Βγάζοντας την μπαταρία είδα ότι είχε μια Yuasa 12V και 8Ah.
Δεν είναι κακό αυτό, με μια μικρότερη μπαταρία έχεις ίδια τάση , φορτίζει γρηγορότερα αλλά κ εκφορτίζει γρηγορότερα, αν μάλιστα έχεις κ κάποιο φορτίο παραπάνω πχ: Προβολάκια , θερμαινόμενα γκρίπ κλπ, αν δεν προλαβαίνει η μπαταρία να καλύψει τις απαιτήσεις σου σε ισχύ αναλαμβάνουν τα πηνία κ αργά η γρήγορα ίσως τα πάρεις στο χέρι.
Εγώ ξέρω ότι το μηχανάκι παιρνει 12V, 11.6Ah
ή στην χειρότερη 10Ah.
Ούτε και 10Ah
Αν ρίξεις μια ματιά στις προδιαγραφές της TTZ12S -12V θα δείς οτι είναι 11.6Ahκαι έχει ρεύμα κρύας εκκινησης 210 CCA(EN) , η TTZ10S -12V είναι 8.6 Ah κα το ρεύμα εκκίνησης μειώνεται στα 190 CCA, πόσο μάλλον μιας των 8Ah.
Τι φάση; Τον ρώτησα αν έχει γίνει καμία πατέντα που τον ανάγκασε να βάλει τόσο μικρή μπαταρία αλλά μου είπε ότι δεν γνωρίζει. Είναι θέμα αυτό ;
Οχι , δεν προκαλεί πρόβλημα , αλλά είναι κουφό να έβαλε τέτοια μπαταρία μάστορης , η ήταν ασχετος , η υπήρχε απο τον προηγούμενο ιδιοκτήτη.
Ασχετο αλλά προσωπικά προτιμώ τις Yuasa. Επειδή όταν αγόρασα το μηχανάκι το 2009 η μπαταρία του κράτησε 6,5 χρόνια κ ήταν η YTZ.
Yπάρχουν βέβαια σε κάθε μάρκα κ ενα σωρό τύποι, που κ εγώ δεν ξέρω τι σημαίνουν κ σε τι χρειάζονται, στο κάτω κάτω εγώ μια μπαταρία ζητάω κ όχι να γίνω ηλεκτρολόγος.
Για εμάς εδώ παίζουν δύο τύποι , ανάλογα με το χρηματικό ποσό που θέλουμε να ξοδέψουμε ,
η Yuasa GEL Τεχνολογίας ( HI Performance MF ) που είναι αυτή :
στα 140 ευρώ πάνω κάτω.
η Yuasa Κλειστού Τύπου ( Maintenance Free) δλδ αυτή :
Στην μιση τιμή της προηγούμενης.