Login
Register
Menu
Home
Help
Search
News:
Δείτε το ανανεωμένο Site του συλλόγου:
εδώ
Εάν είσαι νέος στην παρέα επισκέψου πρώτα:
εδώ
Hellas Transalp Forum
Γενικά Θέματα
Νέος στην ηλεκτρονική-παρέα μας?
(Moderators:
Παύλος
,
Yianni
)
Ρηχά είναι μπήκα.
News
Εάν είσαι νέος στην παρέα επισκέψου πρώτα:
εδώ
Ρηχά είναι μπήκα.
Dimos
·
3238
« προηγούμενο
επόμενο »
Send this topic
Print
Pages:
1
Go Down
Dimos
οδηγός τρίκυκλου
Posts:
3
Ρηχά είναι μπήκα.
on:
Πέμπτη 08 Φεβρουάριος 2007, 01:14:10 πμ
Καλησπέρα. Με λένε Δήμο, φυσικά δεν είμαι καλά. Αν και δεν έχω ΤΑ είπα να γραφτώ μια και ένα (πολύ καμένο) μέλος του Forum μου είπε τα καλύτερα. Αυτά! ΄
Α ξέχασα. Είμαι γέρος και αλκοολικός (έχω και ελαττώματα θα τα πω άλλη φορά).
Γιατρέ δεν είμαι καλά...
Sotos
Global Moderator
Rossi και πάνω !
Posts:
11471
Απ: Ρηχά είναι μπήκα.
Reply #1 on:
Πέμπτη 08 Φεβρουάριος 2007, 02:46:11 πμ
Καλως ηρθες Δημο και ας μην εισαι καλα....
Ποιος ειναι εξάλου!
Για τους αλκοολικούς η Συμοφε ειναι ο καλυτερος τόπος!
Τα καλυτερα και φτηνότερα ποτα στην πόλη!
Dad to the bone!
Σωτήρης - GSA -
b 82.144km
Ταξιδευτής
Rossi και πάνω !
Posts:
2067
Κυνηγός ηλιοφάνειας.
Απ: Ρηχά είναι μπήκα.
Reply #2 on:
Πέμπτη 15 Φεβρουάριος 2007, 04:30:56 πμ
Quote from: Dimos on Πέμπτη 08 Φεβρουάριος 2007, 01:14:10 πμ
΄
Α ξέχασα. Είμαι γέρος και αλκοολικός (έχω και ελαττώματα θα τα πω άλλη φορά).
Ήρθες στό σωστό μέρος.
Καλωσόρισες νά γίνουμε πολλοί.
Όλοι θά πεθάνουμε , λίγοι όμως θά ... ζήσουμε
ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΤΣΑΚΙΣΤΕΙΣ ΣΕ ΑΓΝΩΣΤΑ ΠΕΛΑΓΗ ΠΑΡΑ ΝΑ ΣΚΟΥΡΙΑΖΕΙΣ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ......
Κυνηγός ηλιοφάνειας.
Η καλύτερη δουλειά.
Ούτε όπλα χρειάζεσαι, ούτε άδειες και έχεις και το θήραμα χωρίς να το σκοτώσεις.
Send this topic
Print
Pages:
1
Go Up
« προηγούμενο
επόμενο »
Hellas Transalp Forum
Γενικά Θέματα
Νέος στην ηλεκτρονική-παρέα μας?
(Moderators:
Παύλος
,
Yianni
)
Ρηχά είναι μπήκα.
Search
Username
Password
Always stay logged in
Forgot your password?