Τρίτη 18 Ιούνιος 2019, 09:38:29 πμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: Αν είναι η πρώτη σας επίσκεψη στο Forum, ειναι σημαντικό να δείτε πρώτα  αυτό
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα. « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: [1] 2 3 4 | Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Ιστορικές μοτοσυκλέτες  (Αναγνώστηκε 38383 φορές)
xplast
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3652


« στις: Τετάρτη 09 Απρίλιος 2008, 23:26:14 μμ »

Μιχαήλ Πάγκαλε, αυτές είναι για σένα!

</img>

</img>

</img>

</img>

</img>
Καταγράφηκε
Chris_de_Ze
Veteran
mods
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9270



« Απάντηση #1 στις: Πέμπτη 10 Απρίλιος 2008, 00:28:47 πμ »

Αριστούργημα!
Ο τύπος την έχει άριστα συντηρημένη!
Καταγράφηκε

Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
DRAKE RAMORE
Επισκέπτης
« Απάντηση #2 στις: Πέμπτη 10 Απρίλιος 2008, 00:36:35 πμ »

Τι άριστα?
Θαρεις δεν την καβάλησε να πάει εκεί!
Νομίζεις οτι του την κουβάλησαν απο το μουσείο και την τοποθέτησαν για φωτογραφία!

 
Καταγράφηκε
Chris_de_Ze
Veteran
mods
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9270



« Απάντηση #3 στις: Πέμπτη 10 Απρίλιος 2008, 01:08:39 πμ »

Μερακλής ο άνθρωπος!
Καταγράφηκε

Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
African Boy
Τhe Professional
HTC ΔΣ
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7430



« Απάντηση #4 στις: Πέμπτη 10 Απρίλιος 2008, 01:21:21 πμ »

Μερακλής ο άνθρωπος!
Μιχαήλ Πάγκαλε, αυτές είναι για σένα!

</img>




Μοντέλο 1981-1982

350cc    34 άλογα έτσι……


μια ιστορία αληθινή………


πολύ όμορφη....... και αρκετά μπροστά για την εποχή της
Καταγράφηκε

"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"
Chris_de_Ze
Veteran
mods
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9270



« Απάντηση #5 στις: Πέμπτη 10 Απρίλιος 2008, 01:28:21 πμ »

Μέχρι και CBS φρένα είχε! Η δε καύση του μίγματος γινόταν μέσα σε κοιλότητα του πιστονιού αντί στην κεφαλή! Τεχνολογία μπροστά για την εποχή του!

Ας μεταφέρουμε αυτά τα τελευταία posts στο Άλλες Μηχανές!
Αξίζει οπωσδήποτε της "κυρίας" μια ξεχωριστή ενότητα.
Καταγράφηκε

Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
African Boy
Τhe Professional
HTC ΔΣ
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7430



« Απάντηση #6 στις: Πέμπτη 10 Απρίλιος 2008, 01:35:37 πμ »

Αυτό θα σου έλεγα Χρήστο, τα φρένα της και μόνο αποδεικνύουν του λόγου το αληθές,


και πράγματι,  Άξιζε να ανοίξουμε ένα θέμα , για τις μηχανές που γράψανε ιστορία….
« Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη 10 Απρίλιος 2008, 16:53:52 μμ από LEON » Καταγράφηκε

"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"
M. I. Pagalos
ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8637


Όλα είναι δρόμος...Keep going!


« Απάντηση #7 στις: Πέμπτη 10 Απρίλιος 2008, 18:14:33 μμ »

  Ευχαριστώ για την αφιέρωση. Αυτό είναι το V-35 Imola (350 κ.ε). Εγώ έχω το μεγάλο αδελφάκι to V-50 Monza (500 κ.ε). Είναι ίδιο με μεγαλύτερο κινητήρα το monza. Και υπάρχει ακόμα το ακόμα μεγαλύτερο, το ξακουστό Le Mans (800 κ.ε).

  Όπως είπε ο Χρήστος, πολύ μπροστά για την εποχή τους. Απίστευτο ζύγισμα (λόγω του κινητήρα), μετάδοση με άξονα, άνεση στο ταξίδι και παροιμιώδη φρένα, τα γνωστά ιντεγκράλε. Πατώντας το πίσω, διένειμε την πίεση και έπιανε 30% πίσω και 70% μπροστά (ο ένας από τους δύο μπροστινούς δίσκους). Πατώντας το μπροστινό, έπιανε και ο δεύτερος μπροστινός δίσκος. Δεν μπλόκαρε με τίποτα, ενώ σταματούσε σε ελάχιστη απόσταση και χωρίς γλιστρήματα ή ασάφειες δεξιά-αριστερά. Μιλάμε για τρένο. Φανταστείτε, ότι το σημερινό CBS της χόντα είναι απλώς η εξέλιξη αυτού.
  Γεννήτρια ικανή να τροφοδοτήσει λεωφορείο, μπαταρία και μίζα αυτοκινήτου (Fiat 127) και χώροι να ξαπλώσεις επάνω. Ε, ρε τι μου θύμισες τώρα!!! Μπράβο, μπράβο!



ΥΓ: Μου βάζει φιτίλια ο μηχανικός μου να το στήσουμε ξανά.
Καταγράφηκε



ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!
African Boy
Τhe Professional
HTC ΔΣ
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7430



« Απάντηση #8 στις: Πέμπτη 10 Απρίλιος 2008, 20:39:11 μμ »

  Ευχαριστώ για την αφιέρωση. Αυτό είναι το V-35 Imola (350 κ.ε). Εγώ έχω το μεγάλο αδελφάκι to V-50 Monza (500 κ.ε). Είναι ίδιο με μεγαλύτερο κινητήρα το monza. Και υπάρχει ακόμα το ακόμα μεγαλύτερο, το ξακουστό Le Mans (800 κ.ε).


To Le mans  αν δεν κάνω λάθος βγήκε στην παραγωγή στα 850cc και όχι στα 800cc με 75ps  και στα 1000cc με 82ps το 1986.

 Σου στέλνω και την elite της Moto Guzzi 850 T5 Racing / Le Mans





Καταγράφηκε

"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"
M. I. Pagalos
ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8637


Όλα είναι δρόμος...Keep going!


« Απάντηση #9 στις: Πέμπτη 10 Απρίλιος 2008, 21:57:17 μμ »

  Ναι, 850. Εκ παραδρομής γράφτηκε 800.
Καταγράφηκε



ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!
Trans-wagon
νέος οδηγός
**
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 71


« Απάντηση #10 στις: Πέμπτη 21 Μάιος 2009, 21:12:20 μμ »


« Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη 21 Μάιος 2009, 21:16:58 μμ από Trans-wagon » Καταγράφηκε
γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2493


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #11 στις: Πέμπτη 12 Νοέμβριος 2009, 11:02:21 πμ »

Και πού να δήτε το μονοκύλινδρο από την άλλη πλευρά με το εξωτερικό βολάν να γυρίζει δίπλα στο πόδι. Όσο αφορά το V 35 σωστά τα περι κούκλας, φρένων και ζυγίσματος, αλλά η συγκεκριμένη σειρά των Guzzi από V35 έως V65 ήταν τα πιό άχρηστα που έβγαλε ποτέ το εργοστάσιο και ήταν η αιτία που έκλεισε. Η αντίστροφα ήταν τόσο χάλια οικονομικά και οργανωτικά το εργοστάσιο που μόνο τέτοιες πατάτες κατάφερε να βγάλει. Μακρυά από τη συγκεκριμένη σειρά.   
Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
xplast
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3652


« Απάντηση #12 στις: Πέμπτη 12 Νοέμβριος 2009, 11:15:55 πμ »

Aπό το καλοκαίρι, Ιταλός που το συγκεκριμένο το είχε για ταξίδια, μιας και το άλλο, το "συλλεκτικό", το είχε αφήσει σπίτι μαζί με τα υπόλοιπα! Κούκλα το είχε......... Φτου να μην του το ματιάσω..........



Καταγράφηκε
Airhead
Trollάρεις δεν trollαρεις ο καιρός περνάει...
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2218



« Απάντηση #13 στις: Πέμπτη 24 Δεκέμβριος 2009, 15:46:31 μμ »

Και πού να δήτε το μονοκύλινδρο από την άλλη πλευρά με το εξωτερικό βολάν να γυρίζει δίπλα στο πόδι. Όσο αφορά το V 35 σωστά τα περι κούκλας, φρένων και ζυγίσματος, αλλά η συγκεκριμένη σειρά των Guzzi από V35 έως V65 ήταν τα πιό άχρηστα που έβγαλε ποτέ το εργοστάσιο και ήταν η αιτία που έκλεισε. Η αντίστροφα ήταν τόσο χάλια οικονομικά και οργανωτικά το εργοστάσιο που μόνο τέτοιες πατάτες κατάφερε να βγάλει. Μακρυά από τη συγκεκριμένη σειρά.   

Όντως 3 συνάδεφοι είχαν κατά καιρούς αγοράσει Imola "ευκαιρείες". Μιλάμε ξεβαφτιστήκανε οι άνθρωποι με τα μπρδλα. Σαν ιδέες και σχεδίαση σούπερ, αλλά δουλεύανε με το ρωμαικό εορτολόγιο και είχε πολλές αργίες μορ' αδερφάκι μου. Ηταν και χαμηλά το τιμόνι σακατευτήκανε στο σμπρώξιμο και τελικά καταλήξανε σε γιαπωνέζικα.
Καταγράφηκε

TEAM Αϊστοπαμπωλ
γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2493


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #14 στις: Τετάρτη 09 Ιούνιος 2010, 19:43:44 μμ »


HONDA C92
Το Benly από 6/6/10 ξανά στους δρόμους.
Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
konkost
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2076



« Απάντηση #15 στις: Πέμπτη 10 Ιούνιος 2010, 07:27:17 πμ »


HONDA C92
Το Benly από 6/6/10 ξανά στους δρόμους.
Σλουρπ!!!!.......
Ποιανου ειναι το κουφετο?
Καταγράφηκε
Nikos Paxinos
Παλιά Σχολή
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 647


Emperor of Bans


« Απάντηση #16 στις: Πέμπτη 10 Ιούνιος 2010, 08:43:29 πμ »

Επειδή είχα μπλέξει με ένα Guzzi Breva 750 και δεν θέλω ούτε να το θυμάμαι  όποιος έχει ονειρώξεις σχετικά με τις κατασκευές του Mandello Del Lario, μπορώ να βάλω ένα ταξίδι που είχα κάνει πέρυσι τον Οκτώβριο στο μουσείο της Guzzi...με το Honda βέβαια  Grin ...
Καταγράφηκε

Ετσι κι αλλιώς μόνοι μας ερχόμαστε και μόνοι μας φεύγουμε από αυτή τη ζωή.Ολα τα υπόλοιπα είναι διασκέδαση της μοναξιάς μας και δρόμος...
Nikos Paxinos
Παλιά Σχολή
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 647


Emperor of Bans


« Απάντηση #17 στις: Πέμπτη 10 Ιούνιος 2010, 09:03:08 πμ »

 Grin
Καταγράφηκε

Ετσι κι αλλιώς μόνοι μας ερχόμαστε και μόνοι μας φεύγουμε από αυτή τη ζωή.Ολα τα υπόλοιπα είναι διασκέδαση της μοναξιάς μας και δρόμος...
Tassos (Chios)
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1385



« Απάντηση #18 στις: Πέμπτη 10 Ιούνιος 2010, 09:50:18 πμ »

Σλουρπ!!!!.......
Ποιανου ειναι το κουφετο?

Του γκ φυσικά Smiley

Χτες το είδα από κοντά και σε πλήρη λειτουργία. Ομορφαίνει τους δρόμους μας σου λέω 
Καταγράφηκε
γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2493


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #19 στις: Τρίτη 12 Οκτώβριος 2010, 10:54:43 πμ »


Η πρώτη νόμιμη βόλτα τη περασμένη Κυριακή. Τις πινακίδες όπως βλέπετε - δεν είναι πρόσθετα αυτοκόλλητα, τα σήματα των λεσχών - τις δίνουν οι λέσχες, βάσει του νόμου που αναφαίρεται δεξιά στην πινακίδα. Η διαδικασία δεν αργεί, αλλά έκανα την αίτηση μέσα στο καλοκαίρι και οι λέσχες έχουν κι΄ αυτές τις διακοπές τους. Λίγα μαζέματα θέλει για να είναι όπως βγήκε το 63 από το εργοστάσιο!
Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2493


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #20 στις: Τρίτη 12 Οκτώβριος 2010, 10:56:55 πμ »

Α ναι και με την πολεμική σημαία της Ιαπωνίας Και με δυο σιλανσιέ, όπως το Varadero
Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
tranten
Επισκέπτης
« Απάντηση #21 στις: Τρίτη 12 Οκτώβριος 2010, 11:06:01 πμ »


Η πρώτη νόμιμη βόλτα τη περασμένη Κυριακή. Τις πινακίδες όπως βλέπετε - δεν είναι πρόσθετα αυτοκόλλητα, τα σήματα των λεσχών - τις δίνουν οι λέσχες, βάσει του νόμου που αναφαίρεται δεξιά στην πινακίδα. Η διαδικασία δεν αργεί, αλλά έκανα την αίτηση μέσα στο καλοκαίρι και οι λέσχες έχουν κι΄ αυτές τις διακοπές τους. Λίγα μαζέματα θέλει για να είναι όπως βγήκε το 63 από το εργοστάσιο!

Σλουρπ!!!!.......
Ποιανου ειναι το κουφετο?
Shocked Shocked
Καταγράφηκε
tranten
Επισκέπτης
« Απάντηση #22 στις: Τρίτη 12 Οκτώβριος 2010, 11:15:55 πμ »

κ μιας κ ζωντανεψε το θεματακι ας ριξουμε δυο ιδια τεμαχια που ειχα συναντησει εξω
το πρωτο ηταν στην Σιενα το 2008

κ το δευτερο στην Megeve φετος

απιστευτα συντηρημενα,ακρως εντυπωσιακα...!!
Καταγράφηκε
African Boy
Τhe Professional
HTC ΔΣ
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7430



« Απάντηση #23 στις: Τρίτη 12 Οκτώβριος 2010, 12:24:50 μμ »

Πανέμορφες και οι δύο και πολύ προσεγμένες..........
Καταγράφηκε

"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"
artorios
νέος οδηγός
**
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 57



« Απάντηση #24 στις: Παρασκευή 13 Μάιος 2011, 12:38:54 μμ »

τρίκυκλο απο Amsterdam, ιστορικό όσο και το καφέ του... 



Καταγράφηκε

Σελίδες: [1] 2 3 4 | Πάνω Εκτύπωση 
« προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
Simple Audio Video Embedder

SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!