Τετάρτη 23 Μάιος 2018, 09:28:14 πμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: Website του συλλόγου www.transalp.gr
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα. « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 ... 4 5 6 7 8 [9] 10 11 | Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Ρουλεμάν τιμονιού  (Αναγνώστηκε 76286 φορές)
konkost
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1993



« Απάντηση #200 στις: Τετάρτη 05 Ιανουάριος 2011, 15:22:40 μμ »

Σημερα πηγα να αγορασω ρουλεμαν  τιμονιου και μπερδευτηκα! Undecided Ο λογος ειναι οτι οταν  ειπα οτι θελω ρουλεμαν για το ΤΑ 650 koyo με διαστασεις 25-47-15 η απαντηση ηταν περιπου η εξης:
Εισαι σιγουρος οτι θελεις με εσωτ. διαμετρο 25mm? Γιατι μεχρι τωρα οσα εχω δωσει σε συνεργεια για ΤΑ650-600  ειναι με διαστασεις 26-47-15 και μαλιστα της ΝΤΝ αφου η koyo δεν δινει κωνικα με εσωτερικη διαμετρο 26mm
Εφυγα φυσικα χωρις να αγορασω και μεχρι να ξεκαθαρισω τι ακριβως διασταση παιρνει το ΤΑ650
Ειχα αγορασει παντως νωριτερα τις ροδελες-τσιμουχες γνησιες honda (κωδ. 53214-ΜΜ-003 και 5321-ΚΑ4-701 ) οι οποιες εχουν εσωτ. διαμετρο -αν μου δωσαν τις σωστες- 26mm
Αρα αν η κατω τσιμουχα μπαινει χωρις ζορι (μαλλον "κολυμπωντας" θα 'λεγα) τοτε η εσωτερικη διασταση του ρουλεμαν θα πρεπει να ειναι 25
Τα λεω καλα οποτε  και καποιο λαθος εκανε ο εμπορος ? 'Η λεω μπουρδες και σας ζαλιζω τον ερωτα αδικως?
Αν γνωριζει καποιος ας με ενημερωσει πλιζζ πριν λυσω ολο το μπροστινο για να μετρησω τα ρουλεμαν!
Καταγράφηκε
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8034


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #201 στις: Πέμπτη 06 Ιανουάριος 2011, 20:47:28 μμ »

Κώστα , λύστο και πάρτα στο χέρι, γνώμη μου, αντε γιατί περιμένουν και άλλοι σειρά να μάθουν κωδικούς
Καταγράφηκε
Padis
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1151



« Απάντηση #202 στις: Δευτέρα 30 Ιούνιος 2014, 19:23:01 μμ »

Επαναφορά θέματος...

Έχω την εντύπωση πως πάω για ρουλεμάν τιμονιού.
Η ένδειξη είναι η εξής : Όταν κινούμαι με μικρή ταχύτητα και θέλω να αλλάξω πορεία κάνει λες και κάποιος κρατάει το τιμόνι στην ευθεία και δεν με αφήνει να εκμεταλευτώ το γυροσκοπικό φαινόμενο. Αν βάλω λίγη δύναμη τότε ''ξεκολάει'' το τιμόνι και στρίβω κανονικά.

Για πείτε οι ντόκτορες... Ρουλεμάν είναι, ε ? 
Καταγράφηκε

«H ταχύτητα δε σκότωσε ποτέ κανέναν... Tο να σταματήσεις ξαφνικά είναι αυτό που βλάπτει...»
konkost
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1993



« Απάντηση #203 στις: Δευτέρα 30 Ιούνιος 2014, 20:46:40 μμ »

Επαναφορά θέματος...

Έχω την εντύπωση πως πάω για ρουλεμάν τιμονιού.
Η ένδειξη είναι η εξής : Όταν κινούμαι με μικρή ταχύτητα και θέλω να αλλάξω πορεία κάνει λες και κάποιος κρατάει το τιμόνι στην ευθεία και δεν με αφήνει να εκμεταλευτώ το γυροσκοπικό φαινόμενο. Αν βάλω λίγη δύναμη τότε ''ξεκολάει'' το τιμόνι και στρίβω κανονικά.

Για πείτε οι ντόκτορες... Ρουλεμάν είναι, ε ? 
Λογικα ναι! Το φαινομενο που αναφερεις υποδηλωνει προβλημα στο/στα ρουλεμαν Αν εχεις πανω τα μαμα με τις μπιλιες ειναι σχεδον σιγουρο δεδομενο οτι το εχεις τσουλησει τωρα τελευταια και μια-δυο φορες στο χωμα
Σε καθε περιπτωση παντως και για να σιγουρευτεις σηκωσε τον μπροστα τροχο στον αερα και γυρνα το τιμονι αριστερα-δεξια Αν αντιληφθεις οτι σκαλωνει-κουμπωνει καπου (συνηθως στο κεντρο) τοτε πας για ρουλεμαν
Ομως κανε μια προσπαθεια και ιιιιιιισως να πας την αντικατασταση λιγο προς το μελλον Καθαρισε το κατω ρουλεμαν απο λασπες, γρασσα κλπ και ξαναγρασαρετο πλουσια (το πανω δυσκολα πιανει σαβουρα) Αν μαλιστα δεν προκειτε να κινηθεις στο αμεσο μελλον σε χωμα τοτε μπορεις να καθυστερησεις την αντικατασταση και απλα λασκαρωντας τα Θα κτυπανε βεβαια αλλα θα εχεις τιμονι Κατι που ειναι προτιμοτερο απο την τωρινη κατασταση
Αν εχεις ηδη κωνικα ρουλεμαν τοτε πιθανοτατα χρειαζεσαι μονο το κατω (και την τσιμουχα του φυσικα) Το πανω δυσκολα παθαινει κατι Ολο το ζορι της κακομεταχειρησης το τραβαει το κατω Επισης αν εχεις ηδη κωνικα ρουλεμαν την δουλεια μπορεις να την κανεις και μονος σου (εχω ανεβασει σχετικο φωτοροματζο εδω: http://www.transalpforum.gr/index.php/topic,16364.0.html Αν ομως εχεις τα μαμα με της μπιλιες ξεχνα το! Καλυτερα στον μαστορα γιατι σε αυτην την περιπτωση εχει πολυ ταλαιπωρια η δουλεια
Καταγράφηκε
Padis
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1151



« Απάντηση #204 στις: Τρίτη 01 Ιούλιος 2014, 06:47:51 πμ »

Κώστα ευχαριστώ για την απάντηση...
Όταν την σηκώνω δεν αντιλαμβάνομαι κάτι... Ίσως γιατί το ζόρι μεταφέρεται στο πάνω ρουλεμάν.
Θα το ανοίξω (μάλλον το ΣΚ) και θα καθαρίσω-γρασάρω τα ρουλεμάν και βλέπουμε...
Καταγράφηκε

«H ταχύτητα δε σκότωσε ποτέ κανέναν... Tο να σταματήσεις ξαφνικά είναι αυτό που βλάπτει...»
παλτακης
η anaconda team..
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8126


anaconda team is back sssssssssssssss


« Απάντηση #205 στις: Τρίτη 01 Ιούλιος 2014, 09:04:49 πμ »

Κώστα ευχαριστώ για την απάντηση...
Όταν την σηκώνω δεν αντιλαμβάνομαι κάτι... Ίσως γιατί το ζόρι μεταφέρεται στο πάνω ρουλεμάν.
Θα το ανοίξω (μάλλον το ΣΚ) και θα καθαρίσω-γρασάρω τα ρουλεμάν και βλέπουμε...
Αφου σε εχω πει .......αλλαγη μην ανοιγεις τσαμπα και βαλεις γρασο...διοτι αν οι  μπιλιες εχουν κανει δοντι οτι και να βαλεις θα σκαλωνει
Καταγράφηκε

Πότε ξανά μάνα μου  
Padis
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1151



« Απάντηση #206 στις: Κυριακή 06 Ιούλιος 2014, 19:07:28 μμ »

Τελικά το ζήσαμε κι αυτό... Αλλαγή ρουλεμάν τιμονιού.

Κόστος αγοράς 35,99€ και τοποθέτησης 2 φραπέδες, 1 μπύρα και κάτι σουβλάκια που έφαγα...

Ξεκίνησα χτες Σάββατο απόγευμα με λύσιμο μούτρου, ρόδας, καλαμιών, σταυρός και ότι άλλου έπρεπε να λυθεί. Όταν πήρα τον ''ασθενή'' στα χέρια μου, κατάλαβα γιατί είχα αυτήν την αντίδραση από την μηχανή.  Ήταν σχεδόν κολλημένο το ρουλεμάν και ο κώνος του είχε σκαψίματα εκεί που εδράζονταν οι μπίλιες (μακαρόνια) με αποτέλεσμα να φωλιάζουν οι μεν στο δε και να αισθάνομαι το ''κλείδωμα'' του τιμονιού στην ευθεία.



Λίγα μπινελίκια πέσανε κατά την εξαγωγή του ρουλεμάν απο την κάτω τιμονόπλακα, αλλά τέλος καλό όλα καλά. Τώρα πλέον και στρίβει και απέκτησε μία ανάλαφρη αίσθηση, χωρίς όμως κοπανήματα ή άλλο δείγμα μη σωστής τοποθέτησης-σφιξίματος.

θετικό 1ον : ξανάγινε το μηχανάκι όπως πρέπει να είναι.
θετικό 2ον : δεν περίσσεψε βίδα...
θετικό 3ον : το αίσθημα της επιτυχίας που σου δίνει το diy ... Grin

Konkost ευχαριστώ πολύ για τον οδηγό που έχεις ποστάρει. Πολύτιμο εργαλείο !
« Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή 06 Ιούλιος 2014, 19:09:36 μμ από Padis » Καταγράφηκε

«H ταχύτητα δε σκότωσε ποτέ κανέναν... Tο να σταματήσεις ξαφνικά είναι αυτό που βλάπτει...»
Sotos
Global Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 10413



« Απάντηση #207 στις: Κυριακή 06 Ιούλιος 2014, 21:06:27 μμ »

Ωραιος!
Καταγράφηκε

Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 63.144km
Καψιώτης....
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3142



« Απάντηση #208 στις: Κυριακή 06 Ιούλιος 2014, 22:05:24 μμ »

Τελικά το ζήσαμε κι αυτό... Αλλαγή ρουλεμάν τιμονιού.

Κόστος αγοράς 35,99€ και τοποθέτησης 2 φραπέδες, 1 μπύρα και κάτι σουβλάκια που έφαγα...

θετικό 2ον : δεν περίσσεψε βίδα...

Δεν περίσεψε βίδα !!!! Α!!! κακός μάστορας !!!!

Πολύ σωστός!
Καταγράφηκε

Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....
giamar4
Gelande/strasse
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1871



« Απάντηση #209 στις: Δευτέρα 07 Ιούλιος 2014, 09:37:29 πμ »

 

Αν σου είναι εύκολο,ρίξε το λινκ με το
ρουλεμάν που αγόρασες. Smiley
Καταγράφηκε
Padis
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1151



« Απάντηση #210 στις: Δευτέρα 07 Ιούλιος 2014, 12:06:40 μμ »



Αν σου είναι εύκολο,ρίξε το λινκ με το
ρουλεμάν που αγόρασες. Smiley

Απο τον Πίσσαρη τα πήρα, μαζί με τις τσιμούχες...

http://www.motopissaris.gr/parts/PU.04100029
Καταγράφηκε

«H ταχύτητα δε σκότωσε ποτέ κανέναν... Tο να σταματήσεις ξαφνικά είναι αυτό που βλάπτει...»
XLGeorge
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2167


Member of the Pouroduro ..band!


« Απάντηση #211 στις: Δευτέρα 07 Ιούλιος 2014, 13:20:54 μμ »

Πολυ καλη δουλεια Padis  Cool  αυτη τη δουλεια δεν την εχω επιχειρησει ποτε μονος μου σε κανενα μηχανακι αλλα τοδωσα σε συνεργειο που εμπιστευομαι. Ο οδηγος του Konkost ειναι πραγματικα πολυτιμος για οποιον το επιχειρησει 
Καταγράφηκε

XLV650 x 2, VFR800 VTEC, CRF1000
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8034


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #212 στις: Δευτέρα 07 Ιούλιος 2014, 13:41:20 μμ »

Ασχετο , αλλά είναι καλή μάρκα αυτά τα AllBalls?
Καταγράφηκε
Padis
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1151



« Απάντηση #213 στις: Δευτέρα 07 Ιούλιος 2014, 14:09:26 μμ »

Ασχετο , αλλά είναι καλή μάρκα αυτά τα AllBalls?

Τι να σου πω βρε Νίκο.... Τα είδα πολύ σε διάφορα φόρουμ του εξωτερικού (ιδίως της αμερικής) . Αν δεν είναι καλά ε, τι να κάνω?  Θα τα ξαναλλάξω σε καμμιά 20αριά χιλιάδες χιλιόμετρα. Τώρα που πήρα το κολά'ι' δεν είναι τίποτα !

Μεγάλε Γιώργο, ένας λόγος που με έκανε να ξεκινήσω μόνος μου ήταν αυτός ο αναλυτικός οδηγός και το γεγονός πως το τηλέφωνο του konkost βρίσκεται στο προφίλ του...   
Καταγράφηκε

«H ταχύτητα δε σκότωσε ποτέ κανέναν... Tο να σταματήσεις ξαφνικά είναι αυτό που βλάπτει...»
rebeval500
νέος οδηγός
**
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 52


« Απάντηση #214 στις: Δευτέρα 07 Ιούλιος 2014, 15:28:23 μμ »

Αφου παει ετσι η δουλεια θα το επιχειρησω και εγω τοτε...Λιγη μπυριτσα,κανενα πιτογυρο και καλη παρεα θα βοηθησουν να μπουν και τα δικα μου τα "ευλογιμενα"....Αντε καλη μας τυχη...την πεμπτη παραλλαμβανω σετ δισκοπλακες με τακακια,koyo ρουλεμαν κωνικα,φυσουνες καλαμιων και λαδια αναρτησεων.....Ο θεος βοηθος να δουμε τι θα δουμε.....
Καταγράφηκε

Θελω να ΖΗΣΩ!!!!!
konkost
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1993



« Απάντηση #215 στις: Δευτέρα 07 Ιούλιος 2014, 19:58:08 μμ »

Αφου παει ετσι η δουλεια θα το επιχειρησω και εγω τοτε...Λιγη μπυριτσα,κανενα πιτογυρο και καλη παρεα θα βοηθησουν να μπουν και τα δικα μου τα "ευλογιμενα"....Αντε καλη μας τυχη...την πεμπτη παραλλαμβανω σετ δισκοπλακες με τακακια,koyo ρουλεμαν κωνικα,φυσουνες καλαμιων και λαδια αναρτησεων.....Ο θεος βοηθος να δουμε τι θα δουμε.....
Το εχω ξαναγραψει αλλα θα το επαναλαβω
Αν καποιος εχει πανω τα γνησια ρουλεμαν (αυτα με τις μπιλιες) καλυτερα να απευθυνθει σε συνεργειο για την αφαιρεση τους Γιατι τα ποτηρια τους ειναι "μανικι" για να βγουν Και δεν αξιζει η πολλη ταλαιπωρια και η πιθανη ζημια που μπορει να γινει
Καταγράφηκε
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8034


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #216 στις: Δευτέρα 07 Ιούλιος 2014, 21:28:37 μμ »

Zημιά απο ποιόν? απο εμάς η απο τον ειδικό εξολκέα που έχουν όλα τα συνεργεία και λέγεται sfi-ka?

 

Nα απαναλάβω και εγώ οτι οταν ασχολείστε με φρένα, τιμόνια, αναρτήσεις , να είστε προσεκτικοί, να έχετε διαβασει πριν, και να τσεκάρετε τα πάντα πολλές φορές.
Επίσης προσοχή στις βίδες που θέλουν Loctite και στις ροπές.
Καταγράφηκε
Hypersonic
Γιώργος... Mr. Anderson
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5109


Μπαμπάς * 2


« Απάντηση #217 στις: Τρίτη 08 Ιούλιος 2014, 18:00:50 μμ »

θετικό 2ον : δεν περίσσεψε βίδα...

Μην αγχωνεσαι και να περισσεψει. Ετσι κι αλλιως οι κατασκευαστες παντα βαζουν περισσοτερες.
Καταγράφηκε

rebeval500
νέος οδηγός
**
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 52


« Απάντηση #218 στις: Κυριακή 13 Ιούλιος 2014, 19:33:22 μμ »

Παιδια SOS φορουσα ρουλεμαν με μπιλιες....τις φωλιες τογς πως τις βγαλατε?? Τα φωτα σας σας παρακαλω
Καταγράφηκε

Θελω να ΖΗΣΩ!!!!!
konkost
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1993



« Απάντηση #219 στις: Κυριακή 13 Ιούλιος 2014, 19:55:58 μμ »

Παιδια SOS φορουσα ρουλεμαν με μπιλιες....τις φωλιες τογς πως τις βγαλατε?? Τα φωτα σας σας παρακαλω
Εμπλεξες ε? Huh
Γιαυτο το εγραψα και το τονισα οτι δεν ειναι ευκολη υποθεση η αφαιρεση αν τα ρουλεμαν ειναι τα "μαμα" με τις μπιλιες


Δοκιμασε με κατι μακρυ και αιχμηρο να τα χτυπησεις αλλα ειναι πολυ δυσκολο να χτυπησεις μονο την φωλια Και νομιζω οτι μαλλον θα το δοκιμασες αυτο ετσι?
Μπορεις να κολησεις ενα μικρο λαμακι στις φωλιες και μετα να χτηπησεις πανω σε αυτο Ετσι το κανει φιλος μηχανικος
Επισης μπορεις να δοκιμασεις να ζεστανεις με θερμοπιστολο εσωτερικα τον λαιμο ωστε να διασταλει και να βγουν πιο ευκολα
Και τους δυο ανωτερω τροπους δεν τους εχω δοκιμασει οποτε προτεινω την αφαιρεση να την αναλαβει μηχανικος

Καλη τυχη!
Καταγράφηκε
rebeval500
νέος οδηγός
**
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 52


« Απάντηση #220 στις: Κυριακή 13 Ιούλιος 2014, 20:25:30 μμ »

Εμπλεξες ε? Huh
Γιαυτο το εγραψα και το τονισα οτι δεν ειναι ευκολη υποθεση η αφαιρεση αν τα ρουλεμαν ειναι τα "μαμα" με τις μπιλιες


Δοκιμασε με κατι μακρυ και αιχμηρο να τα χτυπησεις αλλα ειναι πολυ δυσκολο να χτυπησεις μονο την φωλια Και νομιζω οτι μαλλον θα το δοκιμασες αυτο ετσι?
Μπορεις να κολησεις ενα μικρο λαμακι στις φωλιες και μετα να χτηπησεις πανω σε αυτο Ετσι το κανει φιλος μηχανικος
Επισης μπορεις να δοκιμασεις να ζεστανεις με θερμοπιστολο εσωτερικα τον λαιμο ωστε να διασταλει και να βγουν πιο ευκολα
Και τους δυο ανωτερω τροπους δεν τους εχω δοκιμασει οποτε προτεινω την αφαιρεση να την αναλαβει μηχανικος

Καλη τυχη!
εχω ξηλωσει τα παντα και μου εχουν μεινει η φωλιες....ψιλοτραυματισα τη πατουρα την εσωτερικη αλλα δεν υπηρχε τροπος....εχετε στο νου εξωλκεα?για παραδειγμα αυτο θα κανει δουλεια?(http://www.vida-aeve.gr/%CE%95%CE%BE%CF%89%CE%BB%CE%BA%CE%AD%CE%B1%CF%82-50-01-Buco)
Καταγράφηκε

Θελω να ΖΗΣΩ!!!!!
konkost
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1993



« Απάντηση #221 στις: Κυριακή 13 Ιούλιος 2014, 21:14:23 μμ »

To προβλημα με τα "μαμα" ρουλεμαν ειναι οτι ερχονται "προσωπο" (ή σχεδον "προσωπο" με την πατουρα εσωτερικα του λαιμου Ετσι ειναι αδυνατον να βγουν με τον τροπο που περιγραφει το service manual χωρις να τραυματιστει η πατουρα (σφυρι και χτυπημα με κατι μακρυ)
Για τον εξολκεα τωρα δεν ξερω αν θα κανει δουλεια ακριβως γιατι δεν προεξεχουν οι φωλιες των ρουλεμαν απο την πατουρα του λαιμου Ή προεξεχουν ελαχιστα, δεν ειμαι και 100% σιγουρος

Θα σου προτεινα ξανα παντως να δεσεις τα παντα και να το πας σε συνεργειο
Καταγράφηκε
Padis
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1151



« Απάντηση #222 στις: Δευτέρα 14 Ιούλιος 2014, 06:32:47 πμ »

εχω ξηλωσει τα παντα και μου εχουν μεινει η φωλιες....ψιλοτραυματισα τη πατουρα την εσωτερικη αλλα δεν υπηρχε τροπος....εχετε στο νου εξωλκεα?για παραδειγμα αυτο θα κανει δουλεια? )

Ναι. Με αυτό θα κάνεις δουλειά. Κι επειδή δεν έχεις το υπόλοιπο εργαλείο, όταν το προσαρμόσεις στην φωλιά του ρουλεμάν, θα το χτυπήσεις σιγά σιγά με μία σωλήνα απο πάνω....
(προσοχή στην διάμετρο του εξολκέα)
Καταγράφηκε

«H ταχύτητα δε σκότωσε ποτέ κανέναν... Tο να σταματήσεις ξαφνικά είναι αυτό που βλάπτει...»
rebeval500
νέος οδηγός
**
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 52


« Απάντηση #223 στις: Δευτέρα 14 Ιούλιος 2014, 09:52:33 πμ »

Επειδη ακρη μαλλον δεν βγαζω θα παω να παω τα ρουλεμαν με τις μπιλιες...μου βγηκε η ψυχη αγανακτισα φοβαμαι παρα πολυ να το συνεχισω διοτι ειναι τιμονι και καταληγω να ξανακουμποσω τα μαμα με τις μπιλιες καινουργια....ξερουμε νουμερα να ζητησω σε aftermarket???σε αυτο ποιος βγαζι??NTN?KOYO?SKF?ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
Καταγράφηκε

Θελω να ΖΗΣΩ!!!!!
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8034


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #224 στις: Δευτέρα 14 Ιούλιος 2014, 12:51:11 μμ »

Θα σου προτεινα ξανα παντως να δεσεις τα παντα και να το πας σε συνεργειο

Δεν χρειάζεται. Μπορεί να πάει σε ενα μηχανουργείο να  τα βγάλουν και να  περάσουν τα καινούργια.
Καταγράφηκε
Σελίδες: 1 ... 4 5 6 7 8 [9] 10 11 | Πάνω Εκτύπωση 
« προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!