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα. « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 2 [3] 4 | Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Ιστορικές μοτοσυκλέτες  (Αναγνώστηκε 40318 φορές)
DAKARMAN
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 740



« Απάντηση #50 στις: Τετάρτη 28 Δεκέμβριος 2011, 20:44:53 μμ »

Δε μου φαινονται και φθηνες οι Αργεντινες.
Ειδα ενα κουφαρι vespa 50cc, 800€.
Καταγράφηκε

Η ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΑΝΙΚΟ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΟ ΜΕΣllΟ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΚΛΙΜΑΤΟΛΟΓΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ
γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2504


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #51 στις: Σάββατο 07 Ιανουάριος 2012, 00:44:18 πμ »


Τα σκισμένα καλτσόν ταιριάζουν στα καφέ ρέησερ! Εν αντιθέσει με Τρανσάλπ, Στρόμ, Βάρα, GS κλπ.



Από την ταινία Το κορίτσι με το τατουάζ του δράκου.

Και ναι είναι μιά CB 350 δικύλινδρη. Θυμάμαι την αντίδραση του ειδικού τύπου όταν βγήκε η τετρακύλινδρη. Μάταια βέβαια, γιατί ο κύβος είχε ριχτεί υπέρ των τετρακύλινδρων. Σήμερα πάντως κυκλοφορούν άπειρες δικύλινδρες (στο εξωτερικό) και υπάρχουν πολλά ανταλλακτικά ενώ η τετρακύλινδρη αγνοήται. Ένας τέτοιος εργάτης παρκάρει πιό κάτω από το σπίτι μου, αγνοώντας τι θα πει γκαράζ, ρηστόρινγκ και κλασικές πινακίδες. Δεν παίρνει την δευτέρα, αλλά 40+ χρόνια στο δρόμο είναι αυτά.
Η δικύλινδρη 350 έβγαινε σε τρις εκδόσεις: CB δρόμου,  CL σκράμπλερ και SL αυτό που λέμε σήμερα on off.
Να χαιρετήσω με την ευκαιρία τη μόδα των τσόπερ που εγκαταλείπεται. Οι μικροκατασκευαστές στρέφονται στα καφέ ρέησερ, τα μπόμπερ και τα road track.
Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
artorios
νέος οδηγός
**
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 57



« Απάντηση #52 στις: Κυριακή 08 Απρίλιος 2012, 10:48:05 πμ »

BSA 1939 500cc, κυκλοφορεί Αμαλιάδα







η BSA 1939 μαζί με την URAL 2001, που έχω παραθέσει παλαιότερα

« Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή 08 Απρίλιος 2012, 10:49:52 πμ από artorios » Καταγράφηκε

Παύλος
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9140



« Απάντηση #53 στις: Κυριακή 08 Απρίλιος 2012, 10:56:14 πμ »

Κούκλες και οι δύο, μπράβο στους κατόχους τους
Καταγράφηκε

Παύλος Καρούμπης
Καψιώτης....
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3310



« Απάντηση #54 στις: Δευτέρα 03 Σεπτέμβριος 2012, 14:11:34 μμ »

 Πρίν 3 χρόνια άν θυμάμε καλά (ωραία χρόνια, υπήρχε ρευστό και πηγαίναμε και καμιά βόλτα) πήγαμε με κάτι φίλους σε μια ταβέρνα στην περιοχή της Αναβύσου. Πέσαμε πάνω σε μια μάζωξη κατόχων τέτοιου είδους μοτοσυκλετών. Τρελάθηκα. Για καλή μου τύχη είχα μαζί την φωτογραφική μου μηχανή κι ο νοών νοείτω. Θα προσπαθήσω ν' ανεβάσω μερικές φωτογραφίες.
Καταγράφηκε

Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....
artorios
νέος οδηγός
**
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 57



« Απάντηση #55 στις: Παρασκευή 02 Νοέμβριος 2012, 16:44:56 μμ »

Πρίν 3 χρόνια άν θυμάμε καλά (ωραία χρόνια, υπήρχε ρευστό και πηγαίναμε και καμιά βόλτα) πήγαμε με κάτι φίλους σε μια ταβέρνα στην περιοχή της Αναβύσου. Πέσαμε πάνω σε μια μάζωξη κατόχων τέτοιου είδους μοτοσυκλετών. Τρελάθηκα. Για καλή μου τύχη είχα μαζί την φωτογραφική μου μηχανή κι ο νοών νοείτω. Θα προσπαθήσω ν' ανεβάσω μερικές φωτογραφίες.
όλες όχι μερικές...  Smiley
πιό πάνω έχω ανεβάσει απο Νορμανδία, δυο Harley's απο Carentan,
(ειχα την τύχη να πάω πριν κάποια χρόνια
το 3ήμερο 3-6 ιουνίου, που γιορτάζουν την D-day, οπου κυκλοφορούν 80000! ατομα ντυμένα
με στολές 2ου παγκοσμίου, και τα ΡΕΟ, καναδέζες και whilys κυκλοφορούν στους δρόμους)..
κατόπιν επισκέψεως στο Point du Hoc, βλέπω αραγμένες στο parking καμια 10ριά μηχανές BSA και Harley, πλήρη εξοπλισμό
με καλάθια συνοδηγού, πτυοσκάπανα, φαρμακεία, m1 κτλ...
 Embarrassed έλα που η μπαταρία της φωτογραφικής τελείωσε και τράβαγα τα μαλιά μου...!


Καταγράφηκε

artorios
νέος οδηγός
**
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 57



« Απάντηση #56 στις: Παρασκευή 02 Νοέμβριος 2012, 17:04:30 μμ »

μια R 12 μάλλον του '39, κυκλοφορεί Πάργα

http://www.panoramio.com/photo_explorer#view=photo&position=1&with_photo_id=81493862&order=date_desc&user=133075

http://www.panoramio.com/photo_explorer#view=photo&position=0&with_photo_id=81493888&order=date_desc&user=133075
« Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή 02 Νοέμβριος 2012, 17:15:39 μμ από artorios » Καταγράφηκε

artorios
νέος οδηγός
**
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 57



« Απάντηση #57 στις: Παρασκευή 02 Νοέμβριος 2012, 18:20:53 μμ »

πρόσφατες απο Ρουμανία...

Мотоцикл ИЖ Планета 1963,350cc











Mobra Hoinar, Romanian industries, 1976 50cc



piaggio με διαφορετικές ζάντες κ κολωφτιαγμένη εξάτμιση...

Καταγράφηκε

Βαγγέλης
Ζήσε με την Υγεία σου, μην παίζεις με αυτήν, θα χάσεις πολλά
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3960



« Απάντηση #58 στις: Παρασκευή 02 Νοέμβριος 2012, 18:22:32 μμ »

πρόσφατες απο Ρουμανία...

Мотоцикл ИЖ Планета 1963,350cc











Mobra Hoinar, Romanian industries, 1976 50cc



piaggio με διαφορετικές ζάντες κ κολωφτιαγμένη εξάτμιση...



Ξανα προσπάθησε Φίλε, κάτι δεν κάνεις καλά και δεν φαίνεται καμιά εικόνα
Καταγράφηκε
artorios
νέος οδηγός
**
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 57



« Απάντηση #59 στις: Παρασκευή 02 Νοέμβριος 2012, 18:24:13 μμ »

Vespa 1968 50cc, ανακατασκευή ολική, κυκλοφορεί Αμαλιάδα



Καταγράφηκε

artorios
νέος οδηγός
**
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 57



« Απάντηση #60 στις: Παρασκευή 02 Νοέμβριος 2012, 18:26:11 μμ »

Ξανα προσπάθησε Φίλε, κάτι δεν κάνεις καλά και δεν φαίνεται καμιά εικόνα

εχω ανεβάσει κ πιο παλια με επιτυχία...
σήμερα δεν τις ανεβάζει...
3 ωρες προσπαθώ..
κανε πανω στιν καυε μια δεξι κλικ κ ανοιγμα φοτο...
Καταγράφηκε

Καψιώτης....
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3310



« Απάντηση #61 στις: Πέμπτη 29 Νοέμβριος 2012, 20:33:02 μμ »

Προσπαθώ ν' ανεβάσω φωτογραφίες αλλά πάπαλα. Κάθε προσπάθεια πήγε στον βρόντο. Ίσως να μην καταλαβαίνω κάτι. Ίσως να κόλησε και να μην στροφάρει η γκλάβα μου. Δεν ξέρω !!! Θα ρωτήσω. Πώς στην ευχή ανεβαίνουν;;;;
Καταγράφηκε

Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....
Goikoetxea
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1759


« Απάντηση #62 στις: Πέμπτη 29 Νοέμβριος 2012, 20:38:39 μμ »

Μια καλή πρόταση είναι το ΤΙΗ.
Αν τις έχεις στον υπολογιστή σου πήγαινε εδώ: http://www.turboimagehost.com/ πάτα browse, ανέβασέ τις, πάρε με copy-paste τον κώδικα που θα σου βγάλει και πόσταρέ τον εδώ.

Αν δεν τις έχεις στον υπολογιστή σου αλλά έχεις το λινκ της φωτό, πάρε το λινκ και πήγαινε εδώ: http://www.turboimagehost.com/ ρίξε το λινκ μέσα στο κουτάκι, ανέβασέ τις και πόσταρέ τις εδώ.

Απλά να ξέρεις θα είναι σε μικρογραφία, θα πρέπει δηλαδή να πατήσεις πάνω τους για την δεις ολόκληρη (αλλά κι ασυμπίεστη, σ' αντίθεση με άλλα site).
Καταγράφηκε

MAKIS ABOROS
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 231



« Απάντηση #63 στις: Παρασκευή 30 Νοέμβριος 2012, 15:02:09 μμ »

Παιδιά πιός ξέρει που θα απευθηνθώ για να βγάλω μια μοτοσικλέτα ιστορική και τι χρειάζετε;;;
Καταγράφηκε
ekos
Επισκέπτης
« Απάντηση #64 στις: Παρασκευή 30 Νοέμβριος 2012, 15:26:05 μμ »

Παιδιά πιός ξέρει που θα απευθηνθώ για να βγάλω μια μοτοσικλέτα ιστορική και τι χρειάζετε;;;


Ελληνικη Λέσχη Κλασσικής Μοτοσυκλέτας

http://www.classicbike.gr/content/el/main-el.html
Καταγράφηκε
Καψιώτης....
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3310



« Απάντηση #65 στις: Σάββατο 01 Δεκέμβριος 2012, 00:31:20 πμ »

 Δείτε κι αυτές
http://www.turboimagehost.com/p/14131687/DSC01348a.jpg.html

[img=http://s4d3.turboimagehost.com/t1/14131911_DSC01263.JPG]http://

Δεν ήθελε ν' ανεβάσει άλλες. Πάντως δεν μπόρεσα να εμφανίσω φωτογραφίες.
« Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο 01 Δεκέμβριος 2012, 00:56:06 πμ από Καψιώτης.... » Καταγράφηκε

Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....
Καψιώτης....
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3310



« Απάντηση #66 στις: Κυριακή 02 Ιούνιος 2013, 17:44:57 μμ »




Καταγράφηκε

Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....
Stoneman
Μέλος ΗTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8885


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #67 στις: Κυριακή 02 Ιούνιος 2013, 19:12:09 μμ »














GarelliFlexi501980

« Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή 02 Ιούνιος 2013, 19:15:19 μμ από Stoneman » Καταγράφηκε
Stoneman
Μέλος ΗTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8885


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #68 στις: Κυριακή 02 Ιούνιος 2013, 19:21:03 μμ »



Hondapc50 1967



Kreidler1960



Sachs 55




solex 1966



YAMAHAQT-50cc1984   με αξονα?





Zundapp1968



Zundapp ks125 1972



Καταγράφηκε
Καψιώτης....
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3310



« Απάντηση #69 στις: Κυριακή 02 Ιούνιος 2013, 21:52:15 μμ »







Όλες είναι φωτογραφημένες από εμένα. Τις έχω μειώσει πάρα πολύ γιατί δεν τις ανέβαζε.
Καταγράφηκε

Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....
γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2504


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #70 στις: Τρίτη 04 Ιούνιος 2013, 09:31:35 πμ »

Γιάννη Καψιώτη, πού το βρήκες το DOHC?Huh?
Νικόλα Stoneman, άσε τις φωτογραφίες και τα ρημαδοκαρμπυρατέρ και φτιάξε το ιταλικό πενηντάρι!
Έχουν και τα μικρά την πλάκα τους.
« Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη 04 Ιούνιος 2013, 12:46:30 μμ από γκ » Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
KostasC
Administrator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 10456


Γαβ !


« Απάντηση #71 στις: Τρίτη 04 Ιούνιος 2013, 10:31:36 πμ »


Νομίζω οτι είναι R27 του 50κάτι
Το R12 ήταν δικύλινδρο πολεμικό
Καταγράφηκε

KostasC
Administrator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 10456


Γαβ !


« Απάντηση #72 στις: Τρίτη 04 Ιούνιος 2013, 10:51:04 πμ »

την είχα δει πριν πολλά χρόνια και με έχει στοιχειώσει...

Brough Superior SS100.... οτι πιο όμορφο είχε βγει τότε.



το SS100 (SuperSport100) είχε και τελική 210km/h... μιλάμε για τρελό μηχανάκι.
γι αυτό σκοτώθηκε και ο Λορενς της Αραβίας με ένα τέτοιο...

btw:

T. E. Lawrence (known as Lawrence of Arabia) bought one of the first SS100s in 1925 having previously owned three Brough SS80’s.[4] The crash that would end Lawrence's life came while riding another SS100, on a narrow road near his cottage near Wareham in 1935. The accident occurred because a dip in the road obstructed his view of two boys on bicycles. Swerving to avoid them, Lawrence lost control and was thrown over the handlebars.[10] He was not wearing a helmet and suffered serious head injuries that left him in a coma; he died after six days in hospital. One of the doctors attending him was the neurosurgeon, Hugh Cairns. He consequently began a long study of what he saw as the unnecessary loss of life by motorcycle dispatch riders through head injuries and his research led to the use of crash helmets by both military and civilian motorcyclists. As a consequence of treating Lawrence, Sir Hugh Cairns ultimately saved the lives of many motorcyclists.[11]

Lawrence's last SS100 (Registration GW 2275) was built in 1932 and was on loan to the National Motor Museum at Beaulieu, Hampshire.[12] It is currently on display at the Imperial War Museum in London.[13]
Καταγράφηκε

African Boy
Τhe Professional
HTC ΔΣ
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7439



« Απάντηση #73 στις: Τρίτη 04 Ιούνιος 2013, 11:48:23 πμ »


T. E. Lawrence (known as Lawrence of Arabia) bought one of the first SS100s in 1925 having previously owned three Brough SS80’s.[4] The crash that would end Lawrence's life came while riding another SS100, on a narrow road near his cottage near Wareham in 1935. The accident occurred because a dip in the road obstructed his view of two boys on bicycles. Swerving to avoid them, Lawrence lost control and was thrown over the handlebars.[10] He was not wearing a helmet and suffered serious head injuries that left him in a coma; he died after six days in hospital. One of the doctors attending him was the neurosurgeon, Hugh Cairns. He consequently began a long study of what he saw as the unnecessary loss of life by motorcycle dispatch riders through head injuries and his research led to the use of crash helmets by both military and civilian motorcyclists. As a consequence of treating Lawrence, Sir Hugh Cairns ultimately saved the lives of many motorcyclists.[11]

Lawrence's last SS100 (Registration GW 2275) was built in 1932 and was on loan to the National Motor Museum at Beaulieu, Hampshire.[12] It is currently on display at the Imperial War Museum in London.[13]



Το τροχαίο αυτό ήταν και η αφορμή της υποχρεωτικής χρήσης του κράνους .....


Το Brough Superior SS100 πόσο θα κόστιζε σε € ; ;
Καταγράφηκε

"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"
γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2504


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #74 στις: Τρίτη 04 Ιούνιος 2013, 12:44:35 μμ »


Το Brough Superior SS100 πόσο θα κόστιζε σε € ; ;

Πάρα πολλά γιατί υπάρχουν ελάχιστες. Του Λώρενς πουλήθηκε πιό πολλά από όλα τα καταραμένα οχήματα.

Νομίζω οτι είναι R27 του 50κάτι
Το R12 ήταν δικύλινδρο πολεμικό


Γνώστης ο Κώστας.
Το R 12 ήταν προπολεμικό, μπόξερ, πλαγιοβάλβιδο. Η Ελλάδα αγόρασε R12 για την Αστυνομία το 36.
Είδες ο Μεταξάς;
Χρησιμοποιήθηκε και στον πόλεμο, αλλά συνήθως όταν λέμε πολεμικά εννοούμε τα ΒΜW και Ζούνταπ με κίνηση στο καλάθι.
Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
Σελίδες: 1 2 [3] 4 | Πάνω Εκτύπωση 
« προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
Simple Audio Video Embedder

SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!