Hellas Transalp Forum

Ρηχά είναι μπήκα.

Dimos · 3237

Offline Dimos

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 3
on: Πέμπτη 08 Φεβρουάριος 2007, 01:14:10 πμ
Καλησπέρα. Με λένε Δήμο, φυσικά δεν είμαι καλά. Αν και δεν έχω ΤΑ είπα να γραφτώ μια και ένα (πολύ καμένο) μέλος του Forum μου είπε τα καλύτερα. Αυτά! ΄
Α ξέχασα. Είμαι γέρος και αλκοολικός (έχω και ελαττώματα θα τα πω άλλη φορά).  ;D


Γιατρέ δεν είμαι καλά...


Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11471
Reply #1 on: Πέμπτη 08 Φεβρουάριος 2007, 02:46:11 πμ
Καλως ηρθες Δημο και ας μην εισαι καλα....

Ποιος ειναι εξάλου!

Για τους αλκοολικούς η Συμοφε ειναι ο καλυτερος τόπος!
Τα καλυτερα και φτηνότερα ποτα στην πόλη!



Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline Ταξιδευτής

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2067
  • Κυνηγός ηλιοφάνειας.
Reply #2 on: Πέμπτη 15 Φεβρουάριος 2007, 04:30:56 πμ
΄
Α ξέχασα. Είμαι γέρος και αλκοολικός (έχω και ελαττώματα θα τα πω άλλη φορά).  ;D


Ήρθες στό σωστό μέρος.
Καλωσόρισες νά γίνουμε πολλοί. 8) 8) 8)


Όλοι θά πεθάνουμε , λίγοι όμως θά ... ζήσουμε

ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΤΣΑΚΙΣΤΕΙΣ ΣΕ ΑΓΝΩΣΤΑ ΠΕΛΑΓΗ ΠΑΡΑ ΝΑ ΣΚΟΥΡΙΑΖΕΙΣ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ......

Κυνηγός ηλιοφάνειας.

Η καλύτερη δουλειά.
Ούτε όπλα χρειάζεσαι, ούτε άδειες και έχεις και το θήραμα χωρίς να το σκοτώσεις.