Hellas Transalp Forum

Νεος...

nonos1503 · 7531

Offline nonos1503

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 68
on: Πέμπτη 08 Φεβρουάριος 2007, 22:50:16 μμ
Καλησπερα σε ολους...Το ονομα μου ειναι Κυριακος...Εχω ενα Kawasaki KLE 500cc & σε λιγες ημερες θα ειμαι κατοχος ενος Transalp 650cc '04  ;D...Ελπιζω να πανε ολα καλα και να το παρω τελικα...

Καλως ηρθα λοιπον και τα λεμε παλι... ;)

















Offline Yianni

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7278
Reply #1 on: Πέμπτη 08 Φεβρουάριος 2007, 22:54:12 μμ
Καλησπερα σε ολους...Το ονομα μου ειναι Κυριακος...Εχω ενα Kawasaki KLE 500cc & σε λιγες ημερες θα ειμαι κατοχος ενος Transalp 650cc '04  ;D...Ελπιζω να πανε ολα καλα και να το παρω τελικα...

Καλως ηρθα λοιπον και τα λεμε παλι... ;)

Γειά σου Κυριάκο, καλωσόρισες στην παρέα μας.



Offline fotisalp

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3007
Reply #2 on: Πέμπτη 08 Φεβρουάριος 2007, 23:06:12 μμ
Γεια σου Κυριάκο, καλώς ήλθες



Offline fotisalp

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3007
Reply #3 on: Πέμπτη 08 Φεβρουάριος 2007, 23:12:52 μμ
Καλορίζικη η καινούργια σου μοτοσικλέτα και καλοτάξιδη
Πέρνα μια μέρα και από το ΣΥΜΟΦΕ που μαζευόμαστε τις Τρίτες να τα πούμε και από κοντά.Εκτός αν είσαι είσαι Θεσσαλονικιός οπότε σε παραπέμπω στα κάτωθι (από το  www.transalp.gr ): :)


ΑΤΤΙΚΗ : κάθε Τρίτη, μετά τις 9 μμ, μαζευόμαστε στο στέκι της Σ.Υ.Μ.Ο.Φ.Ε. Η διεύθυνση είναι Νάκου 3, Ν. Κόσμος, Αθήνα. Τηλέφωνο 210 9245210 (μόνο κάθε Τρίτη βράδυ). Η πρόσβαση είναι λίγο δύσκολη την πρώτη φορά. Παρόλο που είναι πολύ κοντά στην Καλλιρόης, δε μπορείτε να μπείτε απευθείας από αυτή. Ευκολότερα μπαίνετε από Βούρβαχη-Νέζερ. Δείτε πρώτα αυτόν το χάρτη  (χάρτης 1) (χάρτης 2) .

Υπενθυμίζουμε πως στο χώρο δε θα βρείτε μόνο μέλη και φίλους του κλαμπ, αλλά και μοτοσυκλετιστές από άλλες λέσχες. Μέσα σε τόσο κόσμο, δεν είναι εύκολο να σας ...ξεχωρίσουμε, την πρώτη φορά. Ισως χρειαστεί να πάρετε κι εσείς μια ...πρωτοβουλία. Σας περιμένουμε.

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ : η συνάντησή μας είναι στο καφέ "CAFE TERRA MATTER", Καρακάση 81, περιοχή κάτω Τούμπας, κάθε Τετάρτη από τις 21:30 και μετά.



Offline gianngeor

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 927
  • Ανοίγει νέος κύκλος ... (?)
Reply #4 on: Πέμπτη 08 Φεβρουάριος 2007, 23:14:00 μμ
Ο Σύλλογος ήταν πάντοτε ανοιχτός στους ανθρώπους και όχι στις μάρκες - μοντέλα μοτοσυκλετών που οδηγούμε.
Καλώς μας βρήκες.


Γιώργος Γιαννόπουλος, ( ORIENT Status 21 ταχ...)


Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11471
Reply #5 on: Παρασκευή 09 Φεβρουάριος 2007, 00:55:43 πμ
Καλώς ηρθες Κυριάκο!

Καλη αναγνωση, καλά ποστς και με το καλό να υποδεχτείς την κουκλα σου!
Νομιζω οτι μετα το KLE θα σου φανει σαν cruiser το νεο σου διτροχο !

Αν θελεις πες καμια τιμη χιλιομετρα κλπ.


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


axidous

  • Guest
Reply #6 on: Παρασκευή 09 Φεβρουάριος 2007, 02:31:28 πμ
Καλως ηρθες Κυριακο  και σου ευχομαι να εχεις καλους δρομους

να σαι καλα!




Offline nonos1503

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 68
Reply #7 on: Δευτέρα 12 Φεβρουάριος 2007, 21:38:27 μμ
Καλως σας βρηκα παιδια...Ευχαριστω για το καλωσορισμα και τις ευχες. σιγουρα θα τα πουμε απο κοντα γιατι ειμαι απο  Πειραια οποτε σιγουρα θα περασω...



Offline Ταξιδευτής

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2067
  • Κυνηγός ηλιοφάνειας.
Reply #8 on: Πέμπτη 15 Φεβρουάριος 2007, 04:27:17 πμ
Καλώς ηρθες Κυριάκο  :) :)


Όλοι θά πεθάνουμε , λίγοι όμως θά ... ζήσουμε

ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΤΣΑΚΙΣΤΕΙΣ ΣΕ ΑΓΝΩΣΤΑ ΠΕΛΑΓΗ ΠΑΡΑ ΝΑ ΣΚΟΥΡΙΑΖΕΙΣ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ......

Κυνηγός ηλιοφάνειας.

Η καλύτερη δουλειά.
Ούτε όπλα χρειάζεσαι, ούτε άδειες και έχεις και το θήραμα χωρίς να το σκοτώσεις.


Offline nonos1503

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 68
Reply #9 on: Τρίτη 20 Φεβρουάριος 2007, 21:31:38 μμ
Τελικα στραβωσε με το ΜΤΧ του '04.... Δεν πειραζει ομως γιατι αυριο ή μεθαυριο θα παραλαβω την ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ..Πηγα την εκλεισα και περιμενω πινακιδες ;D ;D ;D ;D ;D ;D Του κουτιου, με bagster,καγκελα,βαλιτσες,alarμ κτλ.... Πιστευω να εκανα καλη επιλογη, αν και παντα μου αρεσε το Transalp και για 1000-1500 ευρω διαφορα αξιζει περισσοτερο η καινουρια απο του '04... Θα προσθεσω φωτο στο προφιλ μου μολις παραλαβω.....



Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11471
Reply #10 on: Τρίτη 20 Φεβρουάριος 2007, 21:42:21 μμ
Αντε με το καλό !
ΚΑινουρια ειναι καλυτερα απο όλες τις απόψεις!


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7629
    • eGeorgalas
Reply #11 on: Τετάρτη 21 Φεβρουάριος 2007, 08:26:08 πμ
Καινούργια και τα μυαλά στα κάγκελα....
Ξέρεις ειναι σαν να κάνεις πρώτη φορά  :humping:
Καλοτάξιδο φίλε...



"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"


Offline nonos1503

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 68
Reply #12 on: Πέμπτη 22 Φεβρουάριος 2007, 17:26:00 μμ
Παιδες καλημερα...Την τσιμπησα.... ;D  :moped:  :blob1:  :dude:  :dancing:



Offline Yianni

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7278
Reply #13 on: Πέμπτη 22 Φεβρουάριος 2007, 17:36:28 μμ
Παιδες καλημερα...Την τσιμπησα.... ;D  :moped:  :blob1:  :dude:  :dancing:

Καλορίζικη και καλοτάξιδη, Κυριάκο.




Offline Παύλος

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9976
Reply #14 on: Πέμπτη 22 Φεβρουάριος 2007, 17:41:57 μμ
Καλορίζικη και καλοτάξιδη, Κυριάκο.

...και αγρατζούνιστη  ;)

Να σαι καλά να τη χαίρεσαι Κυριάκο!!!


Παύλος Καρούμπης


Offline nonos1503

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 68
Reply #15 on: Πέμπτη 22 Φεβρουάριος 2007, 18:49:06 μμ
Ευχαριστω πολυ για τις ευχες και να ειμαστε ολοι παντα ορθιοι...(ανοιγω ενα post στα ''Μηχανολογικα'' για να κανω καποιες ερωτησεις)