Hellas Transalp Forum

Χαιρετω τους συμforumιτες !

επισκέπτης · 3665

axidous

  • Guest
on: Κυριακή 04 Φεβρουάριος 2007, 01:43:12 πμ
Λοιπον σας χαιρετώ και εγώ μιας και αγορασα μια transalp , οχι καινουργια , πριν μια εβδομαδα..
Ειμαι ο Αντωνης , compu..teras στο επαγγελμα και μενω Πειραια

Εχω διαβασει σχεδον ολο το forum απο το πρωι , και ειναι πολυ ενδιαφερον
Σκεφτομαι να γραφτώ και στο Συλλογο
Θα το κανω απο Δευτερα μαλλον

Καλο δρομο σε ολους ευχομαι

φιλικα
 



Offline Yianni

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7278
Reply #1 on: Κυριακή 04 Φεβρουάριος 2007, 01:50:20 πμ
Λοιπον σας χαιρετώ και εγώ μιας και αγορασα μια transalp , οχι καινουργια , πριν μια εβδομαδα..
Ειμαι ο Αντωνης , compu..teras στο επαγγελμα και μενω Πειραια

Εχω διαβασει σχεδον ολο το forum απο το πρωι , και ειναι πολυ ενδιαφερον
Σκεφτομαι να γραφτώ και στο Συλλογο
Θα το κανω απο Δευτερα μαλλον

Καλο δρομο σε ολους ευχομαι

φιλικα
 

Γειά σου Αντώνη, καλως μας βρήκες. Με χαρά να σε δούμε και στον ΣΥΜΟΦΕ (τόπος συνάντησης κάθε Τρτη) καμιά μέρα.



Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11471
Reply #2 on: Κυριακή 04 Φεβρουάριος 2007, 02:08:48 πμ
Καλως μας βρηκες Αντωνη.
Να χαιρεσαι το νεο σου αποκτημα και νασαι καλα!

Μακαρι να τα καταφερεις και να βρεθουμε και απο κοντα.
Περισσοτερες πληροφορίες για το πως θα ερθεις (αν εισαι Αθηνα) θα βρείς εδώ


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline Παύλος

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9976
Reply #3 on: Κυριακή 04 Φεβρουάριος 2007, 05:39:32 πμ
Καλώς ήρθες στην παρέα μας Αντώνη και καλορίζικη η μηχανή σου. Έίτε γραφτεί είτε όχι στο Σύλλογο μια καλή ευκαιρία να μας γνωρίσεις είναι η κοπή της Πίτας μας που θα γίνει την επόμενη Κυριακή στη Χαλκίδα.

Πληροφορίες θα βρεις εδώ

Καλή αντάμωση...


Παύλος Καρούμπης


Offline Ταξιδευτής

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2067
  • Κυνηγός ηλιοφάνειας.
Reply #4 on: Πέμπτη 15 Φεβρουάριος 2007, 04:34:38 πμ
καλωσόρισες Αντώνη  :) :)


Όλοι θά πεθάνουμε , λίγοι όμως θά ... ζήσουμε

ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΤΣΑΚΙΣΤΕΙΣ ΣΕ ΑΓΝΩΣΤΑ ΠΕΛΑΓΗ ΠΑΡΑ ΝΑ ΣΚΟΥΡΙΑΖΕΙΣ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ......

Κυνηγός ηλιοφάνειας.

Η καλύτερη δουλειά.
Ούτε όπλα χρειάζεσαι, ούτε άδειες και έχεις και το θήραμα χωρίς να το σκοτώσεις.