Κυριακή 16 Ιούνιος 2019, 10:32:43 πμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: 19η ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ HTC ΠΗΛΙΟ 15 -17/6/2019. Δηλώστε συμμετοχή! 
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα. « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 2 3 4 [5] | Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Επιλογή μπαταρίας για ΤΑ650  (Αναγνώστηκε 34288 φορές)
Chris_de_Ze
Veteran
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9270



« Απάντηση #100 στις: Πέμπτη 26 Φεβρουάριος 2009, 19:03:32 μμ »

Ερώτηση: Υπάρχει YUASA γιαπωνέζικη και YUASA μη γιαπωνέζικη; 
Η YUASA έχει φτιάξει συνεταιρικά εργοστάσια σε διάφορες χώρες, πχ. Κορέα κλπ.
Οι προδιαγραφές και το engineering είναι από Ιαπωνία και τα υπόλοιπα από τη χώρα που είναι το εργοστάσιο.
Καταγράφηκε

Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
Terathlios
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 19



« Απάντηση #101 στις: Πέμπτη 14 Απρίλιος 2011, 12:20:27 μμ »

Παιδιά να ρωτήσω κι εγώ κάτι.

Έχω πάρει μια κόρνα Nautilus αλλά δεν πρόσεξα ότι θέλει μπαταρία με 28Ah (Έτσι γράφει πάνω στο κουτί της). Με τη μαμά μπαταρία θα υπάρξει πρόβλημα;; Κι αν ναι, που μπορώ να βρω μπαταρία με 28Ah.

Ευχαριστώ Smiley
Καταγράφηκε

Δε φοβάμαι τίποτα.
Δεν ελπίζω τίποτα.
Είμαι λεύτερος.
Transalpinos
Επισκέπτης
« Απάντηση #102 στις: Πέμπτη 14 Απρίλιος 2011, 12:34:32 μμ »

Ξέχασε το. Πουθενά στις ίδιες διαστάσεις. Άλλαξε κόρνα .
Καταγράφηκε
Sotos
Global Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 10719



« Απάντηση #103 στις: Πέμπτη 14 Απρίλιος 2011, 13:25:24 μμ »

Την Nautilus την εχουν αρκετοι στα μηχανακια τους.
Σιγουρα δεν κανει ?
 
την δοκιμασες και δεν παιρνει "μπροστα" ?
Καταγράφηκε

Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 63.144km
Terathlios
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 19



« Απάντηση #104 στις: Πέμπτη 14 Απρίλιος 2011, 13:37:25 μμ »

Δεν την έχω δοκιμάσει από φόβο μη μου ξεφορτίσει την μπαταρία.

H κόρνα είναι αυτή http://cgi.ebay.co.uk/STEBEL-12V-NAUTILUS-BLACK-COMPACT-TWIN-TONE-AIR-HORN-/380328273707?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item588d54e72b

Πάνω στο κουτί της εκεί που γράφει τη συνδεσμολογία γράφει κοντά στο σκίτσο με την μπαταρία τα 28Ah. Μήπως αναγράφει τα μέγιστα δυνατά;;;

Edit: Όσο για το ΠΟΥ θα μπεί, ακόμα το ψάχνω. Το δοκίμασα στη θέση της μαμάς κόρνας και δεν μπαίνει με την καμία εκεί πέρα. Τώρα ψάχνω ή σε κανά κάγκελο ή μέσα σε κανά fairing αν χωράει.
« Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη 14 Απρίλιος 2011, 14:17:35 μμ από Terathlios » Καταγράφηκε

Δε φοβάμαι τίποτα.
Δεν ελπίζω τίποτα.
Είμαι λεύτερος.
kostasj
>>>>>>
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1523



« Απάντηση #105 στις: Σάββατο 16 Απρίλιος 2011, 18:37:59 μμ »

Χωρίς να είμαι σίγουρος.
Δεν νομίζω να είναι πρόβλημα..
Τι διάολο.. Κορνάροντας θα πηγαίνεις..!

Πόσα watt είναι?
Καταγράφηκε

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Αφού όλοι ψάχνουμε την αλήθεια..
Κι αφού σχεδόν όλοι ξέρουμε ποια είναι..
Γιατί το ψέμα είναι πιο δημοφιλές  Huh
Terathlios
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 19



« Απάντηση #106 στις: Δευτέρα 18 Απρίλιος 2011, 15:56:12 μμ »

Ευχαριστώ Smiley Με καθησυχάσατε λίγο. Τα watt δεν τα ξέρω τώρα γιατί είμαι στη δουλειά. Όταν πάω σπίτι θα δω αν τα γράφει πάνω στο κουτί γιατί στο site της δεν τα γράφει. Γράφει πάντως, απ'ότι κατάλαβα, ότι θα τραβάει 9A όταν τη χρησιμοποιείς. Οπότε αν τα πολ/σεις με τα 12V έχεις 108W.
Καταγράφηκε

Δε φοβάμαι τίποτα.
Δεν ελπίζω τίποτα.
Είμαι λεύτερος.
GhostDog
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 20



« Απάντηση #107 στις: Τρίτη 09 Οκτώβριος 2018, 15:07:49 μμ »

Παιδιά μετά από χρόνια κάνω ερώτηση σε αυτή την ενότητα γιατί δεν είδα κάποια αναφορά σχετική. 
Η μπαταρία που έχω στην γριά είναι η μαμά Yuasa κλασσική. Είναι απάνω πάνω από 3 χρόνια και τώρα τελευταία καταλαβαίνω ότι είναι έτοιμη να παραδώσει πνεύμα επειδή παρατηρώ μια αδυναμία στα φώτα στο τελαντί (και όταν γκαζώνεις δυναμώνουν). Προφανώς πρέπει να την αντικαταστήσω σύντομα.
Ψάχνοντας είδα να γίνεται λόγος για τις μπαταρίες ιόντων λιθίου. Κάποιοι μαγαζάτορες λένε ότι είναι πολύ καλύτερη από τις μπαταρίες μολύβδου και ότι κανεις και οικονομία 5% + στο καύσιμο αλλα και ότι έχει μεγαλύτερη διάρκεια ζωής ( να δω πόσο μεγαλύτερη βασικά )

Έχει κανείς σας ιδέα ;  Αξίζει; Την έχει χρησιμοποιήσει κανείς σε TA 650 ; Δώστε τα φώτα σας.
Καταγράφηκε
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8843


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #108 στις: Τρίτη 09 Οκτώβριος 2018, 16:09:23 μμ »

Έβαλα πρόσφατα Yuasa αλλά Taiwan.
Κόστος 48 ευρα  , αλλά είναι η ΤΤΖ10S.
H δική σου είναι η TTZ12S και λογικά θα κοστίζει κάτι παραπάνω.
Οι μπαταρίες λιθίου είναι κατά πολύ ακριβότερες, σίγουρα πάνω από τα 100 ευρώ.
Έχουν εσωτερικό κύκλωμα που ελέγχει τα στοιχεία κ τα φορτίζει ανεξάρτητα , όπως δλδ η μπαταρία του κινητού.
Βέβαια μερικοί έχουν ξέφυγει τόσο που οι μπαταρίες διαθέτουν ακόμα κ μπλουτουθ  που σε ενημερώνει στο κινητό με μια σχετική εφαρμογή για την κατάσταση της μπαταρίας κ την πορεία της φόρτισης.

Θα προτιμούσα πάντως να εβαζα μια μπαταρία κάθε 3-4 χρόνια με τα λεφτά μιας λιθίου.
Θα εδεινα 100 ευρώ στα 6-8 χρόνια
Δεν πιστεύω ότι μια λιθίου θα άντεχε τόσο.

Γνώμη μου, πάντα.
Καταγράφηκε
linuxfighter
The Technician
Μέλος HTC
Οδηγάρα
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 473


Μούρη... μ'εχεις κάνει καψούρη!!!


« Απάντηση #109 στις: Τρίτη 09 Οκτώβριος 2018, 16:44:04 μμ »

Γενικά οι μπαταρίες Λιθίου έχουν τα εξής θετικά

1. Χαμηλό Βάρος: 1000 gr η 12 cell ενώ κάπου 3500gr η yuasa
2. Μεγαλύτερο ρεύμα κρύας εκίνησης.
3. Μικρή μείωση στην κατανάλωση καυσίμου
4. Ταχύτερος χρόνος φόρτισης
5. Μεγαλύτερη διάρκεια ζωής

Αρνητικά είναι το κόστος και ότι αν έχεις φορτιστή / συντηρητή μπαταρίας μολύβδου θα πρέπει να τον αλλάξεις σε λιθίου.

Διαλέγεις και παίρνεις
Καταγράφηκε
γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2493


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #110 στις: Τρίτη 09 Οκτώβριος 2018, 17:26:36 μμ »

Το ότι κάνει οικονομία στη βενζίνη είναι κάπως κουφόν!
Μεγάλο + το βάρος, αλλά για μηχανές όπως το ΤΑ είναι μάλλον αδιάφορο.
Για τη διάρκεια ζωής και αν συνεργάζεται με το σύστημα φόρτισης της ΤΑ, θα ήθελα να μάθω, από χρήστη εννοείται.
Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
vaggelis_peir
Οδηγάρα
****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 473


Το πιο όμορφο γουργουρητό


« Απάντηση #111 στις: Τρίτη 09 Οκτώβριος 2018, 18:01:45 μμ »

Όπως και να έχει αλλάζω μπαταρία κάθε δύο χρόνια, οπότε δεν δίνω παραπάνω λεφτά για μπαταρία που υποτίθεται ότι θα κρατήσει παραπάνω. Τις Heiku κλειστού τύπου τις έχω καταβολευτεί.
Καταγράφηκε
transalpblack
Djkostas
Οδηγάρα
****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 279



« Απάντηση #112 στις: Τρίτη 09 Οκτώβριος 2018, 19:17:17 μμ »

Να απαντησω κ ιεγω σαν ιδιοκτητης λιθιου μπαταριας λιθίου.
Καταρχήν, στις διαστασεις της ΥΤΖ10 εγω εχω βαλει ΥΤΖ14.
Πιστευω ολοι καταλαβαινετε τις διαφορες, δεν χρειαζεται να τις αναλυσω.
Οι βασικες, ειναι πως εγω εχω πλεον ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ 14 αμπερ και 270CCA εκκινησης.
Την εχω ηδη 5 χρονια πανω και ακομη παει καλα.
Μαλιστα, κανα δυο φορες επειδη ειχα καιρο να βαλω την μηχανη μπροστα, ειχε δειξει 2-3 volt.
Της εβαλα φορτιστη και σε 5 λεπτα η μηχανη πηρε μπροστα (ενα απο τα βασικα πλεονεκτηματα των μπαταριων λιθιου) και η μπαταρια ακομη καλα κρατει.
Υποψην, πως την φορω σε CBF1000...
Καταγράφηκε

Οταν πεθανω θελω να με θαψουν οι φιλοι μου, δεν θα ειναι η πρωτη φορα αλλωστε...
GhostDog
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 20



« Απάντηση #113 στις: Τετάρτη 10 Οκτώβριος 2018, 01:35:40 πμ »

Εγώ σκεφτόμουν να την πάρω επειδή η μηχανουλα μου είναι αρκετά παλιά και σκέφτηκα ότι θα είναι καλύτερο να χρησιμοποιήσω μια μπαταρία που θα "ξεκουράσει" λίγο το όλο σύστημα.... εφόσον πλέον υπάρχει και η τεχνολογία γιατί όχι.... Αρκεί αυτό να ισχύει και να μην κλάψω τα λεφτά μου βέβαια.... Any way. Δεν θέλω να πάρω φτηνή μπαταρία γιατί με άλλη μηχανή είχα άσχημες εμπειρίες στο παρελθόν.
Καταγράφηκε
GhostDog
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 20



« Απάντηση #114 στις: Παρασκευή 18 Ιανουάριος 2019, 13:47:51 μμ »

Καλή χρονιά παίδες. Πάντα όρθιοι. Γράφω πάλι εδώ γιατί είδα κάτι περίεργο. Χτες ένα φιλαράκι με ΤΑ650 έμεινε από μπαταρία και μου ζήτησε βοήθεια. Πήγα από εκεί με καλώδια και έναν φορτιστή μπαταρίας. Το ρώτησα πόσο καιρό έχει την μπαταρία επάνω και μου είπε πάνω από 5 χρόνια.... Λέω οκ....ας την βγάλουμε.
Βγάζοντας την μπαταρία είδα ότι είχε  μια Yuasa 12V και 8Ah. Εγώ ξέρω ότι το μηχανάκι παιρνει 12V, 11.6Ah
 ή στην χειρότερη 10Ah. 

Τι φάση; Τον ρώτησα αν έχει γίνει καμία πατέντα που τον ανάγκασε να βάλει τόσο μικρή μπαταρία αλλά μου είπε ότι δεν γνωρίζει. Είναι θέμα αυτό ;
Καταγράφηκε
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8843


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #115 στις: Παρασκευή 18 Ιανουάριος 2019, 18:01:26 μμ »

Βγάζοντας την μπαταρία είδα ότι είχε  μια Yuasa 12V και 8Ah.

Δεν είναι κακό αυτό, με μια μικρότερη μπαταρία έχεις ίδια τάση , φορτίζει γρηγορότερα αλλά κ εκφορτίζει γρηγορότερα, αν μάλιστα έχεις κ κάποιο φορτίο παραπάνω πχ: Προβολάκια , θερμαινόμενα γκρίπ κλπ, αν δεν προλαβαίνει η μπαταρία να καλύψει τις απαιτήσεις σου σε ισχύ αναλαμβάνουν τα πηνία κ αργά η γρήγορα ίσως τα πάρεις στο χέρι.

Εγώ ξέρω ότι το μηχανάκι παιρνει 12V, 11.6Ah
 ή στην χειρότερη 10Ah. 

Ούτε και 10Ah

Αν ρίξεις μια ματιά στις προδιαγραφές της TTZ12S -12V θα δείς  οτι είναι 11.6Ahκαι έχει ρεύμα κρύας εκκινησης 210 CCA(EN) , η TTZ10S -12V είναι 8.6  Ah κα το ρεύμα εκκίνησης μειώνεται  στα 190 CCA, πόσο μάλλον μιας των 8Ah.

Τι φάση; Τον ρώτησα αν έχει γίνει καμία πατέντα που τον ανάγκασε να βάλει τόσο μικρή μπαταρία αλλά μου είπε ότι δεν γνωρίζει. Είναι θέμα αυτό ;

Οχι , δεν προκαλεί πρόβλημα , αλλά είναι κουφό να έβαλε τέτοια μπαταρία μάστορης , η ήταν ασχετος , η υπήρχε απο τον προηγούμενο ιδιοκτήτη.




Ασχετο αλλά προσωπικά προτιμώ τις Yuasa. Επειδή όταν αγόρασα το μηχανάκι το 2009 η μπαταρία του κράτησε 6,5 χρόνια κ ήταν η YTZ.

Yπάρχουν βέβαια σε κάθε μάρκα κ ενα σωρό τύποι, που κ εγώ δεν ξέρω τι σημαίνουν κ σε τι χρειάζονται, στο κάτω κάτω εγώ  μια μπαταρία ζητάω κ όχι να γίνω ηλεκτρολόγος. Grin

Για εμάς εδώ παίζουν δύο τύποι , ανάλογα με το χρηματικό ποσό που θέλουμε να ξοδέψουμε ,
η  Yuasa GEL Τεχνολογίας ( HI Performance MF )  που είναι αυτή : 



στα 140 ευρώ πάνω κάτω.

η  Yuasa Κλειστού Τύπου ( Maintenance Free)  δλδ αυτή : 



Στην μιση τιμή της προηγούμενης.

 
Καταγράφηκε
GhostDog
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 20



« Απάντηση #116 στις: Παρασκευή 18 Ιανουάριος 2019, 18:32:25 μμ »

Λοιπόν ευχαριστώ για την ανταπόκριση. Μόλις γύρισα σπίτι. Εγώ έχω μπαταρία Yuasa YTZ12 S δεν την είχα πάρει τόσο ακριβά όσο περιγράφεις (γύρω στα 80 ευρώ είδε στοιχίσει από ένα μαγαζί στα Χανιά ).. Το παλικάρι πήρε άλλη μπαταρία και μόλις τώρα την περάσαμε. Unibat η οποία είναι 10 αμπερώρια έκανε γύρω στα 45 ευρώ. Τεσπά δικά του φράγκα καθένας αποφασίζει και παίρνει.  Απλά όταν την έβαλα πάνω και έβαλα μπροστά το μηχανάκι άναψα τα φώτα και όταν ανοιγα γκάζι σαν να μειωνόταν ανεπαίσθητα η δύναμη του προβολέα... Αλλά πολύ ανεπαίσθητα.... Τον ρώτησα αν το έκανε πριν αυτό και μου είπε ναι ότι είναι συνηθισμένο να κάνει λίγο έτσι...
Για να είμαι ειλικρινής μου έβαλε την ιδέα και προσπαθούσα να δω και γω στο δικό μου άμα παίζει κάτι τέτοιο.... διαπίστωσα ότι όντως ψιλοοοοογινεται αλλά οκ...στο δρόμο γυρίζοντας σπίτι προσπάθησα να δω μήπως παίζει το φως στα όργανα με γκαζιές αλλά δεν διέκρινα κάτι... Ίσως ήταν η ιδέα μου. Undecided
Καταγράφηκε
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8843


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #117 στις: Σάββατο 19 Ιανουάριος 2019, 18:03:08 μμ »

Η μέγιστη τάση που βγάζει ο ανορθωτης είναι στις 5000 στρ/ λ κ είναι 14 με 15 βολτ.
Λογικά όσο ανεβαίνουν οι στροφές θα ανεβαίνει κ η τάση εκτός αν κάτι συμβαίνει με τα πηνία η τον ανορθωτη.
Καταγράφηκε
nick kastor
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 40



« Απάντηση #118 στις: Πέμπτη 07 Μάρτιος 2019, 16:37:55 μμ »

Να κάνω μία ερώτηση για να σιγουρευτώ, μου έδωσε ο αδελφός μου μια μπαταρία GEL καινούργια YTZ14- S. Gel 12-14ZS
Χαρακτηριστικά
VOLT: 12Volt
ΑΜΠΕΡΩΡΙΑ (AH): 11.5Ah
ΑΜΠΕΡ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ (CCA): 250
ΜΗΚΟΣ: 150 mm
ΠΛΑΤΟΣ: 87 mm
ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΥΨΟΣ: 109 mm
ΠΟΛΙΚΟΤΗΤΑ: ΑΡΙΣΤΕΡΗ
ΒΑΡΟΣ: 3.9Kg
ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ: INTAC.
αν την βάλω πάνω στην δικιά μου μηχανή Τ/Α 600 97'  θα υπάρξει πρόβλημα?
Καταγράφηκε
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8843


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #119 στις: Πέμπτη 07 Μάρτιος 2019, 17:10:27 μμ »

Δεν ξέρω για την 600αρα αλλά εδώ : http://www.micronix.pl/data/pl/upload_fck/file/2011_yuasa_katalog_zastosowan.pdf
στη σελίδα κάτω κάτω δίνει για την 600αρα : XL600V Transalp '89-'90 - - YB12A-B
Σε άλλο κατάλογο  για την  1987-93 δίνει την  YB14-B2

Aυτήν δίνει κ εδώ: https://makinaparts.com/lang-en/honda/1702-yb12ab-battery-yb12a-b-honda-xl-600v-transalp.html
Προδιαγραφές εδώ: https://www.yuasabatteries.com/battery/yb12a-b/

Eδώ φαίνονται οι προδιαγραφες της  YTZ14- S : https://www.yuasabatteries.com/battery/ytz14s/

Οι  διαστάσεις  της YB12A-B είναι 134mm x 80mm x 160mm και της YTZ14S  150mm x 87mm x 110mm

Αρα ισως αν έχεις την 12-S δεν παίζει απο θέμα χώρου, οι πόλοι είναι όμως στην σωστή θέση.
Ομως αν έχεις την 14-S θα χωράει.


« Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη 07 Μάρτιος 2019, 17:14:33 μμ από Stoneman » Καταγράφηκε
nick kastor
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 40



« Απάντηση #120 στις: Παρασκευή 08 Μάρτιος 2019, 14:58:51 μμ »

Απο θέμα χώρου βολεύεται, θα την βάλω πλάγια, με λίγη προσπάθεια μπαίνει, έκανα και προεκτάσεις καλωδίων. Από θέμα προδιαγραφών από την δική μου φαίνεται καλύτερη και τα αμπέρ εκκίνησις είναι αρκετά παραπάνω ( 160 η δική μου , 250 αυτή ) δεν πιστεύω να έχω κανένα πρόβλημα με το κύκλωμα επειδή δεν είναι αυτή η οποία προτείνεται απο την HONDA ?
Καταγράφηκε
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8843


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #121 στις: Παρασκευή 08 Μάρτιος 2019, 15:24:21 μμ »

Δέ βρίσκω το λόγο να έχεις πρόβλημα .

Η μπαταρία που έχεις επάνω τώρα τι τύπος είναι? 14 η 12 ?

Απο ότι βλέπω η 600αρα φοράει και την 14αρα και την 12αρα ανάλογα το έτος κατασκευής .
Καταγράφηκε
nick kastor
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 40



« Απάντηση #122 στις: Παρασκευή 08 Μάρτιος 2019, 16:48:10 μμ »

YB12 A Φοράει πάνω ανοιχτού τύπου, με υγρά. Την έβαλα πάνω την άλλη αφού έκανα προεκτάσεις στα καλώδια και την έβαλα πλάγια, θέλει λίγο φελιζόλ στα πλάγια για να σφηνώσει καλά.
Καταγράφηκε
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8843


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #123 στις: Παρασκευή 08 Μάρτιος 2019, 18:17:01 μμ »

Αυτό με τις προεκτάσεις δεν μου αρέσει αλλά αφού κάνεις την δουλειά σου , απλά πρόσεχε εκεί τα ρεύματα είναι μεγάλα κ θέλει καλές επαφές.
Καταγράφηκε
Σελίδες: 1 2 3 4 [5] | Πάνω Εκτύπωση 
« προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
Simple Audio Video Embedder

SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!