Chris the Loutrinos · 7004
Αν περιμένεις να το πλένεις κάθε φορά που έχεις άδεια...κροκοδειλάκια θα έχει μέσα
Βρε φιλαρακι μην με πικρενεις :' ( μονο 4000χλμ εχω κανει και νομιζω οτι ειμαι καλα
Προσοχή σε περίπτωση φυσίματος του φίλτρου με αέρα, να μην γίνει από πολύ κοντά και "τραυματιστεί" το υλικό του φίλτρου.Και πάντα φυσάμε από το εσωτερικό μέρος του φίλτρου προς το εξωτερικό.